• 179.550 movies
  • 12.340 shows
  • 34.212 seasons
  • 650.622 actors
  • 9.406.896 votes
Profile

Even voorstellen

cinema.

• 230 messages
  • 0 votes

Nieuw account, maar toch al vrij 'bekend' op de site onder de naam Artifact. Waarom ik hiervoor gekozen heb? Artifact klinkt eigenlijk veel te prentieus en als semi-interessante onzin. Misschien toch wel ironisch dat ik dan voor cinema. heb gekozen, maar met één druk op de knop was het al te laat. Om nu nog een keer van nickname te verwisselen is gewoon not done. Ik heb geen zin om weer een nieuw email adres aan te maken en bovendien zorgt dat alleen maar voor verwarring. Ook was ik niet echt tevreden met mijn stemtabel en dan doel ik vooral om de verhouding tussen bepaalde films die ik nog steeds niet echt heb kunnen plaatsen. Over mijn 5.0 en 4.5 lijstjes daarentegen ben ik vrijwel zeker. Ik had die dan ook recent nog aangepast. Laat ik er maar het beste van maken

JohnWilliams

• 7504 messages
  • 1006 votes

Oh, ga je nu ook je gebruikersnaam veranderen bij Gamesmeter?

En Musicmeter?

lordsnoopy

• 2949 messages
  • 2247 votes

Welkom op MovieMeter Jesse

En (soort van) welkom terug Artifact

Spetie

• 38871 messages
  • 8280 votes

Welkom!

cinema.

• 230 messages
  • 0 votes

JohnWilliams wrote:

Oh, ga je nu ook je gebruikersnaam veranderen bij Gamesmeter?

En Musicmeter?

Opzich niet zo slim nee, want het was toch wel gemakkelijk dat ik op elke site onder dezelfde nickname uitkwam. En om nu weer op elke site cinema. te gebruiken en het oude account te verwijderen is ook weer zo verwarrend. Ik laat het hierbij. Bovendien ben ik de laatste tijd vooral op moviemeter actief.

JohnWilliams

• 7504 messages
  • 1006 votes

Oké, maar denk je dat je de naam nog wel gaat verandere in bijvoorbeeld Games. of zoiets bij Gamesmeter en bij Musicmeter CD. of zoiets. Of laat je het bij Artifact (dat ben ik overigens wel gewend dus hopelijk laat je de naam Artifact wel staan op 1 v.d. meters).

soom

• 24923 messages
  • 2755 votes

Is niet echt de bedoeling natuurlijk, dat je nu 2 accounts hebt (lijkt mij..) Kun je het ene niet laten verwijderen of gewoon weghalen door jezelf uit te schrijven met de nickname Artifact..?

cinema.

• 230 messages
  • 0 votes

Het is ook nooit mijn bedoeling geweest om twee accounts tegelijkertijd te gebruiken. Ik ben er toevallig nog niet aan toe gekomen om mijn stemmen over te zetten, that's all. Daarna schrijf ik me onder Artifact natuurlijk uit. Ik probeerde uit te leggen dat het opzich niet praktisch was om een nieuw account aan te maken en het daarom hierbij laat. Op de andere sites hou ik het gewoon bij Artifact. Ik hoop dat het een beetje duidelijk is

soom

• 24923 messages
  • 2755 votes

Bedoelde het ook niet verwijtend of zo iets, was alleen (zoals altijd) nieuwsgierig, of hoe je dat ook noemt..

cinema.

• 230 messages
  • 0 votes

Oke, no hard feelings

Ik heb me al een tijd geleden gerigistreerd. Maar ga nu hopelijk wat actiever worden. Ik ben Daan, ben 21 jaar oud. Woon in Middelburg. Ga graag naar de bioscoop (1 a 2 keer in de week), en kijk veel op DVD. Verder is er niet veel te melden denk ik. Heb ook niet echt een voorkeur voor bep. films. Al merk ik wel dat ik over het algemeen weinig heb met de recentere Europese titels.

Jorick

• 8776 messages
  • 2342 votes

Daan, welkom op moviemeter!

606

• 23882 messages
  • 12289 votes

welkom daan

FilmFreakDimi

• 135 messages
  • 512 votes

Welkom

JohnWilliams

• 7504 messages
  • 1006 votes

Wow, 1 á 2 keer naar de bios in de week is erg veel...maar we cool!

sinterklaas

• 11821 messages
  • 3321 votes

Welkom iedereen.

Chrisseh

• 138 messages
  • 933 votes

Hallo mensen...

Tjah, naar m'n naam kan men alleen gokken. Voor de rest, weer een van de vele filmliefhebbers. Zit al een tijd op MusicMeter, alhoewel (vooral vroeger) juist films m'n grote passie waren. Maar nu gaat dat dus gemixt met muziek.

