- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- Bij welke film(s) ben je in slaap gevallen?
Bij welke film(s) ben je in slaap gevallen?
mrwhite
-
- 1521 messages
- 3499 votes
Review van "The Fellowship of the Ring" heb ik in drie keer moeten bekijken ben tot 2 maal toe in slaap gevallen.
BenicioDelToro
-
- 4178 messages
- 1391 votes
Ik heb regelmatig van die periodes dat ik tijdens een film die langer duurt dan anderhalf uur - en dat zijn de meeste - gewoon tien à twintig minuten mis omdat in even in slaap ben gedoezeld. Dat ligt dan vaak niet aan de film, maar aan mij. Dan ben ik gewoon te moe. Daarentegen heb ik ook periodes dat ik met gemak een film van drie uur af kan kijken en er daarna gewoon nóg eentje ga kijken. Het hangt er dus maar net van af...
MaartenF
-
- 112 messages
- 2426 votes
Er is een film bijgekomen waarbij ik in slaap viel:
Watchmen (2009)
Ongelooflijk... Ik heb zelden een film gezien met zo'n oninteressant verhaal en zulke oninteressante personages. Na anderhalf uur viel ik in slaap en ik heb de film ook niet afgekeken.
Brix
-
- 19675 messages
- 5113 votes
Review van "The Fellowship of the Ring" heb ik in drie keer moeten bekijken ben tot 2 maal toe in slaap gevallen.
Gebeurde mij tot twee keer toe (!) tijdens het gedeelte van de film dat zich afspeelde in het dorp van de Hobbits (en de film was nog maar net bezig!) en beide keren nog wel in de bioscoop !

Daarna verder geen "indut-momenten" meer gehad.
Bij het derde bioscoopbezoek gelukkig ook bij die scènes wakker gebleven.
ibendb
-
- 5034 messages
- 3212 votes
Ik val zelden in slaap tijdens films. Daarvoor zie ik ze te graag.
Er zijn maar 3 films waar ik bij in slaap ben gevallen:
-Death Race (ik was gewoon moe)
-Mary and Max
-Justin Bieber's Never Say Never
Mijn pa slaapt wel veel tijdens films. Ik wou hem eens Avatar laten zien (met de surround boxen vollen bak) en hij viel toch in slaap! Hij heeft gewoon een vermoeiende job. Ik kan hem dit gewoon niet kwalijk nemen...

Minotaures
-
- 7810 messages
- 2534 votes
Afgelopen tijd vaak van die 'even m'n ogen rusten' momenten gehad. Maar dat is meestal bij een 2de film en dan tegen een uur of 2. Maar ik ben een lichte slaper en kan door een klein geluid wakker worden, dus als er bij een scène gepraat ofzo wordt ben ik meteen weer wakker.
Er is, tot zover ik me kan herinneren, geen film waar ik in slaap ben gevallen omdat het saai was. 2 of 3 gevallen omdat ik hooguit moe was. Dat had ik een keer met Predator, die werd samen met een andere film de hele avond gedraaid op een speciale kanaal en bij de 2de keer dat ik hem zag viel ik van moeheid in slaap.
mrmojorisin123
-
- 1869 messages
- 1808 votes
Friday & Eternal Sunshine of the Spotless Mind
korenbloem02
-
- 708 messages
- 1781 votes
teveel om op te noemen (zelfs bij enkele persoonlijke favorieten
Gizzmann
-
- 5617 messages
- 2839 votes
There Will Be Blood
Sure, ik was moe, maar ik had echt verwacht dat ik dit helemaal geweldig ging vinden. Goede films houden mij meestal wel wakker.
mrmojorisin123
-
- 1869 messages
- 1808 votes
There Will Be Blood
Sure, ik was moe, maar ik had echt verwacht dat ik dit helemaal geweldig ging vinden. Goede films houden mij meestal wel wakker.
Ik eis een herziening, het is echt een prachtige film 
Minotaures
-
- 7810 messages
- 2534 votes
Het is ook een slechte film.
Uit mijn kijk-ervaring dan.
Gizzmann
-
- 5617 messages
- 2839 votes
Herziening komt er zeker nog wel eens van. De dag erna heb ik hem wel af gekeken, maar ik kon me zelf er niet toe zetten weer helemaal vanaf het begin te beginnen. Maar dat is natuurlijk wel de ideale manier om het te bekijken dus ik geef hem zeker nog eens een eerlijke kans.
