- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- Zet hier een foto van je film- of postercollectie
Zet hier een foto van je film- of postercollectie
Timmy757
-
- 3365 messages
- 598 votes
Die houders om je dvd's zo rechtop te zetten zijn gaaf, waar ken je die halen ? 
by_the_way
-
- 3792 messages
- 504 votes
Is dat een Special edition van 2001: a space odyssey???
Quentin
-
- 10202 messages
- 8538 votes
Die houders om je dvd's zo rechtop te zetten zijn gaaf, waar ken je die halen ? 
Blokker 
Is dat een Special edition van 2001: a space odyssey???
Is de Limited Edition met soundtrack, boekje en filmcells.
Goodfella_90
-
- 10407 messages
- 2595 votes
Eindelijk iemand met een fatsoenlijke Raging Bull versie. 
Mooie collectie Quentin!
FillumGek
-
- 8987 messages
- 3398 votes
Wie is dat beeldje helemaal bovenaan?
Art
-
- 13507 messages
- 3659 votes
Lijkt wel op Mr. Blonde uit Reservoir Dogs.
Remi
-
- 6720 messages
- 0 votes
Hier mijn collectie (nog een keer)

De foto is niet zo duidelijk...
Maar op de bovenste plank staan mijn boxen, zoals Star Wars, The Godfather, Sergio leone Collection & Back to the Future. Ook de films, zoals Taxi Driver, Donnie Darko LOTR etc. Dus echt de plank waar ik het meest trots op ben.
Op de 2e plank staan mijn Stanley Kubrick dvd's en mijn 2 Disc Special Editions.
Op de 3e plank staan de films waar ik erg trots op ben, maar dat zijn geen special editions.
De 4e plank, daar staan de normale films.
5e plank ook, maar ook de Quality Film Collections en de dvd's met die vervelende hoesjes.
Op de onderste plank staan de cabaret dvd's, documentaires en muziek dvd's
Dit is mij collectie 
beavis
-
- 6627 messages
- 14782 votes

even snel wat plaatjes geschoten. ik heb in totaal ruim 700 dvd's. de close-ups zijn wat mij betreft de highlights van de collectie
moviefreak#1
-
- 14390 messages
- 25163 votes

Wat een collectie 
Dat is nog eens iets om jaloers op te zijn.
kiriyama
-
- 9849 messages
- 0 votes

Prachtige collectie, Godard, Oshii, Tsukamoto....WOW!!!
Onderhond
-
- 87592 messages
- 12835 votes
Veel gave DVDs ja 
Alleen die Evangelion box mocht wel gecensureerd worden 
beavis
-
- 6627 messages
- 14782 votes
thanks voor de complimenten
(jammer dat de foto's niet zo super zijn...)
Drs. DAJA
-
- 4355 messages
- 4515 votes
Quentin waar heb jij die schitterende 2001 editie vandaan? en hoeveel kost die?
FillumGek
-
- 8987 messages
- 3398 votes
Damn beavis, daar zitten idd heel erg veel dingetjes tussen om jaloers op te zijn 
kiriyama
-
- 9849 messages
- 0 votes
Idd, maar even een vraag tussendoor: die short stories of David Lynch, zijn die het aanschaffen waard. (ik ben een Lynch fan!)
Onderhond
-
- 87592 messages
- 12835 votes
Die zijn het zeker. Het gepraat van Lynch tussendoor is dodelijk saai, maar tussen de filmpjes zelf zitten er een paar erg goeie.
Zeker The Grandma is geweldig. Komt het dichtst in de buurt van Eraserhead. Spijtig dat Lynch nooit meer in die richting gemaakt heeft.
kiriyama
-
- 9849 messages
- 0 votes
Die zijn het zeker. Het gepraat van Lynch tussendoor is dodelijk saai, maar tussen de filmpjes zelf zitten er een paar erg goeie.
Zeker The Grandma is geweldig. Komt het dichtst in de buurt van Eraserhead. Spijtig dat Lynch nooit meer in die richting gemaakt heeft.
Bedankt, ga ik dan maar eens aanschaffen.
beavis
-
- 6627 messages
- 14782 votes
en die nieuwe release is nog te betalen ook 
ik heb destijds behoorlijk wat neergelegd voor die grote box (wel erg mooi, niet erg handig) Grandma is inderdaad de beste, maar ook de rest is essentieel voor elke lynch fan. vind zelf the amputee ook wel een cool filmpje
FillumGek
-
- 8987 messages
- 3398 votes
Beavis, mag ik weten hoelang je al bezig bent met verzamelen en hoe je dat in godsnaam allemaal kan betalen? Ik zie in je profiel dat je 30 bent dus je zal wel een goedbetaalde baan hebben waarmee je alles natuurlijk makkelijker kan veroorloven, maar dan nog blijft het enorm veel geld. Ik ga er nu vanuit dat alles origineel is.
L_T_B
-
- 266 messages
- 504 votes
beavis
-
- 6627 messages
- 14782 votes
ik had een van de eerste dvd spelers (in de tijd dat je nog 75 gulden moest neerleggen voor een dvd van hellraiser); dus dat moet in 1999 geweest zijn. Niet lang daarna besloot ik een filmcollectie te willen hebben (de prijzen gingen snel naar meneden en er werden heel veel zeldzame cult films uitgebracht). Hoe ik het betaal? veel tweedehands kopen via Amazon.co.uk (te vaak een miskleun gehad op eBay) en ik ben zo'n filmnerd die geen auto heeft en nooit op vakantie gaat... en dan is dit nét te doen met mijn onderbetaalde baantje 
Nu ik Satantango binnen heb, is de collectie die ik me had voorgenomen (mijn top ~100 + algemene klassiekers + jeugdsentiment) min of meer compleet en mijn kasten zijn ook bijna vol dus ik heb me dit jaar voorgenomen om een beetje af te bouwen met aankopen (me niet meer te laten verleiden door de belachelijk lage free record shop prijzen)... kan ik weer eens een keer met vakantie 
Phoenix
-
- 7846 messages
- 1418 votes
Heb ze nog niet kunnen vinden
. Hebben die dingen nog een speciale naam zodat ik ze misschien ergens anders (online) kan kopen?
Quentin
-
- 10202 messages
- 8538 votes
Het zijn borden-standaards om kitsch serviesgoed in tentoon te spreiden, blokker heeft ze idd soms niet voorradig heb ik vernomen.
Phoenix
-
- 7846 messages
- 1418 votes
Kijk, nu kan ik wat gerichter zoeken. Bedankt!
Dogie Hogan
-
- 13381 messages
- 788 votes

...(thumbnail)