• 178.031 movies
  • 12.206 shows
  • 33.975 seasons
  • 647.014 actors
  • 9.371.607 votes
Profile

Websites en filmblogs van gebruikers

FillumGek

• 8987 messages
  • 3398 votes

Klopt idd, het is slechts een lijstje. Wellicht dat daar nog verandering in komt (linkjes), moet nog veel gebeuren

Halcyon

• 9952 messages
  • 0 votes

Een breed publiek bereiken is mooi meegenomen, maar zou geen doel op zich mogen zijn (vind ik). Maar ik begrijp het wel. Alleen denk ik dat België en Nederland meer kwaliteitsvolle cultreviews kunnen gebruiken in de Nederlandse taal, die zijn er nu al zo weinig en dat is gewoon zonde. Tot zover mijn devies. Zoals ik al zei: veel plezier ermee.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Fijn dat er wat MM'ers aan het bloggen gaat. Erg interessant ook, vooral als je veel raakvlakken heb twat betreft interesse. Denk er ook nog over, don't worry, in that case ga ik een ander vakgebied belichten.

Eerst nieuwe twitter account aan maken, iemand schijnt mij zo'n anus te vinden dat mijn account gehacked + verwijderd is .

Tonypulp

• 21231 messages
  • 4608 votes

Dat is lekker Kun je weer opnieuw followen en gefollowed worden.. *zucht*

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Dat wel maar dat houdt je van de straat .

moviemafketel

• 19752 messages
  • 2118 votes

Mijn broer en ik zijn een tijdje geleden begonnen met een eigen muziek-boekingskantoor met de naam AZ-Boekingen.

Website is nog niet helemaal af, maar het belangrijkste staat er nu in ieder geval wel op.

Erg leuk beroep om de hele tijd met muziek en muzikanten te maken te hebben.

AZ-Boekingen - Voor al uw muziek en entertainment ! - azboekingen.nl

Rianneke_Dan

• 14194 messages
  • 2563 votes

Vind het ook erg leuk om horrorblogs te lezen, zitten vaak interessante stukken tussen Wie een shout wil, moet het maar aangeven, doe het graag

FillumGek

• 8987 messages
  • 3398 votes

Naomi Watts wrote:

Denk er ook nog over, don't worry, in that case ga ik een ander vakgebied belichten.

Al enig idee wat? Overigens vind ik het niet erg als je het over hetzelfde doet hoor Ik heb maar gewoon horror gedaan, lekker breed.

Wat vinden jullie van mijn naam, heb er dagenlang over nagedacht

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

FillumGek wrote:

Al enig idee wat? Overigens vind ik het niet erg als je het over hetzelfde doet hoor

Thanks, ik ben een horror liefhebber maar nog niet mijn ultieme numero uno. Als serie hoer zijnde ga ik me denk ik richten op series.

Ik heb maar gewoon horror gedaan, lekker breed.

Kan je allerlei kanten mee uit inderdaad.

Wat vinden jullie van mijn naam, heb er dagenlang over nagedacht

Je naam zegt precies wat je kan verwachten. Goede pick .

melvddonk

• 3972 messages
  • 0 votes

moviemafketel wrote:

Mijn broer en ik zijn een tijdje geleden begonnen met een eigen muziek-boekingskantoor met de naam AZ-Boekingen.

Website is nog niet helemaal af, maar het belangrijkste staat er nu in ieder geval wel op.

Erg leuk beroep om de hele tijd met muziek en muzikanten te maken te hebben.

AZ-Boekingen - Voor al uw muziek en entertainment ! - azboekingen.nl

Wat jammer dat wij ons café nou niet meer hebben. Regelmatig hadden we een evenement (in een tent vaak, want ons café was te klein voor artiesten. Dat zou nooit genoeg opgebracht hebben) en we hebben zaken gedaan met verschillende artiestenbureau's. Site ziet er ook erg goed en overzichtelijk uit.

moviemafketel

• 19752 messages
  • 2118 votes

We zijn nu bezig met de catalogus te maken voor het seizoen 2012/2013. 2011 zit al zo goed als vol, dus daar zullen we niet meer veel pakken. Binnenkort maar eens een rondreisje maken langs alle cafe's en horecagelegenheden etc. in de omgeving. Bedankt voor het compliment!

