- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- Andere gebruikersnaam?
Andere gebruikersnaam?
Freckles
-
- 488 messages
- 544 votes
Ben best tevreden met mijn gebruikersnaam maar zou toch liever iets langer hebben.
Albus Dumbledore
-
- 2041 messages
- 884 votes
Ik kan er mee leven, maar als het mogelijk was dan zou ik hem meteen veranderen. Sorry Dumbledore... maar ik ben nou eenmaal geen Harry Potter fan meer XD.
Leviwosc
-
- 883 messages
- 335 votes
Ik ben tevreden met Leviwosc. Als ik me hier had kunnen registreren met Chinese karakters had ik dat waarschijnlijk gedaan...

Van Nunen
-
- 791 messages
- 0 votes
Als ik toen had geweten wat ik nu weet had ik er Beau ter Ham van gemaakt.
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
Tsja moviemafketel wordt vaak niet serieus genomen door anderen, dus misschien op dat vlak had ik een andere username moeten nemen.
Want zelfs als ik nu iets serieus bedoel denken mensen soms dat ik het als grapje bedoel. Eigen schuld dikke bult he?
Maar aan de andere kant spoor ik ook weer niet helemaal. 
En hij valt in ieder geval op tussen al die andere gebruikersnamen.
Ik ben er stiekem dus wel blij mee!
John Lee Hooker
-
- 14934 messages
- 1625 votes
Klinkt wel lekker smooth moviemafketel.
Karl van H.
-
- 2808 messages
- 2250 votes
Ik had graag gewoon Karl geheten, maar die naam was al bezet, snik 
Rianneke_Dan
-
- 14194 messages
- 2563 votes
Mijn Daniel Radcliffe obsessie is ook al een tijdje over, dus dat 'Dan' zou er van mij wel af kunnen, maar helaas niks aan te doen. Had ik ook van tevoren geweten dat ik zolang actief zo blijven op mm, had ik er misschien iets beter en langer over nagedacht 
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Ah, daar staat dat voor! Dacht altijd dat het iets met je achternaam van doen had.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Ik vind het nog steeds jammer dat deze site je niet de optie geeft om je naam eenmalig te veranderen. Soms maak je een naam in een opwelling aan en zit je er voor altijd aan vast. Meeste sites/fora bieden die mogelijkheid wel.
Tonypulp
-
- 21231 messages
- 4608 votes
Tsja moviemafketel wordt vaak niet serieus genomen door anderen, dus misschien op dat vlak had ik een andere username moeten nemen.
Want zelfs als ik nu iets serieus bedoel denken mensen soms dat ik het als grapje bedoel. Eigen schuld dikke bult he?
Maar aan de andere kant spoor ik ook weer niet helemaal. 
En hij valt in ieder geval op tussen al die andere gebruikersnamen.
Ik ben er stiekem dus wel blij mee!
Heb precies hetzelfde. Hij valt wel op, maar iemand met een naam vol met Uhhhhhhhhhhhhh oogt wat kinderlijk
....
Dus...
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Ligt dr aan, drastische veranderingen zijn niet zo handig, maar een lettertje weghalen of een klein gedeelte uit de naam moet kunnen.
Nomak
-
- 11634 messages
- 0 votes
Dat vind ik dus niet. Als een lettertje weghalen mag, dan moeten drastische veranderingen ook kunnen. Waarom de ene wel en de andere niet?
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Heb je ook wel weer gelijk ik, maar betreft de herkenbaarheid is het dan natuurlijk wat lastiger.
Poepgezicht
-
- 298 messages
- 1247 votes
Ik denk dat dat met mijn username ook wel eens het geval kan zijn.
Tonypulp
-
- 21231 messages
- 4608 votes

Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Gelukkig nemen mensen je a.d.h.v. je avatar wel serieus. 
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
Die aflevering van Southpark is trouwens geweldig. 
Minotaures
-
- 7810 messages
- 2534 votes
ik zou graag namen willen veranderen telkens als ik nieuwe avatarfoto heb, nu wil ik namelijk Ghost als gebr. naam
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Helaas. Je kunt je inlognaam niet veranderen.
Minotaures
-
- 7810 messages
- 2534 votes
Helaas. Je kunt je inlognaam niet veranderen.
was dat maar waar
U-96
-
- 11875 messages
- 2062 votes
Mwoah. Ik vind 't wel goed zo. Het wordt anders zo'n onoverzichtelijk geheel als iedereen z'n username kan veranderen.
BlueVelvet
-
- 1316 messages
- 785 votes
Inderdaad. Mensen moeten gewoon wat beter nadenken voordat ze iets invullen. En vooruit denken: een naam als "Ajax&Litmanen" is nu misschien leuk, maar over een jaar waarschijnlijk niet meer.
MoFeDu
-
- 2946 messages
- 0 votes
Baal wel een beetje van m'n gebruikersnaam, weet niet eens maar wat het betekent
. Du in ieder geval van Duco maar MoFe, geen idee.
wyatt earp
-
- 5006 messages
- 2629 votes
Mwoah. Ik vind 't wel goed zo. Het wordt anders zo'n onoverzichtelijk geheel als iedereen z'n username kan veranderen.