- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- Even voorstellen
Even voorstellen
Ondergronds
-
- 250 messages
- 0 votes
Toen ik juist de topic doorlas moest ik anders bij zijn berichten al goed lachen, zeker met zijn vreemd verhaal.
Ach ja, laat maar. Of het er allemaal eerlijk aan toe gaat, betwijfel ik, met alle respect.
Respekked
-
- 6286 messages
- 1231 votes
Volgens mij is hij gewoon geband, en dat hij dan onder een andere naam terugkeert doet niet af aan die status.
The Oceanic Six
-
- 60513 messages
- 4107 votes
Lijkt me ook. Als je een siteban ontvangt is het natuurlijk niet toegestaan om terug te keren onder een andere naam. Dan zou elke ban zinloos zijn.
Ondergronds
-
- 250 messages
- 0 votes
Hij had zijn eigen uitgeschreven, kwam daarna 2 keer snel terug onder een andere naam en is nu toch al een lange tijd niet meer gesignaleerd.
Zo was het, denk ik.
Spetie
-
- 38871 messages
- 8266 votes
Ach ja, laat maar. Of het er allemaal eerlijk aan toe gaat, betwijfel ik, met alle respect.
Dit is toch geen fijne uitspraak voor de moderators. Lijkt me wel dat alle moderators allemaal hun best doen om alles zo eerlijk mogelijk er aan toe laten gaan.
Waar is die opmerking trouwens verder op gebaseerd? Heb je voorbeelden?
Ondergronds
-
- 250 messages
- 0 votes
Dit is toch geen fijne uitspraak voor de moderators. Lijkt me wel dat alle moderators allemaal hun best doen om alles zo eerlijk mogelijk er aan toe laten gaan.
Waar is die opmerking trouwens verder op gebaseerd? Heb je voorbeelden?
Omdat ik al zijn berichten gelezen heb en NERGENS een verkeerd iets zie staan.
Integendeel, ik las alleen maar positieve reacties op zijn terugkeer. Nu hij weg is, komen de anderen natuurlijk tevoorschijn omdat ze anders een veeg uit de pan kregen van hem.
En hij was niet geband toen, toch!?
Ik hoop alvast dat hij opnieuw probeert te komen en dat hij dan voor de laatste keer een eerlijke kans krijgt! Het zou dit forum alleszins wat nieuw leven inblazen, of niet soms?
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3632 votes
Omdat ik al zijn berichten gelezen heb en NERGENS een verkeerd iets zie staan.
Integendeel, ik las alleen maar positieve reacties op zijn terugkeer. Nu hij weg is, komen de anderen natuurlijk tevoorschijn omdat ze anders een veeg uit de pan kregen van hem.
En hij was niet geband toen, toch!?
Ik hoop alvast dat hij opnieuw probeert te komen en dat hij dan voor de laatste keer een eerlijke kans krijgt! Het zou dit forum alleszins wat nieuw leven inblazen, of niet soms?
I agree, jammer dat ie weer een ban heeft. Tikkeltje machtsmisbruik misschien?
lordsnoopy
-
- 2949 messages
- 2247 votes
Lad had zich meerdere malen aangemeld en is meerdere keren weggegaan (hetzij geband, hetzij uitgeschreven). Ik kan me voorstellen dat de mods het een beetje beu geworden zijn.
Overigens als hij een site ban gekregen heeft mag hij ook niet terugkeren. Zo'n ban krijg je overigens niet voor niets...
Laten we maar weer on-topic gaan...
Welkom dzjing 
Kraay
-
- 6190 messages
- 1475 votes
Lad is geband, heeft een tweede kans gekregen, waarna hij weer werd geband. Tja, als de mods van plan waren hem nog meer kansen te geven hadden ze hem natuurlijk niet (permanent) geband. Wel jammer natuurlijk.
kappeuter (crew films)
-
- 74675 messages
- 5987 votes
En het wordt nog schrijnender, user Ondergronds is bij deze ook geband want dit blijkt dezelfde user te zijn als Lad / Ladz...
Een user die al vele herkansingen heeft gehad en die inderdaad een permanente ban heeft.
The Oceanic Six
-
- 60513 messages
- 4107 votes
Jeetje wat een sneu gedoe zeg. Zoals ik al zei, dramaqueen die gast. Blij dat ie weer geband is, op welke naam ook!
LEIDENAAR187
-
- 993 messages
- 0 votes
Zijn wel streng hier,maar een ban kan toch ook tijdelijk zijn,hoezo gelijk perminent?
Iedereen maakt fouten...
Als je echt alleen maar ziektes hier neerzet en mensen bedreigt begrijp ik een perminente ban,maar een beetje dollen(provoceren) vind ik wel streng.
Zowiezo is hier sprake van vriendjes-politiek,want als ik over iemand zijn top 10 begin mag dat niet,en word het verwijderd maar ik kom het ondertussen 10x per week tegen.
Wel meer voorbeelden.
Maar ja... welkom allen
Nomak
-
- 11634 messages
- 0 votes
Ik dacht al dat die Ondergronds ook dezelfde user was. Maarja, die ontkende dat natuurlijk.
