• 178.079 movies
  • 12.212 shows
  • 33.983 seasons
  • 647.092 actors
  • 9.372.317 votes
Profile

Websites en filmblogs van gebruikers

Observator

• 18281 messages
  • 3579 votes

Met de subpagina's bedoelde ik de opties onder het kopje Producties. Als je bijvoorbeeld voor de Dans van de Paladijn kiest, verdwijnt het hoofdmenu. Ik bedoel daarmee inderdaad dat je vijf hoofdmenu-items op iedere pagina terug zouden 'moeten' komen.

IcU

• 6783 messages
  • 3051 votes

Ah ok. Dan snap ik het. Ik had zelf het gevoel dat er dan veel op die pagina gepropt werd.. Ik zal even kijken of ik er iets aan kan veranderen.

Observator

• 18281 messages
  • 3579 votes

Je site is juist heerlijk overzichtelijk. Met de inhoud die je nu hebt zal het nooit te vol worden. Kijk naar andere sites, hoeveel zij op in pagina weten te stoppen, zonder dat het per se vol of lelijk wordt.

chevy93

• 12753 messages
  • 1323 votes

Tonypulp wrote:

Heb sinds kort ook een site, http://www.rawinc.nl.

Te veel gepriegel in dat kleine vakje.

Tonypulp

• 21231 messages
  • 4608 votes

Welk klein vakje?

BlueVelvet

• 1316 messages
  • 785 votes

@jeroentjuhhhhh: het Engels in de 'bio' kan wat beter.

Tonypulp

• 21231 messages
  • 4608 votes

Moet ik nog naar kijken, Duits maatje van ons is er niet zo goed in nee (die heeft de site in elkaar geflanst).

chevy93

• 12753 messages
  • 1323 votes

Tonypulp wrote:

Welk klein vakje?

Het vakje waar informatie in verschijnt. Dubbel kunnen scrollen vind ik überhaupt een afknapper op een site.

Halcyon

• 9952 messages
  • 0 votes

Halcyon83's Gallery - halcyon83.deviantart.com

Website met fractals die ik over de jaren heen gemaakt heb. Beeldkwaliteit is niet overal even sterk, vooral bij de oudere werken. Er ligt nog veel klaar om te renderen, maar helaas heb ik daar geen tijd meer voor: teveel hobby's.

Quido

• 14649 messages
  • 6106 votes

We hebben onze lay-out wat aangepast en technische verbeteringen doorgevoerd:

http://www.neerlandsfilmdoek.nl/

FillumGek

• 8987 messages
  • 3398 votes

Tonypulp wrote:

Toffe nummers! Ben zelf ook van de hardstyle namelijk. Hoe heet dat nummer in dat filmpje trouwens?

Engels kan inderdaad wat beter ja, maar ben allang blij dat je hardstyle maakt

Tonypulp

• 21231 messages
  • 4608 votes

In het filmpje bij Media bedoel je? Dat is Raw Inc & Deviate - Inner Senses.

De Free Tracks die er op staan voldoen eigenlijk niet meer aan onze standaard, we zullen de site binnenkort eens updaten met wat previews en ons anthem.

riesma

• 3706 messages
  • 3082 votes

Quido wrote:

We hebben onze lay-out wat aangepast en technische verbeteringen doorgevoerd:

http://www.neerlandsfilmdoek.nl/

Jullie huisstijl lijkt op de NPO. Inspiratie opgedaan ?

"Binnenkort op DVD/in de Bioscoop" en het menu begint dan respectievelijk met 2005 en 2008.Ik zou óf de volgorde omdraaien, dus aflopend. Of "binnenkort" weghalen.

Verder zou ik zelf het hoofdmenu niet indelen met een colofon & disclaimer en het nieuws alleen via een zijbalk benaderbaar maken.

riesma

• 3706 messages
  • 3082 votes

Tonypulp wrote:

Hetzelfde commentaar als IcU kreeg: content in een (klein) frame proppen (en in jouw geval in een erg kleine fontgrootte) is onnodig. Niet gebruiksvriendelijk: gebruikers scrollen net zo makkelijk met de muis als de content langer is. Nu zijn ze verplicht de muis te verplaatsen om intern een scrollvlak op te zoeken.

