- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- Even voorstellen
Even voorstellen
Ladz
-
- 13 messages
- 0 votes
Dag vriendjes eeeeen vriendinnetjes!
*Luister tijdens het lezen van dit bericht naar deze plaat*
YouTube - Dr Kucho ! - Groovers Delight
Jaja, Lad is terug, alleen in een totaal andere naam (en stijl). Dat hadden jullie niet verwacht, hé! Stiekem en slim als ik ben, heb ik Lad + Z gedaan. Het toont toch o zovéél gevaarlijker en sluwer! Ik blijf maar wachten op een contract voor een film... Gibson belde me al, maar een Braveheart Revolution in Vlaamse stijl zag ik niet zitten.
Na een heel lange tijd gezwicht te hebben in ballingschap in het afgelegen, verre en gevaarlijke Limburg (waar alles zo traaaaag lijkt te gaan, zelfs bij de zeep te laten vallen, of ligt dat aan mij), ben ik ontsnapt om mijn mening te verspreiden. Gemakkelijk liep het niet. Onze chef in prison Erwinner lette goed op me (hij bleef me maar Scofield noemen), samen met zijn gevreesde bloed(onder)honden (ik krijg de Kompanie nog wel!). Ook de bewakers (beter bekend als de "Goldenskullers") waren streng en de jury was veel te Criticism. Toch lukte het mij om ze in de val te lokken en zo richting mijn nieuwe account te geraken. Onderweg kwam ik nog wel een grappige clown tegen (Combi ofzo heette hij) en had ik een heftige discussie met iemand die Jennifer Love Hewitt niet lekker vond (Apo), maar voor de rest viel de trip nog mee.
Blijkbaar hebben bepaalde mensen gedaan alsof ze mij zijn en wie weet zijn er zelfs mensen onterecht geband. Het feit, zoals ik las, dat iedereen hier verdacht werd om Lad te zijn, doet me denken aan een goedkope B-soap. Jammer dat M. Night Shyamalan geen Nederlands kan of anders werd dit garantie zijn nieuw onderwerp!
Nog steeds ben ik verbaasd om te zien dat Braveheart op één staat in de badladder, nog steeds ben ik pissig om te zien dat onze bekende meute nog steeds alles samen doet, jammer vind ik het om te zien dat leden als Lord Flasheart, Legan of The Last ofwel gestopt zijn, ofwel amper nog maar reageren of niet meer op het forum komen. Triestig wordt ik ervan om te zien dat nog steeds mooie dames onterecht en overdreven gemind worden.
Lad(z) is back, dus bereid je maar voor. 
PS: @ de mods, gelieve me niet te bannen. Ik zal me rustig houden. Zo heb ik bijvoorbeeld al een middel tegen Onderhond (waar ik overigens niets tegen heb, vind het altijd tof, zo'n tegenhanger, zeker als het iemand als OH is) gevonden. Ik heb een hond gekocht en kan met deze al fijne discussies houden. Al lijkt hij hij fel op Onderhond want ook hij blafte tegen mij toen ik zei dat Mel Gibson een goede regisseur is.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3632 votes
Limburg traag.. daar weet ik niks van!
Nou, Ladz, leuk verhaal... en welcome back dan maar! 
Goldenskull
-
- 24398 messages
- 3097 votes
?
Had je nou echt al die maanden nodig om dit verhaaltje in elkaar te draaien? Nja, als het maar een beetje normaal blijft en je niet weer dramaqueen gaan spelen.
Ladz
-
- 13 messages
- 0 votes
Blijkbaar ben je nog steeds ervaren in het openen van je mond voor bepaalde dingen... 
Goldenskull
-
- 24398 messages
- 3097 votes
Ik heb niks tegen je hoor, behalve dat ik niet tegen aandachttrekkers en mensen met zoveel eigendunk kan dan.
Ladz
-
- 13 messages
- 0 votes
Relax, schat. Ik ben niet opnieuw hier voor ambras te maken. Hoogstens voor wat zaken op orde te stellen. 
Erwinner
-
- 33715 messages
- 3079 votes
Guess who´s back ,lollige Lad zzz...
Best vreemd dat ik je nooit gemist heb.
Die Hard,Willis
-
- 4005 messages
- 1360 votes
Hehe, mooie comeback! Welkom terug Lad.
Walkure
-
- 1690 messages
- 0 votes
Lui (crew films)
-
- 3495 messages
- 12051 votes
Welkom terug Lad, ik vroeg me laatst al af waar je toch bleef 
Ik ben trouwens een grote fan van Dr. Kucho, maar vond die plaat toch een stuk minder! Misschien moet je Summertime, Rain, Mr. Martini en Hallelujah eens proberen!
Respekked
-
- 6286 messages
- 1231 votes
Goed verhaal, lekker kort!
Arkadi.
-
- 797 messages
- 870 votes
Weet niet meer de reden precies van de ban destijds dus ben een beetje huiverig met een 'Welkom terug'.
Spetie
-
- 38871 messages
- 8266 votes
Mooie praatjes van Lad, maar vrij nutteloos zo blijkt maar weer.
The Oceanic Six
-
- 60513 messages
- 4107 votes
Mooi, dat was een geslaagde rentree! 
Vuilnisman, mag deze zak ook mee?
Ondergronds
-
- 250 messages
- 0 votes
Kans op vermaak steeg eindelijk nog eens op Moviemeter en dan bannen ze hem (waarom overigens, hij deed niets verkeerd).
Mods zijn wel zeer belachelijk bezig. Ik las alleen maar positieve reacties tot dusver op zijn terugkeer. Hij heeft overigens niemand zitten te verwijten.
Respekked
-
- 6286 messages
- 1231 votes
Hehe, de mods hebben een goed gevoel voor drama. Oppassen dat hij geen moviemeter-martelaar wordt.
The Oceanic Six
-
- 60513 messages
- 4107 votes
Dat soort dramaqueens kan ik anders wel missen. Welk vermaak?
Het is sowieso niet aan ons om te oordelen of moderators het goed doen aangezien we vast de helft van de feiten niet kennen. Ze zullen heus wel oprecht oordelen en handelen.