• 177.896 movies
  • 12.200 shows
  • 33.966 seasons
  • 646.886 actors
  • 9.369.886 votes
Profile

Rujars 24+ uur Filmmarathon

Leno

• 5921 messages
  • 4399 votes

Art wrote:

(quote)

Lijd je soms aan narcolepsie? Een film kan je toch wel zonder moeite uitkijken? Ik vind het wel knap van Rujar, en ook van Moviefreak#1, om echt zo lang films te kijken. Zelf zal ik het niet zo snel doen...

Nee ik overdrijf natuurlijk, maar ik wilde even aangeven dat ik zoiets nooit zou kunnen!

Rujar

• 2871 messages
  • 3816 votes

Poe He ben dan eindeijk de 24 uur voorbij! en heb net dogeball gekeken! Ik laat het hierbij het is tijd om te stoppen!!! Ben ook hier in slaap gevallen

Mensen de tijd is dan ca. 25 uur en een kwartier!!

Leno

• 5921 messages
  • 4399 votes

Weltrusten, maar je hoeft nog maar één film!

KOFFIE!

Pieter Montana

• 6678 messages
  • 2285 votes

Proficiat,Rujar

Heb je zin om er nog één volgende week te doen?

feanaro surion

• 5765 messages
  • 1770 votes

Gefeliciteerd, vind het erg knap. Alleen zou ik zoiets nooit volhouden volgens mij, meer iets om met een groep te doen. (Ga binnenkort heimat-3 met een aantal mensen in 1 keer kijken, niet door mij georganiseerd maar ben benieuwd).

Rujar

• 2871 messages
  • 3816 votes

moviefreak wat is je status!

Ik ben bij Dodgeball in slaapgevallen! dat is naar schatting tussen de 25 en 25,5 uur filmkijken geweest!

Succes nog!! We horen graag meer van je!

Pieter Montana wrote:

Proficiat,Rujar

Heb je zin om er nog één volgende week te doen?

nah ik heb het nu wel even gehad! Heb net even stukje gewandeld ben nu weer redelijk fit! Ga zo toch maar slapen morgen weer werken!

moviefreak#1

• 14390 messages
  • 25163 votes

Bij Dodgeball in slaap gevallen Erg jammer maar toch een hele prestatie

Rujar

Doom

• 8214 messages
  • 1540 votes

respect Rujar, damn 25,5 uur film kijken achter elkaar door. Door mij zal het record iig nooit worden verbroken.

Welterusten.

Hannibal

• 9358 messages
  • 3273 votes

Wat is het toch heerlijk als je de tijd hebt voor zulke dingen.

timbo_

• 13116 messages
  • 3859 votes

Oke hier beginnen we ook met 5 man aan een filmarathon waaronder drie MM-ers. Namelijk Ruudje, JDM en ondergetekende.

Totale speelduur 19 uur en 15 minuten.

Playlist

1. Mean Creek

2. Tempus Fugit

3. The fottball factory

4. coach carter

5. Eurotrip

6. Napola

7. Goodbye elnin

8. Amityville horrer

9. Around the world in 80 days

10. Gothika

11. About schmidt

Zoals jullie zien gaan we niet voor kwaliteit. We houden jullie op de hoogte.

Zelva

• 2188 messages
  • 2702 votes

Start een eigen topic zou ik zeggen.

mikoz

• 11297 messages
  • 867 votes

Als we dit omdopen tot het Film-Marathon topic lijkt dat me ook goed , anders gaat ieder een eigen tread maken.

moviefreak#1

• 14390 messages
  • 25163 votes

mikoz wrote:

Als we dit omdopen tot het Film-Marathon topic lijkt dat me ook goed , anders gaat ieder een eigen tread maken.

Dat hebben we het liefst mikoz

Uiteraard met goedkeuring van een moderator (Kapp in dit geval)

timbo_

• 13116 messages
  • 3859 votes

Mean Creek is af. Zeer indrukwekkende film. Een redelijk lange intro die je steeds meer doet inleven. Ook de nasleep wordt prachtig uitgewerkt van mij mogen ze allemaal van deze kwaliteit zijn.

timbo_ 4

ruudje 3

JDM 3,5

timbo_

• 13116 messages
  • 3859 votes

Tempus Fugit inmiddels ook af. Redelijk leuke comedy al zitten er ook erg flauwe stukken in. De barcelona supporter is verreweg het leukste karakter de andere blijven hier ver bij achter.

timbo_ 3

Ruudje 3

JDM 3

Reinbo

• 70660 messages
  • 0 votes

Pfff matige lijst, zit niets groots bij en About Schmidt is dodelijk als laatste... Ik zou er nog 5 uur aan vast plakken, dan heb je je 24 uur (toch wel het minimum voor een serieuze marathon.) Maar veel plezier en succes anyway.