Zie bijvoorbeeld wat het filmpje bij Media doet: twee scrollbalken en nog krijg je het filmpje niet in zijn geheel op de site.

JDSsmetje

• 6568 messages
  • 2313 votes

http://jdssmetjereview.webklik.nl

Nah ja, zal wel niet zo goed zijn als de meeste websites hier. Ben een echte beginner en ik werk met een gratis site. Maar goed, dient eigenlijk ook alleen maar om enkele 'uitgebreide' recensies te plaatsen waarbij ik dan bijv. beeldmateriaal aan toe kan voegen.

Stephan

• 7890 messages
  • 1387 votes

Stephan wrote:

Ik zou het eigenlijk wel leuk vinden wat op- en aanmerkingen te krijgen over mijn site.

Ik heb al een tijdje een zelfde structuur, maar ben benieuwd of binnen dit concept er nog dingen verbeterd kunnen worden. Leesbaarheid, navigatie etc.

Ik programmeer de site in Flash en actionscript 2.0

http://www.brennfilm.com

Onderhond wrote:

Schakel over naar html/css/javascript zou ik zeggen, kan je net zo goed mee maken wat je nu hebt en mensen die Flash weigeren/niet kunnen installeren kunnen ook een kijkje nemen. Ideologie van het internet enzo.

Ik heb me lang verzet maar vooruit.

HTML / CSS / JAVASCRIPT

Jarenlang op Flash gebouwd en mijn laatste versie website voldeed naar mijn gevoel goed.

Ik heb dus getracht de look-and-feel te behouden. Ik haat het dat elke klik een nieuw venster opent en zaken als menu e.d. die niet veranderen toch weer worden geladen, dus enig programmeerwerk was nodig in Javascript.

Ik wilde ook niet bij elke wijziging de hele website openbreken...

Dat is deels gelukt, omdat de content in eigen html-pagina's staat die relatief makkelijk aan te passen zijn.

Wellicht nog bugs of andere opmerkingen... ik hoor ze graag.

http://www.brennfilm.com

Tevens zoek ik nog een goede mp4 player met fullscreen mogelijkheden (en dan niet YouTube, maar een standalone) die ook door mobile-phone gebruikers kan worden bekeken.

Onderhond

• 87594 messages
  • 12841 votes

iPhone en iPad gebruikers zullen je in ieder geval dankbaar zijn

Ook de (virtuele) frames zijn niet meer state of the art, iets waar je misschien nog wel eens naar kan kijken is om je url mee aan te passen als je naar een bepaalde pagina surft. Nu kan men enkel maar linken naar je homepage, wat soms verwarrend is als mensen links naar elkaar doorgeven.

De hover-kleur in je hoofdnavigatie zou ook iets duidelijker mogen. Nu valt het zwart nogal weg tegen de achtergrondkleur.

Maar wel tof om eindelijk eens een regisseur te zien die echt wat bezig is met een site en de mogelijkheden daarrond.

Stephan

• 7890 messages
  • 1387 votes

Onderhond wrote:

... iets waar je misschien nog wel eens naar kan kijken is om je url mee aan te passen als je naar een bepaalde pagina surft. Nu kan men enkel maar linken naar je homepage, wat soms verwarrend is als mensen links naar elkaar doorgeven.

Ik zei net dat ik dat zo irritant vind om voor elke variant een hele nieuwe pagina te hebben.

Mijn site is ook niet zo diep dat wanneer men iets over één bepaald ding wil weten, het niet direct kan vinden vanaf de homepage.

Ik ben nog aan het fine-tunen. Zo heb ik al gemerkt dat niet iedereen door heeft dat je op de postertjes onderaan moet klikken om meer info te lezen. Een tekstje rechts daarvan moet dat oplossen, maar dat kan mooier.

Verder heeft blijkbaar niemand problemen (Safari, IE, Opera etc.) en da's mooi.

