• 178.031 movies
  • 12.206 shows
  • 33.975 seasons
  • 647.057 actors
  • 9.371.620 votes
Profile

Hoe kom je aan je nickname?

Omdat ik wijsbegeerte studeer aan de universiteit. En het existentialisme vind ik een zeer boeiende strekking.

Lovebreeze

• 201 messages
  • 8 votes

omdat liefde voor mij als een briesje in de zomerhitte is: onmisbaar

Sansalabim

Sanniejan

Sananas

Sanne de koeken panne

Sanjovis etc.. is wat lastiger schrijven, onthouden en geloof het of niet het word meer gebruikt dan SannekePanneke.

vandaar:

SannekePanneke.

dennislaport

• 290 messages
  • 1177 votes

mischien ook handig dat er regels komen m.b.t nicknames

lordsnoopy

• 2949 messages
  • 2244 votes

dennislaport wrote:

mischien ook handig dat er regels komen m.b.t nicknames

Heeft niet veel nut, naar mijn idee. Je kunt je nickname niet meer aanpassen als deze eenmaal geplaatst is. De regels zouden dan alleen gelden voor nieuwe leden.

Maar aan wat voor regels zat je dan te denken?

dennislaport

• 290 messages
  • 1177 votes

Geen scheld nicknames en in die soort.......... Want als je zijn nickname gebruikt in een reactie krijg je een waarschuwing van een MOD

heel LEUK dus

lordsnoopy

• 2949 messages
  • 2244 votes

Ik geloof dat users die een ontoepasselijke gebruikersnaam hebben daarop gewezen worden door de mods. Waarschijnlijk moeten diegene dan een nieuw account aanmaken?

Bart Simpson

• 2153 messages
  • 0 votes

omdat ik simpson fan ben

speedy23

• 18945 messages
  • 14043 votes

Bart Simpson wrote:

omdat ik simpson fan ben

Neen, dat had ik nooit gedacht.

klute89

• 3649 messages
  • 0 votes

speedy23 wrote:

Neen, dat had ik nooit gedacht.

Ik wou precies het zelfde zeggen.

Bart Simpson

• 2153 messages
  • 0 votes

Nee maar misschien zouden sommige denken dat Bart mijn voornaam was en Simpson mijn achternaam (je hebt zulke overal lopen)

Kikopuz

• 60 messages
  • 0 votes

Ik word altijd 'Kiko' genoemd en ik hou van katten. Vandaar de 'puz' erachter . (Puz = poes - als je 't een beetje engels uitspreekt.)

Kikopuz =)

ps: Ik heet Enrico

Materny

• 10188 messages
  • 1026 votes

Je word Kiko genoemd omdat het rijmt zeker ?. Zou eerder een parkiet zo noemen.

AgonyBe

• 78 messages
  • 91 votes

Agony wrote:

Agony komt uit één van de beste (persoonlijke mening) muziekstukken ooit geschreven door één van de beste bands (Savatage) op deze aardkloot: "Agony & Ecstacy" (en inderdaad; er is ook een film die bijna hetzelfde heet...)

Haha mijne komt dan weer uit 'Fade to black' gebruik hem al 10 jaar ofzo. Meestal gewoon Agony maar online vaak AgonyBe. Het is een krachtige term die veel kan uitdrukken etc. Still like the word

Kevin13

• 14947 messages
  • 0 votes

ik heet dus Kevin en was toen ik mij inschreef 13 jaar. Vandaar Kevin13 Nu integendeel vind ik mijn usernaam wat dom maar ik heb geen zin om mij uit te schrijven en nadien weer in te schrijven onder een andere naam. Dus blijf ik nog eventjes met deze naam lopen.

crack1

• 475 messages
  • 0 votes

Ik ben gewoon een crack.

@Kevin13,men kan zich hier toch niet uit schrijven en nadien terug inschrijven!

En dan nog wel onder andere naam.

Sorry,ben groentje en ben nog altijd aan het lezen op deze site maar stond dat daar niet tussen,

lordsnoopy

• 2949 messages
  • 2244 votes

@ crack: het is inderdaad niet de bedoeling dat mensen zich uitschrijven en zich meteen weer terug inschrijven op de site. Dit is vooral om de herkenbaarheid van users te behouden.

Als je jezelf uitschrijft hoort het eigenlijk definitief te zijn, althans dat was het idee

Taken

• 69 messages
  • 176 votes

ik moest ooit een user naam bedenken, en toen dacht ik het eerste wat ik zie gaat het worden, ik zag dus een DVD serie Taken staan, ik dacht nou dat klinkt best.

Lad

• 5700 messages
  • 0 votes

Taken wrote:

ik moest ooit een user naam bedenken, en toen dacht het eerste wat ik zie gaat het worden, ik zag dus een DVD serie Taken staan, ik dacht nou dat klinkt best.

Kevin13

• 14947 messages
  • 0 votes

ik ga mij ook niet meer uitschrijven voor een andere naam te gebruiken. Die gedachte kwam eventjes in mij op maar ben dan toch van plan om het niet te doen. Het blijft tenslotte maar een naam...

Lui (crew films)

• 3491 messages
  • 11867 votes

Er word de laatste tijd inderdaad veel misbruik gemaakt van de uitschrijffunctie, het lijkt wel een enorme rage te worden om jezelf uit te schrijven, maar de meeste keren toch weer terug.

Adrenal

• 1381 messages
  • 0 votes

Ik vraag me af vanwaar de nickname van de user "69 fucker" komt.

Lui (crew films)

• 3491 messages
  • 11867 votes

69 Misschien uit 1969, maar verder is het wel een rare naam

Kikopuz

• 60 messages
  • 0 votes

Materny wrote:

Je word Kiko genoemd omdat het rijmt zeker ?. Zou eerder een parkiet zo noemen.

Nou dankje

Ik weet eigenlijk niet waarom ik zo word genoemd... Ik zal het is vragen wat het betekent .

MaxiJazz

• 229 messages
  • 787 votes

naar de rapper van Faithless Maxi Jazz

Faithless-We come one

valerio2003

• 575 messages
  • 3900 votes

Valerio2003 omdat ik mijn allerliefste ter wereld hebt gebracht in 2003.

doodah

• 1538 messages
  • 1232 votes

hoe ik aan mijn nickname kom?

Met zeer veel moeite. Ik heb percies nooit de inspiratie om iets goed te bedenken. Tja en dan komt er zoiets uit als doodah he.

Kevin13

• 14947 messages
  • 0 votes

hehe

SLJENCT

• 75 messages
  • 0 votes

SLJENCT, een vreemde naam waarschijnlijk voor velen onder jullie, maar de uitleg is vrij eenvoudig.

Namelijk zijn het 3 acteurs die ik zeer graag zie acteren (zowel bij films als bij shows---die laatste).

Eigenlijk staat er "SamuelLJacksonEdwardNortonChrisTucker".

doodah

• 1538 messages
  • 1232 votes

Inderdaad 3 schitterende acteurs.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.