- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- Vakantie
Vakantie
Fox McCloud
-
- 951 messages
- 841 votes
Morgen ga ik voor 2 weken mijn geboorteland, Taiwan, bezoeken. Het zal de eerste keer zijn dat ik daar naar terug ga, sinds ik op een leeftijd van 4 maanden geadopteerd werd en naar Nederland kwam. Daar zal ik tevens mijn biologische moeder proberen op te zoeken, middels een aldaar ingeschakelde instantie.
mjk87 (moderator films)
-
- 14515 messages
- 4513 votes
Kijk, zelf Derk Bolt spelen. Dat is mooi. Heel veel succes en vooral ook plezier daar.
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
Morgen ga ik voor 2 weken mijn geboorteland, Taiwan, bezoeken. Het zal de eerste keer zijn dat ik daar naar terug ga, sinds ik op een leeftijd van 4 maanden geadopteerd werd en naar Nederland kwam. Daar zal ik tevens mijn biologische moeder proberen op te zoeken, middels een aldaar ingeschakelde instantie.
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Klinkt heftig. Vooral goede reis gewenst. En hoop dat het je je biologische moeder treft. Lijkt me een heel bijzondere trip.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Veel succes gewenst, en veel plezier met het opsnuiven van je 'roots'.
soom
-
- 24919 messages
- 2751 votes
Hopelijk vind je haar
. Veel succes met zoeken/vinden.
Het vinden van je biologische ouders/moeder/vader is toch wel altijd iets bijzonders natuurlijk.
DVD-T
-
- 15565 messages
- 3124 votes
Ben er weer na een klein weekje door Noorwegen/Zweden te zijn gereden. We zijn vanuit Denemarken vertrokken met de veerboot richting Noorwegen, en vanuit daar naar Zweden. Heel veel gezien onderweg en in zowel bekende als onbekende plaatsen geweest. Dat is het leuke als je meegaat op de vrachtwagen, je ziet ontzettend veel in een vrij korte tijd.
En richting het verre noorden kom je nog wat lokale bewoners tegen:

Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Ik ben vijf dagen naar Italië, het gaat jullie goed
.
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
.
jumpstylemovie
-
- 6225 messages
- 1221 votes
.
Maar wie bewaakt de Spring Breakers pagina dan 
mjk87 (moderator films)
-
- 14515 messages
- 4513 votes
Nu kunnen we losgaan in die topic 
Geen Peterburg dus? Waar ergens in Italië? Nog een beetje mooie stad of ben je er voor de natuur? Veel plezier.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Nee, daarom een kort vakantietje. Meeste gaat opgespaard worden voor mijn florida potje
. Ga maar lekker los in het SB potje, zal niet veel op mijn telefoon kunnen controleren, haha.
Napoli (lijkt me een prachtige stad maar was me vooral om Ischia, Anacapri en Capri te doen). Culturele tussenstop in Roma.
Gaat wel lukken
. Bedankt heren.
otherfool
-
- 18519 messages
- 3403 votes
Die fundamentalistische disneyknul, 'kwantiteit boven kwaliteit' Reinbo en Auke 'de scheetjes van Korine doen me denken aan Heidegger' Briek zullen het fort wel bewaken zeker?
Veel plezier NW. Ben ook benieuwd naar de terugkeer van Fox McCloud?
ibendb
-
- 5037 messages
- 3216 votes
Fijne vakantie, Naomi Watts!
Wij zijn net vertrokken naar de Provence voor tien daagjes. Naar Vidauban, om precies te zijn.
Malick
-
- 9142 messages
- 640 votes
De vakantie naar Hongarije bracht me vooral muggenbeten:

Maar ook prachtige ongerepte natuur:

En landschappen waar treinen nog doorheen tuffen:

En mocht je op zoek zijn naar de Hemelpoort. Die staat in Boedapest:

Halcyon
-
- 9952 messages
- 0 votes
Net terug van Thailand. Naar jaarlijkse gewoonte een samenvatting in enkele foto's. PS: excuses voor de grote bestanden, maar de afbeeldingen zijn rechtsreeks naar mijn deviantart-account gelinkt.

Halcyon
-
- 9952 messages
- 0 votes
Verder in Thailand nog de Full Moon Party meegepakt op het eiland Koh Phanang.
Dying Rose
-
- 1315 messages
- 3419 votes
Net terug van Thailand. Naar jaarlijkse gewoonte een samenvatting in enkele foto's. PS: excuses voor de grote bestanden, maar de afbeeldingen zijn rechtsreeks naar mijn deviantart-account gelinkt.
Ik heb zelf al zin om naar Thailand te gaan.
BoordAppel
-
- 14274 messages
- 3280 votes
Nou...
Gelukkig heb ik over 3 weken pas vakantie. Niet naar Thailand, maar naar New York, ook leuk.
maxcomthrilla
-
- 15578 messages
- 2843 votes
Halcyon 
Vooral de skyline foto`s zijn zeer indrukwekkend!
$pecial
-
- 1147 messages
- 553 votes
Prachtige foto's inderdaad! Ik zou het liefste vandaag weer terug gaan, geweldig land 
bozzy
-
- 2161 messages
- 670 votes
Waanzinnig mooie foto 's inderdaad!
Je hebt ze zeker geschoten met een spiegelreflexcamera?
Halcyon
-
- 9952 messages
- 0 votes
Ja, een Canon Eos 550D. Binnenkort een nieuwe (breedhoek) lens kopen.
Movie-Addicted
-
- 2221 messages
- 3435 votes
Onderhond
-
- 87594 messages
- 12841 votes
Dit jaar een weekje lekker lam in Tenerife doorgebracht. Paar daagjes uitrusten op het hotel, verder wat leuke dingetjes gedaan in de buurt, waaronder de vulkaan op en pilootwalvissen spotten.