- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- Vakantie
Vakantie
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
Is allemaal nog in voorbereiding, maar planning is ongeveer 2 weken. mits het financieel lukt om te sparen nog 1,5 jaar.
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
Leuk Martijn! Helaas kan ik je over NY niet veel vertellen ben alleen in Florida en de Westkust (SF, LA en Las Vegas) geweest. Hoe lang ga je?
John Milton
-
- 24218 messages
- 13383 votes
Ok, ok. Het is geen vakantie. Maar telt een lang weekend en koud bier op het balkon met een filmboek niet ook als even helemaal tot rust komen? 
Metalfist
-
- 12407 messages
- 3964 votes
Ik ga eind deze maand naar Stuttgart en Frankfurt. Iemand adresjes waar je echt heen moet als filmliefhebber? Het filmmuseum staat al op de planning.
John Milton
-
- 24218 messages
- 13383 votes
Nooit geweest nog, sterker nog, ik heb nog de schreeuwende 'never-been-there' genaamd Berlijn. En dat als historicus. Münster en Düsseldorf ben ik wel een aantal keren geweest...
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
Wachten om in het vliegtuig te kunnen. 00.00 in de taxi gestapt.
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
Klein voorproefje van paar foto's vakantie griekenland (Kos)
https://s10.postimg.org/pobcjiht5/DSCF6910.jpg
https://s10.postimg.org/4fxo233c9/DSCF6919.jpg
https://s10.postimg.org/b7o34xsbt/DSCF6970.jpg
Theunissen
-
- 12266 messages
- 5513 votes
Ik mag hopen dat de boot op de laatste foto geen vluchtelingenboot (zo te zien is er al iemand in het water gesprongen) is 
P.S. op dezelfde foto staat een interessante verschijning op de voorgrond.
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
Haha nee dat was onze boot voor de 3 eilanden tour. Dat daar was een onbewoond eiland Plati. En mensen mochten van de boot springen. En inderdaad was een mooie vrouw. Mooie foto's toch he 
Theunissen
-
- 12266 messages
- 5513 votes
Zijn zeker leuke vakantiefoto's en je had zo te zien ook mooi zonnig weer (geen wolkje te zien). Ben zelf nog niet in Griekenland geweest maar wel regelmatig in Italië (de afgelopen 5 jaar), en dan in juni of september, maar dan heb je wel eens te maken met een mindere dag qua weer.
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
Zijn zeker leuke vakantiefoto's en je had zo te zien ook mooi zonnig weer (geen wolkje te zien). Ben zelf nog niet in Griekenland geweest maar wel regelmatig in Italië (de afgelopen 5 jaar), en dan in juni of september, maar dan heb je wel eens te maken met een mindere dag qua weer.
Apollinisch
-
- 21297 messages
- 0 votes
Ik ben afgelopen december in Athene geweest en zelfs toen was het nog best lekker weer.
Dit was 8 december:
http://i.imgur.com/hirp0Nq.jpg
Strakblauwe lucht en zo'n 20 graden. Warm zat als je de hele dag aan het traplopen bent.
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
Nog een paar foto's
Van een oude Romijnse ruine
https://s21.postimg.org/vctehrwtj/DSCF7129.jpg
https://s21.postimg.org/6xl6gpxwn/DSCF7173.jpg
ingezoomd vanuit de ruine
Flat Eric
-
- 6443 messages
- 1026 votes
http://i68.tinypic.com/192ude.jpg
Leave the gun, bring the cannoli 
Apollinisch
-
- 21297 messages
- 0 votes
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Ajacied! 
de grunt
-
- 4336 messages
- 1576 votes
Groetjes uit Porto en Vigo!
Hoe gaaf!
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
Hey mede MM ers, tijdje geleden heb ik vermeld een reis te willen maken naar de USA, aangezien er veel bij komt kijken (meer als normaal) heb ik een website opgezet waarin alles duidelijk wordt, zou het heel erg waarderen als jullie die delen, zo dat ik meer bekendheid krijg en zodat mensen kunnen sponsoren.
Alvast super bedankt en ook voor het lezen van de website.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Hey mede MM ers, tijdje geleden heb ik vermeld een reis te willen maken naar de USA, aangezien er veel bij komt kijken (meer als normaal) heb ik een website opgezet waarin alles duidelijk wordt, zou het heel erg waarderen als jullie die delen, zo dat ik meer bekendheid krijg en zodat mensen kunnen sponsoren.
Alvast super bedankt en ook voor het lezen van de website.
Waarom probeer je het niet via crowdfunding, de donatie-site? Via je link zie ik namelijk geen mogelijkheid om te doneren toch?
Kan me je droom wel voorstellen. Die had ik namelijk ook om naar Amerika te gaan en gelukkig heb ik al een road trip in West-Amerika gemaakt, echt waanzinnig mooi. Keer graag weer terug naar dat prachtige land. Succes! 
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
Waarom probeer je het niet via crowdfunding, de donatie-site? Via je link zie ik namelijk geen mogelijkheid om te doneren toch?
Kan me je droom wel voorstellen. Die had ik namelijk ook om naar Amerika te gaan en gelukkig heb ik al een road trip in West-Amerika gemaakt, echt waanzinnig mooi. Keer graag weer terug naar dat prachtige land. Succes!
