- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- Hoe kom je aan je nickname?
Hoe kom je aan je nickname?
Existentialist
-
- 13 messages
- 1 votes
Omdat ik wijsbegeerte studeer aan de universiteit. En het existentialisme vind ik een zeer boeiende strekking.
Lovebreeze
-
- 201 messages
- 8 votes
omdat liefde voor mij als een briesje in de zomerhitte is: onmisbaar
SannekePanneke
-
- 36 messages
- 24 votes
Sansalabim
Sanniejan
Sananas
Sanne de koeken panne
Sanjovis etc.. is wat lastiger schrijven, onthouden en geloof het of niet het word meer gebruikt dan SannekePanneke.
vandaar:
SannekePanneke.
dennislaport
-
- 290 messages
- 1177 votes
mischien ook handig dat er regels komen m.b.t nicknames
lordsnoopy
-
- 2949 messages
- 2244 votes
mischien ook handig dat er regels komen m.b.t nicknames
Heeft niet veel nut, naar mijn idee. Je kunt je nickname niet meer aanpassen als deze eenmaal geplaatst is. De regels zouden dan alleen gelden voor nieuwe leden.
Maar aan wat voor regels zat je dan te denken?
dennislaport
-
- 290 messages
- 1177 votes
Geen scheld nicknames en in die soort.......... Want als je zijn nickname gebruikt in een reactie krijg je een waarschuwing van een MOD
heel LEUK dus
lordsnoopy
-
- 2949 messages
- 2244 votes
Ik geloof dat users die een ontoepasselijke gebruikersnaam hebben daarop gewezen worden door de mods. Waarschijnlijk moeten diegene dan een nieuw account aanmaken?
speedy23
-
- 18945 messages
- 14043 votes
omdat ik simpson fan ben 
Neen, dat had ik nooit gedacht. 
klute89
-
- 3649 messages
- 0 votes
Neen, dat had ik nooit gedacht. 
Ik wou precies het zelfde zeggen. 
Bart Simpson
-
- 2153 messages
- 0 votes
Nee maar misschien zouden sommige denken dat Bart mijn voornaam was en Simpson mijn achternaam (je hebt zulke overal lopen) 
Kikopuz
-
- 60 messages
- 0 votes
Ik word altijd 'Kiko' genoemd en ik hou van katten. Vandaar de 'puz' erachter
. (Puz = poes - als je 't een beetje engels uitspreekt.)
Kikopuz =)
ps: Ik heet Enrico
Materny
-
- 10188 messages
- 1026 votes
Je word Kiko genoemd omdat het rijmt zeker ?. Zou eerder een parkiet zo noemen. 
AgonyBe
-
- 78 messages
- 91 votes
Agony komt uit één van de beste (persoonlijke mening) muziekstukken ooit geschreven door één van de beste bands (Savatage) op deze aardkloot: "Agony & Ecstacy" (en inderdaad; er is ook een film die bijna hetzelfde heet...)
Haha mijne komt dan weer uit 'Fade to black' gebruik hem al 10 jaar ofzo. Meestal gewoon Agony maar online vaak AgonyBe. Het is een krachtige term die veel kan uitdrukken etc. Still like the word 
Kevin13
-
- 14947 messages
- 0 votes
ik heet dus Kevin en was toen ik mij inschreef 13 jaar. Vandaar Kevin13
Nu integendeel vind ik mijn usernaam wat dom maar ik heb geen zin om mij uit te schrijven en nadien weer in te schrijven onder een andere naam. Dus blijf ik nog eventjes met deze naam lopen.
crack1
-
- 475 messages
- 0 votes
Ik ben gewoon een crack.
@Kevin13,men kan zich hier toch niet uit schrijven en nadien terug inschrijven!
En dan nog wel onder andere naam.
Sorry,ben groentje en ben nog altijd aan het lezen op deze site maar stond dat daar niet tussen,
lordsnoopy
-
- 2949 messages
- 2244 votes
@ crack: het is inderdaad niet de bedoeling dat mensen zich uitschrijven en zich meteen weer terug inschrijven op de site. Dit is vooral om de herkenbaarheid van users te behouden.
Als je jezelf uitschrijft hoort het eigenlijk definitief te zijn, althans dat was het idee 
Taken
-
- 69 messages
- 176 votes
ik moest ooit een user naam bedenken, en toen dacht ik het eerste wat ik zie gaat het worden, ik zag dus een DVD serie Taken staan, ik dacht nou dat klinkt best.
Lad
-
- 5700 messages
- 0 votes
ik moest ooit een user naam bedenken, en toen dacht het eerste wat ik zie gaat het worden, ik zag dus een DVD serie Taken staan, ik dacht nou dat klinkt best.

Kevin13
-
- 14947 messages
- 0 votes
ik ga mij ook niet meer uitschrijven voor een andere naam te gebruiken. Die gedachte kwam eventjes in mij op maar ben dan toch van plan om het niet te doen. Het blijft tenslotte maar een naam...
Lui (crew films)
-
- 3491 messages
- 11867 votes
Er word de laatste tijd inderdaad veel misbruik gemaakt van de uitschrijffunctie, het lijkt wel een enorme rage te worden om jezelf uit te schrijven, maar de meeste keren toch weer terug.
Adrenal
-
- 1381 messages
- 0 votes
Ik vraag me af vanwaar de nickname van de user "69 fucker" komt.
Lui (crew films)
-
- 3491 messages
- 11867 votes
69 Misschien uit 1969, maar verder is het wel een rare naam 
Kikopuz
-
- 60 messages
- 0 votes
Je word Kiko genoemd omdat het rijmt zeker ?. Zou eerder een parkiet zo noemen. 
Nou dankje
Ik weet eigenlijk niet waarom ik zo word genoemd... Ik zal het is vragen wat het betekent
.
MaxiJazz
-
- 229 messages
- 787 votes
naar de rapper van Faithless Maxi Jazz
valerio2003
-
- 575 messages
- 3900 votes
Valerio2003 omdat ik mijn allerliefste ter wereld hebt gebracht in 2003. 
doodah
-
- 1538 messages
- 1232 votes
hoe ik aan mijn nickname kom?
Met zeer veel moeite. Ik heb percies nooit de inspiratie om iets goed te bedenken. Tja en dan komt er zoiets uit als doodah he.
SLJENCT
-
- 75 messages
- 0 votes
SLJENCT, een vreemde naam waarschijnlijk voor velen onder jullie, maar de uitleg is vrij eenvoudig.
Namelijk zijn het 3 acteurs die ik zeer graag zie acteren (zowel bij films als bij shows---die laatste).
Eigenlijk staat er "SamuelLJacksonEdwardNortonChrisTucker".