- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- Filmitems verzamelen
Filmitems verzamelen
Walkure
-
- 1690 messages
- 0 votes
Who knows, spooky
Heel spooky. 
timbo_
-
- 13116 messages
- 3859 votes
Ik heb enkel de miniatuurversie van Minis Tirith tussen mijn dvd's staan.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Momenteel heb ik deze Poppen tussen mijn dvd's staan.
(afbeelding)
The Terminator
Wow! Very impressive, lijkt net echt!
Hoe groot is ie eigenlijk? En wat heb je er voor betaald en waar kan je zoiets krijgen? Erg gaaf, deze Terminator.
clockwork72
-
- 2780 messages
- 1735 votes
Wow! Very impressive, lijkt net echt!
Hoe groot is ie eigenlijk? En wat heb je er voor betaald en waar kan je zoiets krijgen? Erg gaaf, deze Terminator.
Bij de Piet Snot in utrecht. Ik weet niet of je die winkel kent maar daar zijn allemaal van dat soort filmpoppen te kopen enzovoort.
Deze was 20 euro maar je hebt ze ook nog groter. 
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
20 euro is weinig geld voor zon sterke gelijkenis met 't filmpersonage. Al gaat mijn voorkeur wel uit naar een beeld ipv een pop.
Ik heb weinig filmitems. Alleen een headknocker van The Joker en Hell Boy plus een Jack Sparrow actiefiguur die er ook wel gaaf uit ziet.
Lui (crew films)
-
- 3490 messages
- 11856 votes

Staat in een hoekje in mijn overvolle kast!
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes

Ik heb deze gekocht. 
Kijken of ik de eerste nachten nog goed slaap.
thunderball
-
- 5878 messages
- 1414 votes
Staat ie op je nachtkastje?
Lijkt me heel gezellig. 
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Nee, ik vond 's nachts begluurd worden niet zo'n goed idee, hij staat fijn tussen mijn dvd's 
thunderball
-
- 5878 messages
- 1414 votes
Ok, slim van jou!
Ik heb hier behalve J.B. stuff ook nog ergens Chucky en zijn "Bride" rondlopen, maar we hebben de stilzwijgende afspraak dat ik hun met rust laat en zij mij.... 
Lui (crew films)
-
- 3490 messages
- 11856 votes

- Chucky

- The Thing

- Norman Bates

- Hannibal

- The Blair Witch en Leatherface

- Michael Myers
Kiros
-
- 607 messages
- 1327 votes
Zeer nice Lui.
Ze zouden nog mooier uitkomen in een vitrinekast. Maar dat is mijn smaak.
Lui (crew films)
-
- 3490 messages
- 11856 votes
Bedankt voor de complimenten allemaal!
Ze zouden nog mooier uitkomen in een vitrinekast. Maar dat is mijn smaak.
Dat vind ik ook. Een tijdje terug heb ik mijn vitrinekast weggedaan, omdat ik niks had om erin te zetten. Nu heb ik er eigenlijk wel spijt van. Ze komen binnenkort wel ergens anders te staan, als ik een andere kast erbij heb!
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Tha-Joker
-
- 1048 messages
- 950 votes
(afbeelding)

Dude Bobblehead, NBC Universal Store Holiday Sales Friends & Family - nbcuniversalstore.com
Die is té stoer!
Geweldig personage.
Linn
-
- 3289 messages
- 3798 votes
Echt leuk!! Hier in Antwerpen hebben we een speciale winkel vol hiervan ben je daar al eens geweest?
dutchtuga
-
- 16970 messages
- 4101 votes
Die Movie Maniacs hebben geweldige action figures. Heb er zelf ook Michael Myers en Freddy Krueger van. Verder nog in het bezit van Jason Voorhees, Chucky, Pinhead, Alien, Leatherface, Frankenstein, Wolf Man, Dracula en Tony Montana naast zijn witte Caddilac met tijgerbekleding. Een action figure die ik enorm graag zou willen hebben is die van Pennywise the Clown, maar voor zover ik weet nog nooit uitgebracht. Ben 'm tenminste nooit tegengekomen.
Rianneke_Dan
-
- 14194 messages
- 2563 votes
Echt leuk!! Hier in Antwerpen hebben we een speciale winkel vol hiervan ben je daar al eens geweest?
Nee daar ben ik nog niet geweest, ik ga eigenlijk altijd naar Helmond, en vaak ook op internet. Maar ik wist niet dat er in Antwerpen ook zo'n winkel zit, dank je voor de info! Als we een keer in de buurt zijn zal ik er zeker eens binnenlopen 
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Eindelijk ergens 'betaalbaar' op de kop kunnen tikken. Dr. Manhattan, Ozymandias en Night Owl volgen nog wel over een tijdje. Nu maar hopen dat dit een plaatsje kan/mag krijgen tussen de enorme Disney collectie van mijn vriendin
.

Rianneke_Dan
-
- 14194 messages
- 2563 votes
Ziet er leuk uit mop!
En uhm ja ertussen lijkt me niet zo'n strak plan, (zou er ook een beetje raar uitzien, zulke geweldadige poppetjes tussen mijn schattige Disney beeldjes) maar ze mogen wel een plekje bij de andere films in de woonkamer krijgen haha 
Rianneke_Dan
-
- 14194 messages
- 2563 votes
Zo ik heb weer even wat leuks aangeschaft aan mijn Disney collectie 
Soundtracks van:

En ook nog:

Ik kan dus weer even vooruit met muziek luisteren 
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Leuk zeg! Heb je ook een speciale plek voor deze, zodat ze goed zichtbaar zijn? Of zet je ze gewoon in een ''standaard'' cd-rekje?