- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- Zet hier een foto van je film- of postercollectie
Zet hier een foto van je film- of postercollectie
Nicolage Rico
-
- 20220 messages
- 2364 votes
Waarom zijn die glazen van the Big Lebowski niet gevuld met White Russian?
Justinw
-
- 5378 messages
- 1803 votes
Mooiste collectie die ik tot nu toe heb gezien als totaalplaatje. Ben erg jaloers op je Blade Runner en Coen Brothers(the big L) hoekje.
Prachtig
rudyooms
-
- 9 messages
- 0 votes
Kon beter je site linken Rudy(of update je die niet meer?), die plaatjes allemaal al wel 10x bekeken intussen(blijft ubergeil). PC crashte net even toen ik deze pagina laadde haha. Beetje jammer dat je waarschijnlijk WEER een jaar niets van je laat horen. Zoals de voorgaande keren 
Ik update hem nog wel hoor
.... alleen ik deed even een snelle update voor een internationaal forum van film verzamelaars... daar sta ik ook redelijk in de top 3 kwa mooiste collecties
Dit beeld is trouwens ook onderweg

Daarnaast ook nog wat andere spullen
Ik ben actief op:
www.ultimategeekforum.com (vroeg www.theimportforums.com)
Iedereen enorm bedankt voor de vele respects 
rep_robert
-
- 27517 messages
- 4084 votes
Nice, vooral de borstbeelden vind ik mooi idd, met name die van de Terminator films. Alhoewel, een favoriet uitkiezen is natuurlijk altijd onmogelijk. Zit ook veel tussen wat ik evt nog zou willen hebben, maar dat zal er wel niet van komen.
Ik mis eigenlijk alleen de 25th anniversary edition van the Goonies die ik ook heb(of ik heb hem over het hoofd gezien), voor de rest heb je alles wel wat ik ook heb qua speciale edities en dat dan keer 300.
kos
-
- 46691 messages
- 8849 votes
Ik zou daar in ieder geval niet kunnen slapen met al die enge beeldjes die me aanstaren
.
rudyooms
-
- 9 messages
- 0 votes
Nice, vooral de borstbeelden vind ik mooi idd, met name die van de Terminator films. Alhoewel, een favoriet uitkiezen is natuurlijk altijd onmogelijk. Zit ook veel tussen wat ik evt nog zou willen hebben, maar dat zal er wel niet van komen.
Ik mis eigenlijk alleen de 25th anniversary edition van the Goonies die ik ook heb(of ik heb hem over het hoofd gezien), voor de rest heb je alles wel wat ik ook heb qua speciale edities en dat dan keer 300.
Klopt inderdaad.. die heb ik nog niet... aangezien ik hem elke keer voor een prijs van 50 euro of meer tegen kwam... en dat vind ik een beetje aan de dure kant...
Maar dankjewel voor de complimenten 
rudyooms
-
- 9 messages
- 0 votes
Ow laat dat laatste stukje maar zitten over 50 euro... ik heb hem net gekocht voor een 10tje... botsssss
IcU
-
- 6783 messages
- 3051 votes
Wat een fenomenale collectie, rudyooms. Waar haal je het vandaan?
rep_robert
-
- 27517 messages
- 4084 votes
Ow laat dat laatste stukje maar zitten over 50 euro... ik heb hem net gekocht voor een 10tje... botsssss
Dacht al, had hem een aantal maanden geleden al goedkoper via Ebay aangeschaft. Nou, nu heb je die ook haha.
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
Eerste jaar zet niemand hier meer zijn/haar collectie neer haha.
FillumGek
-
- 8987 messages
- 3398 votes
Hoeveel betaal je nu precies voor zo'n Terminator hoofd? Ik weet dat ze er zijn van een paar honderd per stuk volgens mij...
rep_robert
-
- 27517 messages
- 4084 votes
Eerste jaar zet niemand hier meer zijn/haar collectie neer haha.
Waarom niet? Dit is heus niet de 1e keer dat Rudy hier iets neerzet hoor. Ik vind collecties altijd mooi, de een heeft altijd wel weer een leuke editie die ik niet heb. Daarnaast vind ik het ook leuk om te zien hoe mensen het hebben staan.
Dus schroom je niet en zet nou verdulleme eens een foto online! 
rudyooms
-
- 9 messages
- 0 votes
Hahaha... zou mooi bak zijn als niemand hier meer zijn collectie deed neerzetten... ik vindh et juist wel leuk om naar andere collecties te kijken... een beetje inspiratie op doen hoe andere heet neer zetten
Het ligt er aan... ik probeer het altijd voor zo een goedkoop mogelijk bedrag iets te pakken te krijgen... 
rudyooms
-
- 9 messages
- 0 votes
Komen ook andere nog met fotos ?... ben wel benieuwd na wat andere hebben staan....
rep_robert
-
- 27517 messages
- 4084 votes
Hier i.i.g. een paar van de afgelopen weken(heb ff terug gebladerd):
DVD-T
De Site >> Gebruikers >> Zet hier een foto van je film- of postercollectie
Elineloves
Die van mij
Iets oudere van mij(21 januari)
Sacha77
Ook een hele fraaie/grote collectie van Scorsese
the-terminator
Dat was het wel zo'n beetje voor de collecties hier in 2011.
movierobert
-
- 168 messages
- 1831 votes
Zeer mooie film collectie, moest eerst 10 minuten bij komen voordat ik kon reageren. Kreeg al meteen dat ''zin in verzamellen gevoel'', moeilijk om uit te legen dus begin er ook niet aan.
Heb zelf een complete suske en wiske verzameling maar als ik dit dan zie, alleen het stof weg houden van alles is al een dag taak. Helemaal top dit. Iemand trouwens nog een flinke collectie dvd's over?
Apollinisch
-
- 21297 messages
- 0 votes
Iemand trouwens nog een flinke collectie dvd's over?
Walkure
-
- 1690 messages
- 0 votes

