- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- MM Memorabele Quotes
MM Memorabele Quotes
jarno1975 (moderator series)
-
- 10970 messages
- 2790 votes
Misschien handig als je erbij zet bij welke film anders snapt niemand de clue volgens mij.
jarno1975 (moderator series)
-
- 10970 messages
- 2790 votes
ow wacht haha, ik heb hem door 
Onderhond
-
- 87594 messages
- 12837 votes
Komt van Lethal Weapon 4, maar dat heeft er inderdaad niet zo heel veel mee te maken 
Dk2008
-
- 11166 messages
- 788 votes
Bedankt dat je dat even meldt. Tsja 2001, toen ze hier nog gezellige onderonsjes hadden op de site. 
(Memorabel vind ik altijd nog dit: Film >> Algemeen >> Franse en Duitse filmtitels maar ook al van lang geleden
)
Captain Pervert
-
- 4643 messages
- 2099 votes
Het is ook geen slechte film. Steven Seagal lijkt wel zo'n beetje het enige waar de milleniumbug zijn vat op heeft gehad.
(Uitleg: "Ok, ook over The Patriot hoor ik weinig goede dingen, maar de films van voor 2000 zijn stukken beter dan die van erna."
Freud
-
- 10772 messages
- 1153 votes
Vond ik wel grappig, bij 'X-Men':
Sommige shots hadden gewoon geen kut.
En na wat totaal onbegrijpend over en weer gediscussieer over het feit dat het nu toch niet echt een film is waar je veel blote vrouwen verwacht:
Ik zie het nu pas, erg ongelukkige typefout. Ik heb eerlijk gezegd ook geen idee wat ik eigenlijk wilde typen maar dit in ieder geval niet...
K -> N, zou ik zo denken.
mjk87 (moderator films)
-
- 14514 messages
- 4510 votes
Dank, al valt dat gebrabbel nog wel mee, maar wel grappig.
maxroelofs
-
- 2838 messages
- 1659 votes
Wat is er grappig aan de tweede reactie? 
mjk87 (moderator films)
-
- 14514 messages
- 4510 votes
Wat is er grappig aan de tweede reactie?
Vooral dat 'ik heb geen idee wat ik wilde typen' dat vult het het gewoon mooi aan.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Bij Transformers 4.
Als Michael Bay een ochtendruft laat, ontploft de slaapkamer. Vermoed ik.

Dk2008
-
- 11166 messages
- 788 votes
Grappig.
Ik raakte gisteren ook nog in de war in dit topic De Site >> Gebruikers >> Hoe vaak ben je dit jaar naar de bios geweest? door twee users met bijna dezelfde naam. Dragon en Dragon. (komen in dat topic ook beide voor)
AGE-411
-
- 10342 messages
- 750 votes
Er was al 1 iemand die op de film gestemd had, en omdat ik voelde dat er stront aan de knikker was:
Mikey123 heeft al gestemd. Wat vond je van de film? (vrij goed, aan de score te zien).
AGE-411 Ik heb hem nog niet gezien, maar we weten allemaal als Christopher Nolan films regisseert , dat het altijd een goeie film zal worden!

VincentL
-
- 1117 messages
- 642 votes
Ik heb wat berichten gelezen en ik zie een heel groot verschil qua meningen over deze film. Mijn mening zal ik dan ook maar eens delen: Ik vind dit een zeer indrukwekkende film, oke misschien qua film niet heel goed. Maar het verhaal is wel goed. En de theorie die erbij zit is voor mij nog het indrukwekkendste, want wat als dit echt zou kunnen zijn? Wat als je echt met alles kan verbinden?
Ik zit veel in de wetenschap en voelde mij daarom ook aangetrokken tot deze film. Ik geloof er in dat dit gaat komen qua theorieën die ik heb/ken. Uiteraard wel op een andere manier maar wij zullen onze hersenen uitbreiden tot het maximale. En aangezien veel dingen in vroegere films nu echt tot leven zijn gekomen denk ik dat er een kern van waarheid in zit. Niet omdat ik gek ben, maar deze film is een boodschap voor de toekomst laten we zeggen een preview.
5 van mij!
Meneer is ook op de hoogte van de laatste studies die zijn gedaan met paddo's?
Even een wat wetenschappelijk georiënteerde discussie bij Lucy (2014)

