• 177.969 movies
  • 12.204 shows
  • 33.972 seasons
  • 646.997 actors
  • 9.370.997 votes
Profile

Even voorstellen

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

ok

KillaJah

• 356 messages
  • 856 votes

Ik ben Mathias, 18 jaar en woon in Antwerpen. Ik probeer zo veel mogelijk films te zien maar omdat we geen kabel hebben kan ik geen films kijken die op tv zijn. We hebben wel een tv en een video dus als er een goeie film op tv is vraag ik gewoon aan iemand om hem op te nemen. Ik kijk vooral films die niet gewoon om de winst gemaakt zijn zoals je kan zien aan mijn top 10. Allé genoeg mijn levensverhaal gezeverd. Voor de rest: dit is een bangelijke site, ik ben hier bijna elke dag en vind het enorm interresant om de visie van andere mensen over een film te zien. En heb ook al vele films ontedkt die ik anders nooit gezien zou hebben denk ik.

Linda

• 1336 messages
  • 0 votes

KillaJah wrote:

Ik probeer zo veel mogelijk films te zien maar omdat we geen kabel hebben kan ik geen films kijken die op tv zijn.

Hoe houd je het vol!

Queto Yurlunyur

• 4775 messages
  • 3110 votes

KillaJah wrote:

Ik kijk vooral films die niet gewoon om de winst gemaakt zijn zoals je kan zien aan mijn top 10.

Je top-10 bestaat anders voor het grootste deel uit blockbusters.

KillaJah

• 356 messages
  • 856 votes

Queto Yurlunyur schreef:

(quote)

Je top-10 bestaat anders voor het grootste deel uit blockbusters.

Er zitten inderdaad wel wat blockbusters tussen maar dat komt omdat het zo'n goeie films zijn en niet omdat ze gemaakt zijn voor het geld he. Het zijn geen costa, of road trip - achtige toestanden he.

Queto Yurlunyur

• 4775 messages
  • 3110 votes

Maar niet gemaakt voor het geld is uitsluitend van toepassing op het wat alternatievere genre. En dacht je nu echt dat mainstreamfilms als Usual Suspects, Apocalypse Now, Gladiator, American Beauty, Scarface of Se7en ideeel zijn?

De makers hadden misschien best plezier in hun werk, en de auteurs/regisseurs hadden er misschien nog wel wat ideologische bedoelingen bij, maar uiteindelijk zijn het allemaal gewoon studio-films die gewoon winst moeten maken om het volgende project te financieren. Dat is op zich niets slecht, streven naar winst behelst immers direct ook streven naar publiek (de meest eigenzinnige films zijn lang niet altijd de beste films), maar daar moet je niet omheen gaan draaien. De films zijn gewoon commercieel, net als Titanic, Police Academy en American Pie. De films in jouw top-10 kunnen best beter zijn (dat is een heel andere discussie), maar ze zijn niet minder commercieel.

KillaJah

• 356 messages
  • 856 votes

ok akkoord dat de kosten van het maken van de film terugverdient moeten worden maar in deze films zit tenminste nog een verhaal en pakken ze niet zomaar een gemakkelijk scenario dat met een paar bekende namen wel genoeg mensen zal lokken. In de meeste van de films in mijn top 10 zit volgens mij iets vernieuwends of iets waar je als de film al lang afgelopen is nog lang kan over lopen nadenken.

BoordAppel

• 14274 messages
  • 3279 votes

Si'l plait vous?

yosemite44

• 1241 messages
  • 1314 votes

say what?

narva77 (crew films)

• 12723 messages
  • 6540 votes

Tja, dat was een antwoord op een berichtje dat ik had geplaatst, maar later weer heb weggehaald

j_oz_e

• 2 messages
  • 1 votes

Hoi! Even voorstellen dan maar... Hier ben ik; net nieuw en nog te weinig gezien hier om een mening te geven..ook over mn top tien zal ik ns nadenken... maar eh..bij deze dus: gegroet!

