• 178.145 movies
  • 12.218 shows
  • 33.989 seasons
  • 647.196 actors
  • 9.373.663 votes
Profile

MovieMeter pakketservice

The One Ring

• 29974 messages
  • 4109 votes

neo wrote:

De pakketservice is eigenlijk bedoeld voor moeilijke verkrijgbare/bijzondere titels. Die eerste drie zijn dat totaal niet.

Als ik het goed heb is Rebecca maar heel kort in de handel geweest in Nederland, voordat hij er wegens rechtenproblemen uitgehaald werd. Zelf heb ik hem op tijd gekocht, maar makkelijk te vinden is hij volgens mij niet. Wellicht zelfs Hitchcocks slechtst gedistibueerde film in Nederland.

Uprising kan ik vinden in het relatief kleine aanbod van mijn regionale videotheek. Nou kunnen we één videotheek niet als maatstaaf nemen voor alle videotheken, maar is die film werkelijk lastig te vinden?

Army in the Shadows heeft duidelijk mijn voorkeur.

Reservoir Dogs

• 1393 messages
  • 819 votes

neo wrote:

De pakketservice is eigenlijk bedoeld voor moeilijke verkrijgbare/bijzondere titels. Die eerste drie zijn dat totaal niet.

Is dat zo? Dat mag jij me even vertellen waar Army in the Shadows te vinden is. En de rest van de titels.

Lars

• 384 messages
  • 1768 votes

The One Ring wrote:

(quote)

Als ik het goed heb is Rebecca maar heel kort in de handel geweest in Nederland, voordat hij er wegens rechtenproblemen uitgehaald werd. Zelf heb ik hem op tijd gekocht, maar makkelijk te vinden is hij volgens mij niet. Wellicht zelfs Hitchcocks slechtst gedistibueerde film in Nederland.

Uprising kan ik vinden in het relatief kleine aanbod van mijn regionale videotheek. Nou kunnen we één videotheek niet als maatstaaf nemen voor alle videotheken, maar is die film werkelijk lastig te vinden?

Army in the Shadows heeft duidelijk mijn voorkeur.

Als je de Internet en winkels afkijkt is Uprising redelijk slecht te tot niet te krijgen (alleen Regio 1 soms nog) en Videotheek hier kijkt hebben helemaal geen aanbod als ouder dan 2 jaar is. Dus zal per plaats verschillen.

Rebecca kwam ik inderdaad op omdat het zo slecht gedistibueerde film is net als Dial M for Murder (1954) in Nederland.

Army in The shadows kan via internet makkelijk an komen maar Winkels en videotheek laten dan afweten en dacht dat criteria was als daar niet zouden liggen.

Lars

• 384 messages
  • 1768 votes

Reservoir Dogs wrote:

(quote)

Is dat zo? Dat mag jij me even vertellen waar Army in the Shadows te vinden is. En de rest van de titels.

Hoi van 5 titels die in me lijstje staan kan ik inderdaad ook niet veel vinden.

er is 1 uitzondering die wel via internet krijgen is:

ARMY IN THE SHADOWS

DVD Outlet - dvdoutlet.nl

Army In The Shadows | Dvd | 5050582382099 - Cosmox

(ik noem deze internet winkels omdat ze vaak uitleveren als ze op site staan dat kan meeste internet-shops ni zeggen)

Maar voldoet nog altijd wel aan deze criteria:

2. Alleen zeldzame / moeilijk te verkrijgen titels komen in aanmerking om opgenomen te worden in de verzendlijst. Dit zijn titels die niet of nauwelijks te verkrijgen zijn in de reguliere videotheek.

Het maakt niet uit of de film gewoon te koop is in (online) winkels. Daar wordt niet naar gekeken!

Bas I.

• 461 messages
  • 4 votes

Bas I. wrote:

Is er misschien iemand die een film van Theo Angelopoulos in de pakketservice wil doen? Ik doel dan op een andere film dan O Thiasos, die momenteel al in de pakketservice zit. Zijn werk lijkt me interessant, maar is moeilijk te krijgen en ik vind het te lange films om te pindakazen.

Niemand?