mikoz

• 11297 messages
  • 867 votes

moviefreak#1 wrote:

(quote)

Dat hebben we het liefst mikoz

Uiteraard met goedkeuring van een moderator (Kapp in dit geval)

Oke dat wist ik niet , Als het echt om serieuse marathons gaat is het erg leuk , maar zie het al aankomen dat iedereen met een lijstje komt

timbo_

• 13116 messages
  • 3859 votes

The football factory wat een tegenvaller. Irritant overdreven aanwezige muziek. Exreem slecht uitgewerkte subplots die dan voor diepgang moeten zorgen. nee ik hoop de slechtste vandaag.

timbo_ 1,5

ruudje 3

JDM 3,5

Goodfella_90

• 10407 messages
  • 2595 votes

Zeg even tegen die ruudje dat ie op letten moet ipv alles maar een 3 te geven!

timbo_

• 13116 messages
  • 3859 votes

Reinbo wrote:

Pfff matige lijst, zit niets groots bij en About Schmidt is dodelijk als laatste... Ik zou er nog 5 uur aan vast plakken, dan heb je je 24 uur (toch wel het minimum voor een serieuze marathon.) Maar veel plezier en succes anyway.

Lijstje is inderdaad kwalitatief niet echt geweldig zoals ik al eerder had vermeldt. Ik ben overigens al blij als ik dit volhoudt laat staan 24 uur. Is ook gewoon meer vrienden onder elkaar film kijken en mijn aantal stemmen nog verder opkrikken.

mikoz

• 11297 messages
  • 867 votes

Ik hoop dat ik ook nog eens van die fanatieke film-vrienden krijg

U-96

• 11875 messages
  • 2062 votes

Ik ben ooit nog eens van plan om een James Bondmarathon te houden. Van Dr. No tot de dan laatste Bondfilm.

Nee, grapje. Liever verspreid over een een paar dagen.

timbo_

• 13116 messages
  • 3859 votes

Coach Carter erg leuke film. Het amerika gehalte is af en toe wel wat hoog maar dat mocht de pret niet drukken. Eeen van de betere sportfilms dus die ook nog eens een interresant thema aan de kaak stelt. twijfel erg tussen 3,5 en 4.

timbo_ 3,5

ruudje 4

JDM 4

Nu komt de film waar ik het meeste tegen opzie eurotrip.

timbo_

• 13116 messages
  • 3859 votes

het viel me nog reuze mee. Er was goed naar te kijken al was die ook weer regelmatig erg flauw.

timbo_ 2,5

ruudje 2,5

JDM 3

Doom

• 8214 messages
  • 1540 votes

En ze gaan maar door, succes lui!

timbo_

• 13116 messages
  • 3859 votes

Napola toch wel teleurstellend. De film vertelde eigenlijk weinig nieuws en het verhaal kon me niet echt pakken. Ook beginnen dankzij deze film de vermoeidheidsverschijnselen op te spelen. Bij de rest overigens nog niet. Hopen dat ik van de volgende film weer wat fitter wordt. Op naar de enige top 250 film die wij vandaag gaan zien Goodbye lenin.

timbo_ 2,5

ruudje 3,5

JDM 4

timbo_

• 13116 messages
  • 3859 votes

Goodbye lenin redelijk filmpje maar kon zijn top250 verkiezing niet waarmaken. Wat vermoeidheid betreft wel een flinke opkikker. op naar een van de twee op voorhand minste films wat mij betreft Amytiville horror.

timbo_ 3

ruudje 3

JDM 2,5

timbo_

• 13116 messages
  • 3859 votes

Amytiville horror was werkelijk een drama. 1 ster omdat ik hem heb kunnen afkijken. van vrmoeidheid is inmiddels geen sprake meer. Ruudje is inmiddels in slaap gevallen. Nog maar twee stemmen dus.

timbo-_1

JDM 0,5

timbo_

• 13116 messages
  • 3859 votes

Around the world in 80 days is niet aan mij besteed. Ben na een dik halfuur even in slaap gevallen. Heb het hierna nog geprobeerd maar deze film is gewoon te erg. Ik ben eigenlijk weer volkomen fit maar ben het moe en stop ermee. Deze film krijgt van mij een welverdiende 0,5 de andere twee zal ik helaas vandaag niet meer op stemmen.

JDM

• 96 messages
  • 3298 votes

Helaas heeft timbo het na een halfuurtje op moeten geven. Ik moet zeggen dat ik het niet moeilijk had met de vermoeidheid maar wel met de film. Heb em toch af kunnen kijken. Een nipte 0,5 krijgt hij van mij. Het werkt niet bepaald motiverend als je 2 films achter elkaar kijkt die niet meer dan een 0,5 waard is. Nog 2 films te gaan. Heb er nog vertrouwen in dat ik het ga halen.

JDM 0,5

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.