- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- Zet hier een foto van je film- of postercollectie
Zet hier een foto van je film- of postercollectie
dominion
-
- 4062 messages
- 0 votes
Maar blijkbaar koopt ze meer standaard dvd's dan echt van die speciale edities.
Ikzelf koop meer van de bijzondere edities 
Jessen0wnt
-
- 3199 messages
- 2579 votes
Ik koop dvds meer om de film zelf, heb voor zover ik weet niet echt speciale edities, zit er totaal niet mee, meestal kijk ik die extra's niet eens.
Jessen0wnt
-
- 3199 messages
- 2579 votes
Zie filmlijsten, maar oké ik maak het je makkelijk: 249 precies 
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Zelfde verhaal als bij Jessen0wnt, heb inderdaad niet bijzonder veel S.E. dvd's. Stuk of 20 2-disc editions, en heb 10 van deze films, maar meestal staan die speciale edities toch maar te verstoffen, van al mijn dvd s heb ik nog van geen 50 films de extra's bekeken, volgens mij. Ook niet op de 'gewone' dvd's.
Jessen0wnt
-
- 3199 messages
- 2579 votes
Ik vind het enkel bij fantasy-films nog wel eens interessant om de productie-design kant te zien en soms zitten bij de extra's ook gewoon complete documentaires. Maar dat is die 5 a 10 euro erbij niet waard.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Ik voornamelijk bij TV-series, ook omdat je bij series de personages veel beter leert kennen, daarom is extra background info wel een fijne bijkomstigheid. Bij films van gemiddeld 90 minuten doet het me niet veel. Mijn top 10 (of top 20 zelfs) films daarentegen weer wel.
Jessen0wnt
-
- 3199 messages
- 2579 votes
Ik koop nooit tv series maar ik begrijp dat het leuk is om wat diepgang naast de serie te volgen. Ik ben daarentegen prima tevreden met mijn QFC versie van Into the Wild die op nummer 1 staat in mijn top 10, mocht ik een hele mooie versie tegenkomen, kan ik het overwegen die mee te nemen, maar ik zie er geen baat bij 
dominion
-
- 4062 messages
- 0 votes
Zie filmlijsten, maar oké ik maak het je makkelijk: 249 precies
Ik heb er 100 meer 
DonOswaldo
-
- 6430 messages
- 1931 votes
Ik heb er 100 meer
en ik weer zo'n 2400 meer dan jij
/care
Wilfred Genee
-
- 1173 messages
- 669 votes
en ik weer zo'n 2400 meer dan jij
/care
bear.
Jessen0wnt
-
- 3199 messages
- 2579 votes
Jaloers
Haha, ja hartstikke
Nee, maar het vermelden is niet echt nodig. Elke verzameling heeft zijn waarde op zich zelf. Al heb je er 20 thuis liggen of 2500, kwaliteit staat boven kwantiteit. Hoewel ik toegeef dat zo'n hele kast vol, behoorlijk vet eruit ziet 
DonOswaldo
-
- 6430 messages
- 1931 votes
Kwaliteit is natuurlijk ook weer subjectief. Zolang je zelf blij bent met je collectie is het goed, me dunkt.
DonOswaldo
-
- 6430 messages
- 1931 votes
Mijn bericht was overigens ook bedoeld om de nutteloosheid ervan aan te geven, mocht dat niet duidelijk zijn..
Jessen0wnt
-
- 3199 messages
- 2579 votes
Ach, als iets gevraagd word dan antwoord ik. Maar het is inderdaad een niet veel zeggend gesprek 
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
We zijn na intern overleg toch nog even teruggekomen op eerdere modacties.
Dit topic is vanaf nu ook bedoeld voor het tonen van foto's van je filmposter collectie.
Timmy757
-
- 3365 messages
- 598 votes
Hmm ok. Nou ja, hier mijn poster collectie dan. Hoewel collectie... heb er gewoon 3 hangen
.

En ja, ze hangen wel recht
.
Jessen0wnt
-
- 3199 messages
- 2579 votes
Vette poster van IB! Nog nooit gezien, maar wel echt stijlvol

DVD-T
-
- 15565 messages
- 3124 votes
Even weer een update van mij. Een heel aantal mindere titels geruild voor een aantal betere titels, althans voor mij. Daarnaast ook veel nieuw spul er bij gekocht.
Het is nog een beetje rommelig, het ordenen moet nog gebeurebn, maar moet daar eerst zin in hebben. Zo hebben jullie (weer) een beetje een idee van mijn bescheiden collectie.
Kast 1 overview:

Kast 1 details:

Kasten 2, 3 en 4 overview:

Details:
2

3

4

Kast 5 overview:

Details:

En kast 6 met de Blu-ray collectie:
overview:

Details:

rep_robert
-
- 27517 messages
- 4084 votes
De BTTF trilogy bluray box met de Delorean 
rep_robert
-
- 27517 messages
- 4084 votes
Die was vroeger altijd bij de Mediamarkt te koop. eurootje of 18 of zo destijds. Zie we veel dezelfde special editions en zo. Leuk