• 177.896 movies
  • 12.199 shows
  • 33.965 seasons
  • 646.886 actors
  • 9.369.872 votes
Profile

Filmvoornemens 2021

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Films en series in 2021: Grote beloftes na jaar van uitstel en onzekerheid | NU.nl

Ik hoop in 2021 op minder 'filmdips'.

Hopelijk krijgt Éden (2020) alsnog een release.

Verder verwacht ik dat Prime Video de lijn omhoog doorzet, met meer aansprekende grote titels en eigen producties.

Ik zou graag meer Noorse en Franse films willen zien. Daarvoor ben ik echter grotendeels afhankelijk van de beschikbaarheid hier.

Films waar ik naar uitkijk:

Benedetta (2021)

Barb and Star Go to Vista Del Mar (2021)

Bergman Island (2021) Crisis (2021)

Chaos Walking (2021)

Dune (2021)

Eiffel (2021)

The French Dispatch (2021)

Harry Haft (2021)

Inexorable (2021)

Last Night in Soho (2021)

The Little Things (2021)

Louis Wain (2021)

Nr. 10 (2021)

De Slag om de Schelde (2020)

Film Pegasus (moderator films)

• 31144 messages
  • 5447 votes

Ik zal alvast uitkijken om terug naar een bioscoop te kunnen gaan. In België zijn de bioscopen dicht gegaan op 28 oktober voor de rest van het jaar. Het zal denkelijk al februari worden als ze al terug open gaan. Misschien later zelfs.

Ben vooral benieuwd naar de nieuwe James Bond. Het sluitstuk van het Daniel Craig tijdperk. Bij de andere blockbusters sta ik niet meteen te springen, al zal ik er ook wel wat van zien als het zo ver is. Op het eerste zicht toch nog de moeite zijn Black Widow (als fan van Florence Pugh), Snake Eyes en zien wat ze aanvangen met de remake van West Side Story.

Verder nog wat genieten van de arthouse films. Als ik dit jaar toch in een bioscoop geraakte, was het hoofdzakelijk in kleinere bioscopen. En dat is meestal goed meegevallen. Smaakt naar meer.

Sergio Leone

• 4403 messages
  • 3088 votes

Voor 2021 ga ik proberen terug minstens 250 films te zien. Mijn stemmenaantal staat nu op 1894. 2125 à 2150 stemmen op 31/12/2021 zou leuk zijn.

Ik ga proberen wat meer afwisseling aan de dag te leggen, maar na een aantal magere jaren moet niets.

En terug naar de cinema gaan, daar kijk ik wel naar uit.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Ik ben 2020 geëindigd met 2850 stemmen.

Mijn doelstelling is dus om de 3000+ stemmen dit jaar te halen, wat absoluut wel gaat lukken. En dat geldt dus ook voor mijn reviews, die gelijk aan mijn stemmen lopen. Ik blijf gewoon doortypen in 2021 en blijf mijn ongezouten mening geven

Verder is het met corona lastig om doelstellingen te maken. Wanneer draaien de topfilms in de bioscoop? En er is ook nog als alles goed verloopt een fantastische zomer en najaar met een EK voetbal, Olympische Spelen en hopelijk een tsunami aan blockbusterfilms in het tweede deel van dit jaar.

Ik hoop weer een bioscooppas te nemen zodra de aantrekkelijkere films weer gaan draaien, zal wel rond de zomer weer beginnen. De afgelopen jaren had ik een stijgende lijn in bioscoopbezoeken, met als beste jaar 2019 met ruim 50 bezoeken. Maar toen kwam corona en haalde ik de 30 in 2020 niet meer. Ik zet voor 2021 voorlopig dus ook maar in om vaker dan 30 keer weer te gaan.

Ik wil wel graag oude rampenfilms opnieuw bekijken.

Idem met klassieke WO II films.

Ook wil ik de X-Men reeks opnieuw bekijken.

En ik wil graag horrorfilms uit deze eeuw een nieuwe kijkbeurt geven.

En ik ga denk ik de top 250 maar eens langs om te zien wat ik nog niet heb gezien en daar de boel een beetje mee aanvullen.

