- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- MM Memorabele Quotes
MM Memorabele Quotes
Hannibal
-
- 9358 messages
- 3273 votes
Alsjeblieft zeg, reageren jullie in het dagelijks leven ook zo als iemand een verhaal vertelt? Jullie zijn vast de gezelligsten op verjaardagen.
Film Pegasus (moderator films)
-
- 31148 messages
- 5448 votes
Alsjeblieft zeg, reageren jullie in het dagelijks leven ook zo als iemand een verhaal vertelt? Jullie zijn vast de gezelligsten op verjaardagen.
Over het algemeen lik ik in elk geval niet iemands kostuum af. 
Toch niet meer zoveel als vroeger. 
salvatore
-
- 1937 messages
- 3238 votes
helemaal mee eens. Merk dat steeds meer, vooral deze '
' wordt vaak op ongepaste manier gebruikt.
Gizzmann
-
- 5617 messages
- 2861 votes
Vind het een best leuk verhaaltje hoor, maar ben ook vreselijk saai op verjaardagen.
kos
-
- 46691 messages
- 8849 votes
Verjaardagen sucken dan ook redelijk (in nederland althans)
.
Maar goed, ontopic maar weer.
Purmerend
-
- 2775 messages
- 3309 votes
Dit las ik bij de film Wariko, le Gros Lot:
Tweede gedeelte van de titel doet me denken aan Van God Los (dacht ook even dat dat er stond na 1 keer lezen).
ja bozenaar, dat heet dyslexie
U-96
-
- 11875 messages
- 2064 votes
Sorry , volgens mij mis ik de grap ?
Ik snap de reakties hier in het forum niet zo... Er wordt een grappige anti-hond quote van tovenaar gepost waarop er zo'n 10 reakties volgen over honden. Plaats ik een grappig waargebeurd hondenverhaal en dan wordt uiteraard dat niet begrepen?
Leno
-
- 5921 messages
- 4402 votes
Het ene verhaal is natuurlijk niet per definitie net zo grappig als een ander verhaal over hetzelfde onderwerp. Desalniettemin slaan sommige reacties nergens op, maar daar moet je je dan ook niets van aantrekken.
Ik heb ook nog een honden anekdote, maar die laat ik maar even achterwege 
Gizzmann
-
- 5617 messages
- 2861 votes
Zojuist op het 'ik ben niet dood' topic best wel een memorabel stukje 
Vind ik dan tenminste
Goodfella_90
-
- 10407 messages
- 2596 votes
Lach je mij nu uit, omdat ik niets van schietstoelen in helikopter weet?
Gizzmann
-
- 5617 messages
- 2861 votes
Meer de manier waarop. Dat hamertje erachter doet het hem.
Gewoon erg droog 
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Janhero bij de film Chaos:
Aardige politiefilm. Wel een beetje chaotisch 3*
wavanbuuren
-
- 4228 messages
- 1334 votes
Dado bij American beauty....
Dat zijn vrouw opeens doordraait en hem vermoordt vind ik wat jammer..
Ik denk dat Dado deze film beter nog een keertje kan herzien 
Materny
-
- 10188 messages
- 1026 votes

Remi
-
- 6720 messages
- 0 votes
Bij Pulp Fiction
Zeer goede film, vond jennifer aniston verschrikkelijk goed spelen, vooral die dans scene met bruce willis. ik vond het wel jammer dat brad pitt niet mee deed.
otherfool
-
- 18519 messages
- 3403 votes
Vooropgesteld; je moet nooit om jezelf lachen. Maar toen ik toevallig op The Convent klikte kwam ik deze quote tegen:
Een welverdiende 0,5 ster voor dit nonfilmpje.
Tja... en dat bracht toch wel een glimlachje naar m'n lippen... sorry mensen 
En dan kwam ik nog tegen bij Office Space:
Voor veel mensen erg herkenbaar denk ik, ze hebben het wel een beetje gejat van Jiskefet (debitueren-Creditueren).

NightWolf
-
- 339 messages
- 527 votes
606 bij Day of Destruction:
mooie beelden mooie film maar wat een puinhoop als het voorbij is met de tornado's
Ik vind het nogal logisch dat er een puinhoop is na 3 tornado's 
Respekked
-
- 6286 messages
- 1229 votes
haha in de categorie versaaiing van het script
Nicolage Rico bij Pulp Fiction:
Toen die "neger" werd doodgeschoten, moest meneer Wolf persé komen om alles zo snel mogelijk schoon te maken en alles netjes achter te laten, voordat de vrouw van Jimmy thuis zou komen. Was het niet handiger geweest om zijn vrouw op te halen van d'r werk en haar met een smoesje ergens heen te lokken? Bijvoorbeeld dat Jimmy haar meeneemt voor een ontbijt, ik noem maar wat. Maar goed, dat zou ten koste gaan van het verhaal, dat begrijp ik ook wel... Alhoewel dit toch een klein minpuntje is, wmb.
Ik denk dat Tarantino heeft getwijfeld over deze variant, maar net op het nippertje besloten om het toch niet te doen...
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Let svp even op spoilers. 
Ik heb spoiler tags geplaatst (in het originele bericht staan ze ook).
italian
-
- 1391 messages
- 262 votes
Ik vond hem aardig, maar vervelend. Aardig vervelend dus.
niet echt memorabel maar wel aardig leuk 
otherfool
-
- 18519 messages
- 3403 votes
Bij Flightplan:
Wat een extreem slaapverwekkend kutfilm! Foster is oud en verlopen en zou eigenlijk niet meer op het witte doek vertoond moeten worden. Het plot is ook compleet voorspelbaar.
Bagger pur sang!
5*.
Werwolf
-
- 4604 messages
- 1197 votes
haha in de categorie versaaiing van het script
Nicolage Rico bij Pulp Fiction:
Toen die "neger" werd doodgeschoten, moest meneer Wolf persé komen om alles zo snel mogelijk schoon te maken en alles netjes achter te laten, voordat de vrouw van Jimmy thuis zou komen. Was het niet handiger geweest om zijn vrouw op te halen van d'r werk en haar met een smoesje ergens heen te lokken? Bijvoorbeeld dat Jimmy haar meeneemt voor een ontbijt, ik noem maar wat. Maar goed, dat zou ten koste gaan van het verhaal, dat begrijp ik ook wel... Alhoewel dit toch een klein minpuntje is, wmb.
Ik denk dat Tarantino heeft getwijfeld over deze variant, maar net op het nippertje besloten om het toch niet te doen...
We hebben een nieuwe Tarantino
Materny
-
- 10188 messages
- 1026 votes
Bij Home Alone 3.
Vind de eerste tweee véél beter. Ze hadden nooit een ander jongetje mogen kiezen.
Duidelijk nooit nagedacht over het feit dat kleine kindjes groot worden. 
kijkert
-
- 3584 messages
- 0 votes
Ooit, in een vervlogen tijd, werden in dit topic *memorabele quotes* gepost.
salvatore
-
- 1937 messages
- 3238 votes
Ik vind er nog best leuke tussen zitten. Aleen die van home alone is niet echt memorabel of grappig