- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- Opvallendste films in je top 10
Opvallendste films in je top 10
Q Jones
-
- 3524 messages
- 2880 votes
IcU
-
- 6783 messages
- 3051 votes
Bij mij valt op dat Big Stan in je top 10 staat. Als dat 1 van de 10 beste films is die je ooit gezien hebt, moet je nog veeeel ontdekken 
Q Jones
-
- 3524 messages
- 2880 votes
Bij mij valt op dat Big Stan in je top 10 staat. Als dat 1 van de 10 beste films is die je ooit gezien hebt, moet je nog veeeel ontdekken
Hahaha ik vind het niet een van de beste films ooit maar wel i van de beste comedies ooit. Ik vind ook dat je eigenlijk wel 1 comedie in je lijst moet hebben. Mijn top tien basseer ik op de films die ik mee zou nemen naar een onbewoond eiland. Maar lees mijn reactie maar eens bij Big Stan dan snap je waarom. Wat vind je trouwens van Babylon A.D. lees mijn reactie daar ook eens bij. Alleen als je dat wilt natuurlijk 
pumpking
-
- 442 messages
- 0 votes
Wel wat toevallig dat bijna niemand een film in zijn top tien heeft met een mindere waardering.
Kevin13
-
- 14947 messages
- 0 votes
Logisch toch? Ik ga geen 0.5* film in mijn Top10 zetten.
Q Jones
-
- 3524 messages
- 2880 votes
Ehm vriend de film krijg hier 3 sterren en op imdb een 6,3 dus ik weet niet wat je zegt over 0.5*
Tonypulp
-
- 21231 messages
- 4608 votes
niet eigen stem.
Karl van H.
-
- 2808 messages
- 2252 votes
Wel wat toevallig dat bijna niemand een film in zijn top tien heeft met een mindere waardering.
Dat komt doordat films met een mindere waardering over het algemeen worden gezien als films die niet in een top 10 thuis horen. Vandaar ook die lage waardering 
Lang niet altijd terecht, natuurlijk. Commando is topvermaak en staat ook met recht in mijn top 10, ondanks dat de film er maar bekaaid vanaf komt met een 2,94*.
Kevin13
-
- 14947 messages
- 0 votes
niet eigen stem.
Nou kijk mijn Top10 dan maar. Che: Part Two heeft nu niet bepaald de hoogste score
.
En over welke film hebben we het?
Metalfist
-
- 12407 messages
- 3964 votes
Alleen Stephan73 heeft Notti Bianche, Le (1957) in zijn top 10 staan, naast mij natuurlijk.
Tonypulp
-
- 21231 messages
- 4608 votes
. Zelf, onbewust.., geen laag scorende in m'n top10, maar wel héél veel laagscorende die er zo in zouden kunnen maar net iets missen.
Q Jones
-
- 3524 messages
- 2880 votes
Nou kijk mijn Top10 dan maar. Che: Part Two heeft nu niet bepaald de hoogste score
.
En over welke film hebben we het?
Kevin13
-
- 14947 messages
- 0 votes
Mijn bericht had betrekking op Pumpking en niet op jou.
Q Jones
-
- 3524 messages
- 2880 votes
IcU
-
- 6783 messages
- 3051 votes
Wat vind je trouwens van Babylon A.D.
Heb de film niet gezien.
soom
-
- 24919 messages
- 2751 votes
Kevin13
-
- 14947 messages
- 0 votes
Jawel. Maar zoals Q Jones al zegt had hij mijn bericht verkeerd begrepen waardoor ik helemaal niet mee was.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Staat toch nergens dat dat niet mag, was gewoon een misunderstanding. 
Q Jones
-
- 3524 messages
- 2880 votes
Staat toch nergens dat dat niet mag, was gewoon een misunderstanding.
ja idd, volgens mij zijn we hier zelfs om op elkaar te reageren
Q Jones
-
- 3524 messages
- 2880 votes
Ik heb me top tien aangepast
1. Die Hard: With a Vengeance (1995)
Alternatieve titel: Die Hard 3
2. JCVD (2008)
Alternatieve titel: J.C.V.D.