swankel
-
- 261 messages
- 536 votes
Even een wat wetenschappelijk georiënteerde discussie bij Lucy (2014)
Lol ja ik doelde op dit dit What Tripping On Mushrooms Looks Like In The Brain - huffingtonpost.com. Had ik er wel even bij moeten zetten eigenlijk.
VincentL
-
- 1117 messages
- 642 votes
Ik zal het zo even lezen. Ik kon in ieder geval echt genieten van je antwoord 
wendyvortex
-
- 5196 messages
- 7268 votes
Niet helemaal uitgesloten dat hier iemand zit te trollen of het is een heel jong iemand, maar schijnbaar heb ik er niets van begrepen 
(Over de 2Doc van afgelopen maandag "Ne Me Quitte Pas")
wendyvortex schreef:
De scheidslijn tussen documentaire en speelfilm voelt flinterdun aan hier, mij doet het nog het meest denken aan Aki Kaurismäki in de Ardennen.
Heerlijk onthaastend tempo en tragikomisch in perfecte balans.
Geen idee verder waarom de NCRV hier in heeft mee-geproduceerd, vermoedelijk iets in lijn met Showroom of De Stoel, maar de regisseurs gaan gelukkig verder dan het puur etaleren van excentrieke personen en ook het zalvende Felderhof-toontje ontbreekt.
masterton schreef:
Jammer dat je zo negatief bent over de NCRV, want dit is de allerbeste omroep van Nederland, door middel van crowdfunding van Nederland, is het daardoor ook een Nederlandse productie , snap je?alleen Net 1 en Canvas uit België zijn beter, of kijk jij liever naar Barbie of RTL 5 ?
Bovendien was dit geen film, dit was een keiharde auto biografie, dus dat heb jij ook slecht gezien in deze documentaire, voortaan beter opletten aub!!
Aki is een Fin hoor!!, en die heeft nooit in de Ardennen gespeeld hoor, je moet wel beter je huiswerk doen hoor, want het is allemaal onzin wat jij schrijft!!
wendyvortex schreef:
Ik heb niets tegen de NCRV hoor....en verder mijn verontschuldiging voor het feit dat ik er helemaal niks van gesnapt heb ... ik dacht al een beetje raar een film bij 2Doc ....en niet wist dat Kaurismäki uit Finland komt, dat ligt toch links van Noorwegen? In ieder geval duidelijk geen België dus.
Maar gelukkig hebben we er allebei van genoten!
John Lee Hooker
-
- 14934 messages
- 1625 votes
Niet helemaal uitgesloten dat hier iemand zit te trollen of het is een heel jong iemand, maar schijnbaar heb ik er niets van begrepen
Sorry dat ik er mee bemoei maar hij blijkt gewoon op alle punten gelijk te hebben en je geeft hem zelf ook gelijk. Waarom zou je dit gesprek dan überhaupt aanhalen in dit topic?
...niet wist dat Kaurismäki uit Finland komt, dat ligt toch links van Noorwegen?
oops...
wendyvortex
-
- 5196 messages
- 7268 votes
Mijn laatste berichtje was enigszins cynisch bedoeld...
John Lee Hooker
-
- 14934 messages
- 1625 votes
Hij maakt gewoon duidelijk dat meneer Kaurismäki niets met de Ardennen te maken heeft. Het heeft dan toch geen zin om hier cynisch op te reageren...
yeyo
-
- 6351 messages
- 4613 votes
Maar niemand heeft toch ooit beweerd dat Käurismaki wél iets met de Ardennen zou te maken hebben?
AGE-411
-
- 10342 messages
- 750 votes
Alsof er haast geen WO2 films gemaakt zijn.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Is dat nou een memorabele quote?
Er worden vrij weinig WO II films de laatste jaren gemaakt, dat zal hij wel bedoelen hé.
Gokje, je bericht komt uit het topic van de film Fury?
John Lee Hooker
-
- 14934 messages
- 1625 votes
Maar niemand heeft toch ooit beweerd dat Käurismaki wél iets met de Ardennen zou te maken hebben?
wendyvortex zelf toch?
mij doet het nog het meest denken aan Aki Kaurismäki in de Ardennen.
Ferdydurke
-
- 1353 messages
- 854 votes
wendyvortex in de sandwich bij masterton en John Lee Hooker... dat zal je leren, wendy: een beetje katten op de allerbeste omroep van Nederland...
Niet iedereen is bekend met het feit dat tussen Finland en Noorwegen zich nog de Ironische Eilanden bevinden... en dat maakt dit weer extra leuk 
Ferdydurke
-
- 1353 messages
- 854 votes
En om de topografie te completeren, zou ik zeggen:
een typisch gevalletje van Wendy in Wonderland 
kos
-
- 46688 messages
- 8845 votes
Ik vind dit wel mooie lijstjes, al vaker tegengekomen. 'geen interesse' .