- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- Vakantie
Vakantie
ibendb
-
- 5037 messages
- 3220 votes
Hmmm, Ben ik nog een beetje te jong voor. (misschien mag het als ik heel lief kijk...
)
ibendb
-
- 5037 messages
- 3220 votes
Yay, nog een half uurtje en men komt ons ophalen! (Excited)
ibendb
-
- 5037 messages
- 3220 votes
...En ik ben terug! Van 29 graden naar 9 graden. Brrrr...
Fantastische vakantie gehad in Gran Canaria. Bijna elke dag aan het zwembad gelegen en mijn boek van meer dan 900 pag bijna uitgelezen. Goed gerelaxt, maar ik heb Moviemeter en films best wel gemist. Good to be back.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Fijn dat je 't zo leuk hebt gehad! (Volgde het ook op Twitter) Maar ik denk dat je binnen de kortste keren flinke heimwee hebt, als je weer een tijdje in die kou hier zit.
*Anders ik wel*
ibendb
-
- 5037 messages
- 3220 votes
@ Elineloves: Ja, eigenlijk zal ik het niet echt zo missen. De warmte was wel leuk, maar ik heb toch wel liever de winter, hoor. Al zal ik die vriendelijke Spanjaarden wel missen. Gastvriendelijke mensen.
@Filmpje1: Gracias señor.
horrorfreak23
-
- 455 messages
- 598 votes
We hebben samen ruim 1000+ kiekjes gemaakt en moeten nog foto's uitwisselen (Zij heeft de meeste foto's gemaakt), maar hier alvast een paar tripjes in NY. (En nee, zal ze niet alle 1000 hier neerzetten!
)
Times Square
(afbeelding)
(afbeelding)
Yankees (Jeter was favo
)
(afbeelding)
(afbeelding)
Sofia Vergara ontmoeten
(afbeelding)
(afbeelding)
(afbeelding)
(afbeelding)
Circle Line Cruise
(afbeelding)
(afbeelding)
(afbeelding)
(afbeelding)
American Museum of Natural History
(afbeelding)
(afbeelding)
(afbeelding)
(afbeelding)
Broadway (Avenue Q musical)
(afbeelding)
(afbeelding)
Filmopnames in onze straat
(afbeelding)
(afbeelding)
(afbeelding)
Louis en -ik ben zijn naam vergeten-, onze tipgevers wat betreft leuke activiteiten.
Top of the Rock
(afbeelding)
(afbeelding)
(afbeelding)
Ben hier superjaloers op!
Ik wil ooit ook nog es voor een tijdje naar The Big Apple 
jarno1975 (moderator series)
-
- 10972 messages
- 2791 votes
Nog minder dan 4 weken en dan ga ik ook eens aan de overkant van de plas kijken, kan niet wachten!
606
-
- 23876 messages
- 12265 votes
Ben hier superjaloers op!
Ik wil ooit ook nog es voor een tijdje naar The Big Apple
Me to, wil dat al jaren. 
Metalfist
-
- 12407 messages
- 3964 votes
Gewoon ineens gaan, heb dat vorige Paasvakantie ook met mijn broer gedaan.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes

Inderdaad, knoop doorhakken en boeken. Mits je genoeg (spaar)geld hebt, anders nog even doorsparen. Wij waren in ieder geval wel grotendeels ons spaargeld kwijt.
horrorfreak23
-
- 455 messages
- 598 votes
Ik ga er zeker en vast ooit eens heen. En indd als ik wat opgespaard heb
Als ik ga is het wel voor een heel eindje. Hoe lang ben jij er geweest Eline?
Metalfist
-
- 12407 messages
- 3964 votes

Inderdaad, knoop doorhakken en boeken. Mits je genoeg (spaar)geld hebt, anders nog even doorsparen. Wij waren in ieder geval wel grotendeels ons spaargeld kwijt.
Ik heb er toch ook bijna alles van een jaar vakantiewerk aan gespendeerd maar het was elke cent waard.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Ik ga er zeker en vast ooit eens heen. En indd als ik wat opgespaard heb
Als ik ga is het wel voor een heel eindje. Hoe lang ben jij er geweest Eline?
Bijna 3 weekjes.
Toch alles bij elkaar zo'n 3000 euro kwijt geweest, minstens.
Minotaures
-
- 7810 messages
- 2536 votes
Zo, hoe is het...
Daarom ga ik liever niet uitgebreid op vakantie.