Die Hard,Willis
-
- 4005 messages
- 1360 votes
Iedereen maakt wel eens fouten, maar na 4 of 5 keer moet je het wel weten.
Erwinner
-
- 33715 messages
- 3079 votes
Lad heeft al een stuk of 7 accounts gehad en Ondergronds wist ik ook zeker zonder bewijzen. Hoe is Kappeuter daar achter gekomen?
kappeuter (crew films)
-
- 74675 messages
- 5987 votes
We kunnen dat zien aan ip-logs.
Erwinner
-
- 33715 messages
- 3079 votes
Ook als je ergens anders een account hebt aangemaakt dus?
LEIDENAAR187
-
- 993 messages
- 0 votes
Ik ken iemand die was geblockt voor spoilers plaatsen(meerdere keren deed die dat) en nog steeds de site niet op kan na 2 jaar,niet eens alleen om mee te lezen....
Dat je niet kan reageren a la,maar nooit meer de site op voor wat spoilers die iedereen weleens vergeet...
Een vaste stamgast van deze site zal dat niet overkomen..
kappeuter (crew films)
-
- 74675 messages
- 5987 votes
Als het enkel om wat spoilertags gaat krijg je niet zomaar een ban. Dan moet je al heel veel waarschuwingen hebben gehad.
En als je beterschap belooft krijg je daarna nog wel een herkansing. Als je geband bent staat er een e-mail adres waar je nog in contact kunt komen met de mods. Een ban kan zodoende altijd weer opgeheven worden.
Een permanente ban krijg je niet zomaar. Daar moet je het echt wel naar gemaakt hebben.
LEIDENAAR187
-
- 993 messages
- 0 votes
Zeg jij he kappeuter,en ik geloof best dat jij dat meent.
Maar elke moderator heeft zijn eigen persoonlijkheid.
En een moderator kan ook een slechte dag hebben,shago zijn,en dan weer die gast tegenkomen die al een keer een spoiler plaatste,die een 0.5 geeft op films waar die moderator een 5 voor geeft,en die dan ff irritant is,en hup,een block.
Het is niet zo dat jullie eerst een vergadering hebben.
kappeuter (crew films)
-
- 74675 messages
- 5987 votes
Jawel hoor, dergelijke zaken worden eerst gezamenlijk besproken in het crewforum.
Onderhond
-
- 87627 messages
- 12904 votes
Lijkt me amper mogelijk
LEIDENAAR187
-
- 993 messages
- 0 votes
Oh echt?
Ok dan zit ik daar fout.
Maar dat jullie verschillende persoonlijkheden is wel zo natuurlijk,en dat merk ik af en toe wel.
Als iemand bijvoorbeeld een 1 geeft voor gladiator,en die gene heeft op nr 1 in zijn top 10 spice world staan dan zeg ik bijvoorbeeld dat zijn smaak wel slecht is,en noem ik als voorbeeld zijn nr 1 en dan word mij bericht verwijderd.
Krijg ik een prive-waarschuwing die nooit echt politiek-correct zijn maar soms zelfs aardig onbeschoft en denigrerend,en dan kom ik bijna elke dag wel zo'n situatie tegen dat een film uit een top 10 er bijgehaald word.
Maar goed,nu kom ik over als een zeikerd,en dat wil ik ook niet,dus ik zal niet teveel zeggen. 
LEIDENAAR187
-
- 993 messages
- 0 votes
Jawel,die persoon ziet alleen een blanco pagina met een streepje.
Ik was nog bij hem 2 weken geleden en toen kon ik er niet op.
kappeuter (crew films)
-
- 74675 messages
- 5987 votes
Jawel,die persoon ziet alleen een blanco pagina met een streepje.
Dan heeft deze persoon een ip-ban.
Dat is een paardenmiddel dat we alleen in uiterste gevallen gebruiken en dat krijg je echt niet bij een paar niet geplaatste spoilertags!
LEIDENAAR187
-
- 993 messages
- 0 votes
Volgens mij heb ik wat gemist met die gast,ik heb die lad nooit meegemaakt...
kappeuter (crew films)
-
- 74675 messages
- 5987 votes
@Apollinisch:
Ja helaas wel.
Spetie
-
- 38871 messages
- 8266 votes
I agree, jammer dat ie weer een ban heeft. Tikkeltje machtsmisbruik misschien?
Niks geen machtsmisbruik, dat blijkt nu wel weer.
Spetie
-
- 38871 messages
- 8266 votes
Een vaste stamgast van deze site zal dat niet overkomen..
Natuurlijk wel, Iedereen heeft zich aan de regels te houden lijkt me, ook de vaste users.
En Lad is in het verleden gewoon te ver gegaan kan ik je verzekeren, ook al bracht hij best wat leven in de brouwerij. Ik had trouwens al mijn lichte twijfels over Ondergronds, maar dat het Lad was had ik niet verwacht, al was het natuurlijk wel vreemd dat hij Lad zo beschermde.
Zal vast wel weer een nieuwe poging komen van hem vermoed ik.