FillumGek

• 8987 messages
  • 3398 votes

Naomi Watts wrote:

Je naam zegt precies wat je kan verwachten. Goede pick .

Thanks!

En ziet er ook goed uit MMK! Alleen de bovenste balk springt helemaal naar rechts bij mij, in plaats van mooi centraal. Klopt dat?

melvddonk

• 3972 messages
  • 0 votes

Idd. Ik zal ook wat netwerken voor je. Ken ondertussen flink wat horecaondernemers en zal je website even onder de aandacht gooien.

moviemafketel

• 19752 messages
  • 2118 votes

Ja dat menu blijft een ramp, moet ik nog eens goed naar kijken, want verschiet nu bij verschillende resoluties.

moviemafketel

• 19752 messages
  • 2118 votes

melvddonk wrote:

Idd. Ik zal ook wat netwerken voor je. Ken ondertussen flink wat horecaondernemers en zal je website even onder de aandacht gooien.

Dankjewel, alle extra bekendheid is meegenomen. Vraag ze maar of ze ons op twitter of facebook willen volgen dan.

FillumGek

• 8987 messages
  • 3398 votes

Ziet er verder betrouwbaar uit, ook verstandig dat je de bezoeker verwelkomt met een foto (van je broer) en adres.

moviemafketel

• 19752 messages
  • 2118 votes

Ja, mijn broer vroeg eerst of dat wel verstandig was, omdat ze hem ook meteen een eikel kunnen vinden haha. Maar wat je zegt, men weet meteen met wie ze te maken hebben.

riesma

• 3706 messages
  • 3082 votes

Ik zie dat juist anders: je ziet nu dat het een "amateur die ook wat optredens regelt" is in plaats van een "officieel en betrouwbaar bureau", als ik zo direct mag zijn. Kijk naar elke website van elk groot danwel goedlopend bedrijf: nergens wordt je 'persoonlijk' welkom geheten. Je doet zaken met het bedrijf, niet met de personen erachter. Er is een reden waarom er zulke conventies zijn.

Dat je menu naar rechts springt, komt omdat je tables (foei!) met 100% width gebruikt. Die vullen dan de horizintale ruimte op wanneer de resolutie groter wordt, de rechter cel (td) met het menu rekt daardoor op. Een harde width meegeven aan de table zou het probleem moeten oplossen. (Beter nog is je verdiepen in het gebruik van div's).

moviemafketel

• 19752 messages
  • 2118 votes

We willen ook niet concurreren met de grote boekingskantoren, maar juist een kleinschalige indruk achterlaten dat betaalbaar is voor iedereen en vooral de wat meer onbekende artiesten in het daglicht zetten. Wat betreft de website-code etc. ziet het er idd nog niet goed uit, maar gelukkig hebben we niet alleen webdesigners zoals jij als klant.

Bedankt voor de feedback in ieder geval!

riesma

• 3706 messages
  • 3082 votes

Opbouwend bedoeld, uiteraard

kos

• 46688 messages
  • 8845 votes

Naomi Watts wrote:

Thanks, ik ben een horror liefhebber maar nog niet mijn ultieme numero uno. Als serie hoer zijnde ga ik me denk ik richten op series.

Of pr0n. .

riesma

• 3706 messages
  • 3082 votes

Een blog over Sasha Grey, I bet he'd like to twit-her.

dutchtuga

• 16970 messages
  • 4101 votes

Tonypulp wrote:

Je wilt altijd een breed publiek bereiken. Ik merkte in de eerste weken, toen ik het in het Nederlands deed, dat er vrij weinig naar om werd gekeken, nu krijg ik minstens 5 keer zoveel views en zijn de contacten echt zo gelegd met al die regisseurs en crewmembers

