- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- MM Memorabele Quotes
MM Memorabele Quotes
Hannibal
-
- 9358 messages
- 3273 votes
Bij Dirty Dancing:
Ik lach nog steeds, terwijl ik dit bericht schrijf
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Ik wacht nog steeds op een citaat van mij. Verbaast mij dat ik nog niet in de spotlight gezet bent want volgens mij heb ik ook heel wat nonsens-statements op mijn naam staan 
Keezz
-
- 389 messages
- 257 votes
Heb dr weer eentje gevonden.. 
Ik wacht nog steeds op een citaat van mij. Verbaast mij dat ik nog niet in de spotlight gezet bent want volgens mij heb ik ook heel wat nonsens-statements op mijn naam staan 
De GeuS
-
- 2180 messages
- 2858 votes
Stond trouwens aanvankelijk een smiley achter...
Gezien zijn toon in voorgaande posts meende hij het wel degelijk serieus, maar goed.... 
Freud
-
- 10772 messages
- 1153 votes
Heb dr weer eentje gevonden.. 
Hilarisch 
Yekezzez
-
- 2512 messages
- 1126 votes
Hilarisch 
Da Jando
-
- 1383 messages
- 1062 votes
Bij Boondock II: All Saints Day:
zo mag ik al stemmen?? op zekers een 5, want boondock saints was een echte kwaliteitsfilm!!
Yup, het is op deze site de bedoeling een stem te plaatsen alvorens de film te zien. Zodoende kan je voordat je de film ziet gaan discussiëren of je denkt dat je een te hoog cijfer hebt gegeven of niet. Mocht je een verkeerd cijfer hebben gegeven is het toegelaten je cijfer te veranderen, mits dit niet meer dan 3x per maand gebeurd. Tenzij je de groene bal trekt, dan mag je je cijfer nog een 4e keer veranderen. Veel succes met dit spel.
ik begrijp het niet meer.....
er staat hierboven duideljik dat ik mag stemmen en toch wordt de stem van mij en mart de hele tijd weggehaald.
Jordi leg es uit: jij zegt zelf dat je op een film die je niet goed vind en niet heb afgekeken toch mag stemmen (zie simone)en het eerste deel van boondock was een 10 dus dan is dit deel automatisch minstens een 5 waard.

Freud
-
- 10772 messages
- 1153 votes
Is al eens gepost hier denk ik, maar absoluut terecht. Een van de memorabelste der memorabelen 
BoordAppel
-
- 14274 messages
- 3280 votes
p.s. Kan iemand me uitleggen waarom deze film hier op 1 staat en bij IMDb meen ik op 2?
Door het stemgemiddelde. De plaats van een Top250-film hier is helemaal in handen van de MM-gebruikers. De plaats van een Top250-film op IMDB is helemaal in handen van de IMDB-gebruikers.
LOL 

Wat is daar zo grappig aan ?
Geweldig als sarcastische opmerkingen door de maker niet begrepen worden
.
speedy23
-
- 18945 messages
- 14043 votes
Ja, maar de opmerking van Dharma was ook niet van de snuggerste... 
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Dharma vroeg zich af "hoe kan het dat een matige film zo hoog staat op MovieMeter en imdb" ofzo, niets doms aan.
speedy23
-
- 18945 messages
- 14043 votes
Ja, maar indien de films bijvoorbeeld een tien of vijftiental plaatsen zouden verschillen zou het er helemaal niet grappig meer uitzien, maar hier op één en op imdb op twee, morgen kan het omgekeerd zijn...
U-96
-
- 11875 messages
- 2064 votes
p.s. Kan iemand me uitleggen waarom deze film hier op 1 staat en bij IMDb meen ik op 2?
De helft van alle mensen neemt deze vraag op als "Waarom verschilt het 1 plek?" Zo dacht ik dus ook.
Mijn antwoord was dus alles behalve memorable, en hoort dus ook niet hier thuis.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
De helft van alle mensen neemt deze vraag op als "Waarom verschilt het 1 plek?"
Dat kan ik me écht niet voorstellen. Waardoor jouw bericht gewoon erg grappig was 
U-96
-
- 11875 messages
- 2064 votes
Dat kan ik me écht niet voorstellen.
Toch is het echt zo. Ik heb die simpele zin van Dharma nog een paar keer gelezen, en toch kom ik nogsteeds hierop uit:
"Waarom verschilt de positie een plek?"
Freud
-
- 10772 messages
- 1153 votes
Zo had ik het ook door de eerste keer hoor. Je bent dus niet zo abnormaal 
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Toch is het echt zo.
Dat de helft van de mensen dat denkt?
Maar goed, ik begin te zeuren. Feit blijft dat ik het grappig vond, vooral aangezien het serieus bedoeld was 
Rujar
-
- 2871 messages
- 3816 votes
DVD -geluidsproblemen
Mijn dvd-speler (Magnum 2002 - Aldi)) geeft achtergronf geluiden, maar de gesprekken tussen de actuers niet.
Wat is het probleem?
Dank
Halle
Jouw dvd-speler.
T.O.
-
- 2415 messages
- 2793 votes
Zo had ik het ook door de eerste keer hoor. Je bent dus niet zo abnormaal 
Ik ook. Misschien heeft het met de rest van dat bericht te maken, dat heb ik niet gelezen.
U-96
-
- 11875 messages
- 2064 votes
Dharma gaf 3.5*, dus hij zal met die vraag niet bedoeld hebben dat de film overschat is, denk ik.
De GeuS
-
- 2180 messages
- 2858 votes
Bij "Sling blade"
Ik ben niet echt een fan van gehandicapten om het maar even beschaafd te zeggen, maar zelfs ik kon met hem mee leven!
Dustyfan
-
- 5607 messages
- 0 votes
Slaat dit nog allemaal op deze film? Of is het een wedstrijdje wie het meeste bij geschiedenisles heeft opgelet?

Phoenix
-
- 7846 messages
- 1418 votes
Bij "Sling blade"

Ik sta anders ook niet met wapperende vlaggetjes, Amstel-toeters en ratels voor de manege-zonder-drempels hoor. Als ik ze niet ken blijf ik er liever vandaan, heb ik uit ervaring geleerd.
U-96
-
- 11875 messages
- 2064 votes
Bij Psycho (1960):
Janet Leigh is overleden.

Zie je wel Norman Bates was onschuldig,ze was nog niet dood.
Geweldig.
jassonn
-
- 5303 messages
- 3233 votes
Ik sta anders ook niet met wapperende vlaggetjes, Amstel-toeters en ratels voor de manege-zonder-drempels hoor. Als ik ze niet ken blijf ik er liever vandaan, heb ik uit ervaring geleerd.
Beetje vreemde instelling niet?