• 178.079 movies
  • 12.212 shows
  • 33.983 seasons
  • 647.066 actors
  • 9.372.301 votes
Profile

MM Memorabele Quotes

Mescaline

• 7089 messages
  • 3223 votes

Dan nog is bijzonder geen woord die je daar voor gebruikt toch? Tenzij je het omschrijft als bijzonder slecht..

Dk2008

• 11166 messages
  • 788 votes

... als je veel "goeie" ziet en dan een mindere, kan dat bijzonder zijn.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Mescaline wrote:

Dan nog is bijzonder geen woord die je daar voor gebruikt toch? Tenzij je het omschrijft als bijzonder slecht..

Bijzonder geeft aan dat je het niet veel ziet, een positief of negatief waardeoordeel zit er m.i. niet aan vast.

Mescaline

• 7089 messages
  • 3223 votes

Is maar net hoe je een zin opbouwt ja, maar als hij het op deze manier heeft geschreven klinkt het toch op het eerste gezicht wel tegenstrijdig.

Dk2008

• 11166 messages
  • 788 votes

Ga nou niet bijzonder doen.

Weinig memorable quotes, trouwens, eerder apart taalgebruik.

Mescaline

• 7089 messages
  • 3223 votes

Ik ben nou eenmaal een bijzonder mens..

Memorabele quotes zijn even op denk ik?

Apollinisch

• 21297 messages
  • 0 votes

Als iets niet aan mij besteed is en het niet gepast is het af te kraken noem ik het ook vaak "bijzonder" of "interessant".

j0enne

• 9606 messages
  • 3775 votes

Bijzonder in de zin van afwijkend/vreemd/apart of in de zin van buitengewoon/speciaal/uniek.

Zo kan je 't dus op twee manieren uitleggen.

Onderhond

• 87594 messages
  • 12841 votes

Dan mis je nog altijd iets. Pas als je "dan mis je niks" in de zin van "'t is niet goed" gebruikt kan de zin nog enigszins kloppen, maar dan formuleer je je mening gewoon niet secuur genoeg.

Mescaline

• 7089 messages
  • 3223 votes

Het ligt er inderdaad aan hoe je een zin opbouwt en het woord gebruikt, maar in deze gequote zin sloeg het gewoon nergens op.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Komen hier nog leuke quotes of blijft deze oninteressante discussie zich voortzetten?

jarno1975 (moderator series)

• 10970 messages
  • 2790 votes

Nou vooruit dan.

Få Meg På for Faen (2011)

Drama / Komedie

AmazingPP wrote:

Ik kon moeilijk bepalen of het nu een drama film is of een komedie

Dk2008

• 11166 messages
  • 788 votes

jarno1975 wrote:

Nou vooruit dan.

Få Meg På for Faen (2011)

Drama / Komedie

(quote)

Genre-aanduiding hier op de site....drama...... komedie ...... Heel herkenbaar wat AmazingPP aanhaalt. Lijkt me verder ook maar hoe je de film zelf ervaart.

Bij IMDb staat trouwens comedy.

IceTigerGhost

• 673 messages
  • 2743 votes

Bij Nights in Rodanthe:

purples wrote:

Mooie omgeving, fijne chemie tussen de hoofdrolspelers.

En een niet voorspelbaar eind.

Kortom precies wat ik ervan verwacht had!

Jesper187

• 6434 messages
  • 2462 votes

Dk2008

• 11166 messages
  • 788 votes

Jesper187

• 6434 messages
  • 2462 votes

Lijkt elkaar op het eerste oog wat tegen te spreken hé maar je kan natuurlijk ook de verwachting hebben dat het eind niet voorspelbaar is. Maarja, dat verpest de grap.

Dh PING

• 304 messages
  • 0 votes

Leuk topic.

Ik zag deze laatst op het topic van The Texas Chain Saw Massacre (1974) gezegd door ene yorgos.dalman

Favoriete film van Nicolas Winding Refn.

Pitakaas

• 2962 messages
  • 246 votes

Logisch, die film is de favoriete film van regisseur Nicolas Winding Refn. Dat wilde die gebruiker even delen.

The One Ring

• 29974 messages
  • 4109 votes

Bij Les Misérables (met spoiler):

J.Ch. wrote:
Sowieso kan iedereen die in wanhoop in de Seine springt op mijn sympathie rekenen, maar dat terzijde.

Moest er wel om lachen, volgens mij niet helemaal onbedoeld.

