- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- Gebruikersmijlpalen
Gebruikersmijlpalen
606
-
- 23876 messages
- 12267 votes
Mooi, maar dat je niet elke 100 berichten hier wat plaatst vind ik een nog grotere mijlpaal. 
dankje wel 
en mijn excuses voor iedereen die ik heb gekwetst op een of andere manier.
maar als ook de andere die het zo voelen ook sorry zeggen dan wil ik ook bij deze dat afsluiten.
wat ik nu ga zeggen is erg moeilijk en hoop hierbij een beetje begrip te krijgen en dat jullie weten hoe ik in elkaar zit dat we mekaar beter begrijpen
want ik ga met een man die mij gaat begeleiden met werk, thuis situatie gesprekken voeren omdat ik ehm beetje in de knoei zit met bepaalde dingen 
ik heb 4 weken geleden een psygologish onder zoek gehad.
en die uitkomst was even schrikken.
de onderzoek was om mijn niveau te bepalen en te kijken hoe ik in elkaar zit qua gedrag enzo.
en de uitslag gaf aan dat ik op bepaalde vlakken lager zit dan mijn leeftijds genoten zoals taal, reken, inzicht ect mijn niveau daarbij is de leeftijd van een 13 jarige.
ZO dat was erg moeilijk en er spelen ook andere dingen een rol.
maar dat later of niet misschien want, dit was al moeilijk 
lowhusky
-
- 8230 messages
- 0 votes
Veel geluk krijg je toegewenst van lowhusky, 606 
Knisper
-
- 13038 messages
- 1278 votes
Goed dat je je inzet om je situatie te verbeteren! Heel veel succes daarmee.
606
-
- 23876 messages
- 12267 votes
allemaal hartelijk bedankt het doet me goed dat jullie me steunen.
en hoop op de MM meeting dat we goed met elkaar kunnen praten
tom54
-
- 54 messages
- 226 votes
Goed en dapper dat je dat hier op durft te zetten. En nog gefeliciteerd met je 2000st bericht.
606
-
- 23876 messages
- 12267 votes
Goed en dapper dat je dat hier op durft te zetten. En nog gefeliciteerd met je 2000st bericht.
dankje wel en ja viel niet mee 
jordybeukeboom
-
- 6797 messages
- 2423 votes
Altijd goed om open te zijn, succes Martijn!
Film Pegasus (moderator films)
-
- 31152 messages
- 5450 votes
Proficiat Martijn, zeer sterk van je om dat hier openlijk te zeggen. Echt respect daarvoor. Veel succes nog verder, zowel in je persoonlijk leven als in je interesse voor film natuurlijk.
kiriyama
-
- 9849 messages
- 0 votes
Veel succes martijn, erg knap dat je het durft te vertellen.
Rianneke_Dan
-
- 14194 messages
- 2563 votes
Goed dat je zo open bent Martijn!
Lijkt me een moeilijke situatie, dus bij deze veel sterkte ermee!
feanaro surion
-
- 5765 messages
- 1770 votes
Vind het ook erg knap. Succes verder!
ROOSKY
-
- 29923 messages
- 7951 votes
Ken je verder niet heel goed natuurlijk, maar je hebt volgens mij een hele positieve instelling dus het komt vast wel goed! Succes met alles in ieder geval!
us_raider
-
- 2034 messages
- 0 votes
Ken je verder niet heel goed natuurlijk, maar je hebt volgens mij een hele positieve instelling dus het komt vast wel goed! Succes met alles in ieder geval!
Ook namens mij. 
P8rb
-
- 10773 messages
- 1823 votes
Knap van je dat je dat hier neerzet.
ga vooral lekker door met films kijken + stemmen + berichten kijken. 
606
-
- 23876 messages
- 12267 votes
Hey nog succes vriend !
