• 178.213 movies
  • 12.223 shows
  • 34.000 seasons
  • 647.385 actors
  • 9.375.093 votes
Profile

Vakantie

U-96

• 11875 messages
  • 2077 votes

sinterklaas wrote:

Kijk, het is gewoon jammer dat weinig mensen rekening houden met dat soort problemen.

Wat versta je onder rekening houden met?

Het maakt toch niks uit of je ADHD hebt of iets anders.

Dat verschilt denk ik. De ene persoon kan makkelijker omgaan met mensen met ADHD dan de ander. Ik heb het totaal niet op drukke mensen, dus probeer ik ze ook altijd te vermijden. Dat mensen met ADHD er niks aan kunnen doen is een ander verhaal.

Sommige mensen beschouwen diegene al meteen als buitenaards wezen en dat vind ik dom.

Ik vind het niet onlogisch dat mensen met een bepaalde stoornis ontweken worden of als 'minder interessant' worden gezien. Natuurlijk is het vervelend, maar je kan het de grote groep niet geheel kwalijk nemen. Vriendschap komt niet alleen van buiten, maar het moet ook vanaf jezelf komen. (iets wat bij mij een tijdje heeft geduurd eer ik daar achterkwam)

en iemand die een stoornis heeft staat er meestal alleen voor.

Hoeft niet altijd zo te zijn. Alhoewel het mij wel bekend voorkomt. Ik heb vanaf m'n 4e levensjaar heel erg gestotterd en daardoor viel ik gewoon buiten de groep. Ik vind het ook logisch dat mensen dan ook niet zomaar een gesprek met een stotteraar aan durven te gaan. Sowieso heeft dat ook betrekking op veel meer stoornissen. Pesten daarentegen vind ik bij elke stoornis sowieso onacceptabel.

606

• 23876 messages
  • 12265 votes

SORRY dat ik nu pas reageer.

heb je inmiddels al iemand

nee nog niet maar wil wel paar jaar wachten moet het erg goed voorbereiden.

Geen vriend/vriendin/kennis/broer-zus die met je mee wilt

nee helaas dat ook niet

Kijk, het is gewoon jammer dat weinig mensen rekening houden met dat soort problemen. Het maakt toch niks uit of je ADHD hebt of iets anders. Sommige mensen beschouwen diegene al meteen als buitenaards wezen en dat vind ik dom. En meestal krijgen die pesters of vandalen 100 vrienden en iemand die een stoornis heeft staat er meestal alleen voor.

Maare heb je echt helemaal geen vrienden???

heb een goede vriend rest niks.

EN MENSEN VAN MOVIEMETER

en bedankt voor je steun

Leno

• 5921 messages
  • 4407 votes

Dat je niet eens gaat backpacken. Je zult verrast zijn hoeveel mensen je wel niet ontmoet, vrienden dat je maakt en wellicht ook hoe je anders tegen het leven aankijkt. Heb je weinig geld? Ga dan werken in het land waar je geen gaat met een werkvisum. Het ideale land hiervoor is Australie.

606

• 23876 messages
  • 12265 votes

Leno wrote:

Dat je niet eens gaat backpacken. Je zult verrast zijn hoeveel mensen je wel niet ontmoet, vrienden dat je maakt en wellicht ook hoe je anders tegen het leven aankijkt. Heb je weinig geld? Ga dan werken in het land waar je geen gaat met een werkvisum. Het ideale land hiervoor is Australie.

heb ik ook aan zitten denken en heb ook wat anders gevonden don quijote is ook zo iets maar dan zit je ook op school en werk je er wordt woonruimte gezocht en je doet leuke uitstapjes.

kos

• 46695 messages
  • 8851 votes

Spanje lijkt me leuker dan Australie .

Binnen no time amigos en chicas gevonden.

606

• 23876 messages
  • 12265 votes

kos wrote:

Spanje lijkt me leuker dan Australie .

Binnen no time amigos en chicas gevonden.

Si zo is het maar net kos

sinterklaas

• 11816 messages
  • 3317 votes

U-96 wrote:

Wat versta je onder rekening houden met?

Met ADHD en andere soorten stoornissen.

Dat verschilt denk ik. De ene persoon kan makkelijker omgaan met mensen met ADHD dan de ander. Ik heb het totaal niet op drukke mensen, dus probeer ik ze ook altijd te vermijden. Dat mensen met ADHD er niks aan kunnen doen is een ander verhaal.

Ik bedoelde ook als je er niks aan kunt doen. Maar ik heb ook liever drukke mensen dan pestkoppen en vandalen.