Heb hier ook lang over getwijfeld, maar toch gewoon besloten alles in het Nederlands te doen. Schrijven in het Engels om tot een breder publiek te komen vind ik een foute insteek, tenzij je Engels vlekkeloos is. Ik prefereer een goed geschreven en duidelijk Nederlands stuk boven een matig geschreven Engels stuk. Sommige stukken tekst die ik lees op het net zijn tenenkrommend slecht. Bovendien kan je jezelf nooit ontwikkelen als schrijver als je steeds moet schrijven in een taal die niet de jouwe is en maar gemiddeld beheerst. En als je dan het moment hebt bereikt dat je ontwikkeling hebt meegemaakt en je teksten redelijk leesbaar zijn, zit je met honderden recensies die matig in elkaar steken. Wat ga je dan doen? Alles opnieuw tikken? Ik heb al problemen met vroege Nederlandse teksten van mij, laat staan als ik ze in het Engels had geschreven.

Overigens duidt dit niet specifiek op jouw blog, Jeroentjuh, die vind ik namelijk nog best aardig geschreven in het Engels.

Tonypulp

• 21231 messages
  • 4608 votes

Schrijven in het Engels om tot een breder publiek te komen vind ik een foute insteek, tenzij je Engels vlekkeloos is.
Dat is dan ook gelukkig niet de (eerste) insteek, maar wel iets waar ik op hoop. Buiten het feit dat mijn studie er volgend jaar er mee te maken heeft, is het vooral het persoonlijke contact dat er sneller uit voorkomt een enorme pré. Als dat niet het geval was geweest, bleef ik bij het Nederlands.

Mijn Engels was een jaar geleden wel een stuk beter merk ik, ben het weer langzaam aan het opkrikken..

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

kos wrote:

(quote)

Of pr0n. .

Was ook een idee geweest .

Onderhond

• 87594 messages
  • 12839 votes

Het is trouwens makkelijk te beweren dat een breed publiek niet belangrijk is, maar wil je het een aantal jaartjes volhouden met je blog (=zeldzaamheid) is het toch een goeie motivator. Want tijd stoppen in een review/publicatie die uiteindelijk door 10 mensen gelezen wordt, dat hou je op lange termijn maar heel lastig vol.

dutchtuga

• 16970 messages
  • 4101 votes

Maar wat heb je aan blogs die het lezen bijna niet waard zijn door het slechte Engels? Daar heb je er helaas teveel van en dat soort pretentieuze bloggers mijd ik liever. Ik neem iemand die zijn passie goed kan uitdrukken in de taal die hij het best spreekt/schrijft (kan natuurlijk ook Engels zijn, wanneer goed onder de knie) veel serieuzer. Is ook gewoon veel fijner om te lezen.

FillumGek

• 8987 messages
  • 3398 votes

Ik vind het ook leuker om het in het Engels te doen, vooral omdat ik mezelf doorgaans nooit in het Engels hoef uit te drukken terwijl ik de taal wel helemaal wil beheersen. Weer eens wat anders zo. Als mensen mijn Engels taalgebruik storend vinden mogen ze dat zeggen natuurlijk. Kan mezelf behoorlijk goed uitdrukken denk ik en die grammaticafoutjes zijn er met een nalees beurt wel uit, als het goed is.

Onderhond

• 87594 messages
  • 12839 votes

dutchtuga wrote:

Maar wat heb je aan blogs die het lezen bijna niet waard zijn door het slechte Engels?

Als je uiteindelijk unieke content weet aan te bieden (zoals reviews en dergelijke) vind ik het niet eens zo storend. Beter in slecht Engels dan in een onverstaanbare taal. De meeste blogs draaien toch rond het informatieve, niet rond leesplezier of poetisch leesmateriaal.

Zoveel "onzuivere" Engelse blogs ken ik ook niet, maar ben verder ook geen echte alleslezer.

dutchtuga

• 16970 messages
  • 4101 votes

De meeste blogs draaien toch rond het informatieve, niet rond leesplezier of poetisch leesmateriaal

Niet mee eens. Ik geniet van voornamelijk horrorblogs, waar de passie vanaf straalt. Voor info zoek ik MM, Imdb e.d. wel op.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.