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Overigens nog een inhoudelijke vraag. Ik lees dat je naar NY wil gaan en daarna wil vliegen naar LA en ook Las Vegas wil bezoeken. Wil je dan ook de nationale parken bezoeken? Zou echt waanzinnig jammer zijn als je dat niet doet, zeker als je in de buurt van LA en Vegas zit. Zeker Los Angeles vind ik een tegenvallende, overschatte stad. Maar alle natuur in die hoek is precies zo mooi als iedereen altijd beweert.
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
Overigens nog een inhoudelijke vraag. Ik lees dat je naar NY wil gaan en daarna wil vliegen naar LA en ook Las Vegas wil bezoeken. Wil je dan ook de nationale parken bezoeken? Zou echt waanzinnig jammer zijn als je dat niet doet, zeker als je in de buurt van LA en Vegas zit. Zeker Los Angeles vind ik een tegenvallende, overschatte stad. Maar alle natuur in die hoek is precies zo mooi als iedereen altijd beweert.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Absoluut doen, tussen die twee steden rijden. Maar dan wel ruim de tijd nemen, je bent dan niet binnen een paar dagen van stad naar stad. Als je tijd beperkt is zou ik er misschien voor kiezen om de west óf de oostkust te bezoeken, niet beiden. Zou jammer zijn als alles te gehaast moet. Wel tof dat je dit wil gaan doen!
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
Absoluut doen, tussen die twee steden rijden. Maar dan wel ruim de tijd nemen, je bent dan niet binnen een paar dagen van stad naar stad. Als je tijd beperkt is zou ik er misschien voor kiezen om de west óf de oostkust te bezoeken, niet beiden. Zou jammer zijn als alles te gehaast moet. Wel tof dat je dit wil gaan doen!
jarno1975 (moderator series)
-
- 10970 messages
- 2790 votes
Eens met Ajax&Litmanen1 betreft LA. Dat heb je in een dag wel gezien en valt best wel tegen. In dat geval kan je beter voor San Francisco kiezen. Las Vegas zou ik wel aandoen. En zeker ook de parken in die regio aandoen: Yosemite Park, Bryce Canyon, Zion Park, Death Valley, Monument Valley, Joshua Tree en Grand Canyon. Waarbij de laatste 2 ons het meest tegenvielen.
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
Eens met Ajax&Litmanen1 betreft LA. Dat heb je in een dag wel gezien en valt best wel tegen. In dat geval kan je beter voor San Francisco kiezen. Las Vegas zou ik wel aandoen. En zeker ook de parken in die regio aandoen: Yosemite Park, Bryce Canyon, Zion Park, Death Valley, Monument Valley, Joshua Tree en Grand Canyon. Waarbij de laatste 2 ons het meest tegenvielen.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Een dagje is wel kort. Met oa Hollywood en de stranden zou ik er minimaal 2 voor uittrekken. Of 3 als je bv Universal Studio's of downtown LA zou willen gaan. Maar als je tijd krap is, besteed je tijd dan inderdaad niet te lang in LA maar bezoek parken. De lijst die jij noemt inderdaad, aangevuld met bv Horseshoe Bend en Antelope Canyon.
Las Vegas is wel gruwelijk gaaf. Zo nep, maar zo geweldig. En als je daar in de buurt toch bent, de Hoover Dam. En de Valley of Fire. Prachtig. Maar goed, ik denk niet dat 606 een compleet rondje gaat rijden als hij ook New York nog erbij wil zien.
Ik zou trouwens ook altijd San Francisco bezoeken als je in die hoek zit. Mooiste stad van de hele westkust.
jarno1975 (moderator series)
-
- 10970 messages
- 2790 votes
Horseshoe Bend en Antelope Canyon was ik inderdaad nog vergeten
En de Hooverdam ook inderdaad, maar dat ligt vlak bij Las Vegas.
Maar wil je echt een rondreis maken met een auto of enkel een paar steden/parken aandoen?
Een auto is aan de westkust zeker wel een must. Wij hebben het met een camper gedaan wat overigens ook wel gaaf is.
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
Een dagje is wel kort. Met oa Hollywood en de stranden zou ik er minimaal 2 voor uittrekken. Of 3 als je bv Universal Studio's of downtown LA zou willen gaan. Maar als je tijd krap is, besteed je tijd dan inderdaad niet te lang in LA maar bezoek parken. De lijst die jij noemt inderdaad, aangevuld met bv Horseshoe Bend en Antelope Canyon.
Las Vegas is wel gruwelijk gaaf. Zo nep, maar zo geweldig. En als je daar in de buurt toch bent, de Hoover Dam. En de Valley of Fire. Prachtig. Maar goed, ik denk niet dat 606 een compleet rondje gaat rijden als hij ook New York nog erbij wil zien.
Ik zou trouwens ook altijd San Francisco bezoeken als je in die hoek zit. Mooiste stad van de hele westkust.
Ik begin bewust het verste weg, dat is New York, daar heb ik geen auto nodig, dan naar LA, of eerst SF. Auto is daar zeker gewenst.