Onderhond

• 87594 messages
  • 12841 votes

Stephan wrote:

Ik zei net dat ik dat zo irritant vind om voor elke variant een hele nieuwe pagina te hebben.

Kan je gewoon programmatorisch oplossen.

't Is gewoon een beetje lastig als je bijv. een berichtje als:

dit vind ik een coole poster: ==BRENNFILM==

doorkrijgt. Dan weet je nog niet welke die persoon net bedoelde. Google is trouwens ook veel blijer met aparte urls enzo, maar je moet het natuurlijk gewoon zelf weten

riesma

• 3706 messages
  • 3082 votes

Stephan wrote:

Maar dat is beredeneerd vanuit jouw (technisch) standpunt, niet vanuit de gebruiker. Voor dataverkeer zal het in elk geval niet veel uitmaken, aangezien na 1x laden de afbeeldingen uit de cache geladen worden.

Stephan

• 7890 messages
  • 1387 votes

Nee. Het gaat me niet om dataverkeer. Nu ik ook mijn trailers en filmfragmenten via Youtube laat lopen zal ik misschien wel een verontrust mailtje van mijn provider krijgen.

Ik stoor me als gebruiker eraan dat als ik een link aanklik ik een hele nieuwe pagina opgebouwd zie worden (al is het binnen 0.1 sec)

Call me strange, maar ik vind dat gemakzucht van een programmeur. Belangrijker vind ik daarbij dat ik deze website ook als template kan gebruiken omdat er in de body relatief weinig content zit. Daarvoor hoef ik enkel 'spartaanse' pagina's voor te veranderen i.p.v. een gescripte pagina.

Misschien ben ik van de oude school (de Apollo boordcomputer liep op 64kB geheugen) maar een overdaad aan code's (of pagina's in dit geval) voelt bij mij niet goed

Onderhond

• 87594 messages
  • 12841 votes

Kijk gewoon hier eens naar dan: http://www.20thingsilearned.com

Die werken ook niet met page refreshes, maar passen wel de url aan voor elke nieuwe pagina. Ook erg handig voor social media sharing enzo.

riesma

• 3706 messages
  • 3082 votes

Overdaad aan codes hoeft niet per sé een zwaardere site te betekenen, mits het goed geprogrammeerd is.

De content kun je ook op andere manieren inladen en toch je lay-out in de html behouden. Dit kan met php en/of AJAX. Je teksten kun je dan in losse tekstbestanden of een XML zetten, hoef je ook niet eens meer een HTML met opmaak erbij te maken.

Stephan

• 7890 messages
  • 1387 votes

Onderhond wrote:
Kijk gewoon hier eens naar dan: http://www.20thingsilearned.com

Die werken ook niet met page refreshes, maar passen wel de url aan voor elke nieuwe pagina. Ook erg handig voor social media sharing enzo.

Haha... als ik dat ga doen, dan gaan mensen me inhuren als webdesigner en niet meer als regisseur...

Php/xml is een optie, maar nu nog even niet. Ben net een weekje in javascript gedoken dus heb even de energie daarin zitten.

Php komt nog wel. Wil ook een keer aan fanmail beginnen, nieuwsbrieven etc.

Tonypulp

• 21231 messages
  • 4608 votes

www.rawinc.nl

www.rawinc.nl/v2

De site is omgegooid en wat mij betreft verbeterd. Commentaar van Riesma heb ik doorgegeven en er is wat mee gedaan . Is nog steeds in de maak dus er zal nog een hoop veranderen maar de basis staat er nu wat beter....toch?

riesma

• 3706 messages
  • 3082 votes

Dat is al beter, ja!

mikey

• 28986 messages
  • 5138 votes

meisje van de week - slechtemeisjes.nl

is online met om de paar dagen een werkstuk.

mikey

• 28986 messages
  • 5138 votes

Weer een update voor de liefhebbers

http://slechtemeisjes.nl/

mikey

• 28986 messages
  • 5138 votes

Tijd voor een wazige update! Spamalert.

meisje van de week - slechtemeisjes.nl

niethie

• 7319 messages
  • 7243 votes

Lol!

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.