- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- MM Memorabele Quotes
MM Memorabele Quotes
PartyMarty
-
- 3165 messages
- 1311 votes
O zo, lekker boeiend
Niet zo netjes als je iemand verkeerd citeert en daar op wordt gewezen.
jipt
-
- 3461 messages
- 3471 votes
Niet zo netjes als je iemand verkeerd citeert en daar op wordt gewezen.
rep_robert
-
- 27517 messages
- 4084 votes
Snap het wel hoor, straks wordt hier iemand erg uitgelachen terwijl het eigenlijk iemand anders had moeten zijn. Als je citeert moet je het ook goed doen.
Hannibal
-
- 9358 messages
- 3273 votes
straks wordt hier iemand erg uitgelachen terwijl het eigenlijk iemand anders had moeten zijn.
Volgens mij is het überhaupt niet de bedoeling om iemand erg uit te lachen.
PartyMarty
-
- 3165 messages
- 1311 votes
Verkeerd quoten en mensen uitlachen is allebei niet ok, verkeerd quoten is fout en uitlachen is flauw mi. rep-robert zegt overigens niet dat je iemand moet uitlachen volgens mij.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Bij I Spit on Your Grave (2010)
..net een film over Auschwitz gezien...grrrrrrrrrrrrrrr
en moest denken aan deze film ! ,,, zo een einde had ook moeten toebehoren aan alle Nazi`s!
Dit film is voor mij achteraf helemaal niet smerig in vergelijking met belden uit Auschwitz !
Ik mis de clou denk ik.
Tonypulp
-
- 21231 messages
- 4608 votes
Hij had graag gezien dat een verkrachte vrouw van mid-20 bloederig wraak had genomen op alle nazi's.
kinjutsu
-
- 1549 messages
- 2582 votes
Bij, Drive (2011)
Natuurlijk kan een gangster een zachtaardige vriendin hebben, ik ken verder geen gangsters in mijn nabije omgeving, maar als ik regelmatig naar America's Hardest Prisons kijk, dan zie ik onder de bezoekers niet echt vrouwen die me doen herinneren aan Carey Mulligan.
jordandejong
-
- 4772 messages
- 1431 votes
Zojuist bij de film Rock Monster (2008). Een film over een stenen monster.
Is deze waargebeurd?
Heerlijk droog 
maxroelofs
-
- 2838 messages
- 1659 votes
Best wel een tegenvaller eigenlijk. Het concept dat je moet betalen met geld is op zich wel interessant, alleen jammer dat dat niet goed wordt overgebracht in het verhaal.
Erg leuke verspreking bij in time 2011, het moest natuurlijk tijd zijn 
maerk
-
- 4249 messages
- 2702 votes
Deze bij Enter the Void vond ik wel leuk.
Hahahaha...smaken?????? Heeft niets met smaak te maken......maar met je nivo ....
Apollinisch
-
- 21297 messages
- 0 votes
Ik haat belgië want altijd als ik daar kom moet ik met muntgeld betalen en dat heb ik niet en zoals we wel weten zijn Belgen behoorlijk dom dus hun pinapparaten doen het niet... :S Maarja ik vergeef het ze want ze kunnen er ook niks aan doen dat ze Belg zijn.
Freud
-
- 10772 messages
- 1153 votes
Van mij mag lugia gerust in Nederland blijven hoor 
mister blonde
-
- 12694 messages
- 5828 votes
Is al geband en dat lijkt me prima. Irritante user.
Fortune
-
- 4315 messages
- 2772 votes
Bij The Beaver:
prachtig geacteerd, maar die bever he, had ze nou echt niks anders kunnen verzinnen om de psychose duidelijk te maken?!
Pitakaas
-
- 2962 messages
- 246 votes
Pan's Labyrinth:
In 1 woord: een prachtige Spaanse Guillermo Del Toro productie.
Nicolage Rico
-
- 20220 messages
- 2364 votes
Die grap is al wel wat vaker gemaakt. 
Fortune
-
- 4315 messages
- 2772 votes
Hoezo zijn Belgen dom?
Eerst dit nog.Ik heb nl. een product aangekocht via deze site op 17-11-2011 alles is betaald,maar mijn bestelling is nooit geleverd. Ik heb al een mail verstuurd. ONBEANTWOORD. Ik heb deze site altijd vertrouwd. Waarom krijg ik geen antwoord waar mijn bestelling blijft?. Of hoe kan ik er iets aan doen. Het is toch niet zoals het gezegde"ALS JE VAN EEN NEDERLANDER NIET BENT GEKLOOT IS HIJ HET VERGETEN". Het is al de tweede keer dat ik via Internet in Nederland iets koop en weeral problemen.Een ezel stoot zich geen twee maal aan dezelfde steen maar ik(DOMME BELG)blijkbaar wel.Dank u gebuur.
24-11-2011 Daarvoor 0 punten
maxroelofs
-
- 2838 messages
- 1659 votes
Tja de nedrlanders zijn gierig he en de belgen zo dom dat ze er maar in blijven trappen. 
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 messages
- 16349 votes
Op "verzoek" van Halcyon ook nog hier:
(bij Tree of Life):
Ik maak zelf veel slordige typfouten en ik stoor me ook niet snel aan zulke fouten van anderen, maar drie (of eigenlijk zelfs vier) taalfouten van verschillende aard in een zin van zes woorden is toch ook best knap:
- een verhaspelde uitdrukking
- een d/t fout
- een spelfout (tweemaal dezelfde)
Nog boter nog vis vindt ik.
SelmaDuim
-
- 4907 messages
- 732 votes
Hier eentje van de master himself in "Het grote opmerkingen en feedbacktopic" vanavond:
Moviemeter heeft weer beperk toegang.
Dan doet ie het weer maar als je even een paar minuten/seconde bezig bent dan word maar een kwart van de layout weergeven.
Heb jij niets anders te doen vanavond?