Ik heb nooit een filmdip, maar dat komt doordat ik mijn schermtijd gewoon verdeel tussen film, series, games en sport. Komende zomer met de grote sportevenementen zal mijn filmtijd heel laag liggen.

beavis

• 6627 messages
  • 14782 votes

Ik ben voornemens om aan een aantal ICM-forum challenges mee te doen, waardoor een maand lang bijna alles wat ik zie in het teken van het volgende zal staan:

Januari: 1000<400 lijst

februari: Benelux

maart: vrouwelijke regisseurs

april: nominaties voor de nieuwe Doubling lijst

en, afhankelijk van plannen op dat moment en of ik al moe ben van de challenges:

mei: Japan

Qua landen wil ik éigenlijk vooral heel veel Duitsland zien (in januari is dat erg goed met de challenge te combineren gelukkig). Ook zeker Mexico, Fillipijnen. En gezien de plannen op dit moment waarschijnlijk ook veel Zweden, India, Canada en Zuid-Korea. Van al deze landen ten minste 10 films zien moet goed mogelijk zijn. Van Duitsland ten minste 40.

Dat is bij elkaar al best wat! Maar dan nog:

-De rest van de wereld weer verkennen met 10 nieuwe landen (154 op dit moment)

-Cult cinema, met name weer giallo, sexploitation, maar heb ook veel (historical)fantasy liggen

-US-indie (het wordt tijd dat ik weer eens écht terugkeer naar dit onderwerp, de stapels zijn gegroeit)

Ik ga wat minder quota op acteurs en regisseurs leggen dit jaar, maar... afgelopen jaar zag ik 11 Tilda Swinton films en heb genoeg liggen om dat dit jaar weer te doen. Qua regisseurs zijn dit namen die ik aan het einde zeker in de top 10 heb willen staan met ten minste 4 films: Bergman, Lav Diaz, Khavn, Garrel, Hong, Zeze, Sono, Gopalakrishnan... de lijst is langer, maar deze lijken me het meest waarschijnlijk om ook daadwerkelijk te halen.

ICM doelen:

Cien Anos: 17 voor brons

500<400: 40 voor goud (op de huidige editie)

Doubling: 79 voor zilver (op de huidige editie)

Fespaco: 3 voor brons

Empire Russia: 4 voor brons

LoveHK: 7 voor brons

Magyar: 8 voor brons

TIFF Canada: 8 voor brons

Maltin 20th century: 3 voor platinum

European Award: 3 voor goud

Cannes Grand Prix: 4 voor goud

BFI british: 4 voor zilver

Shadowed

• 11345 messages
  • 6677 votes

Ik wil graag aan het einde van het jaar 2021 3000+ stemmen hebben behaald. Ik ga een drukke periode tegemoet, maar we zegt dat je jezelf niet mag uitdagen

Iedereen een gelukkig 2021 nog toegewenst, laten we hopen dat de vaccins een succesvol resultaat gaan behalen.

nathaniel177

• 574 messages
  • 2723 votes

Ik hoop dat ik in 2021 minstens de 2500 stemmen hier op deze site haal.

Ook hoop ik dat ik aan het einde van 2021 meer dan 9/10de van de officiële Letterboxd top 250 lijst gezien heb. (heb nu 133/250 gezien)

Ik wil veel progress maken op de 1001 movies you must see before you die lijst. (nu 267/1009, staan 8 films meer dan 1001 in op Icheckmovies )

madmadder

• 371 messages
  • 3054 votes

Ik heb vorig jaar opeens een serieuze boekenmanie gekregen dus heb veel minder films gezien dan de afgelopen jaren (150). Dat lezen gaat voorlopig nog wel even duur dus als ik weer 150 kan halen ben ik blij.

Kondoro

• 11519 messages
  • 2861 votes

Ik begin 2021 met een leuk aantal statistieken: 1825 stemmen en meningen. Ook ik typ onder alles een kleine of grote mening. Dit blijf ik zeker doorzetten in dit jaar, en de jaren die daarna volgen omdat ik het na zeven jaar nog steeds leuk vind om te doen. Ik heb nog heel wat films om te kijken die ik graag wil zien (mijn lijst geeft nog een aantal van '4012' films aan maar, daar zitten ook aardig wat titels tussen die ik niet kan gaan zien) dus ik ben nog lange niet uitgekeken.

