• 179.448 movies
  • 12.317 shows
  • 34.175 seasons
  • 650.342 actors
  • 9.402.435 votes
Profile

Even voorstellen

DeCol

• 7009 messages
  • 3036 votes

Welkom Jeffrey en Oenoemoenoe!

JDSsmetje

• 6568 messages
  • 2327 votes

Welkom

kappeuter (crew films)

• 74673 messages
  • 5987 votes

Berichten van en berichten over definitief gebande user verwijderd.

606

• 23882 messages
  • 12287 votes

Welkom Jeffrey en Oenoemoenoe!

speranza

• 24668 messages
  • 0 votes

Welcome!

narva77 (crew films)

• 12737 messages
  • 6543 votes

Het is "oemoemenoe", en niet oenoemenoe.

Dat is Zeeuws voor "hoe moeten we nu?".

En zo heet de Rugby-club in Middelburg

En ja, ze zeggen het óók in "Wilde Mossels".

Anyway, welkom oemoemenoe

Bo0g

• 2 messages
  • 0 votes

Hoi,

Ik heb me op aanraden van een member die hier reeds actief is geregistreerd. Mijn naam is Kristof Boghe, ben 18 jaar oud, student en mijn enige passie is film. Sja, wat moet ik nog meer zeggen? Ik hoop dat het hier een beetje interessant is, that's all.

13woutie13

• 4384 messages
  • 0 votes

welkom kristof (Bo0g)

veel plezier

Morgana7

• 1392 messages
  • 568 votes

Welkom Kristof!

Bo0g

• 2 messages
  • 0 votes

Dank je woutie en Morgana.

DVD-T

• 15565 messages
  • 3129 votes

Welkom Kristof, veel plezier op MM .

DeCol

• 7009 messages
  • 3036 votes

Welkom Kristof!

soom

• 24923 messages
  • 2755 votes

Welkom, veel plezier.

Arrakis

• 41 messages
  • 1298 votes

Hoi,

Ik ben Cyril, 27 jaar en woon in Tilburg. Ik bezoek moviemeter al jaren, maar eigenlijk alleen om films op te zoeken en soms wat topics door te nemen. Had al een oude account, maar heb me nu opnieuw geregistreerd en ben ook voornemens om wat te posten.

Ben een fan van films en van lijstjes, dus moviemeter is dan natuurlijk een ideale combinatie. Ik heb ook al jaren een excel bestand met films die ik heb gezien inclusief een cijfer. Dus de vertaling naar de sterren hier is dan snel gemaakt.

Mijn nick is Arrakis. Ben dus een fan van Frank Herbert's Dune.

Het boek is fantastisch, de film van David Lynch is echt cult en de 2 miniseries zijn ook erg goed. Verder ben ik van de happy hardcore generatie, dus Dune was toen ook een van mijn favorieten!.. Million Miles from Home, Hardcore Vibes, etc. Verder was Dune ook een van de eerste games die ik speelde op de PC. Eigenlijk vind ik dus alles goed rondom Dune

Mijn favoriete film genres zijn thrillers, oorlogfilms, science fiction en fantasy.

narva77 (crew films)

• 12737 messages
  • 6543 votes

Hartelijk welkom Bo0g en Arrakis!

13woutie13

• 4384 messages
  • 0 votes

Welkom arrakis.

altijd leuk om dan gelijk de top 10 te kunnen zien, geeft je een licht beeld waarvan iemand een beetje houdt.

DVD-T

• 15565 messages
  • 3129 votes

Welkom Cyril .

Morgana7

• 1392 messages
  • 568 votes

Welkom Arrakis!

speranza

• 24668 messages
  • 0 votes

Welkom Arrakis!

Elineloves

• 24071 messages
  • 3632 votes

Arrakis, welkom!

Pastichio Rocker

• 6344 messages
  • 0 votes

Arrakis wrote:

Hoi,

Ik ben Cyril, 27 jaar en woon in Tilburg. Ik bezoek moviemeter al jaren, maar eigenlijk alleen om films op te zoeken en soms wat topics door te nemen. Had al een oude account, maar heb me nu opnieuw geregistreerd en ben ook voornemens om wat te posten.

