- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- Vakantie
Vakantie
U-96
-
- 11875 messages
- 2077 votes
Kijk, het is gewoon jammer dat weinig mensen rekening houden met dat soort problemen.
Wat versta je onder rekening houden met?
Dat verschilt denk ik. De ene persoon kan makkelijker omgaan met mensen met ADHD dan de ander. Ik heb het totaal niet op drukke mensen, dus probeer ik ze ook altijd te vermijden. Dat mensen met ADHD er niks aan kunnen doen is een ander verhaal.
Ik vind het niet onlogisch dat mensen met een bepaalde stoornis ontweken worden of als 'minder interessant' worden gezien. Natuurlijk is het vervelend, maar je kan het de grote groep niet geheel kwalijk nemen. Vriendschap komt niet alleen van buiten, maar het moet ook vanaf jezelf komen. (iets wat bij mij een tijdje heeft geduurd eer ik daar achterkwam)
Hoeft niet altijd zo te zijn. Alhoewel het mij wel bekend voorkomt. Ik heb vanaf m'n 4e levensjaar heel erg gestotterd en daardoor viel ik gewoon buiten de groep. Ik vind het ook logisch dat mensen dan ook niet zomaar een gesprek met een stotteraar aan durven te gaan. Sowieso heeft dat ook betrekking op veel meer stoornissen. Pesten daarentegen vind ik bij elke stoornis sowieso onacceptabel.
606
-
- 23876 messages
- 12265 votes
SORRY dat ik nu pas reageer. 
nee nog niet maar wil wel paar jaar wachten moet het erg goed voorbereiden.
nee helaas dat ook niet
Maare heb je echt helemaal geen vrienden???
heb een goede vriend rest niks.
EN MENSEN VAN MOVIEMETER 
en bedankt voor je steun
Leno
-
- 5921 messages
- 4407 votes
Dat je niet eens gaat backpacken. Je zult verrast zijn hoeveel mensen je wel niet ontmoet, vrienden dat je maakt en wellicht ook hoe je anders tegen het leven aankijkt. Heb je weinig geld? Ga dan werken in het land waar je geen gaat met een werkvisum. Het ideale land hiervoor is Australie.
606
-
- 23876 messages
- 12265 votes
Dat je niet eens gaat backpacken. Je zult verrast zijn hoeveel mensen je wel niet ontmoet, vrienden dat je maakt en wellicht ook hoe je anders tegen het leven aankijkt. Heb je weinig geld? Ga dan werken in het land waar je geen gaat met een werkvisum. Het ideale land hiervoor is Australie.
heb ik ook aan zitten denken en heb ook wat anders gevonden don quijote is ook zo iets maar dan zit je ook op school en werk je er wordt woonruimte gezocht en je doet leuke uitstapjes.
kos
-
- 46695 messages
- 8851 votes
Spanje lijkt me leuker dan Australie
.
Binnen no time amigos en chicas gevonden.
606
-
- 23876 messages
- 12265 votes
Si zo is het maar net kos
sinterklaas
-
- 11816 messages
- 3317 votes
Wat versta je onder rekening houden met?
Met ADHD en andere soorten stoornissen.
Dat verschilt denk ik. De ene persoon kan makkelijker omgaan met mensen met ADHD dan de ander. Ik heb het totaal niet op drukke mensen, dus probeer ik ze ook altijd te vermijden. Dat mensen met ADHD er niks aan kunnen doen is een ander verhaal.
Ik bedoelde ook als je er niks aan kunt doen. Maar ik heb ook liever drukke mensen dan pestkoppen en vandalen.
Vriendschap komt niet alleen van buiten, maar het moet ook vanaf jezelf komen. (iets wat bij mij een tijdje heeft geduurd eer ik daar achterkwam)
Hehe, ik kreeg eerder altijd ruzie omdat ik teveel aandacht nodig had(ook een stoornis.)
sinterklaas
-
- 11816 messages
- 3317 votes
Is een dating topic niks? (zou wel niet mogen.)
606
-
- 23876 messages
- 12265 votes
Is een dating topic niks? (zou wel niet mogen.)
he ja is wel grappig
en thx voor je steun he 
606
-
- 23876 messages
- 12265 votes
606
-
- 23876 messages
- 12265 votes
ik ga vrijdag naar winterberg in hotel der brabander
voor een week.
en hoop mooi weer te hebben
606
-
- 23876 messages
- 12265 votes
Veel plezier alvast!
dankje dat zal zeker lukken 
hinie
-
- 1336 messages
- 0 votes
ik ga vrijdag naar winterberg in hotel der brabander
voor een week.
en hoop mooi weer te hebben
Veel plezier, maar dat zal vast wel lukken. ( de naam van je hotel beloofd natuurlijk al gezelligheid ten top)
606
-
- 23876 messages
- 12265 votes
Veel plezier, maar dat zal vast wel lukken. ( de naam van je hotel beloofd natuurlijk al gezelligheid ten top)
zeker en ja het wordt gerund door rob meurs een nederlander.
zijn broer heeft een grote eet tent in tilburg.
sinterklaas
-
- 11816 messages
- 3317 votes
Veel plezier 606. 
Ik zit volgende week in Mainz met de 4de TL-klassen (schoolkamp) maar dat horen jullie verder op het "ik ben niet dood" topic zaterdag.
606
-
- 23876 messages
- 12265 votes
Veel plezier 606. 
Ik zit volgende week in Mainz met de 4de TL-klassen (schoolkamp) maar dat horen jullie verder op het "ik ben niet dood" topic zaterdag.
ok en ook jij veel plezier dan 
sinterklaas
-
- 11816 messages
- 3317 votes
Morgen ga ik met mijn 4de TL klassen op schoolkam naar Mainz (Duitsland). Gaan we in tenten slapen in camping Maaraue en natuurlijk 1 literglazen bier zuipen . Wel kut dat ik net op de weersverwachting gelezen heb dat het daar de hele week gaat regenen.
Maargoed, we maken er maar wat van. Vrijdag 15 juni ben ik weer terug.
606
-
- 23876 messages
- 12265 votes
ik zit nu op vakantie in winterberg (duitsland)
en heb wonder boven wonder werk gevonden.
dat houd in dat ik binnen 2 weken weer hier in winterberg ben en daar bij het hotel waar ik nu ben woon en werk.
ik ben zo blij en het is ook wel erg spannend.
heb het bij mijn profiel alvast veranderd.
606
-
- 23876 messages
- 12265 votes
Veel succes 606!
ja dat heb ik nodig en gelukkig werken er allemaal nederlanders omdat het een brabants hotel is en de baas is een tilburger.
dus duits praten is makkelijk maar in het hotel hoeft het niet over het algemeen komen er nederlandse gasten.
lordsnoopy
-
- 2949 messages
- 2244 votes
Gefeliciteerd 606
Werken in het buitenland levert altijd een unieke ervaring op 
606
-
- 23876 messages
- 12265 votes
bedankt allemaal en ik blijf op de site omdat ik mijn laptop mee neem alleen ik kijk minder films omdat ik minstens 45 uur per week ga werken
sinterklaas
-
- 11816 messages
- 3317 votes
Zit jij nu in Duisland 606? Ik kom er net vandaan.