Ik settel een paar doelstellingen voor 2021, in mijn achterhoofd houdend dat ik dit jaar examens heb en hopelijk mijn diploma haal en daarna begin aan een nieuw avontuur. Ook blijft mijn focus op de sport hoog en heb hier veel tijd voor nodig. Of ik rond die periodes tijd ga hebben voor films weet ik niet, ook omdat ik nog wel graag wil gamen en hopelijk de feestjes weer gaan beginnen dit jaar (legaal) waar ik ook wat tijd zou gaan doorbrengen na het vele thuis zitten. Dit zijn toekomst plannen waar ik nog niet op ga bouwen met dit vreemde virus.

Toch mijn hoofddoelstellingen voor de site m.b.t. mijn statistieken is:

- 2000 + stemmen halen wat ik wel makkelijk moet kunnen halen

- 2000 + meningen omdat ik onder elke film een bericht plaats

- Kijk lijst uitdunnen

Daarnaast wil ik graag het volgende mee behalen:

- James Bond franchise eindelijk eens afkijken na drie jaar, elke keer dreef mijn interesse in deze films weer weg en pakte ik later in het jaar nooit de draad verder op

- Film 'series' afronden, dus voornamelijk films waarvan ik het eerste deel (of ook de tweede en derde film) maar van gezien heb ook de andere films uit die serie te bekijken.

- WO II films en mini- docu's/series kijken en verbreden, heb hier nog aardig wat titels van liggen.

Voor de rest zie ik wel hoe het gaat, ik heb gezien dat mijn statistieken van vorig jaar niet haalbaar zijn voor mij omdat ik van veel afwisseling hou. Ik ga ook proberen de films van de regisseurs uit mijn 'top 10' lijst te kijken en de 'top 250' uit te dunnen, al leg ik daar niet mijn volle focus meer op. Ik kijk wel welke films er allemaal op mijn pad komen, uitgaande van de drie punten die ik noemde dat ik daar wel een extra oogje op leg.

tbouwh

• 5809 messages
  • 5398 votes

Ik hoop me (nog) meer in China te verdiepen. Vanuit (geo)politiek oogpunt en qua technologische 'voortgang' een cruciaal land met een zeer rijke historie.

McSavah

• 9960 messages
  • 5268 votes

- Hong Sang-zoom completeren

- meer Nic Cage zien

tbouwh

• 5809 messages
  • 5398 votes

McSavah dat tweede is toch het allerlaatste voornemen om te noteren?

Ik vind één in de zoveel maanden al een beproeving.

kaketoe

• 827 messages
  • 1708 votes

- meer Europese dan USA films zien.

- verdiepen in de Portugese cinema (op dit moment slechts 1 gezien).

- meer stemmen op Japanse films dan UK films (90 vs. 107 stemmen).

starbright boy (moderator films)

• 22396 messages
  • 5066 votes

Ben vooral veel uit eigen collectie aan het kijken op dit moment. En die bron is nog lang niet uitgeput. Integendeel. De liefde voor fysieke dragers is nog heel groot bij me.

Ik neig naar veel uit Italie en Japan. Dat zijn zo'n beetje de eerste filmlanden waar ik verliefd op werd. Vooral Italie heb ik jarenlang niet zoveel uit gezien. Maar sinds vorig jaar weer aanzienlijk meer en heb daar echt zin in. Ik denk nog steeds mijn favoriete Europese filmland. In iets mindere mate geldt voor Japan hetzelfde. Ook daar ben ik van plan meer uit te zien dan de afgelopen jaren.

Verder gaan met regisseursprojecten. Het afgelopen jaar veel Werner Herzog en Roberto Rossellini. Het eerste project van 2020 is Michelangelo Antonioni.

En dan nog gaten vullen in hogere regionen van de TSP-lijst

Een paar fijne series kijken. Afgelopen jaar toch wel genoten van Breaking Bad en alle seizoenen van Top Boy die er nu zijn.

Verder hoop ik gewoon dat 2021 beter wordt dan 2020, want dat was in meerdere opzichten een klotejaar. Niet qua films die ik zag overigens.

McSavah

• 9960 messages
  • 5268 votes

tbouwh wrote:

McSavah dat tweede is toch het allerlaatste voornemen om te noteren?

Ik vind één in de zoveel maanden al een beproeving.

Zeker langer geleden heb ik wel films met Cage gezien en ik wist dat ook dat hij een bepaalde cultstatus heeft, maar hij was me verder nooit écht opgevallen. In de twee films die ik dit jaar met hem zag (Vampire's Kiss en Red Rock West) is hij echter zo bizar geniaal dat ik absoluut meer van hem wil zien en eigenlijk ook enkele films opnieuw moet gaan kijken (vooral Wild at Heart en Adaptation.).

leatherhead

• 3556 messages
  • 1813 votes

Hmm, m'n voornemens van vorig jaar niet echt nageleefd, net zoals toen keek ik veruit de meeste films in de eerste helft van het jaar. De laatste tijd ook weer wat meer aan het gamen geraakt.

