• 178.096 movies
  • 12.213 shows
  • 33.985 seasons
  • 647.094 actors
  • 9.372.990 votes
Profile

MM Memorabele Quotes

Timmy757

• 3365 messages
  • 598 votes

hehe .

The One Ring

• 29974 messages
  • 4109 votes

Bij The Shaggy Dog:

tovenaar wrote:

Ik snap totáál niet waarom mensen het nog steeds leuk vinden om honden te zien die kunstjes doen. Ik heb het nooit begrepen en zal het nooit begrijpen. Niet alleen in film, maar ook in het dagelijkse leven. Dat komt misschien omdat ik een gruwelijke hekel aan honden heb, zelfs doodsbang voor ze ben, maar daarnaast be-grijp ik het gewoonweg niet. En het is ook nooit bewonderenswaardig, maar iedereen vindt het grappig. Waarom grappig?

En waarom nou juist honden? Waarom niet katten (niet dat ik die interessant vind, maar toch)? Waarom zijn er zó veel hondenfilms? Ze schieten echt elk jaar weer als onkruid uit de grond en de reden is simpel... iedereen blijft er maar centen in stoppen. Laten we met zijn allen nou eens stoppen om naar hondenfilms te gaan in de bios en kappen met hondenfilms te kopen op DVD!

Nu hebben we weer 'The Shaggy Dog', dit had echt voorkomen kunnen worden als al die mensen geen rooie cent meer hadden uitgegeven de laatste 10 jaar aan hondenfilms. 1027 votes alweer op imdb voor deze film... wie ZIJN die mensen! Hou je centen in de zak! Als je deze dan toch wil kijken, pindakaas hem alsjeblieft. Zo vaak mogelijk, kopieer hem en geef hem aan al je vriendjes en vriendinnetjes, het is genoeg geweest. Ik hoop dat meer mensen zich gaan realiseren dat het afgelopen moet zijn met hondenfilms!

En waarom worden honden altijd zo leuk afgebeeld in films? Honden zijn helemaal niet altijd leuk en grappig en zielig en bla bla bla. Weet je hoe vaak ik per jaar in de hondenpoep sta? En nou niet gaan zeggen dat dat de schuld is van de baasjes... alhoewel het dat soms ook wel is, maar die honden doen het nog altijd zelf. Waarom wordt er nou nooit een film gemaakt over honden die irritant zijn? Nouja, soms in een film springen ze inderdaad tegen mensen op en trappen mensen inderdaad in de hondenpoep, maar wat doen onze hondenfilm-liefhebbers dan? Juist: LACHEN. Wat?? Er moeten danig wat veranderen in de attitude van die 1027 mensen en velen met hen. Het is tijd om het over een andere boeg te gooien! In het openingsweekend werd er $16,310,058 uitgegeven aan The Shaggy Dog in de VS. $16,310,058 !!!! Daar hadden we véél betere dingen van kunnen doen of niet? En omdat die mensen zo gul $16,310,058 uit moeten geven aan de zoveelste hond die kunstjes doet, zitten de filmmaatschappijen alweer aan de volgende hondenfilm te werken.

We hebben al Air Bud die kan basketballen, Bingo die kan skateboarden, een hond die kan voetballen, een hond die kan tennissen, een hond die naar een componist vernoemd is en eigenlijk zelf helemaal geen zak kan... what's next?

Kunnen we op MovieMeter niet alvast eraan meewerken door geen films meer toe te laten waarin een hond zit die kunstjes doet? Ik ben graag de persoon die deze afwijst. Helemaal omdat ik lekker in elk berichtje als reden van afwijzing mag typen dat honden-kunstjes-films stom zijn! Wat dat zijn ze... stom! Stom!

Zo!

Het is een heel verhaal, maar wel briljant

Ozarklynch

• 1317 messages
  • 581 votes

otherfool

• 18519 messages
  • 3403 votes

En zo *waar* vooral!

speedy23

• 18945 messages
  • 14043 votes

Of het requiem van een 'hondenhater'.

V

• 8369 messages
  • 3365 votes

Honden zijn lief!

Timmy757

• 3365 messages
  • 598 votes

V wrote:

Honden zijn lief!

mikey

• 28986 messages
  • 5138 votes

V wrote:

Honden zijn lief!

Hihi

Ik vond Benji wel leuk

BoordAppel

• 14274 messages
  • 3280 votes

Genetisch gemanipuleerde honden die niet kunnen bijten, blaffen of schijten zijn misschien lief.

Freud

• 10772 messages
  • 1153 votes

Ik steun tovenaar volkomen, honden zijn smerige rotbeesten .

kijkert

• 3584 messages
  • 0 votes

Nou, hier op de galerij woont iemand met een hond van een meter hoog. Soms sta je op de lift te wachten, en dan gaan de liftdeuren open en begint dat ding te blaffen.

