• 178.031 movies
  • 12.206 shows
  • 33.975 seasons
  • 647.003 actors
  • 9.371.563 votes
Profile

MM Memorabele Quotes

Fikret8

• 6170 messages
  • 4233 votes

Wellicht memorabel in de breedste zin van het woord? Ik kan me voorstelling dat de opmerking nog meer geslaagd en doordacht zou zijn als Maja de Bij werd vervangen door een film dat zichzelf serieus neemt.

Los daarvan zijn alle reacties op dat bericht van mij, van users die Blade Runner 5 sterren geven (reacties vanuit een Blade Runner-bril). De mensen die vinden dat Blade Runner zwaar wordt overgewaardeerd (waaronder ik) zullen de reactie erop eerder als "los zand" zien dan memorabel.

Fikret8

• 6170 messages
  • 4233 votes

Bij Man of Steel (2013)

Lennert wrote:

Ik vind Superman en welke superheld dan ook weinig te maken hebben met echte sciencefiction.

Lennert

• 2412 messages
  • 1400 votes

Ik hoopte al dat iemand die uitspraak ter harte zou nemen

Fikret8

• 6170 messages
  • 4233 votes

Man Of Steel bevat zowat alle science fiction basiselementen: een verzonnen toekomstbeeld, fictieve technologie/wetenschap, verzonnen planeten met levende wezens, space opera, etc. = zo science fiction als maar zijn kan.

Lennert

• 2412 messages
  • 1400 votes

Oppervlakkig vermaak, meer niet. Star Wars heeft dat ook allemaal en die films vind ik eveneens weinig te maken hebben met 'echte' sciencefiction waarbij de vraagstukken naar de mens/technologie verhoudingen belangrijker zijn dan explosies en fantasierijke omgevingen. Een Blade Runner, Gattaca, Battlestar Galactica, Avalon, Ghost In The Shell of Dark City heeft in ieder opzicht meer te bieden dan wat de DC en Marvel helden ons brengen.

mister blonde

• 12694 messages
  • 5825 votes

Buried (2010)

Eentje (of beter 24) die hopelijk wel memorabel is. Ik moest er in elk geval hardop om lachen en dat was al even geleden.

Balotelli wrote:

Wat een hel om naar te kijken. Als je dan toch voor 1 acteur op 1 locatie gaat, huur dan een hoofdrolspeler in die de kijker blijft vasthouden. Geen idiote Reynolds met zijn dommige uitstraling.

Superfilm. Onze beschaving kan enkele goede punten uit deze film halen:

1.- Blackberry's hebben een zwakke batterij.

2.- Slangen in doodskisten verdwijnen plotseling door mysterieuze gaten.

3.- Irakezen spreken Engels met een Caribisch accent.

4.- Als je zuurstof tekort komt in een doodskist, moet je vooral een aansteker gebruiken.

5.- Mobieltjes met een zwak netwerksignaal kunnen filmpjes uploaden op Youtube.

6.- De NSA kan geen telefoongesprekken traceren van shoarmaverkopende Iraqi's.

7.- Wanneer je je eigen vinger afsnijdt, doet dat slechts 20 seconden pijn.

8.- Terroristen hebben een eigen Youtube-kanaal, maar nog steeds weet de NSA ze niet te vinden.

9.- De beeldscherm van een Blackberry geeft geen licht, je moet er een Zippo bij gebruiken.

10.- Glowsticks stoppen met het geven van licht na enkele minuten.

11.- Glowsticks stoppen met het geven van licht als je ze breekt (WTF?).

12.- Wordt geen vrachwagenchauffeur in Irak.

13.- Bij alarmcentrales werken alleen mongolen die elk woord 100x herhalen en niet luisteren.

14.- Een film die gemaakt is in 17 dagen met slechts 1 acteur en locatie, kost 3 miljoen dollar.

15.- En levert slechts 1 miljoen dollar op.

16.- Als je aan je werkgever vertelt dat je gaat sterven, mag je ontslagen worden.

17.- Eindelijk een film waar geen 3D voor nodig was.

18.- Plant een GPS-chip in je lichaam als je naar Irak gaat.

19.- Of ga liever nooit naar Irak.

20.- Als je in Ohio zit, kan je niet iemand helpen die in Irak zit.

21.- Slangen weigeren te bijten als ze in je broek zitten en je hen van je af wil schudden.