Voor dit jaar stel ik mezelf enkel het voorzichtige voornemen meer Japanse films te zien.

tbouwh

• 5809 messages
  • 5398 votes

McSavah wrote:

(quote)

Zeker langer geleden heb ik wel films met Cage gezien en ik wist dat ook dat hij een bepaalde cultstatus heeft, maar hij was me verder nooit écht opgevallen. In de twee films die ik dit jaar met hem zag (Vampire's Kiss en Red Rock West) is hij echter zo bizar geniaal dat ik absoluut meer van hem wil zien en eigenlijk ook enkele films opnieuw moet gaan kijken (vooral Wild at Heart en Adaptation.).

Wild at Heart is de enige Lynch die ik écht niet trok een paar jaar terug en dat lag met name aan het acteerwerk. Maar ik heb die andere titels dan weer niet gezien.

John Milton

• 24218 messages
  • 13383 votes

Ik denk ook dat cage geboren is om dit te doen. De culminatie van al die rollen. Wij gaan het zeker kijken, als Letteren faculteit alumni

Theunissen

• 12266 messages
  • 5513 votes

Ik wil in 2021 proberen om mijn filmrecensies wat korter te houden en verder moet ik onder normale omstandigheden ook dit jaar de 5000e stem / mening kunnen halen.

Duke Nukem

• 1777 messages
  • 1980 votes

Films die ik dit jaar wil zien:

- No Time to Die

- Spiral: From the Book of Saw

- Free Guy

- Antlers

- Great White

- Army of the Dead

- Wrath of Man

- Black Widow

- A Quiet Place 2

- The Conjuring 3

- Old

- Jungle Cruise

- The King's Man

- Voyagers

- Werewolves Within

En verder:

- Morbius

Series:

- Babylon Berlin

- Breaking Bad

- Twin Peaks

- Battlestar Galactica

- Game of Thrones

- Them

- Solos

- Lisey's Story

John Milton

• 24218 messages
  • 13383 votes

Theunissen wrote:

Ik wil in 2021 proberen om mijn filmrecensies wat korter te houden

*ahum*

en verder moet ik onder normale omstandigheden ook dit jaar de 5000e stem / mening kunnen halen.
ka-tjing!

Theunissen

• 12266 messages
  • 5513 votes

John Milton wrote:

(quote)
*ahum*

(quote)
ka-tjing!

Dat met het korter houden van de filmrecensies wilt inderdaad niet echt lukken

Mijn 5000e stem / mening halen is inderdaad gelukt.

Kondoro

• 11519 messages
  • 2861 votes

Het gaat mij al wel wat beter af Theunissen, de kortere meningen. Wellicht komt dat omdat ik ook minder enthousiast ben een grote te schrijven, ben sowieso mijn enthousiasme voor deze site steeds meer kwijt aan het raken op het moment, waardoor de 'druk' niet meer aanwezig is een echt uitgebreide mening te typen.

Theunissen

• 12266 messages
  • 5513 votes

Het wilt mij in ieder geval nog niet echt lukken, of ik moet alleen nog maar van die korte films kijken van een paar minuten zoals "Waste (2017)" en "Psycho Therapy (2016) "

Regelmatig heb ik zoiets van "Dit wordt een korte recensie", maar dan komt er weer een lap tekst en dat ongeacht of het een goede of een slechte film is. Ik vind het wel altijd zeer leuk om een uitgebreide recensie te schrijven bij films waar nauwelijks iets bij geschreven is (dat zijn vooral ook oude films uit de jaren 70 en 80) en sinds de Corona uitbraak vorig jaar kijk ik ook vooral dat soort films. Dat heeft natuurlijk ook te maken omdat er nauwelijks nog films uitkomen.

