- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- Wie heeft er de meeste films in zijn/haar bezit? (originelen)
Wie heeft er de meeste films in zijn/haar bezit? (originelen)
The Last
-
- 7169 messages
- 0 votes
Echte liefhebbers hebben geen collectie vol met kopies m8
DVD = DVD. Dus doe aub niet moeilijk. Al mijn DVD's zijn voorzien van hoesje en omslag. Maar dat doet er op dit moment niet toe, je kunt mij niet zomaar een 'niet-filmliefhebber' noemen alleen omdat de meerderheid van mij DVD's niet origineel is. Als je van films houd, houd je gewoon van de film zelf, dus het doet er totaal niet toe of je DVD's wel of niet origineel zijn. Je bent een filmliefhebber, geen 'origineleDVD'sliefhebber'. En hiermee ben ik ook klaar op deze topic. Ik ga niet meer reageren op die zinloze en domme reacties van jou.
gotti
-
- 14075 messages
- 5883 votes
DVD=DVD
Gebrande DVD=Gebrande DVD
Wel degelijk een verschil. Ik twijfel niet zo zeer aan je filmliefde, maar wel aan je besef of je weet wat zulk gedrag met de algemen filmmarkt doet. Het helpt niet echt, kan ik je vertellen...
W.M.J.M
-
- 4041 messages
- 2902 votes
Ach, als de fimindustrie het nog steeds nodig vind om films zoals de No Country for Old Men maanden later uit te brengen in Nederland snap ik best dat je geen zin hebt om zo lang te wachten.
Maar bij films die hier al lang op DVD's zijn en voor een redelijke prijs te koop geef ik je 100% gelijk hoor.
Metalfist
-
- 12407 messages
- 3964 votes
De enige films die ik gekopieerd heb, zijn films die hier amper te vinden zijn... Maar dat zijn er maar een 3-tal van de 400
Mescaline
-
- 7089 messages
- 3223 votes
DVD = DVD. Dus doe aub niet moeilijk. Al mijn DVD's zijn voorzien van hoesje en omslag. Maar dat doet er op dit moment niet toe, je kunt mij niet zomaar een 'niet-filmliefhebber' noemen alleen omdat de meerderheid van mij DVD's niet origineel is. Als je van films houd, houd je gewoon van de film zelf, dus het doet er totaal niet toe of je DVD's wel of niet origineel zijn. Je bent een filmliefhebber, geen 'origineleDVD'sliefhebber'. En hiermee ben ik ook klaar op deze topic. Ik ga niet meer reageren op die zinloze en domme reacties van jou.
Je voeld je behoorlijk aangevallen he ..? haha
Mijn mening blijft hetzelfde.. ik heb weinig geld maar koop nog altijd liever dan te downloaden (als ze niet op dvd te vinden zijn is het natuurlijk wat anders)maar mijn mening is dat een echte film lliefhebber lieverzijn dvds orgineel heeft.. 
(Vind trouwens ook niet dat iemand met meer kopies dan orginele in dit lijstje mag staan..)
Couch Potato
-
- 411 messages
- 0 votes
IK heb een 200-tal films in diverse stijlen en genres. Voor wie geïnteresseerd is in dewelke, stuur me maar een mailtje en ik stuur je mijn lijstje door, het staat in een excel bestandje, maar ik wil maar zeggen dat ik nog zoveel goede films zou moeten zien, helaas ontbreekt de tijd, ik ben vrachtwagenchauffeur en maak lange werkdagen.
Mijn niet al te veel vrije tijd gebruik ik ook nog om te sporten, ik zou terug vaker naar de bioscoop willen, maar het komt er ook zo weinig van.
Ben X heb ik gelukkig wel gezien onlangs, maar ik kon me niet meer herinneren wanneer daarvoor de laatste keer was.
Ook mijn muziekverslaving (EvansHewson op Music Meter ben ik) zit me in de weg om vaker film te kijken natuurlijk!
Zo kom ik hier nooit ofte nooit in de gebruikerstoplijsten, het zij zo!
neo
-
- 15435 messages
- 10035 votes
(Vind trouwens ook niet dat iemand met meer kopies dan orginele in dit lijstje mag staan..)