KillaJah

• 356 messages
  • 856 votes

j_oz_e wrote:

Hoi! Even voorstellen dan maar... Hier ben ik; net nieuw en nog te weinig gezien hier om een mening te geven..ook over mn top tien zal ik ns nadenken... maar eh..bij deze dus: gegroet!

gegroet!

aSMoDeuS

• 1119 messages
  • 5045 votes

Ik heb me een tijd terug al eens aangemeld op dit forum, maar heb weinig kunnen doen ivm. een slechte inet verbinding!

Nu ik eindelijk ADSL heb (YES!) kan ik weer fatsoenlijk surfen....

Maar ik ben dus aSMoDeuS - Da Baphomet - CaLa BaNyS - of gewoon Sander...

foto's van mij:

http://members.lycos.nl/zaterdagpeight/15-juni/P8-044.jpg

http://members.lycos.nl/zaterdagpeight/15-juni/P8-006.jpg

(heb je geen gewone pics? - jawel, maar boeie)

Ik ben bevriend met padd0 en Goodfella en nnog wat lui op deze site waar ik de nick niet van ken.

Ik ben gek op bier, dames, pc's, muziek (Oi! & Ska) en natuurlijk: FILMS!

CHEERS!

Sander

EmDee

• 7192 messages
  • 1417 votes

aSMoDeuS schreef:

Ik ben gek op bier...

Welkom op biermeter.nl dan!

Padd0

• 804 messages
  • 3074 votes

Ok adsl doet het zie ik . (bereid je maar voor op een flink lijstje met dingen die je mag downloaden ).

aSMoDeuS

• 1119 messages
  • 5045 votes

Ik heb net ff ( ) finding nemo gedowned!

Kom maar op met die lijst!

kos

• 46688 messages
  • 8845 votes

aSMoDeuS schreef:

Ik ben gek op bier, dames [..] en natuurlijk: FILMS!

welkom

Mik

• 1504 messages
  • 1094 votes

Herken ik daar op de bovenste foto een stukje van Dj Apocalypse? ?

aSMoDeuS

• 1119 messages
  • 5045 votes

Nee, dis in de p8...

aSMoDeuS

• 1119 messages
  • 5045 votes

oooh... trouwens wel, sorry

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Wat vinden jullie van een eventuele mogelijkheid (op de nieuwe site) om optioneel een foto van jezelf te uploaden, die je dan alleen bij iemands profielgegevens zou zien?

Queto Yurlunyur

• 4775 messages
  • 3110 votes

Lijkt me wat al te cu2'erig.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Ja ik twijfel ook een beetje...

titan

• 1609 messages
  • 4411 votes

Wat maakt het uit, het is toch optioneel? Als je het zelf niet wil doe je het toch gewoon niet?

mister blonde

• 12693 messages
  • 5825 votes

welkom asmodeus. is dat nou een leuke, gezellige site www.skinheads.nl? want ik wtijfel of ik hem zal bezoeken......

Mik

• 1504 messages
  • 1094 votes

aSMoDeuS wrote:

oooh... trouwens wel, sorry

Dat zeg ik !

EmDee

• 7192 messages
  • 1417 votes

Jordy schreef:

Wat vinden jullie van een eventuele mogelijkheid (op de nieuwe site) om optioneel een foto van jezelf te uploaden, die je dan alleen bij iemands profielgegevens zou zien?

Zolang het maar echt een foto van die gebruieker is.

Maar het internet staat nu eenmaal niet bekend om zijn eerlijkheid.

Queto Yurlunyur schreef:

Lijkt me wat al te cu2'erig.

Dat is er dus een prachtig voorbeeld van.

aSMoDeuS

• 1119 messages
  • 5045 votes

Goed ID Jordy...

Skinheads.nl moet nog flink worden opgeknapt!

Het is geen foute site ofzo... geen nazi shit of wat dan ook... ik geef wel een gil als ie klaar is!

Cheers!

Yak

• 4950 messages
  • 829 votes

aSMoDeuS wrote:

Skinheads.nl moet nog flink worden opgeknapt!

Het is geen foute site ofzo... geen nazi shit of wat dan ook... ik geef wel een gil als ie klaar is!

Ik zag al dat er een verbinding gemaakt moest worden met dutch-oi.com, dus dan kan het alleen maar oké worden.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.