Kondoro

• 11519 messages
  • 2861 votes

Theunissen wrote:

Het wilt mij in ieder geval nog niet echt lukken, of ik moet alleen nog maar van die korte films kijken van een paar minuten zoals "Waste (2017)" en "Psycho Therapy (2016) "

Regelmatig heb ik zoiets van "Dit wordt een korte recensie", maar dan komt er weer een lap tekst en dat ongeacht of het een goede of een slechte film is. Ik vind het wel altijd zeer leuk om een uitgebreide recensie te schrijven bij films waar nauwelijks iets bij geschreven is (dat zijn vooral ook oude films uit de jaren 70 en 80) en sinds de Corona uitbraak vorig jaar kijk ik ook vooral dat soort films. Dat heeft natuurlijk ook te maken omdat er nauwelijks nog films uitkomen.

Zolang je er zelf plezier aan beleeft kan er weinig fout aangaan denk ik maar zo, het moet immers geen verplichting gaan worden dat je zulke lappen teksten moet gaan schrijven, bah.

Theunissen

• 12266 messages
  • 5513 votes

Een verplichting is het zeker niet, het is meer passie.

John Milton

• 24218 messages
  • 13383 votes

Ik dacht even kijken wat er van mijn voornemens terecht is gekomen, maar ik had er geen.

Dat is toch ook wat. Filmvoornemens 2022 it is.

Kondoro

• 11519 messages
  • 2861 votes

Kondoro wrote:

Ik begin 2021 met een leuk aantal statistieken: 1825 stemmen en meningen. Ook ik typ onder alles een kleine of grote mening. Dit blijf ik zeker doorzetten in dit jaar, en de jaren die daarna volgen omdat ik het na zeven jaar nog steeds leuk vind om te doen. Ik heb nog heel wat films om te kijken die ik graag wil zien (mijn lijst geeft nog een aantal van '4012' films aan maar, daar zitten ook aardig wat titels tussen die ik niet kan gaan zien) dus ik ben nog lange niet uitgekeken.

Stemmen en meningen : 2032 stuks.

Vandaag is het einde van jaargang 2021 en hierbij wil ik graag mijn jaar opmaken met het afvinken van behaalde statistieken. Een bewogen jaar voor een ieder van ons met veel minpunten máár zeker ook met positieve punten.

- 2000 + stemmen halen wat ik wel makkelijk moet kunnen halen

- 2000 + meningen omdat ik onder elke film een bericht plaats

Ik heb de tweeduizend stemmen- en meningen behaald hier op MovieMeter, een mijlpaal waar ik trots op ben en dat heb ik behaald met deze film: The Crow.

- Kijk lijst uitdunnen

Uitgedund en aangevuld.

- James Bond franchise eindelijk eens afkijken na drie jaar, elke keer dreef mijn interesse in deze films weer weg en pakte ik later in het jaar nooit de draad verder op

Niet gelukt, schuif ik door naar volgend jaar.

- Film 'series' afronden, dus voornamelijk films waarvan ik het eerste deel (of ook de tweede en derde film) maar van gezien heb ook de andere films uit die serie te bekijken.

Deels gelukt maar nog genoeg over om volgend jaar mee door te gaan!

- WO II films en mini- docu's/series kijken en verbreden, heb hier nog aardig wat titels van liggen.

Weinig gelukt, een paar nieuwe WOII films gezien en wat afgevinkt van mijn lijst maar niet zoals ik zou willen, of toen wou.

Dat waren toch wel mijn statistieken die ik wou afronden helaas niet even goed gelukt. Het was een bewogen jaar maar, als nog zijn er een paar mooie film releases uitgebracht. Ik heb dit jaar erg veel films gekeken, en eigenlijk veel meer dan ik had verwacht. Ja, zeker leuk maar het waren soms ook erg moeilijke uurtjes om door heen te komen. Ik heb prachtige cinema gezien maar, ook pure meuk die ik eigenlijk weer uit mijn hersenen wil verwijderen en mijn tijd voor terug wil. Hier onder vind je de statistieken van dit jaar, bijgehouden via mijn 'Letterboxd' account. En daarmee wil ik graag dit jaar afsluiten en gaan we hopelijk weer voor een gezellig en leuk nieuw jaar, en daar ga ik morgen (of vandaag overdag) nieuwe doelstellingen voor zetten.

Hierbij mijn aantal bekeken films dit jaar, mijn aantal reviews en de uren die ik daarin heb gestoken. Hiervan waren er een paar herzieningen (o.a. de Harry Potter reeks die ik gisteren heb afgerond).

https://i.postimg.cc/X7KdLdT9/stats.png

Mijn top 20:

‎Top 20 of 2021, a list of films by Kondoro • Letterboxd

Mijn jaar overzicht:

‎Kondoro’s 2021 to date • Letterboxd

Happy New Year!