Hoezo enkel met meer niet? Gewoon enkel originele zou het moeten zijn.
Max en Joep
-
- 1815 messages
- 0 votes
waarom?
een gebrande dvd is nog steeds een dvd hoor.
het gaat erom hoeveel films je in je bezit hebt, al staan ze op een stuk wc papier
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Nee het gaat hier dus om originele dvd's.
Mescaline
-
- 7089 messages
- 3223 votes
Idd gewoon alleen de orginele dvds vermelden lijkt me ook het meest logische (als je dvds brand is het geen moeite en bijzonder als je er veel hebt..)
dragje
-
- 5098 messages
- 0 votes
Van 600 naar 622 kan niet wachten tot Kerst......
Stinissen - 13887
Speedy23 - 4393
Blabla bijna 2200
Japie Mol 1776
HarmJanStegenga - 1350
veron35 - 1200
Poisonthewell - 1067
Film Pegasus - 914
Gehenna - 903
KristofBeckers - 900
Reinbo - 867
Nightbreed - 849
jaspertje3 - 840
Dragon - 803
Wouters - 760
Dragon - 803
Quentin - 700
Mister Blonde - 650
Dragje - 622
Goto - 550
Matchostomos - 534
FixX - 502
Rik` - 411
Metalfist - 402
sinterklaas - 401
Pure - ca. 400
Rianneke_Dan - 371
joshua81 - 362
Drs.DAJA - 342
606 - 290
lordsnoopy - 283
Floris22 266
Remi - 265
wapper - 188
W.M.J.M - 186
Mescaline - 164
veritas84 - 160
=michael= - 150+/-
The Goss - 133
Onderhond - 100
-Jack_Sparrow- - 95
Doom - 90
Observator - 78
kwinten16 - 74
Viewtiful - 70
fieko - 58
P8rb - 33
The Last
-
- 7169 messages
- 0 votes
Nee het gaat hier dus om originele dvd's.
Hoezo? De topic-titel is toch niet: 'Wie heeft er de meeste ORIGINELE DVD's in zijn/haar bezit?'
Dus, ik neem aan dat het hier niet om ALLEEN originele dvd's gaat. 
Max en Joep
-
- 1815 messages
- 0 votes
ik ga ze van het weekend eens tellen.
ik schat rond de 100 (orginele dus)
Mescaline
-
- 7089 messages
- 3223 votes
Hoezo? De topic-titel is toch niet: 'Wie heeft er de meeste ORIGINELE DVD's in zijn/haar bezit?'
Downloaden schijfje branden.. klaar.. vind het geen eens bijzonder dat je er dan veel hebt.. in 1 dag kun je al 200 dvds in je bezit hebben.. als je hetkan betalen vind ikdat ronduit zielig..
speedy23
-
- 18945 messages
- 14043 votes
als je hetkan betalen vind ikdat ronduit zielig..
En als je het niet kan betalen?... 
The Last
-
- 7169 messages
- 0 votes
Downloaden schijfje branden.. klaar.. vind het geen eens bijzonder dat je er dan veel hebt.. in 1 dag kun je al 200 dvds in je bezit hebben.. als je hetkan betalen vind ikdat ronduit zielig..
Uuh, kun je wel lezen? Ik stel een simpel vraag en dan krijg je weer zo'n domme reactie van jou wat totaal niks met mijn bericht/vraag te maken heeft. DAT is ronduit zielig
.
Ik neem nu van jou aan dat je bent 'uitgetypt', Hooooooi
.
Leland Palmer
-
- 23785 messages
- 4893 votes
Hej The Last? Het is me opgevallen dat jij wel heel vijandig bent met je berichten altijd........
Mescaline
-
- 7089 messages
- 3223 votes
Uuh, kun je wel lezen? Ik stel een simpel vraag en dan krijg je weer zo'n domme reactie van jou wat totaal niks met mijn bericht/vraag te maken heeft. DAT is ronduit zielig
.
.
Ik geef geen antwoord op je vraag.. ik zeg het je gewoon maarjaa.. snel geprikkeld denk ik ? 
