- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- Ik ben geslaagd/afgestudeerd/ bevallen/getrouwd!!!
Ik ben geslaagd/afgestudeerd/ bevallen/getrouwd!!!
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
Heb voor het allereerst een van mijn foto's verkocht aan een oud collega, die wilde een schilderij vervangen door mijn foto. Hoe gaaf is dat 
ibendb
-
- 5036 messages
- 3214 votes
Vandaag heb ik vernomen dat ik geslaagd ben voor het secundair onderwijs. Proclamatie is deze woensdag en dan pas weet ik ook mijn resultaten. Plannen zijn nu om een vakantiejob te doen en de maand september volledig vrijaf te nemen om te reizen. O.a. New York en Barcelona 
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Top Iben. klinkt als een strak plan!
Fijn ook om je weer wat vaker tegen te komen @ Social Media. 
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Dolgelukkig en vol trots kan ik vertellen dat onze prachtige dochter Nena geboren is, voluit: Nena Lilly Geraldine.
Nena is gisteravond 07-07-2015 om 21.06 uur geboren. Ze weegt 3606 gram en is 53 cm lang. Moeder en dochter maken het goed, maar ons meisje wordt nog even goed in de gaten gehouden in het ziekenhuis voordat we haar mee naar huis mogen nemen.
SelmaDuim
-
- 4907 messages
- 732 votes
Hier ook gefeliciteerd! Een naam die ook op ons lijstje stond, maar het niet gaat worden.
Verblijf jij ook nog in het ziekenhuis?
soom
-
- 24919 messages
- 2751 votes
Gefeliciteerd Elineloves en partner! Ik kan het niet laten. Maar Nena. Dat lijkt verdacht veel op Nina, het personage dat gespeeld wordt door één van je niet favo actrices
. Veel geluk met alles, de komende jaren iig!
HALVE TAMME. (moderator series)
-
- 13470 messages
- 1305 votes
Oeps, ik kon niet wachten 'sorry' 
Congrats Eline, dat Nena maar veel geluk
en gezondheid mag kennen in haar leven.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Hier ook gefeliciteerd! Een naam die ook op ons lijstje stond, maar het niet gaat worden.
Verblijf jij ook nog in het ziekenhuis?
Ik ben vannacht moeten blijven en zij blijft ook nog een tijdje, maar ik mag zo naar huis om bij te slapen.
Toevallig van de naam, wij hadden het vanaf dag één al dat we wisten dat dit hem zou worden. 
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
Dying Rose
-
- 1315 messages
- 3417 votes
Van harte gefeliciteerd met jullie spruit Eline! Ook mooie naam trouwens, ik was lang benieuwd naar wat het zou worden.
Ben blij dat jullie het goed stellen. Geniet van jullie momenten samen en ik wens Nena een goede gezondheid en veel liefde toe. Al zal dat met jullie geen probleem zijn, vermoed ik. 
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Congrats Elineloves. Best gift life can give you. Veel geluk met Nena en vent.
ikkegoemikke
-
- 3449 messages
- 4883 votes
Gefeliciteerd Elineloves en partner met jullie prachtdochter.
Geniet er tenvolle van want dit kleine wonder is zo snel groot 
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Proficiat! 99 ballonnen voor Nena!
http://sizedoesntmatter.com/wp-content/uploads/Screen-Shot-2012-11-21-at-8.20.13-AM.png
Brix
-
- 19675 messages
- 5113 votes
Hartelijk gefeliciteerd, en heel veel geluk gewenst ! 
( Ik weet het wel, een cowgirl zal Nena niet worden, maar nu ik de gelegenheid een keer heb
)
Roger Thornhill
-
- 6011 messages
- 2445 votes
http://www.parwo.nl/parwoposter/clips/pabo.gif
Mijn dochter Ellen is twee weken vóór haar 21ste verjaardag geslaagd voor de PABO !
stinissen (crew films & series)
-
- 23436 messages
- 76921 votes
Hartelijk gefeliciteerd, en heel veel geluk gewenst en geniet ervan en neem ook op tijd je rust.
tommykonijn
-
- 5139 messages
- 2356 votes
Proficiat Elineloves en partner! Veel geluk gewenst met jullie kersverse dochter!!
Gefeliciteerd ook Roger Thornhill met het slagen van jouw dochter!
MovieMind
-
- 6943 messages
- 0 votes
Wat een fantastisch nieuws Elineloves, van harte gefeliciteerd. 
MovieMind
-
- 6943 messages
- 0 votes
Proficiat met je dochter Roger Thornhill, dat heeft ze knap gedaan. 
mjk87 (moderator films)
-
- 14514 messages
- 4510 votes
Van harte Elineloves en vriendlief. En leuke naam ook.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Gefeliciteerd Elineloves! Prachtige naam en een hele mooie dochter. Veel geluk met zijn drietjes!
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Dank jullie! Met een beetje geluk mag ze vrijdag mee naar huis, ze doet het zo goed! Sterk meisje ondanks haar lastige start. 
Maarten0402
-
- 802 messages
- 533 votes
Hartelijk gefeliciteerd Eline en Roger Thornhill!
Leuke foto's hierboven. Vooral die rechtsboven, gangsterlook ;-D
alexspyforever
-
- 21517 messages
- 2328 votes
Dank jullie! Met een beetje geluk mag ze vrijdag mee naar huis, ze doet het zo goed! Sterk meisje ondanks haar lastige start. 
(afbeelding)
Proficiat eline en ook aan de vader. En zo te zien is het zeker geen horrorkindje althans niet van buitenaf