• 177.913 movies
  • 12.203 shows
  • 33.971 seasons
  • 646.886 actors
  • 9.370.054 votes
Profile

MM Memorabele Quotes

eRCee

• 13441 messages
  • 1978 votes

Altijd als ik iets met twitter aanklik, dan word ik bijkans gek van het totale gebrek aan overzicht in de presentatie. Waar gáán deze berichten nu over?

John Milton

• 24218 messages
  • 13383 votes

Dat was mij ook niet duidelijk, maar ik heb dan ook slechts een blauwe maandag op twitter gezeten

Splinters

• 2620 messages
  • 1391 votes

Kos heeft op twitter een artikel over ernst kuipers en Diederik gommers van roddelblad weekend toegeschreven aan de telegraaf. Saskia belleman voelde zich op dr tenen getrapt, heeft gereageerd, en hem uiteindelijk geblokkeerd. En dat viel gisteren via haar twitter tijdlijn te lezen op de voorpagina van de telegraaf waar ze een live verslag vanuit de rechtbank deed. Het artikel ging dus niet over kos maar over iets anders.

Ik hoop dat het zo duidelijk is. Allicht had ik het niet moeten posten zonder screenshot. Desalniettemin vond ik het komisch.

Edit. Ik vind twitter ook onoverzichtelijk. Zo onoverzichtelijk dat ik gisteren de verkeerde link heb geplaatst. Stom.

https://mobile.twitter.com/SaskiaBelleman/status/1385532138615943169

kos

• 46685 messages
  • 8843 votes

In plaats van dat ze even in de spiegel kijkt en beseft dat haar broddelcollega´s er juist voor zorgen dat een Televaag niet van een Weekend is te onderscheiden, maar soit.

Kennelijk een gevoelig snaartje geraakt.

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Bij Love and Monsters (2020):

mikey wrote:

Ongeschikt voor volwassenen.

eRCee

• 13441 messages
  • 1978 votes

Het bericht van k.grubs bij Knight of Cups verdient het om volledig gelezen te worden, een van de beste recensies denk ik van de hele site. Hier een voorproefje:

En dan gaan ze - godbetert - Peer Gynt draaien. Was het geld op toen ze de muziek gingen uitzoeken?Komt straks de Vier Jaargetijden? De Matteus? De Vijfde van Mahler? Drama ligt op de loer, gaat er nu snel iemand dood, komt de held eindelijk in actie? Neuh, hij gaat maar weer naar een feest, een stripclub, een kaartlezeres, zijn ex, een andere ex, een toekomstige ex, en dat alles zonder een normale dialoog. Gek word je ervan. Al die veelbetekenende blikken in de lucht en de spirituele saus van de voice over worden dan bijna ondraaglijk, zoiets als Erica Terpstra naast de Dalai Lama. Het dieptepunt is de dominee die opeens in beeld komt en beweert dat het lijden een gift van god is, zodat we onszelf kunnen verbeteren. En nog bleef ik zitten.

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Een crypto bij Place Vendôme (1998):

Groot01 wrote:

Stijlvol. Zonder snelheid veel vaart in deze film.

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Bij Ava (2020):

Hoggiebro wrote:

Ik vind wel dat ze veel jankt voor een serial killer

Shinobi

• 4305 messages
  • 2550 votes

Bij De Slag om de Schelde (2020):

IH88 wrote:

Zeker in een bepaalde scene met zus, broer en vader in een schuilkelder verstond ik de helft niet.

Thorak wrote:

Ik kom net uit de bioscoop, maar ik heb geen scene in een schuilkelder gezien...

Walter S. wrote:

Dan was het dus een goeie schuilkelder.

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Bij Blanco en Blanco (2019):

Mads Smikkelsen wrote:

Arty farty, er uitgelopen, zonde van alle energie. Kabouter Plop is nog spannender

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Bij Aftermath (2021)

Waku wrote:

Allen bedankt voor de recensies..het is mij duidelijk.....skippen die hap dus.

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Bij La Fille Seule (1995):

blurp194 wrote:

Hoewel Ledoyen onmiskenbaar een erg mooie meid is, doet ze in haar slecht passende horecapakje wel wat erg denken aan de generieke Franse serveerstertjes van een jaartje of twintig geleden, inclusief het loopje en de strakke glimlach - ofwel ben ik haar misschien indertijd zelf tegengekomen op oefening voor deze rol.

Leland Palmer

• 23785 messages
  • 4893 votes

YUER bij The Father

ik was zo hard mee aan het acterenen met anthony ik was een beetje dement aan het einde van de film herkende mijn vrouw en kinderen niet meer raar gevoel maar wel mijn koffie apparaat een sterke senseo aub

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Bij Six-Pack (2000):

Ebenezer Scrooge wrote:

Een vrouw in een lakleren jas die in de metro zit te kruiswoordpuzzelen, ik hou er van.