@speedy23:
Dan gewoon sparen haha al vind ikwel dat nieuwe films vaak erg duur zijn hoor.. dus download zelf ookwel eens wat(films van 2007) maar als ze goed zijn koop ik ze ookwel 
Film Pegasus (moderator films)
-
- 31148 messages
- 5448 votes
Mijn gedacht wil een echte filmliefhebber enkel het origineel om zo het beste te hebben. Een voetballer speelt ook liever in een stadion dan in het park. Uiteraard gaat het hier om origineel DVD's en video's. Het is trouwens geen kunst om zo een verzameling op te bouwen.
Pure
-
- 770 messages
- 0 votes
waarom?
een gebrande dvd is nog steeds een dvd hoor.
het gaat erom hoeveel films je in je bezit hebt, al staan ze op een stuk wc papier
Zeg maar eens tegen een kok in een vijfsterrenrestaurant dat een biefstukje een biefstukje is.
veron35
-
- 4768 messages
- 0 votes
.
.
Nou, ik vind dit zeker wel een goed antwoord. Hij verduidelijkt het alleen maar door dat andere erbij te zetten. Mijn neef download werkelijk alle films. Een film die voor 2 euro te koop is download hij nog... Dat vind ik ook behoorlijk zielig. Een nieuwe film downloaden is wat anders, want die kosten toch zo'n 15 tot 18 euro. Het hoeven geen dvd's te zijn, maar videobanden mogen ook, als ze maar orgineel zijn lijkt me...
The Lexx
-
- 426 messages
- 3485 votes
Origineel zo'n 300 waaronder wat Chinese Kung tv series waarvan ik zeker ben dat niemand in nederland ze heeft 
neo
-
- 15435 messages
- 10035 votes
Een nieuwe film downloaden is wat anders, want die kosten toch zo'n 15 tot 18 euro.
Natuurlijk, lekker makkelijk om het zo te rechtvaardigen. Het blijft hetzelfde.
Mescaline
-
- 7089 messages
- 3223 votes
Natuurlijk, lekker makkelijk om het zo te rechtvaardigen. Het blijft hetzelfde.
Misschien is het idd niet rechtvwaardig.. zo filmpje voor 20 euro in de winkel gooien ookniet.. of wel dan? 
gideonvdb
-
- 1795 messages
- 0 votes
je bent gewoon een dief als je download punt al zijn ze 50 euro in de winkel.
dragje
-
- 5098 messages
- 0 votes
Stinissen - 13887
Speedy23 - 4393
Blabla bijna 2200
Japie Mol 1776
HarmJanStegenga - 1350
veron35 - 1200
Poisonthewell - 1067
Film Pegasus - 914
Gehenna - 903
KristofBeckers - 900
Reinbo - 867
Nightbreed - 849
jaspertje3 - 840
Dragon - 803
Wouters - 760
Dragon - 803
Quentin - 700
Mister Blonde - 650
Dragje - 631
Goto - 550
Matchostomos - 534
FixX - 502
Rik` - 411
Metalfist - 402
sinterklaas - 401
Pure - ca. 400
Rianneke_Dan - 371
joshua81 - 362
Drs.DAJA - 342
606 - 290
lordsnoopy - 283
Floris22 266
Remi - 265
wapper - 188
W.M.J.M - 186
Mescaline - 164
veritas84 - 160
=michael= - 150+/-
The Goss - 133
Onderhond - 100
-Jack_Sparrow- - 95
Doom - 90
Observator - 78
kwinten16 - 74
Viewtiful - 70
fieko - 58
P8rb - 33[/quote]
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Sommige users hadden miljonair kunnen zijn. 
=michael=
-
- 629 messages
- 429 votes
Bijna wel ja 
Leland Palmer
-
- 23785 messages
- 4893 votes
Daar denk ik liever niet bij na 
Mescaline
-
- 7089 messages
- 3223 votes
je bent gewoon een dief als je download punt al zijn ze 50 euro in de winkel.
Een dief.. nee vind ikniet? als die film de moeite waard is koop ik die tochwel.. en 20 euro ja tis te gek ja.. heb fucking 10 euro in de week..?