AGE-411

• 10342 messages
  • 750 votes

blackcat13 wrote:

(quote)

Nee man de door jou genoemde taferelen kan je pas verwachten in op zijn minst Die Hard 12, want ZO ver zijn we nog niet. Ik hoor dat John McClane in het volgende deel 3 straaljagers neerhaalt met 1 kogel, en in Die Hard 7 neemt hij het op tegen 1500 vijandelijke soldaten... bewapend met een vliegenmepper en een bezem.

Ik kan niet wachten op "Die Hard, mein Fuhrer" (Die Hard 19) waarin John zo hard rent dat hij terug in de tijd wordt gezogen, in 1944 belandt en in zijn eentje het derde rijk verslaat en Hitler komt opzoeken in Berlijn om deze even goed op zijn smoel te meppen.

In "A galaxy far away is no place to Die Hard" (Die Hard 25) reist John af naar een ander sterrenstelsel om hier een kwaadaardig alienras te verslaan voordat deze het hele universum vernietigen. Dat schijnt trouwens wel de laatste Die Hard te worden, want daarna startten ze een nieuwe serie films met de kleinzoon van John McClane. De eerste film in deze reeks wordt "Die Soft; Like a pussy". Omdat het hoofdpersonage, Johnny McClane, nog maar 12 jaar oud is worden deze films meer op een jonger publiek gericht. Het hoofdpersonage roept dan ook "Yippee-Ki-Yay you Stupid!" terwijl hij zijn vijanden neerslaat met een speelgoedwapen in de kindergarden.

Dit heb ik allemaal uit een betrouwbare bron rechstreeks van de studio.

Jawaddedadde

• 5348 messages
  • 2196 votes

Haha, geweldig

jumpstylemovie

• 6225 messages
  • 1221 votes

Jaaa, die was wel leuk.

mar007

• 1151 messages
  • 949 votes

ja, geweldig

Quentin

• 10202 messages
  • 8544 votes

Bij The Last Stand:

WillemC wrote:

Niet over lullen. Dit is gewoon entertainment uit de entertainment industrie.

schram101

• 16683 messages
  • 2293 votes

Bij The Change Up :

sinterklaas wrote:

Erg geinige film met 2 prima acteurs. Je zou dit zelfs nog kunnen beschouwen als de komische versie van Face/Off.

jippie2010 wrote:

Je zou het ook een remake kunnen noemen van Mega Mindy en het zwarte kristal, maar beide vergelijkingen slaan als een tang op een varken.

jarno1975 (moderator series)

• 10970 messages
  • 2790 votes

Meneer Bungel

• 13163 messages
  • 0 votes

Zelf niet zo bij stilgestaan tijdens het kijken van de film, maar wel spot on:

BobdH wrote:

Door Adventureland in de jaren '80 te situeren zijn we in een klap verlost van de irritaties van de moderne romantische komedie: geen afspraakjes via Facebook, heen en weer sms'en over die-en-die, telefoonmontages van verliefde tieners of verraderlijke e-mails. Er was iets fijn eenvoudigs aan deze tijd, wat overstraalt op het plot. Bovendien geeft het regisseur Mottola de gelegenheid muziek te gebruiken van Judas Priest en David Bowie, wat nog altijd mijn voorkeur heeft boven Lady Gaga en Rihanna. Jeweetwel, hippe moderne muziek die een maand na de premiere al pijnlijk gedateerd zijn.

DonPeliculón

• 775 messages
  • 980 votes

Bij Life of Pi:

macrobody wrote:

Als je nooit verder komt dan je lokale bakker en je niets kan voorstellen bij de onmetelijkheid van de oceaan dan is dit misschien niets voor jou.

narva77 (crew films)

• 12725 messages
  • 6540 votes

Meneer Bungel wrote:

Zelf niet zo bij stilgestaan tijdens het kijken van de film, maar wel spot on:

BobdH wrote:

Door Adventureland in de jaren '80 te situeren zijn we in een klap verlost van de irritaties van de moderne romantische komedie: geen afspraakjes via Facebook, heen en weer sms'en over die-en-die, telefoonmontages van verliefde tieners of verraderlijke e-mails. Er was iets fijn eenvoudigs aan deze tijd, wat overstraalt op het plot. Bovendien geeft het regisseur Mottola de gelegenheid muziek te gebruiken van Judas Priest en David Bowie, wat nog altijd mijn voorkeur heeft boven Lady Gaga en Rihanna. Jeweetwel, hippe moderne muziek die een maand na de premiere al pijnlijk gedateerd zijn.

En wat dacht je van Falco met Amadeus? Heeft ook een prominente plek in de film!

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.