Vriendschap komt niet alleen van buiten, maar het moet ook vanaf jezelf komen. (iets wat bij mij een tijdje heeft geduurd eer ik daar achterkwam)

Hehe, ik kreeg eerder altijd ruzie omdat ik teveel aandacht nodig had(ook een stoornis.)

sinterklaas

• 11816 messages
  • 3317 votes

Is een dating topic niks? (zou wel niet mogen.)

606

• 23876 messages
  • 12265 votes

sinterklaas wrote:

Is een dating topic niks? (zou wel niet mogen.)

he ja is wel grappig

en thx voor je steun he

sinterklaas

• 11816 messages
  • 3317 votes

Graag gedaan.

606

• 23876 messages
  • 12265 votes

sinterklaas wrote:

Graag gedaan.

fijn dat je weet wat ik bedoel.

606

• 23876 messages
  • 12265 votes

ik ga vrijdag naar winterberg in hotel der brabander

voor een week.

en hoop mooi weer te hebben

Rianneke_Dan

• 14194 messages
  • 2563 votes

Veel plezier alvast!

606

• 23876 messages
  • 12265 votes

Rianneke_Dan wrote:

Veel plezier alvast!

dankje dat zal zeker lukken

hinie

• 1336 messages
  • 0 votes

606 wrote:

ik ga vrijdag naar winterberg in hotel der brabander

voor een week.

en hoop mooi weer te hebben

Veel plezier, maar dat zal vast wel lukken. ( de naam van je hotel beloofd natuurlijk al gezelligheid ten top)

606

• 23876 messages
  • 12265 votes

hinie wrote:

(quote)

Veel plezier, maar dat zal vast wel lukken. ( de naam van je hotel beloofd natuurlijk al gezelligheid ten top)

zeker en ja het wordt gerund door rob meurs een nederlander.

zijn broer heeft een grote eet tent in tilburg.

sinterklaas

• 11816 messages
  • 3317 votes

Veel plezier 606.

Ik zit volgende week in Mainz met de 4de TL-klassen (schoolkamp) maar dat horen jullie verder op het "ik ben niet dood" topic zaterdag.

606

• 23876 messages
  • 12265 votes

sinterklaas wrote:

Veel plezier 606.

Ik zit volgende week in Mainz met de 4de TL-klassen (schoolkamp) maar dat horen jullie verder op het "ik ben niet dood" topic zaterdag.

ok en ook jij veel plezier dan

sinterklaas

• 11816 messages
  • 3317 votes

Dank je.

sinterklaas

• 11816 messages
  • 3317 votes

Morgen ga ik met mijn 4de TL klassen op schoolkam naar Mainz (Duitsland). Gaan we in tenten slapen in camping Maaraue en natuurlijk 1 literglazen bier zuipen . Wel kut dat ik net op de weersverwachting gelezen heb dat het daar de hele week gaat regenen.

Maargoed, we maken er maar wat van. Vrijdag 15 juni ben ik weer terug.

606

• 23876 messages
  • 12265 votes

ik zit nu op vakantie in winterberg (duitsland)

en heb wonder boven wonder werk gevonden.

dat houd in dat ik binnen 2 weken weer hier in winterberg ben en daar bij het hotel waar ik nu ben woon en werk.

ik ben zo blij en het is ook wel erg spannend.

heb het bij mijn profiel alvast veranderd.

SelmaDuim

• 4907 messages
  • 732 votes

Gefeliciteerd!

606

• 23876 messages
  • 12265 votes

SelmaDuim wrote:

Gefeliciteerd!

thx

starbright boy (moderator films)

• 22407 messages
  • 5077 votes

Veel succes 606!

606

• 23876 messages
  • 12265 votes

starbright boy wrote:

Veel succes 606!

ja dat heb ik nodig en gelukkig werken er allemaal nederlanders omdat het een brabants hotel is en de baas is een tilburger.

dus duits praten is makkelijk maar in het hotel hoeft het niet over het algemeen komen er nederlandse gasten.

ROOSKY

• 29923 messages
  • 7947 votes

Gefeliciteerd 606!!

lordsnoopy

• 2949 messages
  • 2244 votes

Gefeliciteerd 606

Werken in het buitenland levert altijd een unieke ervaring op

jordybeukeboom

• 6797 messages
  • 2423 votes

Gefeliciteerd Martijn

606

• 23876 messages
  • 12265 votes

bedankt allemaal en ik blijf op de site omdat ik mijn laptop mee neem alleen ik kijk minder films omdat ik minstens 45 uur per week ga werken

sinterklaas

• 11816 messages
  • 3317 votes

Zit jij nu in Duisland 606? Ik kom er net vandaan.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.