Graaf Machine

• 9791 messages
  • 1412 votes

"Overdreven bekakt sprekende ridders met keurig gecoiffeerde haren in shiny armors. Rare lichtshows en bombastische muziek. Het leek af en toe meer een Pink Floydconcert."

Lebarron bij Excalibur.

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Bij La 317ème Section (1965):

Lv92 wrote:

Zo kan het dus ook i.t.t. dat sentimentele gedoe van Terrence Malick.

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Bij ABBA - The Winner Takes It All (1999):

JohnWilliams wrote:

Ik vind Bjorn sowieso raar.

Met interviews bijvoorbeeld, wat een rare stem heeft die man.

Zegt natuurlijk niets over de persoon, hij kan zeker goed teksten schrijven, maar Benny is een stuk normaler.

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Bij het grasduinen door oude forumtopics kwam ik deze quote tegen:

van duijn wrote:

Over horror gesproken... Mijn grootste horrorangt zijn spookmeisjes.

Ik kan overal tegen maar spookmeisjes bezorgen me ALTIJD de kriebels. Met name die uit the ring, orphan, the shining enz enz.

Spookmeisjes

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Bij My Dinner with Andre (1981):

hugohei wrote:

Wallace Shawn is zo'n acteur die iedereen kent maar niemand kent. Hij zit in een grote hoeveelheid uiteenlopende films, altijd is er wel ruimte voor een klein bol kereltje met een grote bek.

John Milton

• 24218 messages
  • 13383 votes

Bij Shark Season (2020)

De film begint met een paddle-boarder. De camera wil dat we haar benen en kont zien, maar een plek op de achterkant van haar schouder is wat opviel. Zo duidelijk, dat je afvraag of een visagiste voor wat make-up te duur was? Maar prompt wordt ze aangevallen en opgegeten door stockbeelden van een grote witte haai.

John Milton

• 24218 messages
  • 13383 votes

Vooral de laatste zin, joolstein. Made me chuckle.

skinny_tie

• 1227 messages
  • 3648 votes

Bij No Time to Die (2021)

schumacher wrote:

Als ik zie dat er een bepaalde dame op een onnozel scooterke rijdt en Bond achteraan er op zit dan hoeft het niet voor mij.

Dat woke gedoe gaat wel heel ver, het is er los over.

Film Pegasus (moderator films)

• 31144 messages
  • 5447 votes

Een seksistische opmerking van schumacher maakt het nog niet memorabel. Helaas komen gelijkaardige opmerkingen steeds meer voor op het forum tegenwoordig.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Film Pegasus wrote:

Een seksistische opmerking van schumacher maakt het nog niet memorabel. Helaas komen gelijkaardige opmerkingen steeds meer voor op het forum tegenwoordig.

Vreselijk zeg, een schuine grap maken of een opmerking. Dat moeten we niet meer willen.

Nog even en we mogen ook al geen Belgenmoppen meer maken, omdat we daar mensen mee kwetsen. Wat een zeurmaatschappij is dit geworden.

Film Pegasus (moderator films)

• 31144 messages
  • 5447 votes

Ik zie in dit geval de humor niet echt. Van mij mag je gerust met alles lachen. Dit lijkt me eerder kritiek op de nieuwe Bond dan een grapje.

skinny_tie

• 1227 messages
  • 3648 votes

Ik vond de opmerking gewoon opmerkelijk. James Bond zit achterop de scooter bij de huidige agent 007. Dan is dan niet gewoon iets wat stom is of niet bij het karakter past, nee, dan is de 'woke-samenzwering' écht veel en veel te ver gegaan.

mjk87 (moderator films)

• 14514 messages
  • 4510 votes

Let op skinny_tie, je spoilert nu wel.

skinny_tie

• 1227 messages
  • 3648 votes

mjk87 wrote:

Let op skinny_tie, je spoilert nu wel.

Aangepast, had niet het idee dat het een spoiler was, ik had het in ieder geval vorige jaar in het James Bond-topic alhier gelezen, dus nam aan dat het in de trailers zat (die ik niet gezien heb).

Onderhond

• 87592 messages
  • 12834 votes

skinny_tie wrote:

Ik vond de opmerking gewoon opmerkelijk.

Ik zou ver wegblijven van Twitter als ik jou was, daar zijn dat soort opmerkingen eerder de norm

skinny_tie

• 1227 messages
  • 3648 votes

Onderhond wrote:
Ik zou ver wegblijven van Twitter als ik jou was, daar zijn dat soort opmerkingen eerder de norm
Niet in mijn bubbel! Daar wordt gevierd dat met de nieuwe Bond-film het patriarchaat ten grave is gedragen.
Of is dat ook een spoiler voor de nieuwe Bond?

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.