- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- Welke gebruiker volg je graag en waarom?
Welke gebruiker volg je graag en waarom?
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Sarcasme spat er gelukkig flink van af, soom. 
soom
-
- 24919 messages
- 2751 votes
Sarcasme spat er gelukkig flink van af, soom.
. Ik was niet echt sarcastisch, ik meende het. Ondanks dat je me helemaal in mootjes gehakt hebt, blijf ik je een leuke gebruikster vinden. En interessant. Leuk als in dat je leuke dingen schrijft, niet wat anders, haha...
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Jammer dat jij het (nog steeds) ziet als ''in mootjes hakken'', ik heb je volgens mij sowieso al vaker verteld dat je het niet zo persoonlijk en negatief moet opvatten, maar dat terzijde. Bedankt dan maar? 
soom
-
- 24919 messages
- 2751 votes
Ik heb je volgens mij sowieso al vaker verteld dat je het niet zo persoonlijk en negatief moet opvatten
. Dat vind ik wel grappig.
Leviwosc
-
- 883 messages
- 335 votes
Ik maak geen onderscheid en lees berichten van iedereen, ongeacht of ze populair zijn of niet.
rokkenjager
-
- 2863 messages
- 1702 votes
Die nieuwe user pippo il buffone heeft af en toe wel geinige recensies. 
(verwijderd)
-
- 118 messages
- 0 votes
Ik moet mijn draad nu gaan vinden, altijd even zoeken om te beginnen.
Ik moet dan nog bijvoorbeeld mijn top 10 maken, gewoon heerlijk de kat uit de boom kijken.
Al heb ik nog niet echt een idee wie nou precies overeenkomt met mijn film smaak overeenkomt, of juist helemaal niet waarmee je prachtige discussies kan voeren, leuke recensies zodat je het zelf niet meer hoeft te verwoorden...
-chevy93
-Elineloves
-Q Jones
-yeyo
Volg ik momenteel wel, soms zijn er wat overeenkomsten, maar af en toe ook niet.
chevy93
-
- 12754 messages
- 1324 votes
soms zijn er wat overeenkomsten, maar af en toe ook niet.
John Lee Hooker
-
- 14934 messages
- 1625 votes
Soom volgt hem dus zwaait hij terug.
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
Soom volgt hem dus zwaait hij terug.
Precies,
zo is het.
Timmy757
-
- 3365 messages
- 598 votes
Oh zo. Vandaar dat ik het niet snapte, ik doe dat nooit, zwaaien als ik wordt gevolgd... Maarja het is dan ook vaak de politie die mij volgt omdat ik zonder licht fiets
.
Minotaures
-
- 7810 messages
- 2535 votes
nieuwe lichten zijn goedkoper dan een boete 
Timmy757
-
- 3365 messages
- 598 votes
Hard wegfietsen is nog goedkoper
.
John Lee Hooker
-
- 14934 messages
- 1625 votes
Misschien volgen ze je wel omdat je een 'gebruiker' bent.
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
Of batterij, als je lamp daar voor hebt tenminste
Chefchenko
-
- 44 messages
- 42 votes
Hoi, ik volg mezelf en iedereen is welkom om dat ook te doen. Soms volg ik ook Zinema...
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
-Elineloves
Volg ik momenteel wel, soms zijn er wat overeenkomsten, maar af en toe ook niet.
Leuk! Ik heb jou volgens mij bij de Saw-reeks gezien, klopt dat? 
kobe bryant fan
-
- 445 messages
- 355 votes
Me my self and i.
En ook nog Elineloves , Chevy(ben derest van zijn naam vergeten
).
Pitakaas
-
- 2962 messages
- 246 votes
Ik volg (als ik me verveel dan) ook weleens chevy93, interessante smaak (vooral voor die leeftijd, en dat is niet denigrerend bedoelt naar andere jongelingen... Of wacht, eigenlijk wel!)
wyatt earp
-
- 5006 messages
- 2631 votes
De enige waar ik af en toe gebruik van maak is jeroentjuhhhh, vanwege zijn goede smaak van horrorfilms
. Verder volg ik eigelijk niet zo veel users.
Tonypulp
-
- 21231 messages
- 4608 votes
De enige waar ik af en toe gebruik van maak is jeroentjuhhhh, vanwege zijn goede smaak van horrorfilms
. Verder volg ik eigelijk niet zo veel users.
. Lees jouw stukjes meestal ook! Onlangs nog bij Bridge to Terabithia, die heb ik toen ook maar eens aangezet, bleek erg leuk
.
wyatt earp
-
- 5006 messages
- 2631 votes
We wonen ook in dezelfde plaats, zal ook wel een factor zijn
. Maar ik vind het altijd wel leuk om je berichten door te lezen
.
neo
-
- 15435 messages
- 10035 votes
Een reeks offtopic berichten verwijderd. Het is niet de bedoeling het gedrag van gebruikers hier te gaan bespreken.
neo
-
- 15435 messages
- 10035 votes
Berichten verplaatst naar De Site > Gebruikers > Hoe kom je aan je nickname?
Spetie
-
- 38871 messages
- 8149 votes
Ik heb een negental gebruikers in mijn lijst staan, die ik om willekeurige reden volg:
HarmjanStegenga (Fijne user met een redelijk gelijkwaardige smaak met wie ik regelmatig contact heb over films)
Erwinner (Misschien wel de user met de droogste humor hier, interessante ideeën, maar over zijn smaak heb ik het maar even niet.
)
Goldenskull (Leuke user, die ook humor heeft en daarnaast een interessante smaak)
Onderhond( zijn mening is vaak niet de mijne, maar heeft enorm veel kennis over de Aziatische cinema, waar ik wel eens gebruik van maak)
Naomi Watts (Heeft een andere smaak, maar kun je fijn mee discussiëren over film en van alles en nog wat)
Co Jackso ( Liefde voor cinema straalt ervan af en heeft een soortgelijke smaak)
The One Ring (Door zijn manier van schrijven kun je zomaar zin in die film krijgen)
MVN2 (Jonge User met een fijne schrijfstijl en een gelijkwaardige filmsmaak)
Film Pegasus (Gelijkwaardige smaak en schrijft ook vaak zijn mening bij de film)
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Me my self and i.
En ook nog Elineloves , Chevy(ben derest van zijn naam vergeten
).
We hebben ongeveer dezelfde cijfers bij films, viel me eerder op.
Dus nu heb je voor zo'n jonge user al helemaal een goede smaak.

Goldenskull
-
- 24398 messages
- 3085 votes
Erwinner (Misschien wel de user met de droogste humor hier, interessante ideeën, maar over zijn smaak heb ik het maar even niet.
)
Je neemt me de woorden uit de mond
. Wel jammer dat Erwinner in een klein dipje lijkt te zitten, hij is toch minder aanwezig (heb ik het idee). En nog bedankt voor het compliment.