- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- MM Memorabele Quotes
MM Memorabele Quotes
Phoenix
-
- 7846 messages
- 1418 votes
Ik zeg toch, uit ervaring... Als je bang bent voor honden omdat je er eens door bent aangevallen is dat toch ook niet vreemd?
Anatolia
-
- 2666 messages
- 1511 votes
Alle films over dit onderwerp gaan hetzelfde. Kom eens met iets orgineels in plaats van dat paard
Is deze nog niet geweest?
Quentin
-
- 10202 messages
- 8551 votes
ja, ik vond het een leuke film om te zien, maar doordat de films van tegenwoordig zo goed in elkaar zitten, en de kwaliteit en special effects zo goed zijn valt deze film nu steeds meer tegen.
een film van 10 jaar geleden kijk ik nu echt niet meer. de actie en mogelijkheden van tegenwoordig overtreffen het gewoon teveel waardoor ik het gevoel heb dat ik mijn tijd aan het verdoen ben;)
Freud
-
- 10772 messages
- 1153 votes
Een mooi voorbeeld van een idiote redenering, zoiets?
chiquita
-
- 1109 messages
- 1683 votes
Als je morgenochtend om 7:45 een dun zwart-gekleed figuur ziet, dan heb je U-96 voor je snoet. 
Zwart mag niet meer. Afro-Amerikaans is politiek correcter.
Ik ben blank. Ik bedoel zwarte kleding.
Alsof alle zwarten Afro-Amerikaans zijn.
Dat moet dus worden:
"Alsof alle Afro-Amerikanen Afro-Amerikaans zijn."
LOL. 
Onderhond
-
- 87594 messages
- 12842 votes
De nieuwe variatie op "takes one to know one".
Flipman
-
- 7109 messages
- 1141 votes
Donnie Darko onder invloed van alcohol doet het ook goed. In licht aangeschoten toestand ontdek je schakelingen in je hoofd waarvan je het bestaan niet wist, waardoor het denkproces wel eens tot verassende visies leidt!
In zwaar aangeschoten toestand (lazerus), dan weet ik niet naar welk van de zes rondraaiende beeldschermen ik moet kijken.

Super!!! Vooral als je melig bent, zoals ik nu!! Kijk, een telefoonnummer met 2 3en erin! WHAAAAAHAHAHAHAHAHAAAHAHAA!!!!
Ehm, sorry...
Onderhond
-
- 87594 messages
- 12842 votes
U-96
-
- 11875 messages
- 2064 votes
Haydn Christensen (die is ook nog niet zo oud en een weggerot stuk maandverband kan beter acteren dan hij)
U-96
-
- 11875 messages
- 2064 votes
ik heb gewoon gelijk dat is de stelling van vandaag
Hannibal
-
- 9358 messages
- 3273 votes
Net te laat, die vond ik ook erg komisch (zielig eigenlijk)
En dan gaat het ook nog over reacties op zijn eerder geplaatste bericht:
daarom ben jij ook maar een belg
EmDee
-
- 7192 messages
- 1417 votes
Als er ook ff bij wordt gezet bij welke film er wordt gepost, kunnen anderen het ook teruglezen.
feanaro surion
-
- 5765 messages
- 1770 votes
Ik snap best dat er mensen zijn die deze film helemaal niks vonden, maar dat zijn vast de mensen die White Chicks gewoon helemaal top vinden.
Reactie een paar posts later:
Inderdaad, White Chicks is mijn favoriete film. 
EmDee
-
- 7192 messages
- 1417 votes
Ik had wellicht net zo gereageerd als Patrick, want de opmerking van Aris vind ik ook nergens op slaan.
feanaro surion
-
- 5765 messages
- 1770 votes
Ja ik ook, maar dat was meer om aan te geven hoe nergens die eerste opmerking op sloeg.
speedy23
-
- 18945 messages
- 14043 votes
Is wel gewoon Jonathan Pryce.
Geplaatst bij Jumpin' Jack Flash. 
BoordAppel
-
- 14274 messages
- 3280 votes
Ik begrijp wel waarom jullie die uit 1960 beter vonden, jullie komen uit die tijd, dus ja dan vind je die automatisch beter..
Maar de mensen die niet uit die tijd komen, vinden die films die nu gemaakt worden beter,...
tovenaar
-
- 6723 messages
- 0 votes
Waarop Onderhond antwoordde:
Geen idee ? Iemand anders op MM die hierop kan antwoorden ?

U-96
-
- 11875 messages
- 2064 votes
Hmm, erg grappig inderdaad... 
Maar als Hond nou voortaan zo flink zou zijn om volledig te quoten, dan staat het wat eerlijker.
tovenaar
-
- 6723 messages
- 0 votes
Hmm, erg grappig inderdaad... 
Da's een verkeerde smilie voor als je iets grappig vindt.