Ben een fan van films en van lijstjes, dus moviemeter is dan natuurlijk een ideale combinatie. Ik heb ook al jaren een excel bestand met films die ik heb gezien inclusief een cijfer. Dus de vertaling naar de sterren hier is dan snel gemaakt.

Mijn nick is Arrakis. Ben dus een fan van Frank Herbert's Dune.

Het boek is fantastisch, de film van David Lynch is echt cult en de 2 miniseries zijn ook erg goed. Verder ben ik van de happy hardcore generatie, dus Dune was toen ook een van mijn favorieten!.. Million Miles from Home, Hardcore Vibes, etc. Verder was Dune ook een van de eerste games die ik speelde op de PC. Eigenlijk vind ik dus alles goed rondom Dune

Mijn favoriete film genres zijn thrillers, oorlogfilms, science fiction en fantasy.

Jezus kerel, dat is lang geleden! Hoe is 'ie nu? Echt grappig dat je je nu eindelijk hebt geregistreerd. De laatste keer dat ik je heb gesproken moet alweer 5-6 jaar geleden zijn. Ik zei toen nog: registreer je nou eens op MovieMeter! Maar geeft verder niks hoor; heb het zelf ook pas in 2007 aangedurfd om een profiel aan te maken. Maar hopelijk vermaak je je een beetje; genoeg gekken hier!

clockwork72

• 2784 messages
  • 1755 votes

genoeg gekken hier!

Spreek voor jezelf.

Welkom Cyriel

sinterklaas

• 11821 messages
  • 3321 votes

Welkom Cyriel!

DeCol

• 7009 messages
  • 3036 votes

Welkom Cyril!

Adentro

• 63 messages
  • 458 votes

Hallo MM'ers,

ik ben Marijke uit Amsterdam. Al jaren filmgek en voor mijn werk mag ik af en toe een filmrecensie schrijven. Dat is nou nog eens van je hobby je werk maken, dacht ik zo (De 22ste ga ik naar de persvoorstelling van District 9, ben erg benieuwd.)

Heb een top 10 op mijn profiel geplempt, maar vind dat eigenlijk heel lastig. Het is net als wanneer iemand vraagt: wat is je favoriete liedje? Ligt helemaal aan mijn stemming. Ik zou makkelijk nog een top 10 kunnen maken waar ik het op een ander moment weer helemaal mee eens ben, met bijvoorbeeld Heat en The Departed er in. En Bridget Jones natuurlijk!

Van de week was ik ziek thuis, en had ik zin in wijvenfilms zoals P.S. I love you, die me overigens goed is bevallen. Maar ik kan ook genieten van ouderwetse actie of een mooie arthouse film. Het enige genre wat ik altijd oversla, is horror. Simpelweg omdat ik dan niet meer kan slapen. Ik vond de Sixth Sense al horror genoeg en The Shining heb ik overdag gekeken met alle lampen aan. Aan The Blair Witch Project ga ik niet eens beginnen.

Ik heet Adentro op het forum, omdat ik Mar Adentro zo'n geweldige film vond. Dit schreef ik erover op het forum:

De scene waarin hij in zijn dromen uit zijn bed stapt, zijn bed opzij schuift, een aanloop neemt, uit het raam springt en over een bos naar de zee vliegt, staat in mijn geheugen gegrift. Poetisch, wonderschoon, onvergetelijk...

Nu weten jullie wat meer van mij!

Groetjes Marijke/Adentro

speranza

• 24668 messages
  • 0 votes

Van harte welkom Marijke!

kappeuter (crew films)

• 74673 messages
  • 5987 votes

Welkom!

Materny

• 10188 messages
  • 1026 votes

Adentro wrote:

The Shining heb ik overdag gekeken met alle lampen aan.

wyatt earp

• 5006 messages
  • 2654 votes

Van harte welkom op MM.

Kr!kke

• 5394 messages
  • 2568 votes

Welkom Adentro!

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.