- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- Welke gebruiker volg je graag en waarom?
Welke gebruiker volg je graag en waarom?
Erwinner
-
- 33715 messages
- 3079 votes
Ocharme moppie, leg uit, of is het Lad die er de klad in heeft.
Alastor
-
- 2634 messages
- 3018 votes
danuz, gimli f, wolfmanrene, Koekebakker, starbright boy, beavis, Mochizuki Rokuro, Dopke en Querelle zijn namen die ik vaak tegenkom (ofwel met berichtjes, ofwel in de stemmenlijst), wanneer ik een film gezien heb en naar de bijbehorende pagina surf om te stemmen.
Verder lees ik berichten van o.a. sinterklaas, orbit, Onderhond, xgogax en kos geregeld ter vermaak en ben ik benieuwd naar meningen van o.a. JJ_D, Finisterra en Olaf K.
Daarnaast volg ik nog een aantal gebruikers die ik ken van buiten MovieMeter. 
Lad
-
- 5700 messages
- 0 votes
Ocharme moppie, leg uit, of is het Lad die er de klad in heeft.
Wat valt er nu toch uit te leggen. 
Erwinner
-
- 33715 messages
- 3079 votes
Wat valt er nu toch uit te leggen. 
Vrij weinig tot niks waarschijnlijk. 
Wouter
-
- 18718 messages
- 3085 votes
Alhoewel ik qua smaak heel ver verwijderd ben van Onderhond, vind ik hem meestal ook wel geestig om te lezen.
Verder lees ik een aantal liefhebbers van Europese genrefilms, zoals en Quentin, Gotti en Mac Hammer Fan. Van die laatste kijk ook ook vaak even naar zijn toevoegingen.
Lad
-
- 5700 messages
- 0 votes

danuz
-
- 12935 messages
- 0 votes
Kan zowat de lijst van Alastor hierboven copy/pasten..
Alastor, Freud, gimli f, Olaf K, Mochizuki Rokuro, Ramon K, starbright boy, Poisonthewell, Querelle en The Eye zijn op het moment de namen die ik met interesse volg en/of vaak tegenkom. Zal ongetwijfeld nog een aantal vergeten verder. (Dan vergeet ik nog interessante 'dode' users als Bas17, demiurg, nvm e.d..)
En ja, natuurlijk lees ook ik de reviews van Onderhond, je struikelt er bijna over ook 
Lad
-
- 5700 messages
- 0 votes
Jammer dat men Jordy, Kos, Legan en LF hier een beetje vergeet!
Kevin13
-
- 14947 messages
- 0 votes
Jammer dat men Jordy, Kos, Legan en LF hier een beetje vergeet!
Legan is gestopt net zoals LF.
Adrenal
-
- 1381 messages
- 0 votes
Oké maar waarom die "neem ik aan."? Je gebruikt het net zelf en nu zeg je dat je het aanneemt. Niet gemeen (of muggezifterig) bedoeld maar dat is wel een beetje vreemd.
Ramon K
-
- 13575 messages
- 0 votes
In principe zijn alle vaste gebruikers nog interessant hier op MM. Eigenlijk volg ik iedereen nog omdat ik de oude updates gebruik. Ik vind het ook leuk om al die ontwikkelingen in smaakpatroon bij users te constateren. Zo'n Erwinner die anime ontdekt oa. Leuk om te lezen. Jammer dat ie bij Brazil dan weer zo'n rare dingen gaat roepen. 
kos
-
- 46688 messages
- 8845 votes
Eigenlijk volg ik iedereen nog omdat ik de oude updates gebruik.
Dat.
.
Lad
-
- 5700 messages
- 0 votes
Legan is gestopt net zoals LF.
Dan nog.
Kos, Jordy, Legan en LF zijn leden bij wie ik de films ontdek! 
Dan komen Reinbo en Wouter! 
OH blijft interessant toch! 
serpico
-
- 2900 messages
- 491 votes
Ik lees Onderhonds berichten niet zo graag, omdat hij de schoonheid van mijn favorieten niet in kan zien. Ik kan zijn kritiek dan ook meer dan eens niet begrijpen. En daar heb ik niks aan.
Maar ik heb verder niks tegen Onderhond natuurlijk. Ik schrijf overigens sowieso liever recensies dan dat ik ze lees 
BoordAppel
-
- 14274 messages
- 3279 votes
Dat.
.
Zekers. De oude updates heersen.
DVD-T
-
- 15565 messages
- 3123 votes
Ik heb niemand in mijn gebruikers updates zitten, ik lees veel van gebruikers die bij een film posten, die daarnaast ook veel op het forum zijn te vinden. HarmJanStegenga en Spetie volg ik wat meer omdat hun smaak erg dicht bij die van mij ligt. Verder volg ik Reinbo veel (voornamelijk door zijn liefde voor "foute" films) , en lees ik ook graag Onderhond's berichten.
maxcomthrilla kan soms ook zo lekker uit de hoek komen en zijn berichten vind ik dan ook erg leuk om te lezen.Verder nog The One Ring, serpico.En horrorliefhebbers zoals Halcyon, dutchtuga en Die Hard, Willis.Maar zoals gezegd volg ik iedereen(ik hoop dat ik zo niet als een stalker overkom
).En door vele berichten te lezen leer ik zelf ook steeds beter om recensie's bij films te plaatsen, wat me touwens nog steeds niet altijd goed afgaat.
Ramon K
-
- 13575 messages
- 0 votes
Dat vergat ik te melden. Heb nimmer gebruik gemaakt van die optie.
danuz
-
- 12935 messages
- 0 votes
Zijn er dan ook users die de 'oude updates' niet meer gebruiken? Ik doe overigens niet aan user updates, vind het veels te leuk om die hele lijst door te struinen 
BoordAppel
-
- 14274 messages
- 3279 votes
Zo'n beetje iedereen. Ik weet niet hoeveel mensen de oude updates hebben behouden.
Respekked
-
- 6286 messages
- 1228 votes
Wat zijn de 'oude updates'? Voor het jaar 2005 of?
Erwinner
-
- 33715 messages
- 3079 votes
Die zou ik ook wel willen hebben, bij sommige films staat te weinig leesvoer!
BoordAppel
-
- 14274 messages
- 3279 votes
Van lang geleden inderdaad. In plaats van het huidige update systeem kreeg je alle berichten sinds je vorige update gewoon onder elkaar te zien. Ze verdwenen toen de site groter begon te worden en die methode te zwaar werd. Alleen de mensen die aangaven ze liever te willen behouden konden er nog gebruik van maken.
danuz
-
- 12935 messages
- 0 votes
Oke, die gebruik ik dus niet. Ik dacht dat men met 'oude updates' doelde op de reguliere updates, en met nieuwe op de gebruikers updates. En ik nog denken dat ik van de oude stempel was

Erwinner
-
- 33715 messages
- 3079 votes
Is daar wel aan te komen dan via de mods?
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
ik heb enkel OH in mijn updates staan omdat hij lekker tegendraads os en ik dol ben op de discussies die hij uitlokt. Past een beetje bij mijn liefde voor foute films.
Ik maak overigens nooit gebruik van mijn update users. Ik lees graag de posts van Dutchtuga en Halycon vanwege hun voorliefde voor horror en Sinterklaas en niethie omdat ik het leuk vind te lezen hoe ze film uit 'mijn tijdperk' ontdekken.
Efin da's wat ik me nu zo even bedenk.
sinterklaas
-
- 11813 messages
- 3316 votes
Ondek ik dit topic voor het eerst en word mijn naam er toevallig ook nog 2 keer in gebruikt. 
Vielen dank Reinbo en Alastor.