En blijf genieten van MM!
zal ik zeker doen elke dag 
maxcomthrilla
-
- 15579 messages
- 2845 votes
Succes 606
Zolang je maar een positieve instelling hebt kun je bergen verzetten!
soom
-
- 24919 messages
- 2751 votes
Niet verkeerd opvatten alsjeblieft, maar ik vind het nogal raar om dit zo in de openbaarheid te brengen. Het is natuurlijk hartstikke goed dat mensen gaan meeleven met je op die manier, maar er zit toch ook wel een beetje aandachttrekkerij achter, lijkt me. Ik vind het zeker weten goed dat 606 wat aan zijn problemen gaat doen, maar al die succes berichten zijn een beetje onnodig.
Edit: Ik begrijp best dat het moeilijk is om het neer te typen en dat 606 het er moeilijk mee heeft. Alle mensen hebben wel bepaalde problemen waarmee ze worstelen, waar ze het moeilijk mee hebben.. die praten daar ook niet over...
Maar goed, ik ben inderdaad een beetje onvriendelijk nu, dus sorry. Terug on topic maar, voor dit uit de hand loopt?
veron35
-
- 4768 messages
- 0 votes
Niet verkeerd opvatten alsjeblieft, maar ik vind het nogal raar om dit zo in de openbaarheid te brengen. Het is natuurlijk hartstikke goed dat mensen gaan meeleven met je op die manier, maar er zit toch ook wel een beetje aandachttrekkerij achter, lijkt me. Ik vind het zeker weten goed dat 606 wat aan zijn problemen gaat doen, maar al die succes berichten zijn een beetje onnodig.

606
-
- 23876 messages
- 12267 votes
Edit: Ik begrijp best dat het moeilijk is om het neer te typen en dat 606 het er moeilijk mee heeft. Alle mensen hebben wel bepaalde problemen waarmee ze worstelen, waar ze het moeilijk mee hebben.. die praten daar ook niet over...
Maar goed, ik ben inderdaad een beetje onvriendelijk nu, dus sorry. Terug on topic maar, voor dit uit de hand loopt?
nou nee dacht het niet HIER in TILBURG zit Mee
REGIO mee
waar Arbeidsconsulenten zitten wel eens van gehoord,
en zorg consulent ook wel eens van gehoord.
mensen die je helpen met problemen thuis en op je werk.
en je begeleiden op het werk of aan werk helpen.
die man komt volgende week op mijn werk praten over mij en hoe ze mij kunnen helpen.
er komen gesprekken met zorg consulent over begeleid wonen.
om alleen te kunnen wonen als ik zo ver ben.
VERZIN IK HET DAN !!!!!!
en nee geen aandacht begrip beetje maar een betere omgang met MM ers.
Film Pegasus (moderator films)
-
- 31152 messages
- 5450 votes
Nogal een jammerlijke post vind ik.
Het is juist een vorm van moed die Martijn heeft om z'n problemen te posten. Zo kunnen we daar ook als medegebruikers rekening mee houden. 606/Martijn wil zich ten slotte net als alle gebruikers hier toch wat thuis voelen. Als hij het nodig vindt om z'n probleem op het forum te delen met andere gebruikers kan dat perfect. Ergens een vorm van een gebruikersmijlpaal denk ik toch. 
soom
-
- 24919 messages
- 2751 votes
Okee.. Zoals ik al zei, ik vind het echt wel goed dat Martijn wat aan zijn problemen gaat doen, dat hij hulp gaat krijgen. En dat hij het moeilijk vind om dit zo naar buiten te brengen, snap ik echt allemaal. Maar toch, andere mensen hebben toch net zo goed dingen waarmee ze in de knoop zitten, waarmee ze het moeilijk hebben, die posten dit ook niet. Ik snap best dat het begrip kweken is voor de situatie waarin Martijn zich bevind, maar ik vind het gewoon wat onnodig..
. Maar ik laat het hierbij. Succes 606 met alles, zet hem op.
ROOSKY
-
- 29923 messages
- 7951 votes
Het lijkt me echt totaal onbelangrijk dat jij dit onnodig vindt. Hij vindt het wel nodig, het enige dat telt toch? De positieve reacties doen die jongen ook zichtbaar goed, mooi toch
Vind je het niks en heb je een beetje tact in je, dan reageer je gewoon niet.