- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- MM Memorabele Quotes
MM Memorabele Quotes
eRCee
-
- 13441 messages
- 1978 votes
Altijd als ik iets met twitter aanklik, dan word ik bijkans gek van het totale gebrek aan overzicht in de presentatie. Waar gáán deze berichten nu over?
John Milton
-
- 24218 messages
- 13383 votes
Dat was mij ook niet duidelijk, maar ik heb dan ook slechts een blauwe maandag op twitter gezeten 
Splinters
-
- 2620 messages
- 1391 votes
Kos heeft op twitter een artikel over ernst kuipers en Diederik gommers van roddelblad weekend toegeschreven aan de telegraaf. Saskia belleman voelde zich op dr tenen getrapt, heeft gereageerd, en hem uiteindelijk geblokkeerd. En dat viel gisteren via haar twitter tijdlijn te lezen op de voorpagina van de telegraaf waar ze een live verslag vanuit de rechtbank deed. Het artikel ging dus niet over kos maar over iets anders.
Ik hoop dat het zo duidelijk is. Allicht had ik het niet moeten posten zonder screenshot. Desalniettemin vond ik het komisch.
Edit. Ik vind twitter ook onoverzichtelijk. Zo onoverzichtelijk dat ik gisteren de verkeerde link heb geplaatst. Stom.
https://mobile.twitter.com/SaskiaBelleman/status/1385532138615943169
kos
-
- 46685 messages
- 8843 votes
In plaats van dat ze even in de spiegel kijkt en beseft dat haar broddelcollega´s er juist voor zorgen dat een Televaag niet van een Weekend is te onderscheiden, maar soit.
Kennelijk een gevoelig snaartje geraakt.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
eRCee
-
- 13441 messages
- 1978 votes
Het bericht van k.grubs bij Knight of Cups verdient het om volledig gelezen te worden, een van de beste recensies denk ik van de hele site. Hier een voorproefje:
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Een crypto bij Place Vendôme (1998):
Stijlvol. Zonder snelheid veel vaart in deze film.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Shinobi
-
- 4305 messages
- 2550 votes
Bij De Slag om de Schelde (2020):
Zeker in een bepaalde scene met zus, broer en vader in een schuilkelder verstond ik de helft niet.
Ik kom net uit de bioscoop, maar ik heb geen scene in een schuilkelder gezien...
Dan was het dus een goeie schuilkelder.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Arty farty, er uitgelopen, zonde van alle energie. Kabouter Plop is nog spannender
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Bij Aftermath (2021)
Allen bedankt voor de recensies..het is mij duidelijk.....skippen die hap dus.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Hoewel Ledoyen onmiskenbaar een erg mooie meid is, doet ze in haar slecht passende horecapakje wel wat erg denken aan de generieke Franse serveerstertjes van een jaartje of twintig geleden, inclusief het loopje en de strakke glimlach - ofwel ben ik haar misschien indertijd zelf tegengekomen op oefening voor deze rol.
Leland Palmer
-
- 23785 messages
- 4893 votes
YUER bij The Father
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Bij Six-Pack (2000):
Een vrouw in een lakleren jas die in de metro zit te kruiswoordpuzzelen, ik hou er van.
Graaf Machine
-
- 9791 messages
- 1412 votes
"Overdreven bekakt sprekende ridders met keurig gecoiffeerde haren in shiny armors. Rare lichtshows en bombastische muziek. Het leek af en toe meer een Pink Floydconcert."

kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Zo kan het dus ook i.t.t. dat sentimentele gedoe van Terrence Malick.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Bij ABBA - The Winner Takes It All (1999):
Ik vind Bjorn sowieso raar.
Met interviews bijvoorbeeld, wat een rare stem heeft die man.
Zegt natuurlijk niets over de persoon, hij kan zeker goed teksten schrijven, maar Benny is een stuk normaler.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Bij het grasduinen door oude forumtopics kwam ik deze quote tegen:
Over horror gesproken... Mijn grootste horrorangt zijn spookmeisjes.
Ik kan overal tegen maar spookmeisjes bezorgen me ALTIJD de kriebels. Met name die uit the ring, orphan, the shining enz enz.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Bij My Dinner with Andre (1981):
Wallace Shawn is zo'n acteur die iedereen kent maar niemand kent. Hij zit in een grote hoeveelheid uiteenlopende films, altijd is er wel ruimte voor een klein bol kereltje met een grote bek.
John Milton
-
- 24218 messages
- 13383 votes
John Milton
-
- 24218 messages
- 13383 votes
Vooral de laatste zin, joolstein. Made me chuckle. 
skinny_tie
-
- 1227 messages
- 3648 votes
Als ik zie dat er een bepaalde dame op een onnozel scooterke rijdt en Bond achteraan er op zit dan hoeft het niet voor mij.
Dat woke gedoe gaat wel heel ver, het is er los over.
Film Pegasus (moderator films)
-
- 31144 messages
- 5447 votes
Een seksistische opmerking van schumacher maakt het nog niet memorabel. Helaas komen gelijkaardige opmerkingen steeds meer voor op het forum tegenwoordig.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Een seksistische opmerking van schumacher maakt het nog niet memorabel. Helaas komen gelijkaardige opmerkingen steeds meer voor op het forum tegenwoordig.
Vreselijk zeg, een schuine grap maken of een opmerking. Dat moeten we niet meer willen.
Nog even en we mogen ook al geen Belgenmoppen meer maken, omdat we daar mensen mee kwetsen. Wat een zeurmaatschappij is dit geworden.
Film Pegasus (moderator films)
-
- 31144 messages
- 5447 votes
Ik zie in dit geval de humor niet echt. Van mij mag je gerust met alles lachen. Dit lijkt me eerder kritiek op de nieuwe Bond dan een grapje.
skinny_tie
-
- 1227 messages
- 3648 votes
Ik vond de opmerking gewoon opmerkelijk. James Bond zit achterop de scooter bij de huidige agent 007. Dan is dan niet gewoon iets wat stom is of niet bij het karakter past, nee, dan is de 'woke-samenzwering' écht veel en veel te ver gegaan.
mjk87 (moderator films)
-
- 14514 messages
- 4510 votes
Let op skinny_tie, je spoilert nu wel.
skinny_tie
-
- 1227 messages
- 3648 votes
Let op skinny_tie, je spoilert nu wel.
Onderhond
-
- 87592 messages
- 12834 votes
Ik vond de opmerking gewoon opmerkelijk.
Ik zou ver wegblijven van Twitter als ik jou was, daar zijn dat soort opmerkingen eerder de norm 
skinny_tie
-
- 1227 messages
- 3648 votes
Ik zou ver wegblijven van Twitter als ik jou was, daar zijn dat soort opmerkingen eerder de norm
Of is dat ook een spoiler voor de nieuwe Bond?