• 178.337 movies
  • 12.225 shows
  • 34.005 seasons
  • 647.593 actors
  • 9.377.389 votes
Profile

Gebruikersmijlpalen

mikey

• 28990 messages
  • 5141 votes

ROOSKY wrote:

Het lijkt me echt totaal onbelangrijk dat jij dit onnodig vindt. Hij vindt het wel nodig, het enige dat telt toch? De positieve reacties doen die jongen ook zichtbaar goed, mooi toch Vind je het niks en heb je een beetje tact in je, dan reageer je gewoon niet.

Negativisme is niet meer toegestaan?

Rianneke_Dan

• 14194 messages
  • 2563 votes

Het slaat ook weer nergens op wat je zegt Soom.

Natuurlijk mag hij zijn hart luchten hier op MM, waarom niet?

En ik ben het helemaal eens met wat Film Pegasus zegt, het is juist moedig dat hij zoiets verteld, en helemaal geen aandachttrekkerij, het is juist aandachttrekkerij dat jij als enige zo'n bericht gaan plaatsen, en de reacties van andere users daar weer op test.

Als onze reacties hem nou goed doen dan is het toch alleen maar mooi, en hij kan er misschien kracht uit vinden om positief te blijven want het lijkt me niet niks als je zoiets te horen krijgt.

Plus het feit dat het ook in het belang is van MM, want zoals hij al zegt gaat het qua gedragen en reageren op reacties, en als hij dan bijvoorbeeld hier op MM een keer anders of vreemd reageert kan je wel terug denken aan wat hij hier verteld heeft, en misschien kunnen wij er dan ook wel rekening mee houden.

Dus oke dat andere users ook problemen hebben dat zal best, maar wat hij verteld kan dus ook beter uitpakken met bijv. reacties of berichten die hij post.

Maar goed ik zal erover ophouden, ik persoonlijk vind het top dat Martijn zo open is, en ik weet zeker dat hij dankzij onze POSITIVE berichten de moed erin kan houden.

Quido

• 14649 messages
  • 6106 votes

Quido wrote:

19 december 2005: 1000e stem.

11 augustus 2006: 1500e stem.

En vanmorgen, 31 december 2006: 2000e stem.

En zojuist mijn 2500e stem geplaatst.

Quentin

• 10202 messages
  • 8556 votes

Rianneke_Dan wrote:

Maar goed ik zal erover ophouden, ik persoonlijk vind het top dat Martijn zo open is, en ik weet zeker dat hij dankzij onze POSITIVE berichten de moed erin kan houden.

Prima allemaal en soom's reactie is ook van bedenkelijk niveau gezien de situatie, maar gaat de discussie nou niet ENORM off-topic? Ik denk dat de persoonlijke problemen van users, en discussies daarover, niet op dit forum thuishoren.

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Quido wrote:

(quote)

En zojuist mijn 2500e stem geplaatst.

500 films in vijf maanden. Chapeau!

ROOSKY

• 29923 messages
  • 7951 votes

Damn! Wat een tempo Quido!

Gefeliciteerd

NKyou

• 3081 messages
  • 747 votes

Ongekend veel, gefeliciteerd.

Wouters

• 2665 messages
  • 1837 votes

das 3 films per dag ? WTF

Rianneke_Dan

• 14194 messages
  • 2563 votes

Quentin wrote:

(quote)
Prima allemaal en soom's reactie is ook van bedenkelijk niveau gezien de situatie, maar gaat de discussie nou niet ENORM off-topic? Ik denk dat de persoonlijke problemen van users, en discussies daarover, niet op dit forum thuishoren.

Het gaat ook off-topic, maar ik ben niet de enigste die off-topic gaat, en ik wou nog even mijn punt duidelijk maken tegenover Soom.

En daarom zei ik eronder ook dat ik erover op zou houden, dus bij deze.

