- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- MM Memorabele Quotes
MM Memorabele Quotes
mjk87 (moderator films)
-
- 14514 messages
- 4511 votes
Om heel eerlijk te zijn, als je dit typt:
Ben ik trouwens de enige die helemaal leip wordt van deze user?
http://www.moviemeter.nl/user/98659
Man man man.
...dan komt dat wel persoonlijk over.
@Decec, ik (en anderen ook gezien hierboven) hebben absoluut geen moeite met je en zijn vooral dankbaar dat je er zoveel toevoegingen hebt gedaan.
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
Het is dan ook niet persoonlijk bedoeld? Trek je aub niets van mij aan, ik bedoel het alleen inhoudelijk.
Pitakaas
-
- 2962 messages
- 246 votes
Posts van Decec ja.
Daarnaast wist ik 4 uur geleden nog niets over een eventuele beperking, en om eerlijk te zijn, dat weet ik nog steeds niet.
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
Posts van Decec ja.
Daarnaast wist ik 4 uur geleden nog niets over een eventuele beperking, en om eerlijk te zijn, dat weet ik nog steeds niet.
Lefgozer
-
- 3491 messages
- 2256 votes
Allemaal erg leuk en aardig die politiek correcte en sympathieke berichten.
Maar andere users mogen ook geen berichten van 1 zin aanvinken als mening. Ik herinner me nog dat soom haar bericht door een moderator werd afgevinkt omdat ze in haar mening wat te ver afweek van de film.
Blijkbaar gelden er dus verschillende regels voor bepaalde users.
Misschien heeft het er ook mee te maken dat ze in elke recensie verteld wat ze die dag heeft gedaan en gegeten, of ze al heeft zitten schijten, of ze al seks heeft gehad, etc. Het levensverhaal is meestal nog groter dan het stukje over de film.
Pitakaas
-
- 2962 messages
- 246 votes
Mja laten we dit maar stoppen, wordt veel te persoonlijk zo.
Ik weet toch al genoeg.
Lefgozer
-
- 3491 messages
- 2256 votes
Inderdaad, en over een paar maanden zal de Dedec situatie wel weer door een andere user aangehaald worden. 
En als je doelde op mijn reactie over soom: van mij hoeven haar recensies niet weg hoor. Ik kan me voorstellen dat mensen die informatie leuk kunnen vinden.
soom
-
- 24919 messages
- 2751 votes
Geen idee wie soom is, sorry.
.
EW101
-
- 1256 messages
- 2284 votes
Dit vind ik toch een komische beschrijving van een film. (Famine) Zeker als je de film kent.
''
Twee jaar na een grap op de middelbare school, waarbij bijtend zuur bijna de populaire leraar Balszack doodde, houdt de eindexamenklas van 'Sloppy Secondary' een 24-uurs liefdadigheidsevenement op school. Er is echter een ongenode gast, vermomd als klusjesman, en met een onverzadigbare honger. Wanneer de electriciteit wordt afgesneden en de deuren en ramen gebarricadeerd blijken te zijn, worden niet alleen de cheerleaders meer genaaid. Is meneer Balszack teruggekomen om wraak te nemen?''
Geschreven door : jarno1975

DonPeliculón
-
- 775 messages
- 980 votes
Bij The Hobbit: The Desolation of Smaug
Dat zit in de natuur van draken in Tolkiens verhalen, hoeft geen speciale reden te hebben. Wij fappen ook dagelijks zonder reden maar blijven het willen doen.
jarno1975 (moderator series)
-
- 10970 messages
- 2790 votes
Dit vind ik toch een komische beschrijving van een film. (Famine) Zeker als je de film kent.
''
Twee jaar na een grap op de middelbare school, waarbij bijtend zuur bijna de populaire leraar Balszack doodde, houdt de eindexamenklas van 'Sloppy Secondary' een 24-uurs liefdadigheidsevenement op school. Er is echter een ongenode gast, vermomd als klusjesman, en met een onverzadigbare honger. Wanneer de electriciteit wordt afgesneden en de deuren en ramen gebarricadeerd blijken te zijn, worden niet alleen de cheerleaders meer genaaid. Is meneer Balszack teruggekomen om wraak te nemen?''
Geschreven door : jarno1975

Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Lol. Door jarno's omschrijving zou ik de film al willen zien. Die reacties op de omschrijving ook bij de film
.
Hannibal
-
- 9358 messages
- 3273 votes
Bij The Broken Circle Breakdown:
jarno1975 (moderator series)
-
- 10970 messages
- 2790 votes
Hahahaha, beetje ongelukkige zin 
kos
-
- 46688 messages
- 8845 votes
disneystore
-
- 1760 messages
- 0 votes
Wel een droge opmerking voor een nat geval..
jumpstylemovie
-
- 6225 messages
- 1221 votes
Wajooo...
Movie-Addicted
-
- 2221 messages
- 3435 votes
goongumpa
-
- 3057 messages
- 4083 votes
Bij Death Wish 4:
Ik ga liever naar de hel dan dat ik deze film moet missen.
Korbie
-
- 159 messages
- 0 votes
Ik vond deze wel leuk bij One Flew Over The Cuckoo's Nest.
Best wel toepasselijk eigenlijk.
Meesterwerk!
Deze film is nuts!
riesma
-
- 3706 messages
- 3082 votes
Bij Holocaust (1978), een redelijk verkeerde woordkeuze in de context van deze miniserie. 
Prachtige film over de holocaust. [...] en de film kent werkelijk geen dood moment in de 475 minuten.
Movie-Addicted
-
- 2221 messages
- 3435 votes
Verkeerd geïnterpreteerde quote van 606 aan mij (ruim een jaar geleden)
The Aggression Scale (2012) (permalink)
Weet niet of je het nog kan herinneren 606
dat "p.s." was aan: islara bedoeld 
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
Verkeerd geïnterpreteerde quote van 606 aan mij (ruim een jaar geleden)
The Aggression Scale (2012) (permalink)
Weet niet of je het nog kan herinneren 606
dat "p.s." was aan: islara bedoeld
Mescaline
-
- 7089 messages
- 3223 votes
Bij The Guilt Trip:
2 woorden: wat een slechte film.
Dat zijn 4 woorden!

otherfool
-
- 18519 messages
- 3403 votes
Heerlijke loze informatie bij Gangster Squad:
We moesten kiezen als vriendengroep: gaan we naar Gangster Squad of naar Springbreakers? Uiteindelijk gooide een tentamenweek roet in het eten en zijn we nergens heen gegaan.