Over het algemeen kijk ik véél te weinig films ( ) (naar mijn mening dan), over het algemeen omdat ik redelijk lui ben en het momenteel erg druk heb met school.

Mijn 'film-smaak' zou ik niet echt weten, maar ben iig fan van mooi ge-choreografeerde actie (en dus ook een wushu/martial arts-film fan). Voor de rest is het wel een mengelmoes, houd van eigenlijk wel heel veel soorten films. Hollywood of indie, actie of geen actie.

Maar dit gezegt, moet ik toegeven dat er nog wel wat aan mijn filmkennis bijgeschaaft kan worden, vooral veel van de klassiekers heb ik nog niet gezien. Maar daar heb ik (als 't goed is) nog alle tijd voor.

JohnWilliams

• 7504 messages
  • 1006 votes

Heb het ook de laatste tijd erg druk maar ik maak gewoon tijd vrij om naar de film te gaan.

Welkom in ieder geval op Moviemeter.

masterjar

• 92 messages
  • 19 votes

ik heb al wat opmerkingen geplaatst maar zal me ook even voorstellen.Mijn naam is jarno,ik ben nu 22 jaar en vooral liefhebber van oorlogsfilms,wat mischien wel te lezen was in de topics.ik ga heel af en toe naar de bios.(laatst bij saw 4 geweest,best leuk)en koop regelmatig dvd's.

mijn dvd collectie bestaat nu uit 129 oorlogsfilms en daar komen wekelijks films bij.ik ben vooral fan van de films met vele actie erin(windtalkers,Saving private ryan ed.)en kijk ook vaak naar buitenlandse films die hier niet te krijgen zijn om zo toch mn collectie uit te breiden.

(too late the hero,kokoda,winter war,zvezda,ruckajarven tie).

ik zal jullie niet meer vervelen met meer titels.ik hoop dat ik mee kan praten met de mooie films en mischien van jullie nog wat nieuwe films ontdek.

mvg jarno

Ps:ben altijd op zoek naar mensen die films willen lenen of ruilen of iets dergelijks.

JohnWilliams

• 7504 messages
  • 1006 votes

Leuk Masterjar!

Veel oorlogfilms!

Ik vind Schindler's List en Saving Private Ryan wel goeie films (als het om oorlog gaat) voor de rest zie je al wat ik goed vind...zie mijn top 10.

Hou je ook van Fantasy?

sinterklaas

• 11821 messages
  • 3321 votes

Welkom Jarno.

Is The Pianist kan ik je ook sterk aanraden.

FisherKing

• 18696 messages
  • 0 votes

Welkom Jarno,

Oorlogsfilms is ook iets wat ik leuk vind.

JohnWilliams

• 7504 messages
  • 1006 votes

Oorlogfilms kunnen inderdaad wel goed zijn maar ik ben toch echt meer voor de Fantasy Films.

606

• 23882 messages
  • 12289 votes

welkom jamo

Leland Palmer

• 23787 messages
  • 4910 votes

Welkom!

lordsnoopy

• 2949 messages
  • 2247 votes

Loop een beetje achter

Welkom Daan, Crisseh en Jarno

Toch grappig dat Crisseh en Jarno wel een top 10 hebben samengesteld, maar nog niet op al die films gestemd hebben

Wat dat betreft, interessante top 10 Crisseh!

masterjar

• 92 messages
  • 19 votes

bedankt voor het warme welkom iedereen!

ik hoe niet zo heel veel van fantasy zoals lotr enzo.ik heb ook voornamelijk actie/oorlog zoals saving private ryan enzo.schindlers list en de pianist heb ik nog niet.maar hoorde dat ze wel een sterk verhaal hebben.

en idd ik heb nog niet op al mn films uit mn top 10 gestemt,ik vind ze ook allemaal zo goed,en om ze nou allemaal meteen een 5 te geven staat zo ongeloofwaardig.een top 10 maken is ook echt heel moeilijk voor mij.en heb ook het idee dat ik nog heel veel goede films eruit heb gelaten.ik zou er zo elke week weer een paar kunnen veranderen.

vandaag weer een nieuwe film bij:30 Seconds over tokyo

lordsnoopy

• 2949 messages
  • 2247 votes

Welcome back allemaal

Wassup !

• 580 messages
  • 365 votes

Ik ben ook eventjes terug herrezen op MovieMeter, want GamesMeter is ook een erg leuke site geworden, enkel nog wat weinig gebruikers, dus schrijf jullie allemaal zo snel mogelijk in!

JohnWilliams

• 7504 messages
  • 1006 votes

Maar verandert je nummer 1 ook telkens?

Mijn top 10 heb ik wel eens verandert maar van mijn top 3 blijf ik af.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.