22.- Je kan lekker limietloos telefoneren op de kosten van terroristen.

23.- Dezelfde terroristen hebben niets verdiend, slechts een peperdure telefoonrekening.

24.- Masturberen is geen optie als je levend begraven wordt.

Bottleneck

• 8233 messages
  • 2117 votes

haha, ben bijna geneigd om te zakken met m'n 3*

Halcyon

• 9952 messages
  • 0 votes

lol

Rianneke_Dan

• 14194 messages
  • 2563 votes

Leuk

FillumGek

• 8987 messages
  • 3398 votes

Geniaal ja, al vond ik de film persoonlijk best wel goed. Dit brengt me echter aan het twijfelen...

riesma

• 3706 messages
  • 3082 votes

Hehe, nu ga ik de film maar eens zien om dit een plek te geven.

JacoBaco

• 10573 messages
  • 2405 votes

Volgens mij mis ik wat.

25 - Een Blackberry heeft de mogelijkheid wanneer je telefoonnummer onderdrukt is, een ander je toch gewoon probleemloos kan opbellen

26 - We leren tevens dat een Blackberry als enige mobiele telefoon ter wereld een dial tone heeft.

En voor wie even niet weet wat een dial tone is.

mister blonde

• 12694 messages
  • 5825 votes

Verpest het nu niet door zelf leuk te gaan zitten doen (daar is Balotelli beter in).

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Buried 1 Miljoen opgebracht? Doe maar eerder 19.

Balotelli heeft wel wat foutjes die kloppen maar voor de rest erg geforceerd grappig. Waardoor het dus niet meer spontaan grappig is, en al helemaal niet memorabel. Toegegeven, er zo erg naast zitten qua opbrengst is wel een dijenkletser.

JacoBaco

• 10573 messages
  • 2405 votes

Klopt NW. Hij heeft de info waarschijnlijk van IMDb en daar staat inderdaad opbrengst $1.028.658 (USA), maar als hij nou 1 seconde langer had gekeken is dit info van 5 november 2010 en vervolgens dus niet meer bijgewerkt.

mister blonde wrote:

Verpest het nu niet door zelf leuk te gaan zitten doen (daar is Balotelli beter in).

Ik ben bloedserieus en de fouten zuig ik niet uit mijn duim. Het leger vertelt dat zijn telefoonnummer onderdrukt wordt, maar die kerel van zijn firma kan hem later in de film probleemloos opbellen. Naar mijn idee is dit ook een fout.

De man aan de telefoon die geld eist, verbreekt de verbinding. Wat volgt is een dial tone. Mobiele telefoons hebben dit niet.

Natuurlijk mag je Balotelli grappiger vinden, ik vind het wat NW ook zegt nogal geforceerd grappig. De helft is ook gewoon niet grappig. Maar ik wilde daar niets over zeggen, totdat jij ineens met je opmerking kwam.

mister blonde

• 12694 messages
  • 5825 votes

Wat een azijnpissers zijn jullie zeg. Hij bracht in Amerika maar 1 miljoen op. Hij heeft het over dollar, niet over euro's of andere valuta, dus daar zal het ongetwijfeld een verwijzing naar zijn geweest. Dus om daar nu zo'n punt van te maken.

Heb de film niet gezien, maar er staan zeker 8, 9 punten in die volslagen debiel zijn als het klopt wat ie schrijft. Vind het juist geestig dat ie daardoor de film ook allerlei andere dingen gaat zitten verwijten. Snap ook niet waarom het nu weer geforceerd is.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Want andere valuta kan je niet omrekenen in dollars en wat het in het buitenland opbrengt telt natuurlijk niet mee voor de opbrengst lol . Hij probeert duidelijk een verhouding tussen kosten en opbrengst te maken om daardoor te laten doorschemeren hoe een flop het was. Onjuist dus, maar vooral je kont proberen te blijven draaien .

JacoBaco

• 10573 messages
  • 2405 votes

mister blonde wrote:

Wat een azijnpissers zijn jullie zeg. Hij bracht in Amerika maar 1 miljoen op. Hij heeft het over dollar, niet over euro's of andere valuta, dus daar zal het ongetwijfeld een verwijzing naar zijn geweest. Dus om daar nu zo'n punt van te maken.