Erwinner

• 33715 messages
  • 3079 votes

What you see is what you get.

Kraay

• 6190 messages
  • 1474 votes

Ik wil Braindead wel!

Bart Simpson

• 2153 messages
  • 0 votes

neo wrote:

Uprising is niet makkelijk te krijgen hoor. Hij wordt iig niet meer bij de FRS, bol.com, Vanleest verkocht. Ik heb de film ook niet zien liggen bij de mediamarkt. Dus die film is het wel waard..

neo

• 15435 messages
  • 10035 votes

Voor wie allemaal reageert op mijn bericht; Lars heeft de titels in zijn oorspronkelijke bericht, waarop ik reageerde, veranderd.

Mads Smikkelsen

• 525 messages
  • 2977 votes

Wie Oh wie kan mij via de pakketservice helpen aan films met Mads Mikkelsen???? Mijn voorkeur gaat voornamelijk uit naar;

- Bleeder

- Edderkoppen

- Nu / Now !!!!!!!!!!!!!!!!!

- Prague met NL ondertiteling

- Exit

- Flammen & Citronen

- Mona's world

- Vildspor

(P.S. ik heb de Pusher Trilogie in de aanbieding voor de pakketservice)

Groeten

Mads Smikkelsen

• 525 messages
  • 2977 votes

In De Site > MovieMeter pakketservice > Pusher-Trilogie geplaatst:

Ik ben in het bezit van de Pusher-Trilogie v. regisseur Nicolas Winding Refn, is er belangstelling voor via de pakketservice??

Erwinner

• 33715 messages
  • 3079 votes

Moet deel 2 en 3 nog zien!

Querelle

• 6548 messages
  • 4894 votes

Doen! Vooral deel drie is een meesterwerk

Kraay

• 6190 messages
  • 1474 votes

Heel graag!

Querelle

• 6548 messages
  • 4894 votes

Er was in ieder geval wel interesse voor de pusher trilogie, maar mensen zijn op vakantie of hebben een MM afkick periode. Rokuro had er ook interesse naar.

Fikret8

• 6170 messages
  • 4233 votes

Ik heb op iets langere termijn ook wel interesse aangezien er op dit moment al een heleboel interessante titels in omloop zijn gebracht.

Reinbo

• 70660 messages
  • 0 votes

Mads Smikkelsen wrote:

In De Site > MovieMeter pakketservice > Pusher-Trilogie geplaatst:

Ik ben in het bezit van de Pusher-Trilogie v. regisseur Nicolas Winding Refn, is er belangstelling voor via de pakketservice??

Zeker, moet ook deel 2 & 3 nog zien.

Mescaline

• 7089 messages
  • 3224 votes

Iemand die misschien Eraserhead wilt uitlenen in dit topic?

Eerste keer dat ik hier gebruik van maak, maar aangezien de film alleen duur via import te krijgen is (20 euro) wil ik de film eerst zien voor dat ik deze koop, dus als iemand deze wilt uitlenen let me know!

Denk dat er ook vast wel meer mensen zijn die deze film nog willen zien

Pastichio Rocker

• 6344 messages
  • 0 votes

Kan een mod misschien XfofaXX even vragen waar ie Vinyan nou naar toe heeft gestuurd: Montorsi of mij? Meneer reageert niet op mijn PM van 6 augustus terwijl hij wel daarna nog online is geweest. En de film is ook nog nergens gearriveerd.

Fikret8

• 6170 messages
  • 4233 votes

Mescaline wrote:

Iemand die misschien Eraserhead wilt uitlenen in dit topic?

Eerste keer dat ik hier gebruik van maak, maar aangezien de film alleen duur via import te krijgen is (20 euro) wil ik de film eerst zien voor dat ik deze koop, dus als iemand deze wilt uitlenen let me know!

Denk dat er ook vast wel meer mensen zijn die deze film nog willen zien

Hier wacht ik inderdaad ook al een paar jaar op. Wordt vast nog wel een keer in omloop gebracht.

Reinbo

• 70660 messages
  • 0 votes

Ik heb enkel de boxset van Lynch.com. Maar die past niet door de brievenbus.

