- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- MM Memorabele Quotes
MM Memorabele Quotes
schram101
-
- 16683 messages
- 2293 votes
Sterk geacteerde film! Vooral Antonie Kamerling speelde dodelijk goed!!
Bij All Stars 2...

Materny
-
- 10188 messages
- 1026 votes
Revenge of the Sith:
leuke film,hoor! alleen jammer dat Anakins kapsel veloren ging in het gevecht.
SelmaDuim
-
- 4907 messages
- 732 votes
In het kader van 'ken je Pappenheimers', deze discussie bij De Bende van Oss:
Ik kom zelf uit Noord-Brabant en ik vond het dialect in de film ontzettend slecht. Hoe verder je in de film kwam hoe minder ze er volgens mij op aan het letten waren om in het Brabantse dialect te blijven. Schoenaerts kwam er dan als Belg
veel beter mee weg. Die ondertiteling was echt niet nodig.
Acteurs als Sylvia Hoeks, Marcel Musters, Frank Lammers, Jaap Spijkers, Juul Vrijdag en Theo Maassen hebben er dan ook lang over gedaan om het Brabants onder de knie te krijgen.
Het is ze niet erg gelukt. Ze begonnen hun zinnen goed maar maakte ze erg slecht en in abn af. Ze hebben het uiteindelijk niet echt onder de knie gekregen.
Het zijn allemaal Brabanders. Het accent in deze film is dan ook vlekkeloos. Al zal het misschien niet allemaal Oss dialect zijn.
djelle
-
- 6070 messages
- 0 votes
Yurrenstein bij Child's Play, op iemand die zei dat de pop er wel heel nep uitzag:
Misschien niet zo heel grappig maar ik heb wel even geschatert.
FillumGek
-
- 8987 messages
- 3398 votes
En dan ook nog als recensie aanvinken... 
djelle
-
- 6070 messages
- 0 votes
Haha nu je het zegt. Meest informatieve recensie ooit.
bozzy
-
- 2161 messages
- 670 votes
dom gelul bij Old stars....#Wolverine

Knisper
-
- 13038 messages
- 1278 votes
Bij 'I Come with the Rain'
Tja. . . .
Deze film komt bij mij over als diverse shots aan mekaar gezet.
starbright boy (moderator films)
-
- 22407 messages
- 5072 votes
Ik las me net ook, ja. Weer eens een echt leuke.
Nicolage Rico
-
- 20220 messages
- 2364 votes
Dat lijkt me toch vanzelfsprekend.
The One Ring
-
- 29974 messages
- 4109 votes
Bij The Smurfs:
Vreselijke drukke, lelijke, ongrappige en slecht bijelkaargepraapte hoop onzin waar de product placement soms natuurlijker aanvoelt dat een hoopje Smurfen die door New York heenbaggeren.
Een van de grappigste beledigingen voor een film die ik tot nu toe op de site ben tegengekomen.
Karl van H.
-
- 2812 messages
- 2254 votes
Voor de Pokémonfans onder ons:
Ik ben een geduldig mens en best wel wat gewend, maar dit raakt bij mij geen enkele snaar.
IDEM

Bij Inland Empire.
Materny
-
- 10188 messages
- 1026 votes
Quote van ruim 10 jaar geleden:
ach laat ook maar
zal me er niet meer druk over maken.. de site wordt toch niet meer wat het geweest is
Grappige quote: nee.
Memorabele quote: ja.
jarno1975 (moderator series)
-
- 10971 messages
- 2790 votes
@Materny, waar komt die quote vandaan als ik vragen mag?
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Bij Tin Tin.....
de personages zijn voortreffelijk gegrimeerd.
otherfool
-
- 18519 messages
- 3403 votes
Bij (waar anders) Wrong Turn 4:
Bij vier wrong turns ben je toch weer terug bij af?
jipt
-
- 3461 messages
- 3471 votes
Bij Starship Troopers:
En Denise Richards vind ik eerlijk waar op geen enkel vlak interessant.
Geloof ook niet dat het om haar vlakken gaat, eerder om haar rondingen...
The One Ring
-
- 29974 messages
- 4109 votes
Op MovieMeter worden er nog wel eens metaforen bedacht door de schrijvers om aan te geven hoe goed of slecht een film wel niet is, maar bij Crossroads vond ik toch wel een van de meest bizarre in zijn soort:
Ik kan net zo goed een steen door een ruit gooien, dan heb ik hetzelfde effect als wat ik had nadat ik de dvd er tenslotte uithaalde.
Niet alleen is de film zelfs slecht, maar kennelijk gaat je ruit kapot als je de dvd van die film verwijdert uit de speler. Of het begint op zijn minst te tochten. Wellicht bedoelde Soom dat ze dvd door de ruit gooide, waarvoor een beetje ruit toch wel te stevig is.
Het zal vast bedoelt zijn als een vergelijking tussen iets vervelends en het kijken van de film, maar het staat er bijzonder onhandig.
Knisper
-
- 13038 messages
- 1278 votes
Misschien is het beeldscherm door de film gebarsten?
Hannibal
-
- 9358 messages
- 3273 votes
Ik snap het wel. Het is heel leuk om een steen door een ruit te gooien (toch?) maar achteraf kun je wel spijt krijgen van de gevolgen (gebroken glas, kapotte ruit ed.)
De film leek haar erg leuk, maar nadat ze hem had gezien, had ze spijt dat ze hem gekeken heeft.
Het gaf haar dus hetzelfde gevoel als een steen door een ruit gooien. Briljante, filosofische vergelijking!
Dat jullie dat niet snappen. 
JacoBaco
-
- 10573 messages
- 2405 votes
Ik ben te dom, want ik snap hem niet. Het is leuk om een steen door een ruit te gooien. Daar gaan we maar even vanuit. Alleen de troep wat het geeft, kan inderdaad een heel stuk minder leuk zijn.
Een steen door een ruit gooien, geeft (gevoelsmatig) hetzelfde effect als het schijfje uit de dvd-speler halen? De film (blijkt achteraf) niet goed, dus ben je blij dat het schijfje weer uit je speler kan. Wat de ruit betreft, het begint leuk, maar eindigd niet leuk. Maar het schijfje uit de speler halen, is wel leuk... Toch? Ik snap er geen hol van.
Hannibal
-
- 9358 messages
- 3273 votes
Het is niet zozeer de handeling "het schijfje uit de DVD speler halen" wat niet leuk is, maar dat is het moment dat de spijt komt van het bekijken van die hele film. Ze zegt ook dat het effect pas kwam nadat ze het schijfje eruit gehaald had. Toen kwam het besef: "Wat heb ik in godsnaam gedaan!?" <-- spijt
Hetzelfde gevoel na een impulsieve ruit-ingooi actie.