- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- Ik ben geslaagd/afgestudeerd/ bevallen/getrouwd!!!
Ik ben geslaagd/afgestudeerd/ bevallen/getrouwd!!!
Metalfist
-
- 12407 messages
- 3964 votes
Gelukzakken, ik ben nog volop in mijn examenperiode en hoor pas de 25e of ik geslaagd ben of niet 
ace leader
-
- 3343 messages
- 0 votes
Ik hoor op de 30e of ik geslaagd ben, wordt weer uren wachten op dat telefoontje 
planet_of_death
-
- 3962 messages
- 178 votes
Wat ik me afvraag: heeft iemand hier wel eens gezegt dat zebevallen is? 
speranza
-
- 24668 messages
- 0 votes
Ik ben bevallen van een kerngezonde zoon op maandag 21 december om half elf s óchtends
en dat wou ik even delen met jullie allemaal.
Phoenix
-
- 7846 messages
- 1418 votes
Met mijn zojuist ontvangen 8 voor mijn scriptie over Reconstruction is mijn dossier compleet en kan ik het examen aanvragen en afstuderen als Master of Arts in de Film- en Televisiewetenschap
.
Met een 8,5 had er nog een judicium cum laude aangekleefd volgens mij, dat is dan wel weer jammer
.
Maar toch blij! Volgende stop: pre-master Wijsbegeerte en master Wijsbegeerte.
lordsnoopy
-
- 2949 messages
- 2244 votes
Weer een hoop leuke berichtjes van geslaagde users, proficiat allemaal 
Metalfist
-
- 12407 messages
- 3964 votes
Gelukzakken, ik ben nog volop in mijn examenperiode en hoor pas de 25e of ik geslaagd ben of niet
En Metalfist is afgestudeerd! Op naar de hogeschool 
Metalfist
-
- 12407 messages
- 3964 votes
Wees daar maar zeker van. Ben wel blij dat ik eindelijk eens van het middelbaar weg ben 
jarno1975 (moderator series)
-
- 10971 messages
- 2790 votes
Gefeliciteerd Metalfist!
Zelf ben ik gisteren ook geslaagd voor de opleiding Werkvoorbereiding.
Cijfer was een 6 wat dus betekend dat ik precies genoeg voorbereiding heb verricht om het gewenste resultaat te bereiken (één van de taken van de werkvoorbereider
)
hellblazer93
-
- 650 messages
- 924 votes
Gistermorgen heb ik het examen voor de 1e Dan (zwarte band) Shotokan karate afgelegd, met positief gevolg. Geslaagd! Ongelofelijke mijlpaal in mijn sportcarrière en ik hoop binnen 4 jaar examen te mogen doen voor de 2e Dan.
M.Goodkat
-
- 1290 messages
- 1463 votes
Ben uiteindelijk afgestudeerd en moet volgende week een test afleggen bij Sony Bravia, hopelijk dat dat goed gaat =)
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Proficiat M.Goodkat! En veel succes met je test natuurlijk. Komt goed!