3. Reign over Me (2007)
4. Terminal, The (2004)
5. Shoot 'em Up (2007)
6. Dan in Real Life (2007)
7. Hellboy II: The Golden Army (2008)
8. Babylon A.D. (2008)
9. Mist, The (2007)
Alternatieve titel: Stephen King's The Mist
10. Big Stan
maerk
-
- 4249 messages
- 2702 votes
Ik heb 5 films gezien uit je top 10. Leuk, maar niet helemaal mijn smaak.
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
Humor en rammen is je ding. The Terminal is een beetje vreemde eend. Vond dat ook een film van niks, maar dat maakt niet uit natuurlijk.
Kevin13
-
- 14947 messages
- 0 votes
4 filmpjes gezien waaronder uitschieter The Mist. Heeft ook een tijdje in mijn Top10 gestaan. Echt opvallende films zijn er niet, alhoewel JCVD op 2.
Q Jones
-
- 3524 messages
- 2880 votes
Humor en rammen is je ding. The Terminal is een beetje vreemde eend. Vond dat ook een film van niks, maar dat maakt niet uit natuurlijk.
Nou dat valt toch wel mee staan 3 actie films in. Vond je de terminal echt niks?
Q Jones
-
- 3524 messages
- 2880 votes
4 filmpjes gezien waaronder uitschieter The Mist. Heeft ook een tijdje in mijn Top10 gestaan. Echt opvallende films zijn er niet, alhoewel JCVD op 2.
JCVD vond ik heel goed. Ik ben een Van Damme fan en ik weet dat zijn films niet zo goed zijn maar wel vermakelijk. En toen kwam deze film. Hij heeft een redelijk verhaal, maar dat is eigenlijk maar een omhulsel om Het karakter van Van Damme te laten groeien. Ik vond het natuurlijk ook mooi om te zien dat mij held van vroeger echt goed kan acteren. Geweldige film vond ik het. Wat is jullie mening daarover
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
1,2,5, 7 is toch lekker rammen en om je heen schieten. Hellboy houdt ook wel van een verzetje op zijn tijd. En qua humor 6 en 10 dus ja humor en rammen/schieten blijf ik bij lol.
En The Terminal vond ik 1 van de slechtste films die ik in tijden had gezien. Accent afschuwelijk, verhaaltje werd saai op ten duur. Alleen Catherine was weer jummie.
Q Jones
-
- 3524 messages
- 2880 votes
1,2,5, 7 is toch lekker rammen en om je heen schieten. Hellboy houdt ook wel van een verzetje op zijn tijd. En qua humor 6 en 10 dus ja humor en rammen/schieten blijf ik bij lol.
En The Terminal vond ik 1 van de slechtste films die ik in tijden had gezien. Accent afschuwelijk, verhaaltje werd saai op ten duur. Alleen Catherine was weer jummie.
Mwa ik vond hem wel goed lees mijn reactie bij de terminal maar eens. JCVD vind ik meer een drama hoor er wordt bijna niet in gevochten. Dan in real life zit ook meer aan de drama zijde.
Hellboy 2 is een apart verhaal. Die film bevat actie humor fantasie maar ook zitten er hele mooie emotionele scene's in.
Big Stan is wel een volbloed comedie maar als je naar een onbewoond eiland gaat zou je toch niet alleen drama's of actie films mee nemen. Ik moest er perse van mezelf 1 comedie in me top tien hebben. Ik zat te twijfelen tussen tussen Big stan en Thropic Thunder, en ik ben er nog steeds niet helemaal uit.
Maar ik kijk echt zoveel verschillende films dat ik van alle genre's wel houd behalve van ranzige horror films zoals Saw en Hostel
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
Ik kraak het verder ook niet af. Gaf mijn mening.
Ik zou juist op een onbewoond eiland geen drama meenemen terwijl dat mijn lievelingsgenre is. Word ik alleen maar nog depressiever daar. Cast Away zou ik als guide-gids wel meenemen. 
En verder heeeeel veel komedie en wat Seagal-films of JCVD, dus wat betreft zijn we het wel eens.
Kevin13
-
- 14947 messages
- 0 votes
Dit kun je best bespreken in 'Je persoonlijke top 10'.