- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- Even voorstellen
Even voorstellen
Kevin13
-
- 14947 messages
- 0 votes
Welkom Vonnie en veel plezier op MovieMeter! 
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3632 votes
Welkom Vonnie, en alvast van harte gefeliciteerd met je verjaardag!
TinkerTex
-
- 312 messages
- 312 votes
Hoi iedereen,
Mijn naam is Stefan en wilde me wel even voorstellen eerst. Ik ben 23 jaar, studeer aan het HKU, eerstejaars audio visual media, en ben groot filmliefhebber.
Ik ben groot horrorfan. Mijn favoriete film is DAWN OF THE DEAD (1978), maar ook van andere genres. Ik kijk ook allerlei soorten films (m.u.v. die romantische komedies met Adam Sandler..). Vind de grensverleggende cinema het meest interessant. Momenteel ben ik bezig met het oeuvre van Jean-Luc Godard.
Ben daarnaast ook zeer geïnteresseerd in geschiedenis. Oorlogsgeschiedenis van de 20e eeuw vind ik boeiend en natuurlijk ook de films daarover. Films als ALL QUIET ON THE WESTERN FRONT (1930) en COME AND SEE vind ik sterke voorbeelden.
Als je meer wilt weten, moet je dat maar vragen!
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3632 votes
Hey Stefan,
Veel plezier @ MM, en interessant verhaal over jezelf zeg! 
Brix
-
- 19701 messages
- 5136 votes
Hallo en welkom TinkerTex.
(en ik ben zeer benieuwd naar de verklaring van je MM nickname
)
(paardenliefhebber?)
mich30
-
- 3 messages
- 0 votes
Goede avond allemaal,
wil me even voorstellen,ben michel en sinds gisteren heb ik me aangemeld op moviemeter.Ik keek al vaak op de site voor reacties en meningen van mensen over bepaalde films. Gisteren dacht ik laat ik maar een account aanmaken dan kan ik meedoen met de discussies en ook me mening geven over films want ben een echte film liefhebber.Verder ben ik sportief en geniet van het leven(lekker algemeen maar klopt wel haha)... Voor de rest zie ik wel wat er hier op me afkomt voor forumberichten.
Doei doei
Groeten Michel
JDSsmetje
-
- 6568 messages
- 2327 votes
Welkom Michel Welke soort films zie je zoal graag (mainstream of eerder een alternatieve film) ?
mich30
-
- 3 messages
- 0 votes
Hoi JDSsmetje,
ik kijk eigenlijk van alles behalve SF en Romantische films (noem ze ook vrouwen films haha) maar verder vind ik veel leuk,komedy,actie,thrillers.... Maar net waar ik zin in heb op dat moment. en jij?
JDSsmetje
-
- 6568 messages
- 2327 votes
Ach ja, ok. Ik kijk vaak naar films met een realistische en vaak choquerende thematiek, die hun kwaliteiten halen van een schitterende vormgeving. Ruimer gezien overwegend drama.
TinkerTex
-
- 312 messages
- 312 votes
Bedankt allemaal
Hallo en welkom TinkerTex.
(en ik ben zeer benieuwd naar de verklaring van je MM nickname
)
(paardenliefhebber?)

@Michel: welkom!
Tonypulp
-
- 21231 messages
- 4608 votes
Ach ja, ok. Ik kijk vaak naar films met een realistische en vaak choquerende thematiek, die hun kwaliteiten halen van een schitterende vormgeving. Ruimer gezien overwegend drama.
. Kun jij wel waarderen denk ik
ik vond 'm zelf fantastisch.
JDSsmetje
-
- 6568 messages
- 2327 votes
. Kun jij wel waarderen denk ik
ik vond 'm zelf fantastisch.
DVD-T
-
- 15565 messages
- 3129 votes