- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- Vakantie
Vakantie
Purmerend
-
- 2775 messages
- 3309 votes
Mooi plaatje speedy!
Ook nog gevaarlijk bijvoorbeeld in de grotere steden vooral bij de groep blijven, anders kon je wel eens worden neer gestoken.
RWL
-
- 872 messages
- 832 votes
Morgenochtend vertrek ik naar San Francisco voor maximaal 6 maanden. Hoop zo snel mogelijk gesettled te zijn en het internet weer op te kunnen 
Ik zal een blog bijhouden over deze move, omdat er veel leuke dingen staan te gebeuren. Plaatsen waar ik zeker even verblijf zijn San Francisco, Los Angeles en Las Vegas. Een aantal evenementen zl ik bezoeken waarbij de Dave Matthews Band, Lance Armstong en Robin Williams een aantal keer deel van uitmaken.
sflove.blogspot.com
Yak
-
- 4950 messages
- 829 votes
Woe, van deze plannen wist ik nog niet. Veel plezier, Lin! En hou ons op de hoogte. 
stinissen (crew films & series)
-
- 23437 messages
- 76922 votes
Zo... ik ben ook weer terug 
speedy23
-
- 18945 messages
- 14043 votes
Welkom en tot ziens. Eentje weg, eentje terug. En de wereld draait voort...
SelmaDuim
-
- 4907 messages
- 732 votes
Ik wens je een hele fijne tijd toe Linda, en we zien je nog wel op de chat hè? 
speedy23
-
- 18945 messages
- 14043 votes
En ik verdwijn vanaf morgen ook. Een weekje de Belgische en de Zeeuwse kust afdweilen... 
KillaJah
-
- 356 messages
- 856 votes
Ik ben vandaag een dagje gaan zeilen op het veerse meer. Geldt dat ook als vakantie? 
El Ninjo
-
- 329 messages
- 2317 votes
Groeten vanuit Bolivia (La Paz) aan alle moviemeters.
bioscoopzaal
-
- 2805 messages
- 4325 votes
Naar goede gewoonte vertrek ik morgen voor een weekje naar het bruisende Berlijn. Normaal gezien ben ik zondag de 5e weer terug, maar mocht ik er onverhoopt toch blijven wonen, dan horen jullie dat wel. 
speedy23
-
- 18945 messages
- 14043 votes
Ik ben ook weer terug. Moe maar tevreden. In een ganse week geen enkele film gezien en geen PC aangeraakt. Ik begon het net gewoon te worden... 
bioscoopzaal
-
- 2805 messages
- 4325 votes
Ik ben weer lekker thuis, Berlijn was nog steeds "Der Hammer", en ik heb gelukkig een paar lekkere filmpjes kunnen meepikken.
Nu alleen nog die updates doorploegen. 
Phoenix
-
- 7846 messages
- 1418 votes
Net terug van introductiekamp van de universiteit. Ben dus echt halflevend (wel positief blijven hè
) en ik kan niet wachten op eerste college... 
jassonn
-
- 5303 messages
- 3229 votes
Morgen vroeg vlieg ik voor 2 weken naar Griekenland, maar ben vanavond al op pad. 
speedy23
-
- 18945 messages
- 14043 votes
Goeie reis Jassonn. Je gaat toch het overschot van de Olympische Spelen niet opruimen zeker? 
jassonn
-
- 5303 messages
- 3229 votes
Bedankt, nee daar kom ik niet voor hoor 
Dionysos
-
- 852 messages
- 0 votes
Ben een paar dagen naar Parijs :d
Aaah, une cité formidable, beaucoup de plaisir
.
RWL
-
- 872 messages
- 832 votes
Mijn vakantie eindigt in een anti-climax. Ben dinsdag alweer thuis 
stinissen (crew films & series)
-
- 23437 messages
- 76922 votes
Ben ff een weekendje weg naar centerparcs 
jassonn
-
- 5303 messages
- 3229 votes
Ik ben weer terug van weggeweest. Mijn ogen moeten wel weer even wennen aan het beeldscherm, het doet gewoon zeer 
En de korte broeken kunnnen ook weer in de kast 
RWL
-
- 872 messages
- 832 votes
Huh, weer terug naar Nederland, hoezo, waarom? 
Het hele verhaal zet ik wel op m'n site...dan hoef ik het niet 100 keer te vertellen 
Het is echt zo'n verhaal van "is dat nu alles?!" 
Ach, eerst even bijkomen de komende dagen. Gelukkig heb ik vrijdag en zaterdag een uitstapje naar LA/Hollywood.