FillumGek
-
- 8987 messages
- 3398 votes
Wij hadden voor 6 weken Amerika 4000 pp besteed. Wegens doorreis vooral ook goedkope hotelletjes dus en niet iedere avond uit eten. Was allemaal toch al duur zat 
Minotaures
-
- 7810 messages
- 2536 votes
Ik probeer om volgend jaar op vakantie te gaan naar de Ardennen, voor een aantal dagen. En ik zal erg goed m'n best doen om zeker onder de 600,- uit te komen. Zo'n krent ben ik weer...
-
- 10972 messages
- 2791 votes
Even tellen (voor 2 personen)
Reis met hotel: 1071 euro
Autohuur Ford Mustang Convertible
305 euro
Kaartjes pretparken ca. 700 euro
Dus dik 3000 euro kwijt en dan moeten we nog wel 
606
-
- 23876 messages
- 12265 votes
Ja moet je kijken is flink wat geld.
Ik ben de komende tijd ook al extra geld kwijt aan onderhoud van de flat enzo.
Dus zal wel even duren voordat ik daar heen kan.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Jeetje, reis met hotel 1071? Hoelang gingen jullie dan ook alweer?
-
- 10972 messages
- 2791 votes
9 daagjes maar (incl vlucht), dus je bent er al met al maar 6 dagen. Maar vriendin kon helaas niet langer vrij krijgen.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Even tellen (voor 2 personen)
Reis met hotel: 1071 euro
305 euro
Kaartjes pretparken ca. 700 euro
Dus dik 3000 euro kwijt en dan moeten we nog wel
Dik 2000 lijkt me
. Niet zo pessimistisch
.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
9 daagjes maar (incl vlucht), dus je bent er al met al maar 6 dagen. Maar vriendin kon helaas niet langer vrij krijgen.
Ah oke! Dacht al, anders wel lekker goedkoop voor twee personen. Maargoed, nu is het aftellen dus?
-
- 10972 messages
- 2791 votes
@Noami Watts: oja! Meevallertje dan! 
Het is inderdaad aftellen, maandag over 3 weken. We hebben er echt zin in. Voor ons allebei de eerste keer Amerika.
kos
-
- 46695 messages
- 8851 votes
305 euro
P
. da's altijd zo mooi in Amerika, kun je van die toffe bakken huren en helemaal niet zoveel duurder.
horrorfreak23
-
- 455 messages
- 598 votes
Ik denk dat het voordeliger is als je dan voor een vrij lange periode gaat, niet? (Ben ik sowieso van plan). Ik denk dat ik me dit reisje mezelf zal cadeau doen voor m'n 23ste verjaardag!
Ik kan nog een dikke 2 jaar sparen dus! 
-
- 10972 messages
- 2791 votes
Vaak wel inderdaad. Maar je moet gewoon naar aanbiedingen op zoek gaan. Die reis van ons was 700 euro goedkoper dan normaal.
606
-
- 23876 messages
- 12265 votes
Ik denk dat het voordeliger is als je dan voor een vrij lange periode gaat, niet? (Ben ik sowieso van plan). Ik denk dat ik me dit reisje mezelf zal cadeau doen voor m'n 23ste verjaardag!
Ik kan nog een dikke 2 jaar sparen dus!
Ik ga met je mee 
Minotaures
-
- 7810 messages
- 2536 votes
Het is wel weer een tijdje geleden, maar sinds mijn korte reisje naar Normandië in augustus heb ik besloten om volgend jaar nog zo een soort reisje te plannen. Ook lekker kort en tijdens de zomer, maar dit keer met een groter groepje. Met 4 man en een auto richting Bastogne en de Ardennen. Hetzelfde thema; 2de WO monumenten, steden en museums bezoeken. Inmiddels ben ik al keihard bezig met het zoeken van zulk soort plekken. O.a. La Roche, La Gleize en Houffalize tegengekomen. Dit zijn echt de plekken waar ik zeker heen wil gaan, aangezien ik een plekje in Normandië toen over het hoofd heb gezien waar ik zeker heen wou gaan.
De vele foto's van Normandië heeft een vriend nog op z'n harde schijf. Ik zal ze wel een keer vragen en er een selectie hier posten, als dat leuk wordt gevonden. Ik heb ook filmpjes gemaakt, maar de meeste gingen nergens over, maar ik zal kijken of ik ook zo'n korte filmpje hier kan plaatsen.
Wordt vervolgd.
ibendb
-
- 5037 messages
- 3220 votes
Onze volgende reis die is gepland is naar Londen. Zal wel druk zijn,met de Olympische spelen...