- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- Vakantie
Vakantie
Linn
-
- 3289 messages
- 3798 votes
Onderhond en ik vertrekken morgenvroeg voor 4 dagen naar Parijs, Om daar ons 3 jarig samenzijn te vieren
Nu nog hopen dat het niet te veel regent! tot Donderdag!!!
U-96
-
- 11875 messages
- 2081 votes
Nu nog hopen dat het niet te veel regent! tot Donderdag!!!Tof. Veel plezier met deze romantische trip.
lordsnoopy
-
- 2949 messages
- 2244 votes
Veel plezier in Parijs Linn en Onderhond 
matthijs_013
-
- 3631 messages
- 5752 votes
Ik ga op wintersport in Oostenrijk. Prettige vakantie voor degenen die dat deze week hebben 
W.M.J.M
-
- 4041 messages
- 2902 votes
Carnevalsvakantie,
nu al kapot, maar voldaan.
Dadelijk naar R'mond voor de stjatie veur stjatie 
606
-
- 23879 messages
- 12278 votes
Ik ga op wintersport in Oostenrijk. Prettige vakantie voor degenen die dat deze week hebben 
Kijk maar uit dan er ligt erg veel sneeuw.
Al met al veel plezier
Wannes84
-
- 643 messages
- 680 votes
Ik vertek overmorgenochtend voor een weekje naar Tenerife. Vrienden van mij zijn een half jaar geleden naar het Canarische eiland geëmigreerd omdat het meisje daar werk gevonden heeft.
Een weekje zon, zee, strand en cocktails... heerlijk! Tot binnenkort vrienden 
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 messages
- 16416 votes
Naar voor je.
Maar toch veel plezier!
Leland Palmer
-
- 23785 messages
- 4897 votes
Daar ben ik een maand terug (ofzo) nog geweest, was geweldig. Ik voelde me net Raoul Duke in de week dat ik daar was
Veel plezier toegewenst in ieder geval! 
Kr!kke
-
- 5394 messages
- 2568 votes
Ik vertek overmorgenochtend voor een weekje naar Tenerife. Vrienden van mij zijn een half jaar geleden naar het Canarische eiland geëmigreerd omdat het meisje daar werk gevonden heeft.
Een weekje zon, zee, strand en cocktails... heerlijk! Tot binnenkort vrienden
klinkt goe, veel plezier ginder !
lordsnoopy
-
- 2949 messages
- 2244 votes
Geniet van de zon, zee, zand en al het andere wat Tenerife te bieden heeft 
Macmanus
-
- 13726 messages
- 3703 votes
Weer terug uit NYC! Stond niet zo lang in de planning, maar soms moet je spontaan iets doen! was weer zo vet! Heel grappig ook als moviefan dat ze op times square net bezig waren met filmen, heel cool om te zien. Nieuwe Nic. Cage film!
Montorsi
-
- 9717 messages
- 2381 votes
Weer terug uit NYC! Stond niet zo lang in de planning, maar soms moet je spontaan iets doen! was weer zo vet! Heel grappig ook als moviefan dat ze op times square net bezig waren met filmen, heel cool om te zien. Nieuwe Nic. Cage film!
tof, ik ben ook net een week terug..
kos
-
- 46702 messages
- 8857 votes
Waar verblijf je normaal gesproken? Goedkoop adresje toevallig?
.
Macmanus
-
- 13726 messages
- 3703 votes
Haha nu zat ik wel een stuk beter dan vorige keer, toen in queens nu in manhatten 103th street, redelijk hoog, maar met de metro ben je zo bij time square. Verder heel simpel allemaal hoor, badkamer deel je met een aantal mensen. Ik heb er verder geen enkel probleem mee, ik was elke dag pas 4 uur snachts thuis ofzo en 11 uur weer op straat, dus zolang het een dak en een bed heeft en een beetje schoon is dan ben ik tevreden. Maar expedia.com is altijd wel fijn om te checken, voor iets meer heb je al nog degelijkere kamers. Ik was 492 kwijt voor reis en hotel 1 t/m 7 mei, geen geld, maar voor 200 euro meer ofzo heb je vast wel je eigen badkamer mocht je dat heel graag willen.
