- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- MM Memorabele Quotes
MM Memorabele Quotes
PartyMarty
-
- 3165 messages
- 1311 votes
Subtiele opvoeding
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Jeetje, daar zijn ook geen andere manieren voor inderdaad.
Ben wel benieuwd naar de titel trouwens, heb hem gezien maar kom er niet op.
Stephan
-
- 7890 messages
- 1387 votes
Gewoon je kind het einde van Martyrs laten zien en uitleggen dat ze niet teveel moet krabben...
Meneer Bungel
-
- 13163 messages
- 0 votes
Ben wel benieuwd naar de titel trouwens, heb hem gezien maar kom er niet op.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Danku! 
@ Stephan: Veel beter inderdaad. 
rep_robert
-
- 27517 messages
- 4084 votes
Film is een heel educatief medium haha. Erg onderschat 
jarno1975 (moderator series)
-
- 10971 messages
- 2790 votes
Leuke woordspeling 
hallo, ik ben op zoek naar een film voor mijn mama, ze zegt dat het over een film gaat met een klein meisje en een oppas , het meisje kan niet spreken...maar het eerste woordje dat ze zei was water, naar het einde naartoe wordt ze ook nog een stoofdom maar zegt ze op het einde terug tegen de oppas dit woord, het is een film rond de jaren 70.... dank.
AGE-411
-
- 10342 messages
- 750 votes
Kim Jong-il scheen een groot filmliefhebber te zijn en een verzameling van 20.000 dvd's te hebben, waaronder alle James Bond-films.
20.000!
Heeft Stinissen de afgelopen dagen nog gepost?

maxroelofs
-
- 2838 messages
- 1659 votes
Volgens mij is het überhaupt niet de bedoeling om iemand erg uit te lachen.
Je hebt gelijk alleen als we even realistisch kijken gebeurt er toch bijna niks anders in dit topic.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Uitlachen of toelachen? 
Die van Reinbo is schitterend. 
Wouter
-
- 18718 messages
- 3085 votes
Bij Firewalker:
Niet op acteerwerk, verhaal en inhoud letten en je hebt een leuke film. Deze film krijgt dus een 3,0tje.
Hannibal
-
- 9358 messages
- 3273 votes
Niet?
Het is zoiets als bij een gerecht zeggen: "Niet op de smaak letten, dan is het best lekker."
schram101
-
- 16683 messages
- 2293 votes
Hoewel ik de context van de post niet ken begrijp ik hem wel. Beetje de insteek die je moet hebben voordat je een lekker foute actiefilm ingaat zeg maar.
Onderhond
-
- 87594 messages
- 12843 votes
Als horrorfan kan ik me er ook wat bij voorstellen. Er is meer dan acteerwerk en verhaal. Enkel de invulling van "inhoud" is onduidelijk. In de zin van "moraal" of "diepgang" heeft hij verder alle gelijk.
Dk2008
-
- 11166 messages
- 788 votes
Ik weet niet of ik hier of bij de film moet reageren. Je kan op heel veel aspecten letten bij de film., bijvoorbeeld op de manier hoe het allemaal in beeld wordt gebracht en misschien is het wel komisch waardoor ook vermakelijk. De locaties waar de film is opgenomen kan ook een rol spelen. etc. etc.
Ik denk dat het nogal persoonlijk is wat goed of slecht acteren is. En verder kijk ik inderdaad ook vaak films waarbij het verhaal en de inhoud niet al te veel voorstellen maar waarbij ik me toch prima kan vermaken.
Niet?
Het is zoiets als bij een gerecht zeggen: "Niet op de smaak letten, dan is het best lekker."
Je gaat eerst proeven en daarna zeg je het smaakt lekker.....Daarom zul je ook zelf films moeten bekijken om een oordeel te geven.
schram101
-
- 16683 messages
- 2293 votes
Moet wel zeggen dat ik The Sopranos veel beter vind.
Pannekoeken zijn lekker, maar ik hou meer van vrouwen.
Wat hebben de Sopranos nou met Sons of Anarchy te maken? Compleet ander soort serie van hele andere makers...

Wouter
-
- 18718 messages
- 3085 votes
Zo gek is die toch niet?
Niet? De man geeft een dikke voldoende voor de decors ofzo?
Onderhond
-
- 87594 messages
- 12843 votes
Gore en sfeer komende uit het audiovisuele in horrorfilms, gave, lawaaierige actiesces in een Bay-film, indrukwekkende special effecs. Humor is ook iets wat compleet los kan staan van goed acteerwerk en inhoud/verhaal.
Sommige van die zaken zijn misschien terug te brengen onder "inhoud", maar ik neem aan dat hij het vooral over een moraal/boodschap heeft.
Meneer Bungel
-
- 13163 messages
- 0 votes
@ Wouter: voor de actie, zou ik gokken.
jazzzz
-
- 579 messages
- 870 votes
Bij de film Rambo 3 vond ik deze wel humor:
Nu ik deze film zo zie op tv moet ik weer denken aan mijn tijd als commando. Erg veel overeenkomsten enzo... [/i]
The One Ring
-
- 29974 messages
- 4109 votes
Hier moest ik erg om lachen. Over Terrence Malick tijdens de opnames van The Thin Red Line:
Zimmer memoreerde ook nog citaat (ik geloof Sean Penn) hoe ze op de set ook helemaal gek van hem werden omdat hij enkel oog had voor vogels en bloemen. Een hele wereldcast aan het wachten omdat Malick een mooie vogel moest draaien.
En, tja, die vogel staat niet onder contract, dus dan wacht de wereldcast maar even. Lijkt me logisch.
Nicolage Rico
-
- 20220 messages
- 2364 votes
Ligt eraan welke vogel. Woody Woodpecker bijvoorbeeld heeft wel een contract.