- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- MM Memorabele Quotes
MM Memorabele Quotes
GrafGantz
-
- 196 messages
- 2734 votes
Bij Oni Srazhalis za Rodinu (1975):
Persoonlijk vind ik dit een erg goede oorlogsfilm. Prachtige beelden, genoeg diepgang, alleen jammer van het einde waar de hoofdrolspeler zon 15 minuten bezig is een lelijke boerin te versieren.
Ik ken de film niet, maar alleen al voor het einde zou ik hem nu wel eens willen zien 
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Bij Moh Soen Gip (1991):
Wat voeg ik toch eigenlijk belachelijk slechte films toe (afgaande op het plot).

kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Uitstekend gefilmd concert. Talking Heads was echter nooit helemaal mijn smaak. Te vrolijk, terwijl het leven geen feestje is.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Bij In Search of Beethoven (2009):
Paps en mams kijken hem nu beneden. Ik hoef het allemaal niet te zien.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Bij Brimstone (2016):
Ik snap niet dat de volgorde van de film zo moeilijk is voor sommige mensen.
Gewoon je telefoon aan de kant leggen en je hebt nergens last van!
skinny_tie
-
- 1227 messages
- 3648 votes
Bij Le Rayon Vert (1986):
Het begint helaas met een tegenvaller, want de hoofdpersoon is een vrouw en dat is zelden interessant.
Apollinisch
-
- 21297 messages
- 0 votes
Geldt voor de meeste mannen lijkt me..
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
In bepaalde films heb ik liever wel een vrouw in de hoofdrol hoor. Of vrouwen 
skinny_tie
-
- 1227 messages
- 3648 votes
Mug
-
- 13981 messages
- 5969 votes
Een dier in de 'kop'rol mag er soms ook wezen...
Apollinisch
-
- 21297 messages
- 0 votes
eRCee
-
- 13441 messages
- 1978 votes
Euh nee hoor.
(Had hier zelfs nog nooit bij stilgestaan als issue, maar als ik m'n top-10 bekijk dan zijn er zeker vijf films met een vrouw in de absolute hoofdrol.)
neo
-
- 15435 messages
- 10035 votes
Ik heb de berichten allemaal eens teruggelezen.... Dit is werkelijk een goudmijn.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Bij Miffo (2003):
ik en globoxer hebben deze een paar maand geleden gezien ...
langzamerhand werden we er gek van , en hebben we de film vernietigd 0.5**
Donkerwoud
-
- 8660 messages
- 3940 votes
Wat ik wel bij mezelf merk is dat aantrekkelijkheid een factor is die ik (onbewust) meeweeg bij de beoordeling van actrices. Bij mannen prik ik daar veel makkelijker doorheen en zie ik een performance als goed acteerwerk, terwijl ik bij vrouwen puur gefascineerd kan zijn omdat ik graag naar haar kijk. Maar misschien hebben vrouwen of homoseksuele mannen dit omgekeerd ook wel naar mannelijke acteurs!?
Apollinisch
-
- 21297 messages
- 0 votes
Ik verlangde na het geleuter van de afgelopen dagen terug naar de hoogtijdagen van de vleeskeuring in Mooiste / leukste actrice #2 en Mooiste / leukste actrice. Dus ik heb op m'n gemakje een en ander teruggelezen/gekeken. Dat was weer ouderwets genieten, vooral van de clichés en hartstocht van speranza. Een korte bloemlezing:
De discussies naar aanleiding van zijn berichten zijn minstens zo vermakelijk:
"Speranza, zijn er ook celebs die je mooi vindt wiens beha's niet op knappen staan???"
Splinters
-
- 2620 messages
- 1391 votes
Donald J. Trump

narva77 (crew films)
-
- 12723 messages
- 6540 votes
Donald J. Trump
No shit, Sherlock!
Splinters
-
- 2620 messages
- 1391 votes
Mbt verwijderen scene donald trump in home alone 2

TornadoEF5
-
- 5616 messages
- 1726 votes
Ik kan inmiddels met zekerheid zeggen dat het kijken van deze film een zwaardere beproeving was dan hetgeen Jeanne d'Arc onderging.
Uiteraard. Ik denk dat Jeanne haar eigen verbranding toch met minimaal 2,5 ster had gewaardeerd. Al is het maar voor de moeite die ze er voor gedaan hebben.
LOL
TornadoEF5
-
- 5616 messages
- 1726 votes
Wie Wicker Man met Nicolas Cage gezien heeft, heeft in feite Midsommar gezien. Puur plagiaat in mijn ogen. Ook los daarvan niet origineel of diepgaand. Zaken worden niet geaderd of uiteen gezet. Zeer zwak en onlogisch
Wat lees je hier toch soms zeg op MM
Tenzij het sarcastisch was, maar die ene ster suggereert van niet...
Baggerman
-
- 10839 messages
- 8277 votes
Vooral ook omdat The Wicker Man met Cage al een remake is....
John Milton
-
- 24218 messages
- 13383 votes
De vraag is: zou je je in gezelschap in kunnen houden, of de onwetende af moeten fikken?
-JM vergeeft ieder antwoord!
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Bij Zack Snyder's Justice League (2021)
Zo, vier uur kijken naar die superstoere figuren in hun rare pakjes. Ik pas.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Bij 68 Kill (2017):
Voor wie hard gaat op levende opblaaspopjes als AnnaLynne McCord, een script zonder ook maar een greintje creativiteit en dialogen met de diepgang van een kano is het werkelijk smullen geblazen.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Bij The Marksman (2021):
Bestaat er zoiets als Eastwoodism? Want dit deed me toch verdacht veel denken aan, de chagrijnige oude-man-op-een-missie-films inclusief de politieke neigingen waar Clint Eastwood meestal mee komt aanzetten.
Splinters
-
- 2620 messages
- 1391 votes
Het twitterfittie ansich is allicht niet memorabel. Maar user kos stond vanmorgen niet minder dan op de voorpagina van de telegraaf met z'n twitterfittie met saskia belleman. Oke, belleman twitterde vanmorgen over een motorclub en schreef verder niets over haar fittie met kos eerder deze week maar op de voorpagina stond ie. En splinters -niet actief op twitter- dacht he, die 'ken' ik. De wereld is klein. Blijkbaar. 
https://mobile.twitter.com/SaskiaBelleman/status/1385532624156889088
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Haha 
Waar kan ik de voorpagina zien?
Splinters
-
- 2620 messages
- 1391 votes
Ik vrees nergens. Ik heb vanmorgen geen screenshot gemaakt. Helaas. Daarom enkel de link naar het twitterfittie geplaatst.