- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- MM Memorabele Quotes
MM Memorabele Quotes
JacoBaco
-
- 10573 messages
- 2405 votes
Oké, dan kwam haar besef een beetje laat. Dat kan. Ik besef nu ook dat zoiets kan dankzij jouw uitleg. 
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Je bent niet de enige Jaco, ik had hetzelfde. Wellicht een beetje vreemd geschreven voor de gewone, niet briljante mens. 
JacoBaco
-
- 10573 messages
- 2405 votes
Inderdaad, petje af voor soom (en Hannibal) en een troost dat ik niet de enige ben die het niet helemaal begreep. 
Hannibal
-
- 9358 messages
- 3273 votes
Dank je, ik wil overigens niet uitsluiten dat soom knettergek is. (En wel een garantie dat ik het ben)
Bovendien ben ik het niet met soom eens! Ik heb die film niet gezien, maar ik weet zeker dat ik het veel leuker vind om een ruit in te gooien, en die spijt zal bij mij niet zo snel komen. Een film kijken kan altijd nog, en is veel suffer dan een steen pakken en daarmee een ruit ingooien! De vergelijking, hoe goed ook in het geval soom, zal voor mij niet opgaan.
Ik zou een tegenvallende film eerder vergelijken met een hele zak borrelnoten achter elkaar opeten. Het lijkt lekker, maar na een poosje gaat het erg tegenstaan, en als de zak leeg is heb ik er oprecht spijt van dat ik het heb opgegeten. Het is voor iedereen persoonlijk..
Zal ik maar ophouden? 
JacoBaco
-
- 10573 messages
- 2405 votes
Ja hou maar op,
maar nog even 1 dingetje.
Met welke verwachting ging ze de film kijken? Als je altijd de borrelnoten eet die je lekker vindt, weet je wat je kunt verwachten. Echter de hele inhoud snaaien, kan een nadelig resultaat geven ja. Alleen soom had de film nog niet gezien, dus kun je zoiets alleen achteraf bepalen. Als je borrelnoten eet die je nog nooit eerder gegeten hebt en je vindt ze smerig, dan eet je niet in 1x die hele zak leeg. Dan zou je dat wellicht kunnen vergelijken met de film halverwege uitzetten.
Ik weet wel dat ik horrorfilms altijd ervaar als de Babi Pangang van de Chinees. Ik ben dol op horrorfilms en ik ben dol op Babi Pangang. Toch is niet iedere horrorfilm even goed en smaakt de Babi Pangang niet bij ieder Chinees restaurant even lekker. Logisch. 
Hannibal
-
- 9358 messages
- 3273 votes
Je snapt het! Dit waren nootjes van Euroshopper
en opgegeten omdat ik gierig ben.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Al heeft ze wel gelijk, het is best een rotfilm.
Maar ach, eind jaren '90 was Britney nog hot en toen was het wel leuk voor de tienermeisjes. En nu ga ik even chinees halen.
Apollinisch
-
- 21297 messages
- 0 votes
Soom heeft wel meer memorabele quotes. Hier nog een:
Ook wij hebben een marathon op de planning staan. Bijna Halloween en dus tijd voor een aantal klassieke en nieuwe horrorfilms 
Ons lijstje voor aankomend weekend:
[...]
- Wrong Turn 4
[...]
Zin in!
Heb er even commentaar achter gezet 
[...]
- Wrong Turn 4 - Sla je vriendje even
[...]
JacoBaco
-
- 10573 messages
- 2405 votes
Dat kan dan eigenlijk alleen maar betekenen dat soom memorabel is.
soom
-
- 24919 messages
- 2751 votes
Soom heeft wel meer memorabele quotes.
. Maar het is toch geen bijzondere quote dat ik zeg dat ik bang word, als iemand zegt, sla je vriendje even? (ja, de discussie over wat memorabel is, is al heel vaak gevoerd ja).
Apollinisch
-
- 21297 messages
- 0 votes
soom
-
- 24919 messages
- 2751 votes
Ja, dat kun je wel vinden, maar ik vind 'm zelf niet bijzonder of memorabel..
.
Edit: Ik vind het gewoon een normale opmerking namelijk. Omdat ik 't echt niet zo leuk vind overkomen dat iemand haar vriend maar even moet slaan. Is dat memorabel of bijzonder? Vind eigenlijk van niet, maar goed. On topic maar..
.
Apollinisch
-
- 21297 messages
- 0 votes
Ja, dat kun je wel vinden, maar ik vind 'm zelf niet bijzonder of memorabel..
.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
@ soom: Je maakt het misschien wel een beetje groter dan het is. De meeste mensen snappen dat het een grapje is en vinden jouw reactie dan wellicht (?) een beetje te heftig. Er staat niet dat ze haar vriendje even in elkaar moet beuken, met 'slaan' kan ook een 'mepje' worden bedoeld. Alsof Robert echt een gewelddadig iets bedoelde..
Maar inderdaad je hebt gelijk, ontopic!
Fox McCloud
-
- 951 messages
- 841 votes
Wat houd twiteren nou precies in en wat is het en hoe moet het en kost het geld?
Het is een soort toepen op internet, met zgn. twits; kaarten met twisted figures.
Je moet een tweet per twit inleggen. 1 tweet is oorspronkelijk 1,50 euro, maar dat schommelt tegenwoordig nogal door de schommelende dollar - euro koers.
Veel mensen plaatsen berichten op hun twitter pagina; berichten die nergens op lijken te slaan, maar dit zijn gecodeerde boodschappen die ontsleuteld moeten worden bij het spelen van twitter.
Als je een potje wint wordt je 'getwist' naar een hoger level en verdien je 10 followers; users waar jij een soort goeroe voor bent en waar je tegen kunt spelen. Hoe meer followers, hoe 'n grotere bink je bent.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Hahaha! Die kappeuter. Heerlijke opmerking.
De volgende keer als mijn ouders vragen wat Twitteren is, weet ik wat ik moet zeggen. 
Nicolage Rico
-
- 20220 messages
- 2364 votes
Hoho. Reppie is een Ajax-hooligan hè!
rep_robert
-
- 27517 messages
- 4084 votes
Zo noemen ze me op het vak trouwens ook Rico. Mijn bijnaam gaat heel Nederland door haha. Maar NW en RD weten ook wel dat ik het niet serieus bedoel. We hebben altijd van dat soort knipoog discussies hier op MovieMeter.
rep_robert
-
- 27517 messages
- 4084 votes
KLinkt spannend haha.
JacoBaco
-
- 10573 messages
- 2405 votes
Ik heb een tijdje getwijfeld of ik ook zal gaan twitteren, maar na de uitleg van kappeuter weet ik het zeker, ik begin er niet aan.
PartyMarty
-
- 3165 messages
- 1311 votes
Bij Starship Troopers:
Fout geciteerd. Was precies andersom!
jipt
-
- 3461 messages
- 3471 votes
Bij Kokuhaku:
Alweer zo'n film die je een behoorlijk vaginaal gevoel geeft.
Heerlijk.
jipt
-
- 3461 messages
- 3471 votes
Lees jij van onder naar boven?
Apollinisch
-
- 21297 messages
- 0 votes
Hij bedoelt:
En Denise Richards vind ik eerlijk waar op geen enkel vlak interessant.
Geloof ook niet dat het om haar vlakken gaat, eerder om haar rondingen...
en niet:
En Denise Richards vind ik eerlijk waar op geen enkel vlak interessant.
Geloof ook niet dat het om haar vlakken gaat, eerder om haar rondingen...