Mooie mijlpaal Quido! 500 films in 5 maanden

mikey

• 28990 messages
  • 5141 votes

Geniaal Quido.

kiriyama

• 9849 messages
  • 0 votes

Gefeliciteerd Quido.

timbo_

• 13116 messages
  • 3862 votes

Proficiat Quido. Hoe haal je dat gemiddelde in hemelsnaam? Drie films per dag. Wou dat ik zoveel vrije tijd had.

Knisper

• 13038 messages
  • 1278 votes

Gefeliciteerd Quido! Dat is inderdaad een pak films, ik hoop dat ik over een jaar of 20,30 op jouw aantal zit.

veron35

• 4768 messages
  • 0 votes

Gefeliciteerd. En dat voor iemand die maar 5 jaar ouder is dan ik ben.

P8rb

• 10773 messages
  • 1823 votes

Gefeliciteerd, op naar stinissen dan maar he met dat tempo

by_the_way

• 3792 messages
  • 504 votes

Gefeliciteerd Quido.

606

• 23876 messages
  • 12267 votes

Rianneke_Dan wrote:

Natuurlijk mag hij zijn hart luchten hier op MM, waarom niet?

En ik ben het helemaal eens met wat Film Pegasus zegt, het is juist moedig dat hij zoiets verteld, en helemaal geen aandachttrekkerij, het is juist aandachttrekkerij dat jij als enige zo'n bericht gaan plaatsen, en de reacties van andere users daar weer op test.

Als onze reacties hem nou goed doen dan is het toch alleen maar mooi, en hij kan er misschien kracht uit vinden om positief te blijven want het lijkt me niet niks als je zoiets te horen krijgt.

Plus het feit dat het ook in het belang is van MM, want zoals hij al zegt gaat het qua gedragen en reageren op reacties, en als hij dan bijvoorbeeld hier op MM een keer anders of vreemd reageert kan je wel terug denken aan wat hij hier verteld heeft, en misschien kunnen wij er dan ook wel rekening mee houden.

Dus oke dat andere users ook problemen hebben dat zal best, maar wat hij verteld kan dus ook beter uitpakken met bijv. reacties of berichten die hij post.

zo is nou precies wat ik bedoel zoals jij het zegt

en nog maals bedankt allemaal

stinissen (crew films & series)

• 23444 messages
  • 76937 votes

Gefeliciteerd Quido.

606

• 23876 messages
  • 12267 votes

en ook gefeliciteerd

Timmy757

• 3365 messages
  • 598 votes

Gisteren 2jaar lid hier .

606

• 23876 messages
  • 12267 votes

gefeliciteerd

Hilarious

• 1856 messages
  • 2234 votes

Gefeliciteerd iedereen!

soom

• 24919 messages
  • 2751 votes

Rianneke_Dan wrote:

Het slaat ook weer nergens op wat je zegt Soom. Maar goed ik zal erover ophouden, ik persoonlijk vind het top dat Martijn zo open is, en ik weet zeker dat hij dankzij onze POSITIEVE berichten de moed erin kan houden.

Hm, er valt ook wel iets over te zeggen hoe goed je mijn berichten doorleest.. Ik heb namelijk duidelijk aangegeven dat ik het écht wel knap vind dat hij het aandurft om zichzelf zo open te stellen. Ik weet dat het off-topic gaat, maar dit wilde ik toch nog even kwijt. Ik gaf ook al aan dat het een beetje onvriendelijk overkwam, maar ik bedoelde het ook eigenlijk helemaal niet zo. Alsof ik trouwens niet mijn mening mag geven ofzo... maarja. Terug on topic nu maar...

P8rb

• 10773 messages
  • 1823 votes

gefeliciteerd

kiriyama

• 9849 messages
  • 0 votes

Gefeliciteerd.

mikoz

• 11297 messages
  • 867 votes

Timmy757 wrote:

Gisteren 2jaar lid hier .

veron35

• 4768 messages
  • 0 votes

Gefeliciteerd.

Wouters

• 2665 messages
  • 1837 votes

forumvervuiling !

FillumGek

• 8987 messages
  • 3398 votes

oh ik was 4 dagen geleden 2 jaar lid. Zie het nu pas

606

• 23876 messages
  • 12267 votes

gefeliciteerd

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.