Er komt een dag dat ik de schrik niet meer overleef.

tovernaar heeft volkomen gelijk.

mikey

• 28986 messages
  • 5138 votes

Haha... ja... ook al weet je dat een hond gaat blaffen, dan nog schrik je, als hij het toch weer doet.

V

• 8369 messages
  • 3365 votes

Stelletje mietjes. Zeker liefhebbers van die krabgrage pluizebollen die enkel thuiskomen om te vreten en je gordijnen te verscheuren?!

Film Pegasus (moderator films)

• 31148 messages
  • 5448 votes

V wrote:

Stelletje mietjes. Zeker liefhebbers van die krabgrage pluizebollen die enkel thuiskomen om te vreten en je gordijnen te verscheuren?!

Gremlins bedoel je...

moviefreak#1

• 14390 messages
  • 25163 votes

LOL

V

• 8369 messages
  • 3365 votes

mikey

• 28986 messages
  • 5138 votes

Dat zijn mogwais of zo.

speedy23

• 18945 messages
  • 14043 votes

Het is net zoals bij de mens denk ik. Je hebt goeie en slechte, maar bij een hond zie je het sneller.

Gizzmann

• 5617 messages
  • 2861 votes

Ik ben het ook wel mee eens met wat er staat over honden. Alleen kunnen het voor sommige mensen leuke speelmaatjes zijn. Er zijn mensen die helemaal niks anders hebben dan een hond. Geen vrouw of vriendin, geen vrienden, geen interessant baan en eigelijk helemaal geen interessant leven. Dan is een hond toch erg cool...

Maar voor mij: ik vind ze ook maar eng. En ik begrijp ze nooit (tijdens oppassen doen ze van alles en gaan ze zielig kijken, maar ik snap er geen snars van en dan bespringen ze je ineens!)

Onderhond

• 87594 messages
  • 12842 votes

Er zijn mensen die helemaal niks anders hebben dan een hond. Geen vrouw of vriendin, geen vrienden, geen interessant baan en eigelijk helemaal geen interessant leven. Dan is een hond toch erg cool...

... dat soort zielen raken ook steeds verzeild in programmas als Man Bijt ... Hond.

djelle

• 6070 messages
  • 0 votes

• 31148 messages
  • 5448 votes

Gizzmann wrote:

Alleen kunnen het voor sommige mensen leuke speelmaatjes zijn. Er zijn mensen die helemaal niks anders hebben dan een hond. Geen vrouw of vriendin, geen vrienden, geen interessant baan en eigelijk helemaal geen interessant leven. Dan is een hond toch erg cool...

types als Gert Verhulst...

Turkeyloverz

• 4239 messages
  • 1459 votes

youri_bonito geplaatst op 6 april 2006, 14:55 uur

Ik ga niet thuis slapen, ik denk dat ik bij Brad pit.

3,5* voor Banaan en Pit

dutchtuga

• 16970 messages
  • 4101 votes

Hij heeft wel meerdere opmerkelijke (korte) posts. Hier nog een, bij Reservoir Dogs :

Chris Penn, goeie acteur

5* omdat hij dood is

speedy23

• 18945 messages
  • 14043 votes

Dan zal hij nog dikwijls een 5 moeten geven.

Treht

• 290 messages
  • 343 votes

ik ben mn pen kwijt, misschien weet Gloria Estafan? Of anders mag ik vast wel Sean's Penn

U-96

• 11875 messages
  • 2064 votes

Leuk hondenverhaal voor tovenaar wat ik ooit eens heb meegemaakt:

1 september 1997 (jaja, ik weet het nog). Mijn destijdse basisschoolvriendinnetje was jarig. Ik helemaal in een net blousje en netjes gekamde haren daarnaartoe. *Tring* Toen ik het hondengeblaf hoorde, raakte ik al half in paniek. Ik wist wel dat ze een mega grote hond had, maargoed... Ik kom binnen, doe m'n jas uit en jahoor: opeens vliegt haar 1 meter hoge hond op me af. Ik struikel achterover en krijg direkt een natte tong tegen m'n gezicht aan. Enkele minuten later toen ik eenmaal in de huiskamer was, zat m'n hele kleding, gezicht en haar onder de hondenkwijl. Leuke verjaardag...

Ik heb geen problemen met huisdieren, ook geen honden. ELK dier heeft z'n dierlijke instincten. Erg irritant wat honden soms kunnen doen, maar ik kan het ze verder niet kwalijk nemen. Baasjes moeten echter wel oppassen met wat hun dieren bij anderen doen.

mikoz

• 11297 messages
  • 867 votes

Sorry , volgens mij mis ik de grap ?

salvatore

• 1937 messages
  • 3238 votes

mikoz wrote:

Sorry , volgens mij mis ik de grap ?

U-96 wrote:

Leuk hondenverhaal voor tovenaar wat ik ooit eens heb meegemaakt:

Ik zie nergens hilaries grappig hondenverhaal voor tovenaar?

• 31148 messages
  • 5448 votes

Misschien een nieuw hondentopic openen? Dan kunnen hier memorabele quotes gezet worden...

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.