- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- Even voorstellen
Even voorstellen
petey
-
- 1901 messages
- 3828 votes
en bijna jarig ook, zie je vast wel op het festival.
Relschopper
-
- 111 messages
- 175 votes
Hallo beste mensen! Ik ben dus Relschopper zoals je kunt zien. Ben 21 jaar. Kom uit Arnhem en daar studeer ik ook aan de HBO Nederland.
Vanwege het grote aanbod op DVD pak ik steeds minder een avondje bios met mijn vriendin en blijf ik lekker thuis hangen om een DVDtje te kijken. Laatste film in de bios was LOTR; Return of the King.
Helaas heb ik te weinig tijd om ALLES te kijken...maaarrrr ik doe wel mijn best
! Voor deze week staan in ieder geval nog Underworld en Once Upon a Time in Mexico op het programma...
Meer heb ik op het moment niet echt te melden...
stinissen (crew films & series)
-
- 23439 messages
- 76925 votes
Welkom op de site.
neo
-
- 15435 messages
- 10035 votes
Sjonge hoe lang heb je dan wel niet liggen slapen troy 
Yekezzez
-
- 2512 messages
- 1126 votes
Ik ben niet dood (gelukkig). Maar 5 weken zonder internet gaat van binnen toch wel aan je knagen. Maar ik ben blij dat ik weer online ben. Ik ben alleen vergeten welke films ik allemaal gezien heb. Maar dat komt de komende paar weken wel weer boven drijven
(kennen jullie mij nog
) En heb ik nog iets gemist?
EmDee
-
- 7192 messages
- 1417 votes
(kennen jullie mij nog
) En heb ik nog iets gemist?
Er is een nieuwe binnenkomer in de top van de top 100. Oh nee het is ondertussen een top 250. 
Verder is de zoekpagina (de resultaten ervan) iets aangepast, is Jordy nog steeds druk bezig met zn MusicMeter, worden een aantal users steeds zenuwachtiger voor de IFFR, krijgt Henk MovieMeter steeds meer in zijn macht, zitten we ondertussen in 2004 en zijn de eerste foto's van Mars (niet met Jim) binnen.
Yekezzez
-
- 2512 messages
- 1126 votes
Valt me tegen in 5 weken tijd. Die nieuwkomer is ongetwijfeld LOTRROTK, maarja dan zijn er eigenlijk 151 nieuwe. Worden alle lijsten uitgebreider? Zoekpagina is getest en is op het eerste oog wel een stuk verbeterd. Ik zou alleen Fucking Åmål ook op Fucking Amal willen kunnen vinden. Ik had overigens ergens gelezen dat musicmeter nog maar een dagje werk was en dus pas rond begin Maart in gebruik wordt genomen. Druk is dus relatief. Blij dat ik niet zenuwachtig hoef te worden van de mensen die zenuwachtig worden en dat Henk MovieMeter geheel in zijn macht krijgt moet ik nog maar bezien. Vergt toch wat meer programmeer kennis (Ik weet nog dat hij een half jaar geleden nog niet eens een plaatje op het forum gepost kreeg
) Van de overgang van 2003/2004 heb ik maar bar weinig van meegekregen en de eerste foto's heb ik eindelijk ook op het net kunnen bekijken.
EmDee
-
- 7192 messages
- 1417 votes
en de eerste foto's heb ik eindelijk ook op het net kunnen bekijken.
Die kende ik nog niet.
Yekezzez
-
- 2512 messages
- 1126 votes
Btw. Voordat ik geen internet had was er een heisa over volgens mij Birdy die meer stemmen had dan Henk. Hoe is dat afgelopen. Ik kan er niks over terugvinden.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Het vogeltje is gevlogen! Hetstel: afgeschoten. 
EmDee
-
- 7192 messages
- 1417 votes
Wat?
Waar slaat dit op?
omdat ze zich niet verdedigd, worden al zijn/haar stemmen verwijderd?
Er zijn hier honderden users die op één of een paar films stemmen en nooit meer wat van zich laten horen. daar heb ik persoonlijk nog meer moeite mee.
Wat is de reden precies van het verwijderen?
Yekezzez
-
- 2512 messages
- 1126 votes
Welke beerput trek ik nu weer open? Bij voorbaat sorry 
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Vraag maar via PM. De reden die je geeft is het in ieder geval niet.
FeZ
-
- 460 messages
- 3170 votes
Vraag maar via PM. De reden die je geeft is het in ieder geval niet.
Volgens mij willen meerdere mensen de reden wel weten. Maar als het niet anders kan, stuur me dan aub een PM.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Sorry maar we gaan ons niet voor al onze acties verantwoorden. De regels zijn bekend, en daar proberen wij naar te handelen en treden op als wij dat nodig vinden.
Phooze
-
- 2544 messages
- 597 votes
Ik wil het eigenlijk ook wel weten. Wat is er tegen een beetje openheid omtrend een grote ingreep? (want groot is hij wel, de top-1 stemmer helemaal verwijderen).
Aangeven op welke grond/regel deze persoon is verwijderd lijkt me toch geen probleem?
pjotr
-
- 2672 messages
- 2781 votes
Tja...ik ben eigenlijk ook wel benieuwd...:)
Het is toch iemand die erg veel tijd op de site heeft doorgebracht.
Of is het een alter-ego van Stinissen?
Kyra
-
- 285 messages
- 93 votes
Aangenaam.
Mijn naam is Kyra en ik ben 17 jaar. Ik ben woonachtig in Bennekom, een klein, saai dorp in de gemeente Ede.
Op het moment ben ik bezig mijn havodiploma te halen aan het ROC A12 in Ede.
Jullie zullen zeker nog regelmatig commentaar van mij horen en om meteen maar te beginnen: Jammer dat ik niet mee kan doen met de prijsvraag. Ik weet het antwoord namelijk al!
Gegroet.
Phoenix
-
- 7846 messages
- 1418 votes
Bennekom saai?!!? HOE DURF JE! Welkom anyway
.
speedy23
-
- 18945 messages
- 14043 votes
Bennekom saai? Ik weet het niet eens liggen. Welkom... 
Kyra
-
- 285 messages
- 93 votes
Dankje Phoenix. Als jij Bennekom zo spannend vind, nou dan maar eens drie leuke dingen op die je daar kunt doen. Hè? Nou? Hè?
(het Laag telt niet mee, want dat is gewoon dom)
Phooze
-
- 2544 messages
- 597 votes
Om even terug te komen op het ontopic gedeelte van dit forum:
Ik ben niet dood, ik ga een weekje boarden in Frankrijk.
Dionysos
-
- 852 messages
- 0 votes
Wat er leuk is aan Bennekom?
Wel, de maandelijkse Gereformeerde Rolstoelrace natuurlijk! 
speedy23
-
- 18945 messages
- 14043 votes
Neen hoor, ik dacht dat ik hem in de vooravond nog op de homepagina zien staan heb.