TragieStar.*
-
- 3473 messages
- 1621 votes
Ik val zelden in slaap tijdens films. Daarvoor zie ik ze te graag.
Er zijn maar 3 films waar ik bij in slaap ben gevallen:
-Death Race (ik was gewoon moe)
-Mary and Max
-Justin Bieber's Never Say Never
Mijn pa slaapt wel veel tijdens films. Ik wou hem eens Avatar laten zien (met de surround boxen vollen bak) en hij viel toch in slaap! Hij heeft gewoon een vermoeiende job. Ik kan hem dit gewoon niet kwalijk nemen...
Mijn vader precies hetzelfde
Al viel hij bij Avatar dan weer niet in slaap.
runrunrun
-
- 65 messages
- 64 votes
1 keer gebeurd in de bioscoop en dat was nog wel bewust, het was halverwege 'De Gelukkige Huisvrouw' toen deed ik de oordopjes van mijn ipod in en ben ik gaan slapen.
BlueVelvet
-
- 1316 messages
- 785 votes
Ik wil nog wel eens een film opzetten na 1 uur 's nachts. Als de film dan niet erg boeiend is, of traag, kan het lastig zijn de ogen open te houden. Bij The Constant Gardner had ik dit. En bij Schindler's List. En bij Nora Inu.
Gizzmann
-
- 5617 messages
- 2839 votes
Bij The Constant Gardener kan ik het maar al te goed begrijpen 
Combustibility
-
- 1287 messages
- 345 votes
Ik heb dat bij redelijk veel films omdat ik meestal voor het slapen gaan nog ff een filmpje wil kijken. Vaak merk ik dat ik dit dan niet red en dat m´n ogen dicht vallen 
VHS1975
-
- 348 messages
- 70 votes
eergisteren bij RANGO.
Echt waar dat was de eerste film waarbij ik in slaap viel
jumpstylemovie
-
- 6225 messages
- 1221 votes
A Bridge to Far is de enige waarbij ik in slaap ben gevallen. Hij was niet eens zo slecht...
Minotaures
-
- 7810 messages
- 2534 votes
Dan moest je gewoon moe zijn, want qua oorlog is het een uitstekend film. Maar wel een beetje aan de lange kant, dat dan weer wel.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Laatste keer was bij Conan, in de bioscoop, waar het geluid knoerhard stond.
brujeria
-
- 215 messages
- 0 votes
crouchin tiger hidden dragon (ofzo)
wat een bagger
voor de rest doet zo'n beetje elke actiefilm/macho/snellebeelden film het ook wel
herder
-
- 425 messages
- 0 votes
There Will Be Blood
Ik ook, maar ik was toen te moe, dus kwam niet door de film:P
tommykonijn
-
- 5139 messages
- 2356 votes
Love Actually zag ik voor het eerst toen ik 10 was ofzo. Ik begon te geloven dat er een vloek heerste op de VHS van die film, gezien ik drie keer op precies hetzelfde punt in slaap was gevallen. Uiteindelijk maar een paar jaar links laten liggen. Toen ik hem daarna terugzag werd het mijn favoriete feel-good movie 
ibendb
-
- 5034 messages
- 3212 votes
In de bioscoop (schande!)
- The Broken Circle Breakdown: Hij was zo saai en ik vond 'm gewoon niet leuk. Nu heb ik 'm nogmaals bekeken en ik vind de film erg goed.
- The Avengers: Bij het eindgevecht in New York. Het mooiste deel gemist.
Thuis:
- Daens: Gewoon slechte saaie film.
- Fast & Furious: Ik was moe
Layla!
-
- 175 messages
- 276 votes
Apocalypto! En het was gewoon in de middag.. Lukte me niet om wakker te blijven 
Morgen poging 2!
MRDammann
-
- 661 messages
- 3560 votes
Mensen lachen me waarschijnlijk uit, maar ik heb niks meegekregen van the Thing van John Carpenter
Ik was waarschijnlijk moe.
En nog een andere film, over een Zwitsers bergdorpje, maar kort daarvoor was ik van de trap gevallen zal wel daardoor komen.