Een klein affiche van de film: Dirnentragödie (1927)

Het welbekende Mon Oncle affiche. Links een kopie van het promotie affiche van de opera Turandot uit 1926.
Verder liggen er nog een opgerold affiche van Metropolis en Jour de Fête.
GuyB
-
- 1299 messages
- 0 votes
Mijn collectie is bijna verdubbeld i.v.m. de vorige keer, geen plaats meer dus om de items waar ik het meest fier op ben (vooral Chuck Norris films) schuin te gaan zetten. Een filmpje over de inhoud en verder wat foto's van het geheel en enkele posters. Vooral op die zeldzame Cobra poster ben ik érg fier. 
[URL=http://imageshack.us/photo/my-images/841/foto1ffi.jpg/]

[URL=http://imageshack.us/photo/my-images/163/foto4wsl.jpg/]

[URL=http://imageshack.us/photo/my-images/41/foto5lb.jpg/]

ibendb
-
- 5037 messages
- 3218 votes
In Filmdragers > Algemeen > DVD-collectie leden MovieMeter:
Lang geleden dat ik op dit forum ben geweest... maar bij deze toch maar eens een update
(afbeelding)
(afbeelding)
(afbeelding)
(afbeelding)
(afbeelding)
(afbeelding)
(afbeelding)
(afbeelding)
(afbeelding)
(afbeelding)
(afbeelding)
(afbeelding)
(afbeelding)
(afbeelding)
(afbeelding)
(afbeelding)
(afbeelding)
(afbeelding)
(afbeelding)
(afbeelding)
(afbeelding)
(afbeelding)
(afbeelding)
(afbeelding)
(afbeelding)
(afbeelding)
(afbeelding)
(afbeelding)
(afbeelding)
(afbeelding)
(afbeelding)
(afbeelding)
(afbeelding)
(afbeelding)
(afbeelding)
(afbeelding)
(afbeelding)
(afbeelding)
(afbeelding)
(afbeelding)
(afbeelding)
(afbeelding)
(afbeelding)
(afbeelding)
(afbeelding)
WOW!
Waar haal je die allemaal vandaan??? (Beeldjes)
Minotaures
-
- 7810 messages
- 2535 votes
Wel een mooie kast. Ik moet een nieuwe hebben, want wat ik nu heb kan echt niet. De films schieten er bijna uit, zo vol en onoverzichtelijk dat het is.
j0enne
-
- 9607 messages
- 3775 votes
't zijn 4 dezelfde kastjes, maar heb ze allemaal tegen elkaar aan geschoven! 
Toendertijd een keertje bij de Ikea gehaald, alleen wil graag één grote kast waar ik alles in kan zetten.
Minotaures
-
- 7810 messages
- 2535 votes
Vandaag heb ik - omdat ik niets doen had - mijn filmcollectie even opnieuw ingedeeld.
Mijn Blu-ray's:

Het zijn er in totaal 23 + een serie (Band of Brothers). 12 van de 23 zijn Disney's. Let niet op de 'Warner Bros. Essential' hoesje. Dat doe ik om elk Blu-ray die in past, vind ik mooier zo.
Mijn DVD's:

Als het goed is, moeten het 171 stuks zijn, waaronder een TV-serie (Fawlty Towers) en Eddie Murphy's Raw. En er ontbreekt een (drama) film, omdat ik die heb uitgeleend (A Beautiful Mind).
Ik heb ze op (hoofd)genre gesorteerd.
Boven:
- Misdaad: 16
1ste plank:
- Animatie: 11
- Komedie: 48
- Drama: 3
- Avontuur: 3
2de plank:
- Asian (Japan, China, Thailand): 12
- Oorlog: 19
- Fantasy: 6
- Horror: 4
- Western: 1 (2de film is een gratis titel bij een ander film)
3de plank:
- Sciencefiction: 21
- Actie: 21
- 'Waargebeurde filmcollectie': 5
Het verdelen heb ik gedaan door een 'Warner Bros. Essential' hoesje als grens tussen te steken.
Tijdens de zomervakantie zal ik mijn ruiltopic refreshen en er meer titels bijvoegen.
Jessen0wnt
-
- 3199 messages
- 2579 votes
Leuk! Ziet er naar uit dat je je films met zorg koopt, kwaliteit boven kwantiteit! 
jacobine_rodijk
-
- 2806 messages
- 9511 votes
De enige poster die m'n woonkamer siert.

Minotaures
-
- 7810 messages
- 2535 votes
Leuk! Ziet er naar uit dat je je films met zorg koopt, kwaliteit boven kwantiteit!
Bedankt.
Ja, dat is zo. Vrijwel alle films die ik heb zijn voor de meeste bekend en positief ervaren. Nu koop ik heel weinig (als ik wat koop, is het alleen Blu-ray).
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
Aangezien mijn flat binnenkort in de verkoop gaat maar snel een paar foto's van mijn kleine collectie. Op zich wel trots op, aangezien ik pas een jaar spaar en het staat ook wel mooi. 

rep_robert
-
- 27517 messages
- 4084 votes
Veel geshopt bij de Blokker ook haha
Werd een keertje tijd joh. Heb je ook een bepaalde logica bij het organiseren van je kastjes gebruikt?