Kraay

• 6190 messages
  • 1474 votes

Ik wil m wel rondsturen, als er nog meer mensen voor te vinden zijn.

Mochizuki Rokuro

• 18942 messages
  • 16349 votes

Bas I. wrote:

Is er misschien iemand die een film van Theo Angelopoulos in de pakketservice wil doen? Ik doel dan op een andere film dan O Thiasos, die momenteel al in de pakketservice zit. Zijn werk lijkt me interessant, maar is moeilijk te krijgen en ik vind het te lange films om te pindakazen.

Bas I. wrote:

Niemand?

Ik weet niet aan welke DVD-release van Angelopoulos je dan zelf dacht. Probleem is dat zijn films nauwelijks op DVD zijn verschenen. Naast O Thiasos is er volgens mij alleen van Eleni een DVD te verkrijgen op een eenvoudige (legale) manier. Dus ik denk niet dat het een kwestie is van niet willen.

Mads Smikkelsen wrote:

Querelle wrote:

Er was in ieder geval wel interesse voor de pusher trilogie, maar mensen zijn op vakantie of hebben een MM afkick periode. Rokuro had er ook interesse naar.

Hier heb ik dus nog wel belangstelling voor, maar wanneer komt die film dan ook echt in roulatie? Het blijft toch wel lang stil nu... Volgens mij werd-ie in maart al aangekondigd.

Querelle

• 6548 messages
  • 4894 votes

hey, welcome back

Mescaline

• 7089 messages
  • 3224 votes

Kraay wrote:

Ik wil m wel rondsturen, als er nog meer mensen voor te vinden zijn.

Hoop het! ben erg benieuwd naar de film!

Sowieso samen met mij al 2 mensen benieuwd naar

Wil zelf graag deze film onder de aandacht brengen:

Caught on a Train (1980)

Maar alleen users die hier al langer zitten en die ik vertrouw mogen van mij op de lijst,

Wil deze film rondsturen omdat schijnbaar niemand deze zeer ondergewaardeerde film kent hier

Querelle

• 6548 messages
  • 4894 votes

Als je een select groepje wilt, kun je hem ook via pm rondsturen.

Erwinner

• 33715 messages
  • 3079 votes

Ik moet Eraserhead ook nog steeds zien.

Bas I.

• 461 messages
  • 4 votes

Mochizuki Rokuro wrote:

Ik weet niet aan welke DVD-release van Angelopoulos je dan zelf dacht. Probleem is dat zijn films nauwelijks op DVD zijn verschenen. Naast O Thiasos is er volgens mij alleen van Eleni een DVD te verkrijgen op een eenvoudige (legale) manier. Dus ik denk niet dat het een kwestie is van niet willen.

Ik dacht dat iemand misschien wel een van de Griekse DVD's had? Die hebben Engelse ondertitels, als het goed is. Verschenen zijn:

- Days Of 36

- Eternity And A Day

- Landscape In The Mist

- The Suspended Step Of The Stork

- Ulysses' Gaze

Bron

Helaas zijn ze of niet meer verkrijgbaar of erg duur. Vandaar mijn verzoek.

Mochizuki Rokuro

• 18942 messages
  • 16349 votes

Ik had van iemand begrepen dat dat geen geweldige uitgaven waren, maar lees nu dat dat juist wel een goede serie is. Maar inderdaad duur of OOP. Dus ik denk niet dat iemand die in de pakketservice wil stoppen. Al vraag ik me al helemaal af of iemand ze überhaupt in bezit heeft hier. Ik vrees dat je pech hebt...

Bas I.

• 461 messages
  • 4 votes

Mochizuki Rokuro wrote:

Ik had van iemand begrepen dat dat geen geweldige uitgaven waren, maar lees nu dat dat juist wel een goede serie is. Maar inderdaad duur of OOP. Dus ik denk niet dat iemand die in de pakketservice wil stoppen. Al vraag ik me al helemaal af of iemand ze überhaupt in bezit heeft hier. Ik vrees dat je pech hebt...

Ja, ik dacht al zoiets maar ik kan het altijd proberen, toch? Dan maar aan de pindakaas.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.