Heb de film niet gezien, maar er staan zeker 8, 9 punten in die volslagen debiel zijn als het klopt wat ie schrijft. Vind het juist geestig dat ie daardoor de film ook allerlei andere dingen gaat zitten verwijten. Snap ook niet waarom het nu weer geforceerd is.

Dus de film bracht na november 2010 dus niets meer op? Tellen de buitenlandse opbrengsten niet meer mee? Hij maakt daarmee een heel raar punt. Ik zit niet te zeuren. Jij komt met de opmerking verpest het nou niet door zelf grappig te doen. Jij bent hier de azijnpisser.

mister blonde

• 12694 messages
  • 5825 votes

Flikker toch op met die irritante kut smileys van je. Hij noemt 24 punten, en je vindt er een die niet klopt. En dat was duidelijk een verwijzing naar binnenlandse opbrengsten. Wordt een beetje moe van die manier van iets duidelijk maken. Met smileys en irritante internet afkortingen om aan te tonen hoe grandioos iemand er wel niet naast zit. Jij hebt ook echt overal verstand van, is het niet? Alle sporten, films, wat Balotelli heeft bedoeld en wat grappig is etc. etc.. Bij werkelijk alles weet jij je mening naar voren te brengen alsof je een grandioos kenner bent, die het wel even komt vertellen. Maar dat is meer iets voor een ander topic (zie manier van communiceren).

JacoBaco

• 10573 messages
  • 2405 votes

En nou serieus boos worden? En dat was duidelijk een verwijzing naar binnenlandse opbrengsten? Ja en? Dat blijft een raar punt en niet grappig, punt. Maar ik neem het je niet kwalijk dat jij het memorabel vindt, vind het alleen niet zo aardig dat je tegen mij zegt: Verpest het nu niet door zelf leuk te gaan zitten doen (daar is Balotelli beter in).

mister blonde

• 12694 messages
  • 5825 votes

Dat was ook niet aardig bedoeld. Word er ontzettend moe van dat bepaalde mensen OVERAL hun mening moeten geven op een manier die me werkelijk tegenstaat. Voor wat ik precies bedoel zie hier (al is het in dit geval alleen deels van toepassing); De Site >> Algemeen >> Manier van communiceren op MM

JacoBaco

• 10573 messages
  • 2405 votes

Ik kan mij ook irriteren aan hoe mensen zich hier gedragen en mij daar flink over opwinden. Dit deed ik vroeger ook, maar dat vind ik nu een beetje kinderachtig en tijdverspilling.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Zelf kanttekeningen plaatsen inzake de manier van communiceren en dan zelf reageren met flikker toch eens op etc. Zelfreflectie is je wel vreemd volgens mij he?

Maar goed, dat is inderdaad een discussie voor desbetreffend draadje.

mister blonde

• 12694 messages
  • 5825 votes

Ok, gaan we daar verder.

gillie24

• 2637 messages
  • 1735 votes

Gewoon erg leuk beschreven door Balotelli.

maxcomthrilla

• 15578 messages
  • 2842 votes

Balotelli Inderdaad leuk omschreven!

JacoBaco

• 10573 messages
  • 2405 votes

Ja, en punt 24 is mijn favoriet.

Lucaij

• 472 messages
  • 1861 votes

Bij Olympus Has Fallen:

disneystore wrote:

Ditmaal geen moslims, die wou Amerika niet op hun dak krijgen, daarom werden de Koreanen ingezet. Maar ok, dat wordt goedgemaakt als in de laatste 30 minuten te lezen valt dat "het Midden-Oosten de aanval op het Witte Huis bejubeld, en feestend op straat loopt." Dit is zelfs geen propaganda meer, dit is puur "AMERICUUUUUUH" roepen in de vorm van een (actie-)film. De acteerprestatie's zijn neutraal, de film is smakeloos en puur bedoeld voor 14-jarigen die nog net niet genoeg onder de indruk zijn van hun land. Kutfilm.

Meneer zelf is 15 volgens zijn profiel

Lefgozer

• 3491 messages
  • 2256 votes

FillumGek

• 8987 messages
  • 3398 votes

Sowieso haalt niemand ooit nog het niveau van de enige echte klassieker:

boer schreef:

ja

de film is leuk

gewoon goed

de hoofdrolspeler is kansloos

het plot is jolijt

de acteurs maken pret op de set

leuk

het is gewoon goed

gewoon pret maken

lul

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.