- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- MM Memorabele Quotes
MM Memorabele Quotes
feanaro surion
-
- 5765 messages
- 1770 votes
Vond het een vrij grappige opmerking, en hij was ook zo bedoeld, het hoeft toch niet serieus bedoeld te zijn om als memorabel te worden beschoud.
Art
-
- 13507 messages
- 3659 votes
Ze hoeven absoluut niet serieus te zijn. Maar als je nou ook het berichtje had geplaatst waarop hij reageerde, dan zou zijn opmerking toch beter uitkomen. Mijn eerdere berichtje komt misschien wat onduidelijk over maar ik hoop dat mijn punt nu een beetje duidelijk is geworden 
mikoz
-
- 11297 messages
- 867 votes
De leukste zijn de berichten die juist serieus zijn bedoeld , maar te lachwekkend voor woorden zijn.
The One Ring
-
- 29974 messages
- 4109 votes
Hoe dan ook, ik ben blij hier eens gequote te worden 
Chainsaw
-
- 8845 messages
- 3576 votes
Las deze net in het topic Expeditie Robinson, vond 'm wel lollig:
TI viel mij ook tegen ja. Geef mij maar ER, TI was iets teveel 'theorie' in plaats van 'praktijk'.
PO , AR en TS waren OK, maar daarna de VR en AL dat ging volgens mij nergens meer over.
Lekker flauw 
T.O.
-
- 2414 messages
- 2792 votes
Um, dat lijken me gewoon onzinafkortingen 
Quentin
-
- 10202 messages
- 8540 votes
met zeker wat gekke marshall arts stuns!
feanaro surion
-
- 5765 messages
- 1770 votes
Dan zie ik die sherrif uit Kill Bill voor me vechtend met de crazy 88 
damon
-
- 1887 messages
- 0 votes
dit is echt een klassieker! 
Onderhond
-
- 87594 messages
- 12839 votes
Non-verbale communicatie kan heel mooi zijn, maar in deze film hebben de geliefden echt geen woord tegen elkaar gezegd
Hier zijn geen woorden voor nodig.
RolfWolf
-
- 1016 messages
- 1230 votes
En waarom is dit een memorabele quote? Of moet je daarvoor de film gezien hebben?
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Goed lezen kan helpen of je vocabulaire is zeer onderontwikkeld.
RolfWolf
-
- 1016 messages
- 1230 votes
Don't call me stupid! 
Het enige wat jordy aangeeft, is dat je ook kunt overdrijven met non-verbale communicatie. Is dat zo raar?
RolfWolf
-
- 1016 messages
- 1230 votes
En Naomi, wil je het nog even uitleggen? In dat zeer ontwikkelde vocabulaire van jou? 
jordybeukeboom
-
- 6797 messages
- 2423 votes
Het enige wat jordy aangeeft, is dat je ook kunt overdrijven met non-verbale communicatie
Klopt
V
-
- 8369 messages
- 3363 votes
Ben het trouwens wel met je eens RolfWolf. Misschien lichtelijk ongelukkig geformuleerd door jordy (lees: niet geheel correct), maar ik begreep gelijk wat hij bedoelde.
Heeft in ieder geval niets te maken met een 'onderontwikkeld vocabulaire' (tamelijk denigrerend btw). Naar mijn mening niets memorabels aan zijn post.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
En Naomi, wil je het nog even uitleggen? In dat zeer ontwikkelde vocabulaire van jou? 
Dat was nou net het deel dat je niet serieus moest nemen. 
Ik had beter een smilie kunnen gebruik om dergelijke miscommunicaties te voorkomen.
V
-
- 8369 messages
- 3363 votes
Ik had beter een smilie kunnen gebruik om dergelijke miscommunicaties te voorkomen.
Dat blijkt 
donnie darko
-
- 6140 messages
- 2823 votes
Ik ben niet zo thuis in sport. Playground love is het nummer van Air, laat ik het daar op houden. Playground.
vond deze ook nog wel grappig, vooral met die laatste herhaling. Geniaal!
Playground!