- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- MM Memorabele Quotes
MM Memorabele Quotes
PartyMarty
-
- 3165 messages
- 1311 votes
Of wachtentachtig 
IcU
-
- 6783 messages
- 3051 votes
Ik vond deze erg geestig 
Behalve als ze op je gaan zitten 
Hannibal
-
- 9358 messages
- 3273 votes
Dit topic overlapt nogal veel met het sporttopic vrees ik, of heb ik het mis?
Ligt eraan, als ik nu over sigaren begin is dat niet het geval.
Dat klopt
.
Ik zie het even aan.

Phoenix
-
- 7846 messages
- 1418 votes
En dan gaat het vervolgens over sigaren en dan is het nog niet goed
.
gemaster
-
- 1005 messages
- 2716 votes
Inderdaad. Het is moeilijk om de mods tevreden te stellen hier 
Zelva
-
- 2188 messages
- 2702 votes
Ik ga me de komende maanden (een uurtje hier, een half uurtje daar) bezighouden met de derde versie van MovieMeter.
Jullie zullen daar dit keer niet zoveel van merken.

MaryCorleone
-
- 391 messages
- 282 votes
Bij the others:
goed bedacht verhaal.
verassend einde,
(ik geloof dat in die tijd cremeren nog niet bestond... 
Onderhond
-
- 87594 messages
- 12841 votes
Vind vooral de uitleg daaronder memorabel. Alsof de opkomst van cremeren samengaat met de uitvinding van "het stekske" (lees lucifer).
Verder is verassen één van de meest voorkomende fouten, en ééntje waar steeds weer diezelfde grappen rond gemaakt worden. Ben het wel eens met U dus.
Uma Oldman
-
- 227 messages
- 327 votes
doet niet zo vreselijk flauw onderhond! Ik vond hem wel grappig! en iemand proberen af te *** wat jij blijkbaar erg leuk vind (ik zal ook wel weer een waterval over me heen krijgen) kun je daarvoor niet naar een andere site gaan? 
BoordAppel
-
- 14274 messages
- 3280 votes
Ben het wel met Onderhond en U-96 eens. Verassen zie je erg vaak dus is die niet echt memorabel meer. Dat iemand denkt dat in 19zoveel het principe van crematie nog niet bestond vind ik eigenlijk ook een stuk memorabeler.
gemaster
-
- 1005 messages
- 2716 votes
Ik ben het ook met Onderhond en U96 eens. Die fout komt zovaak voor en iedere keer hoor je weer die 'leuke' grap erover.
SelmaDuim
-
- 4907 messages
- 732 votes
doet niet zo vreselijk flauw onderhond! Ik vond hem wel grappig!
Uma is nog niet zoveel gewend blijkbaar 

Chainsaw
-
- 8845 messages
- 3576 votes
Gezellig hier. 
Dat zeg je ook alleen maar als excuus om die über-coole smiley te gebruiken, volgens mij 
RolfWolf
-
- 1016 messages
- 1230 votes
Wie weet.
Het is alweer een stuk gezelliger! 
salvatore
-
- 1937 messages
- 3238 votes
MaryCorleone
bericht geplaatst op 10 september 2004, 21:30 uur
Skuuzie en sorry...
Heb de trailer nooit gezien (alleen de film... die ik overigens verassend goed vond! Ben dan ook een Night fan...)
Gotcha :d
(signs, pagina 21)
MaryCorleone
-
- 391 messages
- 282 votes
Mijn God, ik dacht iets grappigs te hebben gezien, wat een reacties!?? Salvatore die mijn hele 'berichten' geschiedenis nagaat opzoek naar inderdaad een foutje van mijzelf ook! Knap hoor! Nee, de lol hier gaat er voor mij inderdaad op deze manier wel vanaf...
en bedankt! 
salvatore
-
- 1937 messages
- 3238 votes
Mijn God, ik dacht iets grappigs te hebben gezien, wat een reacties!?? Salvatore die mijn hele 'berichten' geschiedenis nagaat opzoek naar inderdaad een foutje van mijzelf ook! Knap hoor! Nee, de lol hier gaat er voor mij inderdaad op deze manier wel vanaf...
en bedankt! 
haha nee hoor, heb niet je hele berichten geschiedenis doorgezocht. Had toevallig dit topic gelezen en dag later wilde ik nog wat oude gesprekken in signs opzoeken 
Maar geen dank 
Rujar
-
- 2871 messages
- 3816 votes
Hulde chapeau! Die karakters, die muziek, het complete plaatje. Kan deze film zeeeeker waarderen. Maar toch raar, want evengoed geef ik niet meer dan 3,5 ster. Misschien wel omdat de muziek deze film siert.
Gezien bij C'era una Volta il West 
PartyMarty
-
- 3165 messages
- 1311 votes
Bij studiosportforum:

RolfWolf
-
- 1016 messages
- 1230 votes
Bedoeld wordt waarschijnlijk ontsiert.
Hoewel, dan slaat het inderdaad nog nergens op.