Trouwens ook "grappig", dat er bij de film shoots nogal veel mis ging. Helaas heb ik dat niet gezien. Heb wel een foto van die bad ass ferrari.
jammer dat het waarschijnlijk een kut film is.
Montorsi
-
- 9717 messages
- 2381 votes
Haha nu zat ik wel een stuk beter dan vorige keer, toen in queens nu in manhatten 103th street, redelijk hoog, maar met de metro ben je zo bij time square. Verder heel simpel allemaal hoor, badkamer deel je met een aantal mensen. Ik heb er verder geen enkel probleem mee, ik was elke dag pas 4 uur snachts thuis ofzo en 11 uur weer op straat, dus zolang het een dak en een bed heeft en een beetje schoon is dan ben ik tevreden. Maar expedia.com is altijd wel fijn om te checken, voor iets meer heb je al nog degelijkere kamers. Ik was 492 kwijt voor reis en hotel 1 t/m 7 mei, geen geld, maar voor 200 euro meer ofzo heb je vast wel je eigen badkamer mocht je dat heel graag willen.
Trouwens ook "grappig", dat er bij de film shoots nogal veel mis ging. Helaas heb ik dat niet gezien. Heb wel een foto van die bad ass ferrari.
jammer dat het waarschijnlijk een kut film is.
ik zat in een Hostel op West 101st Street @ Broadway, dus dat klinkt in de buurt.
Macmanus
-
- 13726 messages
- 3703 votes
hihi, grappig, heel dicht in de buurt. ik zat niet op broadway geloof ik 1 lange straat ernaast, amsterdam av.? ik weet het niet meer zeker
Maar ik werd met een busje afgezet, en er waren een hoop in die buurt want iedereen in het busje werd ergens daar afgezet.
Macmanus
-
- 13726 messages
- 3703 votes
Hm... 492 is wel erg goed te doen idd.
zeker en we hadden besloten te gaan 4 weken ervoor, dus zo vroeg hoef je er niet eens bij te zijn, en met de belastingen die van het vliegen er weer af gaan vanaf juni, zijn de prijzen misschien nog aantrekkelijker. Toen ik in juni ging was ik ook rond de 500 eurie kwijt.
Overigens heb ik No Doubt ook zien optreden na 5 jaar afwezigheid! VETTE shit ouwe! ze rockten erg lekker weer!
Montorsi
-
- 9717 messages
- 2381 votes
hihi, grappig, heel dicht in de buurt. ik zat niet op broadway geloof ik 1 lange straat ernaast, amsterdam av.? ik weet het niet meer zeker
Maar ik werd met een busje afgezet, en er waren een hoop in die buurt want iedereen in het busje werd ergens daar afgezet.
dat kan kloppen ja, dat is vlakbij. Amsterdam Av. heb ik nog in een Ierse pub gezeten, wel een gezellige buurt opzich.
Madecineman (moderator films)
-
- 7484 messages
- 1715 votes
Ga in september lekker 3 weken naar Mexico is het plan, heb ik weer hoor
Nou ja, kijk wel hoe de situatie dan is duurt immers nog een maandje of 5 en de SARS in 2003 heb ik ook ongeschonden doorstaan.
SelmaDuim
-
- 4907 messages
- 732 votes
Ach, de laatste griepgevallen zijn niet eens in Mexico geweest, maar hebben het opgelopen in de VS, dus dan zou je nergens meer naar toe kunnen.
Madecineman (moderator films)
-
- 7484 messages
- 1715 votes
Ach ja maak me er ook niet zo druk om hoor. Ik snap dat het medisch gezien allemaal erg interessant is maar de "gewone" griepgolf en koude in Nederland begin dit jaar heeft zo' n 8400! doden op zijn geweten maar daar hoor je bijna niemand over.
Tis alleen dat als het hele openbare leven in zo'n land plat ligt door allerlei overheids maatregelen dan is er op zo'n vakantie ook niet veel aan.
rose
-
- 2280 messages
- 0 votes
Over een paar dagen , 3 dagen naar Rome!
Heerlijk...