- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- Even voorstellen
Even voorstellen
IcU
-
- 6783 messages
- 3051 votes
@ IcU: Ja klopt, welke richting doe je?
Ik doe de filmopleiding. Zit op de Witte de Withstraat, dus niet op het hoofdgebouw 
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3632 votes
En ehm.. ook welkom Onweersvlieg natuurlijk 
The Oceanic Six
-
- 60513 messages
- 4107 votes
Probeer eens de juiste tekens voor de smiles op Moviemeter te vinden....
Valura
-
- 29 messages
- 83 votes
Ik zal me ook even voorstellen (hier leek me de meest logische plaats).
Ik ben 21, kunststudente en ik ben verslingerd aan alles wat ook maar ruikt naar horror. Ik hou van comics, boeken en uiteraard films (horror, fantasy, (jaren 80) actie, experimentele dingen, Britse Comedy en van tijd eens een drama). Ik ben geen fan van Amerikaanse comedy en animatiefilms.
Nu hebben jullie toch een beetje een beeld van me, als er nog vragen zouden zijn, stel ze gerust.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3632 votes
Welkom Valura, leuk dat je jezelf meteen zo uitgebreid voorstelt
Veel plezier op MM!
Kraay
-
- 6190 messages
- 1475 votes
Welkom Heleen, mooie top-10 met Trainspotting en Eraserhead 
The Oceanic Six
-
- 60513 messages
- 4107 votes
Ik zal me ook even voorstellen (hier leek me de meest logische plaats).
Ik ben 21, kunststudente en ik ben verslingerd aan alles wat ook maar ruikt naar horror. Ik hou van comics, boeken en uiteraard films (horror, fantasy, (jaren 80) actie, experimentele dingen, Britse Comedy en van tijd eens een drama). Ik ben geen fan van Amerikaanse comedy en animatiefilms.
Nu hebben jullie toch een beetje een beeld van me, als er nog vragen zouden zijn, stel ze gerust.
Welkom! Goede smaak ook met oa Terminator 2 en nog een stel toppers in je top 10. En je favoriete genres spreken me ook erg aan, buiten fantasy waarmee ik minder heb.
Horror is inderdaad geweldig, ik zie ze ook altijd erg graag.
otherfool
-
- 18537 messages
- 3404 votes
Hola Valura, nu nog even de contemporaire Franse horror koekeloeren he 
Vaughn
-
- 38 messages
- 14 votes
Hallo iedereen!
Ik ben Vaughn, heb mij zojuist aangemeld op Moviemeter, wat me wel een geschikte plek leek om gezellig mee te kunnen kletsen, schrijven en discussiëren over mijn favoriete bezigheid (naast ook veel lezen): films kijken. 
Zelf ben ik momenteel 18 jaar, een grote horror- actie-, rampen, (en bepaalde, o.a. Leslie Nielsen kan ik altijd erg mee lachen) komedie, - fan.
SInds jongs af aan keek ik al heel graag veel films, toen was ik ook al een fervent horror-liefhebber, en in de latere jaren begon ik ook steeds meer actie films te kijken, Material Arts ben ik gek op (Jackie Chan, Jet Li enz.), en ik heb altijd al graag naar (goede) rampen-"disaster" (aardbevingen, tornado's, vulkanen, tsunamis) movies gekeken.
Oh, en voor ik het vergeet; ik ben ook een zeer grote Titanic-verzamelaar; een gehele boekenkast hier op m'n kamer is gewijd aan de Titanic, vol met boeken, DVD's/Video's, cd's, documentatie-materiaal, modellen, verzamel-objecten en nog veel meer) en ik heb dan ook bijna alle films, reportages, documentaires e.d. erover gezien.
Één van mijn favoriete films is dan ook A Night to Remember uit '58..
Wat nog....;
Ben een grote dieren- natuurvriend, doe Havo, heb daarnaast een baantje in de lokale bibliotheek, en een paar weekjes terug, heb ik tezamen met een aantal andere vrienden, een eigen (boeken)forum opgericht, waarvan je de link (als het goed is ) in mijn profiel kunt vinden.
Nou...dit was het wel zo'n beetje. 
Excuses voor de wellicht wat uitgebreide inleiding, maar is ook leuk zodat jullie 'n beetje weten wie ik ben. 
Groetjes, en misschien tot ergens op Moviemeter!
Vaughn
(PS. op Boekmeter ben ik ook bekend als 'Vaughn'. ) 
Legan
-
- 18121 messages
- 4947 votes
Welkom op MM en het forum Vaughn en Valura
!