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

The Oceanic Six wrote:

Ik ben 2020 geëindigd met 2850 stemmen.

Mijn doelstelling is dus om de 3000+ stemmen dit jaar te halen, wat absoluut wel gaat lukken. En dat geldt dus ook voor mijn reviews, die gelijk aan mijn stemmen lopen. Ik blijf gewoon doortypen in 2021 en blijf mijn ongezouten mening geven

Verder is het met corona lastig om doelstellingen te maken. Wanneer draaien de topfilms in de bioscoop? En er is ook nog als alles goed verloopt een fantastische zomer en najaar met een EK voetbal, Olympische Spelen en hopelijk een tsunami aan blockbusterfilms in het tweede deel van dit jaar.

Ik hoop weer een bioscooppas te nemen zodra de aantrekkelijkere films weer gaan draaien, zal wel rond de zomer weer beginnen. De afgelopen jaren had ik een stijgende lijn in bioscoopbezoeken, met als beste jaar 2019 met ruim 50 bezoeken. Maar toen kwam corona en haalde ik de 30 in 2020 niet meer. Ik zet voor 2021 voorlopig dus ook maar in om vaker dan 30 keer weer te gaan.

Ik wil wel graag oude rampenfilms opnieuw bekijken.

Idem met klassieke WO II films.

Ook wil ik de X-Men reeks opnieuw bekijken.

En ik wil graag horrorfilms uit deze eeuw een nieuwe kijkbeurt geven.

En ik ga denk ik de top 250 maar eens langs om te zien wat ik nog niet heb gezien en daar de boel een beetje mee aanvullen.

Ik heb nooit een filmdip, maar dat komt doordat ik mijn schermtijd gewoon verdeel tussen film, series, games en sport. Komende zomer met de grote sportevenementen zal mijn filmtijd heel laag liggen.

Het aantal nieuwe stemmen is dit jaar mislukt. Ik eindig dit jaar met 2972 stemmen. Ik heb dit jaar wel heel veel films opnieuw bekeken en de bioscopen waren uiteraard een groot deel van de tijd dicht. Plus, ook veel hobbytijd gestopt in series, gamen en sport kijken.

Ik heb wel weer een bioscooppas genomen, dus dat is uitgekomen. Wel maar 24 bezoeken, maar dat komt door corona.

Oude rampenfilms en horrorfilms van deze eeuw ook opnieuw bekeken.

X-Men nog niet. WO II films staan voor de komende maanden op de planning.

Theunissen

• 12266 messages
  • 5513 votes

Theunissen wrote:

Ik wil in 2021 proberen om mijn filmrecensies wat korter te houden en verder moet ik onder normale omstandigheden ook dit jaar de 5000e stem / mening kunnen halen.

Het schrijven van korte recensies is niet echt gelukt (ze zijn eerder langer geworden ), maar wel heb ik mijn 5000e stem / mening gehaald. Verder heb ik in 2021 minder films gekeken dan in 2020, namelijk 130 t.o.v. 152 films.

Sergio Leone

• 4403 messages
  • 3088 votes

Sergio Leone wrote:

Voor 2021 ga ik proberen terug minstens 250 films te zien. Mijn stemmenaantal staat nu op 1894. 2125 à 2150 stemmen op 31/12/2021 zou leuk zijn.

Gelukt. Momenteel 2195 stemmen, dus dat zijn er 301 bij. Erg blij met het aantal geziene films, niet zo blij met het niveau. Veel degelijkheid maar amper uitschieters.

kaketoe

• 827 messages
  • 1708 votes

kaketoe wrote:

- meer Europese dan USA films zien.

- verdiepen in de Portugese cinema (op dit moment slechts 1 gezien).

- meer stemmen op Japanse films dan UK films (90 vs. 107 stemmen).

Dit is het niet helemaal geworden. De prioriteiten lagen anders en ik gewoonweg een stuk minder films zag in het laatste halfjaar van 2021.

Overigens wel meer Europese cinema dan Amerikaanse gezien. Alleen ging ik van slechts 1 naar slechts 3 Portugese films, dat verdiepen is dus niet gelukt. Ook heb ik nog niet meer Japanse films dan films uit de UK in totaal gezien, wel bijna (105 vs. 109).

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.