- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- Even voorstellen
Even voorstellen
IcU
-
- 6783 messages
- 3051 votes
@ IcU: Ja klopt, welke richting doe je?
Ik doe de filmopleiding. Zit op de Witte de Withstraat, dus niet op het hoofdgebouw 
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3632 votes
En ehm.. ook welkom Onweersvlieg natuurlijk 
The Oceanic Six
-
- 60513 messages
- 4107 votes
Probeer eens de juiste tekens voor de smiles op Moviemeter te vinden....
Valura
-
- 29 messages
- 83 votes
Ik zal me ook even voorstellen (hier leek me de meest logische plaats).
Ik ben 21, kunststudente en ik ben verslingerd aan alles wat ook maar ruikt naar horror. Ik hou van comics, boeken en uiteraard films (horror, fantasy, (jaren 80) actie, experimentele dingen, Britse Comedy en van tijd eens een drama). Ik ben geen fan van Amerikaanse comedy en animatiefilms.
Nu hebben jullie toch een beetje een beeld van me, als er nog vragen zouden zijn, stel ze gerust.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3632 votes
Welkom Valura, leuk dat je jezelf meteen zo uitgebreid voorstelt
Veel plezier op MM!
Kraay
-
- 6190 messages
- 1475 votes
Welkom Heleen, mooie top-10 met Trainspotting en Eraserhead 
The Oceanic Six
-
- 60513 messages
- 4107 votes
Ik zal me ook even voorstellen (hier leek me de meest logische plaats).
Ik ben 21, kunststudente en ik ben verslingerd aan alles wat ook maar ruikt naar horror. Ik hou van comics, boeken en uiteraard films (horror, fantasy, (jaren 80) actie, experimentele dingen, Britse Comedy en van tijd eens een drama). Ik ben geen fan van Amerikaanse comedy en animatiefilms.
Nu hebben jullie toch een beetje een beeld van me, als er nog vragen zouden zijn, stel ze gerust.
Welkom! Goede smaak ook met oa Terminator 2 en nog een stel toppers in je top 10. En je favoriete genres spreken me ook erg aan, buiten fantasy waarmee ik minder heb.
Horror is inderdaad geweldig, ik zie ze ook altijd erg graag.
otherfool
-
- 18537 messages
- 3404 votes